Aah Petrea dan vind ik je echo ook super!! Borstvoeding hier zeker weer proberen! Ii vond t naderhand erg janmer dat t niet langer lukte!! T kan zoo mooi zijn! Dinh succes met de echo!
Goeie morgen dames. Even snel, ik heb gister een nieuw topic geopend.. http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/366526-geslachts-echos-potty-shots-vergelijken.html#post12997108 Misschien dat jullie die van jullie ook kunnen posten super leuk Dinh Succes bij de 20 weken echo! Spannend Wij hebben op het werk een flessenwarmer voor de borstvoeding wekt altijd prima. En de gewone flesjes mag idd tegenwoordig gewoon met water uit de kraan en hop in de magnetron. Hier ga ik wel weer borstvoeding geven. Met mijn dochter ongeveer 3 maand gedaan toen wou het niet meer. Dus ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik zal aan het opruimen Fijne dag allemaal!
@ petrea klussen doe ik nie veel hoor, vl doet t meer. Ik ondersteun hem eigenlijk meer. En t lichaam zegt sinds gisteravond ook dat t redelijk klaar is. Mn staatbotje doet pijn straalt uit naar links. Ben blij aks we oververhuisd zijn.....
@Dinh suc6 met de 20weken echo ! @de film- hij was wel een beetje smering -_-. @potty shots echt leuk om te zien @hier 20 WEKEN WAVEEE !! ik zit op helft ! kan niet wachten tot het november is
Wat gaat het ineens hard hè. Eerst kruipen de weken voorbij en nu zitten we al (bijna) op de helft. Wave voor Be en Dinh succes bij de echo.
Heb gereageerd hoor CJB Wat goed trouwens dat jullie het over die flesverwarmer hebben.. ik had er zelf ook niet bij stilgestaan dat het niet in de magnetron kon, dus daar ga ik nog even achteraan. Ik vond het voor bij D. ook een miskoop omdat hij flesvoeding kreeg dus zou er zelf niet aan gedacht hebben dit keer. Verder kan ik me niet echt iets voorhalen wat hier een miskoop is geweest zal er eens over denken. Ben weer zo ontzettend moe ik slaap echt verschrikkelijk. Gelukkig word zoonlief meegenomen en hoef hem vanmiddag pas ergens op te halen dus kan ik even mijn rust pakken. De vk had gezegd dat het zou kunnen helpen om 2 vitamientjes per dag te pakken ipv 1, omdat we niet weten hoeveel mijn lichaam opneemt. Dus dat gaan we maar doen. Ons nieuwe bed 16 Juli zal ook wel helpen dat weet ik zeker!!! (denk ik whaha)
Goeiemorgen, is het bij jullie nog erg noodweer geweest? Hier ging het tussen half 12 en 12 uur hard regenen, en ik heb het idee dat het niet meer geonweerd heeft verder... Of ik moest toen slapen, maar meestal word ik daar wel wakker van. @ Dinh, veel s6 bij de 20 weken echo. Dinh, zie je ook steeds minder in dit topic.
Geen noodweer, beetje onweer en rommelig.. Vond t niet zo erg was alleen met D. vind ik altijd nog een beetje scary.
Hallo allemaal, Diegene met de 20 weken echo's, succes vandaag! Noodweer, hier in Limburg flink geregend en geflitst.... Mooie echo foto!!! Onze kids liggen achter qua groei.. 1 is 232 gram en de ander 223 gram... over 2 weken hoop ik dat beide kids weer flink gegroeid zijn.. ze gaan wel redelijk gelijk op.. dat scheelt. Zal wel erfelijk zijn. Ik was ook niet groot. hihi.. Navelbandjes, niet nodig? Ik heb ze nog niet gekocht maar als ze niet nodig zijn haal ik ze van de uitzetlijst. Eigenlijk heb ik me in die navelbandjes niet echt verdiept. Idd ook niks op school over gehad. Dus niet nodig??? haha... of zijn er mensen die ze wel eerder hebben gebruikt? bv, hier niet... ik ga geen borstvoeding geven. Ook niet als het 1 kindje was geweest maar nu met 2 echt helemaal niet! Nu ben ik het ff kwijt...
Hallo! Wave voor Be & voor mezelf en Dinh, succes bij de echo. Geniet ervan, deze duurt zeker weten langer dan de vorige echo's Hier heeft het ook flink geregend & geflitst hoor, maar we zaten binnen naar de musical te kijken. Wel door de regen terug moeten lopen..we boffen toch steeds hier in 't zuiden Ik ga wel absoluut bv geven! Heb ik bij mijn zoon & dochter ook en vond 't héérlijk Wie van jullie heeft er een Kruidvat voordeelkaart? Ze hebben nu een leuke actie met pampers luiers, zal even de link plaatsen: Kruidvat Voordeelkaart Aanbieding
Hayley krijgt een zusje. Alles zag er goed uit, alles zit er op en er aan. En nu over twee weken weer terug voor controle. Leuk hoor die twintig weken echo, duurt wel een uur, dus een uur lang naar die kleine meid kunnen kijken.
bv niet in de magnetron! k ga het zeker weer proberen, J.ari heeft het tot de positieve test gehad.. mooi moment geweest om te stoppen
@navelbandjes, niet nodig! @dihn, gefeli! had het verwacht! hier hele heisa geweest vanmorgen, heeft ook op fb gestaan. kreeg n brief van arbo dat ik a.s. woensdag ff naar zeist moest voor een gesprek. puntje bij paaltje, halve wereld gebeld voor de reden, weer hun gebeld... oeps foutje.. grr kon ze wat. verder hier wel goed, volgende week de 20wk echo, zo spannend! Donderdag kunnen we vast ff kijken naar t kleintje moeten we voor controle naar gyn. Gelijk een verklaring vragen voor mn werk, heb het gevoel dat ze dit niet serieus nemen en denken dat ik de boel loop te neppen.
@dinh gefeliciteerd ! fijn dat alles oke is .. @hier ff boodschappen gedaan en eind van dr middag richting mn moeder sameb met vriendlief .
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november ilona85: 2e kindje (jongen?) Petrea: 1e kindje meisje 2 november Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje siep81: 2e kindje waarschijnlijk meisje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje 8 november BurningKarma: 2e kindje jongen 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje Thea: 3e kindje meisje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje meisje 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november Snowbird: 1e kindje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 18 November Juliaaa: 1e kindje Patje20: 2e kindje jongen 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje meisje 25 November Samantha89: 1e kindje jongen 26 November: Cjb: 2e kindje jongen 29 November Lissa 1:e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje jongen Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje meisje 12 meisjes, 9 jongens Afspraken! 22-06 Dinh, 20 weken echo 25-06 Suus14, 20 weken echo 25-06 Ilona85, 20 weken echo 25-06 Suus83, 20 weken echo 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 jel, controle + echo 27-06 Joyce86, 20 weken echo 27-06 Ladylola, 20 weken echo 28-06 Behappy, 20 weken echo 29-06 Patje20, 20wk echo 28-06 Beckje, 20 weken echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo, 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 09-07 Cjb, 20 weken echo 09-07 Nora86, 20 weken echo 10-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo Ik denk dat de meiden het winnen deze maand!!
@dinh gefeliciteerd ! fijn dat alles oke is .. @hier ff boodschappen gedaan en eind van dr middag richting mn moeder sameb met vriendlief .
@Laura: Flessen warmers, dat vind ik echt zo useless voor flesvoeding. alleen om BV warm te houden zijn ze handig want als dat koud wordt mag je het geen tweede keer opwarmen. @Jel: Volgens GGD kan het nu ineens geen kwaad meer of het in de magnetron gaat. Die bedenken elke week wat anders. EDIT: net ff gegoogled en nu staat wordt er weer wat anders gezegd pfff. @Petrea: Zal vast wat uitmaken. Volgens de echoscopiste liep ons mannetje nu precies op schema en dat deed C. ook. @Draagdoek; vond ik zelf er erg ingewikkeld (hahaha ingewikkeld ) uitzien. Ik heb een beco carrier. Blozekriekske.nl - De leukste draagdoek, draagzak, rugdrager en ringsling koop je bij Blozekriekske! kan tot 20 kilo en kan als ze groter zijn ook op de rug. Het gewicht rust op je heupen en dat is veel prettiger dan op je schouders @Bv: Geen idee nog. Ik denk gewoon lekker fles. C. zoog zo hard dat het echt niet leuk was, deed enorm veel pijn bij mij. @Babykamer: Wij beginnen de 2de week van juli @Cjb: leuk idee van die pottyshots! Heb m meteen gepost. Hier trouwens (nu ik toch op de laptop zit) mijn pics Koppie: Bekijk bijlage 254941 Ruggegraatje. Bekijk bijlage 254942 Voor de pott shot zie de pottyshot topic @dinh: Gefeliciteerd.