November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ladylola, welkom terug. Ik heb datzelfde ook een beetje wat jij ook hebt, dat die overige 20 weken dan nog zo lang duren...
    En onze naam voor ons meisje ga ik ook nog niet verklappen. Komt na de bevalling... ;)

Wat eten jullie? Wij hebben net die sperziebonenschotel van Maggi op. Was lekker...

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

wij eten gebakken aardappels met een biefstukje en sla..

&idd die eerste 20 weken gingen super snel, maar
    ben nu ook
    een beetje bang dat de laatste twintig weken erg lang gaan duren ;(

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Die laatste 20weken gaat sneller dan je denkt. ;) die laatste paar weken... die zijn zo venijdig haha.

Wij eten chinees hmmmm!

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ladylola welkom terug!
    En de naam houden wij ook geheim, net als t geslacht trouwens. Hier vertel ik t wel, maar verder niet.

Die laatste 20 weken gaan idd echt sneller dan je denkt, vooral als je ergens nog een echo tussendoor hebt. Mijn eeste kwam pas met 42 weken en vooral die laatste drie weken duurde errrug lang!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

wij houden de naam ook geheim tot na de bevalling.

wij doen denk ik rond de 30 weken nog een pretecho .
    :)

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ladylola welkom terug!je hebt t dus fijn gehad?mooi zo!

namen en geslachten houden we voor iedereen geheim :) vandaag weer ff geshopt..hihi...weer leuke dingetjes gekocht voor de twins :D

idd...ze zeggen dat de laatste 20 weken sneller gaan als de 1e...ik vond t tot de 14 weken langzaam gaan maar daarna een stuk sneller.ik moet zeggen dat ik woensdag pas op de helft ben maar sinds vandaag heb ik zo‘n pijn aan de rechterkant van mijn buik.net of 1 kindje verkeerd ligt ( voor mij dan want volgens mij ligt t kindje wel prima zo...haha ) maar die pijn is verschrikkelijk!ik kan niet normaal lopen.lijk wel quasimodo alleen zonder bochel!hopelijk gaat t snel een keer over.herkent iemand dit?

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb met ik geloof 27 weken een pretecho :D

8. Jel

Jel Niet meer actief

Ik wil ook ergens rond de 30 weken een pretecho. Verder krijg ik nog zat echo's tot aan de 9 maanden zwangerschap. Dinsdag weer 1. Ze houden me goed in de gaten gelukkig...

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ geslacht weten alleen goede vrienden en mn ouders en zusje.naam blijft geheim tot aan de bevalling:D. @ snel gaan het mag van mij wel snel gaan de komende weken. @pretecho deze doen wij met 28 weken. Zon zin in, maandag eerst de 20 weken echo. @ pijn id buik hier nie echt, wel eensast van maar is (nog ) geen vervelende pijn. Wel rugpijn maar dat zal door t extraw erk nu in huis komen.

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel
    idd gelukkig houden ze je goed
    in de gaten !

hier eerst as donderdag de 20 weken echo .. spannend !

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wat een rust vandaag!

Hier woensdag eindelijk 20 weken echo :)
    En vrijdag lekker twee weken naar Italie!!

12. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Is er een schrijfdipje? Wat een rust hier idd!!

Lady, welkom terug!!
    Goede echo`s, wat fijn!!
    Echo`s to come, veel plezier!!

Ik heb net de digitale tweedehands winkels afgestruind en wel weer wat gescoord gelukkig. Een paar effen buikbanden, zwart, groen, rood, wit enz, zó leuk! En een t-shirt en een 3 kwart, zwarte broek. Maar met nette broeken heb ik geen geluk.. moet voor m`n werk nette kleding aan en heb bijna geen keus! :( Als iemand nog (niet al te dure) tips heeft hoor ik het graag!

Als mijn vl zo wakker is gaan we de kamer van ons meisje leegruimen. Eindelijk actie in de taxi! :D
    Vanmiddag op kraamvisite van een nieuwgeboren neefje,ik heb nog niet veel baby`s vastgehouden en dit is dus sowieso de eerste sinds ik zwanger ben dus ben benieuwd!!

Fijne dag!

13. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nog maar 35 dagen en dan nog 100 dagen te gaan! En dan gaat het pas snel.. Hoop ik:)

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi hi,

Blij te lezen dat alles hier goed gaat met iedereen!

Jel wat fijn hè dat ze je zo goed in de gaten houden?

Ik denk ook dat de kOmende 20 sneller gaan. Maar als je erover nadenkt waren de eerste 16.5 best lang! En nu kunnen het er n

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi hi,

Blij te lezen dat alles hier goed gaat met iedereen!

Jel wat fijn hè dat ze je zo goed in de gaten houden?

Ik denk ook dat de kOmende 20 sneller gaan. Maar als je erover nadenkt waren de eerste 16.5 best lang! En nu kunnen het er nog 2/ worden ook. Aah zal wel los lopen.

Petrea misschien toch online kijken en googlen? Er zijn echt wel uitverkoopjes op het moment, of hm die heeft ook nette, zwartte broeken volgens mij.

Ik heb trouwens ook woensdag de echo. Spannende week voor velen.
    Krijg je nou wat meer aandacht inplaats en uitgebreidere screening?

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Gekke iPhone :)

17. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Tis idd stukje rustiger hier maar ach, leest makkelijker bij haha.

@hier gisteren mijn zusje geholpen met overhuizing...zij en haar vriend zijn uit elkaar, ze woont al een paar maanden met haar dochtertje bij mijn ouders maar nu moest het huis ontruimd worden. Aankomende woe komt een verhuisbedrijf haar spullen ophalen om op te slaan maar gisteren moesten wij dus zorgen dat alles ingepakt in dozen stond. Tuurlijk wilde ik helpen maar tjonge jonge jonge....dat viel ff tegen. Gebukt voor een kast lukt niet mijn rug en bekken, Zittend werken op de kont werkt ook niet voor mij en overeind komen is al helemaal een crime...dan maar aan de grote tafel en zo alles inpakken maar dan nog..... Toch dozen trekken en sjouwen...daar kom je niet omheen. Nou gisteravond verging ik van de pijn. Mijn man moest me echt van de bank afhelpen en vannacht heb ik het gevoel gehad dat ik de hele tijd harde buiken had. Voelde gewoon hard en gespannen, bah vond het helemaal niet fijn. Nu niet meer maar als ik op mijn rug lig kan ik wel helemaal een hard stuk in mijn buik voelen...ongeveer vanaf mijn schaambot tot iets boven mijn navel en dan ongeveer 10 cm breed....dat zal de bm wel zijn toch?
    Ach, zal me wss wel druk maken om niks en gelukkig mag ik woe weer voor gewone controle naar de vk. Wel ff vragen dan hoor...en nu weer fijn van mij afgeschreven...

fijne zondag allemaal.

18. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi!

Ik dacht ook al: wat een rust hier!

Tis zeker fijn dat ze me goed in de gaten houden.

@ Petrea, veel plezier op de kraamvisite.

@ Nathalie, dat geld ook voor mij, we lopen gelijk op. ;)

@ Ladylola, wave voor jou!!!! Precies op de helft. :D

@ Onzewens, dat harde stuk in je buik is denk ik idd je baarmoeder. Viel dus erg tegen, die verhuizing. Doe het voortaan maar rustig aan... ;)

Ik moet morgen weer werken na 3 weken vakantie, en ben wel benieuwd hoe dat gaat. Mijn buik is in die 3 weken dat ik vakantie had best wel weer gegroeid. En ik maak schoon in een verzorgingstehuis. Ik merk dat ik langzamer begin te lopen etc.... bukken gaat moeilijk en op trapjes ga ik echt niet meer staan. Ben morgen ook nog helemaal alleen op een afdeling aan de poets. Hoop dat het goed gaat.... Word toch wat meer invalide nu. Merk ook dat als ik lang op 1 plek sta, mijn rug zeer begint te doen. Word vast weer wennen. Maar de zw.verlof gaat officieel 26 september in, dus nog 3 maanden doorzetten.

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

wavee voor ladylola !

@petrea veel plezier op kraamvisite !

@20 weken .. hoop idd dat ze voorbij vliegen haha

@hier
    mooie internet site gekregen van iemand hier op
    zp, vind dat daar de kleding goedkoop is vergeleken met andere sites +10 procent korting is t helemaal goedkoop
    :)
    dus ikke mooi shoppen hier

20. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Pfff kan niet meer, nog 3 uurtjes werken.
    Heel slecht geslapen met rare dromen en was misselijk en last van mijn darmen.
    Nu nog steeds buikpijn maar toch mezelf naar het werk geschopt.
    Hopelijk straks goed uitrusten en dan morgen nog een dagje werken.

@Be welke site is dat? Ik heb net (vrijdag) jurkje, T-shirts en een broek gekocht. Mijn eigen spijkerbroek zit nu echt niet meer lekker. En noem me gek, maar volgens mij schopt de kleine steeds heel hard tegen de rand van de broek aan. Zou ik ook doen als ze een strakke band om me heen binden :p.

Fijne zondag!

Deel Deze Pagina