November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo lieve dames, hartelijk dank voor de felicitaties. het is alleen jammer, dat ik nu avonddienst heb, en dat we het de avond niet samen kunnen genieten. Maar we vinden het heel erg leuk dat het een meisje is.... en... degenen die hebben opgelet weten nu dus ook de naam.

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dinh gefeliciteerd met jullie meisje!super zeg.de naam ben ik alweer vergeten..hihi...wat was t ook alweer??;)

er zijn idd veel meisjes in aantocht...een paar meer als de jongens zie ik.

Pampers...hier overal op.heb ook de voordeel kaart.je kunt er max 2 mee nemen toch?

be hoe was t bij je mam?

bk mooie echo foto‘s!

3. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Het is wel gelukt hoor dinh! Ze staan er zelfs dubbel;) Super mooi foto's van jullie meisje! Gefelicteerd!

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mooi zeg!! gefeliciteerd :D

@hier: zo bevalling heb ik zoveel mogelijk al gepland/over na gedacht. nu nog de kamer afmaken :D begin beetje nesteldrang te krijgen hihi

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

wauw dinh mooie fotos !!

en naam ?? ik heb zeker wat gemist .

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

uuhmm sorry kom ik even met iets
    onsmakelijks **
    ik heb iets bij mn vagina tussen mn schaamlippen en het is helemaal dik en opgezet ?!
    omygosh schrik me dood en t ziet er niet uit !,, en buiten dat brand het..
    iemand idee wat dit is ?

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @dinh mooie echo! En gefeliciteerd! De nqam was toch t zelfde als uit de Ncis serie?

@be Oww schrikken! Miss gewoon een schimmelinfectie? Nog een beetje kunnen slapen?

@bk mooie foto's!!

8. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    be brrr.. mischien inderdaad schimmelinfectie of een opgezette talgklier?? ff langs de dokterspost als je echt last ervan hebt....

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Mooie foto's BK en Dinh.

Be idd ff schrikken dan, is t al minder/weg?

Hier beetje ziekjes last van mn keel en oren. Klink als een robot ondertussen haha.. Eens kijken of de hoofdpijn zo zakt en dan met mini even wat leuks doen. Best n mooie dag vandaag!

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dinh mooie fotos!

be wat schrikken zeg.zou niet weten wat t is.idd toch maar ff naar de hap gaan?

hier,gister geshopt met vriendlief bij prenatal..zooow leuk!hebben al een aantal dingen gekocht voor de kids...binnenkort maar weer keer want is echt verslavend als je dat allemaal ziet hangen!ben de dingen al aan t uitwassen.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

morning !
    bah ik sliep pas om half 5 grrrr
    daar beneden ziet het er al veel mindergezwollen uit ..:) gelukkig !

vriendlief is weer aan t werk .. ik ga denk ik maar ff aan de kinderkamer ofzo :)

12. Jel

Jel Niet meer actief

@ Dinh en nog iemand ,weet ff niet meer wie. Wat een prachtige foto's van jullie kindjes.

@ Behappy, geen idee wat het is, maar wat ik wel weet is dat de boel veel beter doorbloed is nu. Misschien dat de boel wel heel erg oprekt voor de bevalling. ;)

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel ja dat zeiden de meiden in een ander topic ook al..
    gelukkig trekt het weer weg, anders schaamde ik me dood haha :p

14. Jel

Jel Niet meer actief

Naja, niemand die het ziet, alleen je vriend toch? ;)

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha , ja gelukkig wel.

Weet iemand hoe noppies valt? groot of klein ? :)

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @dihn en andere, prachtige foto's!

@be geen idee.. misschien n talgklier? Noppies valt volgens mij wel vrij op maat.. tenminste alles wat ik voor J.ari heb en had wel.

@nora, hier t zelfde! echt butt..

hier vannacht amper geslapen, had zo een last. Fysio zei gister ook dat het wrs alleen maar erger gaat worden. Moet rustig aan doen anders bestaat de kans dat ik over een paar weken echt wel alleen maar kan liggen, plat.
    Verder met beeb wel goed volgens mij. is aardig druk en voel m steeds meer trappelen

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Merhabe mammie's en pappie!

Ik heb niet alles gelezen, maar heb wel prachtige echo's voorbij zie komen zeg! Dinh wauw, mooie meid wordt jullie Kensi hoor!

Verder allen gefeliciteerd met goede echo's, prachtige dochters en zonen! Maar tjee moet weer ff inkomen hoor en wil de lijst wel weer ff voorbij zien komen, zodat ik het goed overzichtelijk kan bewonderen ;)
    Ik ga vanaf hier weer verder met klessebessen!

Hier alles bien. Heb een heerlijke vakantie gehad, ben weer lekker zwart alleen het gekriebel is al onderweg. Dat is dan weer jammer!
    Nog wat vakantie kilootjes erbij, zucht! We hebben heerlijk gegeten, maar welcome back 80 kilo..... :(

Morgen alweer 20 weken. Aan de ene kant tjee wat het gaat het snel, maar aan de andere kant poeh poeh wat gaan de komende 20 nog lang duren :-O Maar gelukkig hebben we nu volledig de aandacht om het kamertje te gaan doen. Dus daar gaan we de komende maanden maar mee aan de slag.

Ik zag dat er meerderen al flink aan de slag zijn. Leuk hoor. Ik zag een Linn voorbij komen? Was eerlijk gezegd verbaasd dat ik het op fb al voorbij zag komen. Ik spam graag op fb, maar ik hou het liever nog lekker binnen onze kring wat het word. Der naam zal iedereen pas horen bij de geboorte. Deze staat voor ons al maanden vast.

Nou ik hoop gauw weer lekker mee te brabbelen.

Ciaoooo

18. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @behappy, ik heb ook oneg. Inderdaad rond 30 weken nog een keer bloedprikken en na de geboorte wordt het bloed van je kindje (uit de navelstreng volgens mij) gecontroleerd. Als dat positief is moet je nog een spuit met antistoffen. En als jij met 30 weken antistoffen in je boed hebt moet je dan al een spuit met antistoffen.
    (maar ik lees dat je inmiddels al antwoord hebt gehad...)

Inderdaad misschien een schimmelinfectie, ook omdat je wat eiwit in je urine had. Even laten nakijken, dan is het niets ernstigs.

@uitzetlijst, ik heb de lijst niet bekeken, maar een flessenwarmer heb ik ook nooit gemist. Net als flanellen luiers en krabwantjes.
    Navelbandjes ook niet.

@borstvoeding, ik wil wel, maar bij de eerste is het na 4 dagen mislukt.

@dinh, gefeliciteerd!

@nora, beterschap!

@patje, vervelend zeg dat je zo'n last hebt dat je niet kunt slapen.

@ladylola, welcome back!

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ladylola
    welkom terug !! fijn dat je het zo lekker hebt gehad !

Deel Deze Pagina