@ goeie echo, fijn he dat alles in orde is. Toch weer fijn die bevestiging te krijgen. @ rustig aan doen, tja ik moet idd ook wel. Net terug van fysio en zij gaf ook aan dat het beter voor me was om na de zomervakantie niet meer die 5 weken te gaan werken tot aan mijn verlof. Miss dat ik wel andere dingen zou kunnen doen op school maar niet meer volledig beginnen. Dan zou ik al uitgeblust aan de bevalling beginnen en dat is iets wat je absoluut niet wilt. Dat ik nu de komende 2 weken nog uitwerk, snapte ze ook, dat voelt ook niet goed maar voor de rest gaf ze wel aan dat ik het echt veeeeeeeeeeeeeeeel rustiger aan moest doen. Heb maar niet verteld dat ik over gehuist heb van het weekend hihi.... Morgen maar weer met mijn baas om de tafel, kan hij miss nu al wat regelen voor na de vakantie.
suus83 fijn dat de echo helemaal goed was! onzewens: jou situatie is o zo herkenbaar! moet nu van bekkentherapeut ook rustiger aan doen, maarja tis mega druk op het werk en als ik gedeeltelijk afval zitten mijn collega's daarmee en dat vindt ik heel moeilijk... Maar bij de 1e ging het net zo en ondanks dat ik toen wel minder ben gaan werken deed ik nog teveel en ik denk echt dat ik na de bevalling daardoor extra gesloopt was! Dus luister echt naar je lichaam! (ga ik ook proberen ) wij zijn heeeel langzaam bezig om een kamer vrij te maken voor de oudste, maar ik blijf zo moe... heb nu vakantie maar zodra het kan ga ik slapen... had gehoopt nu in de fitte periode te zitten! Herkenbaar???
Goedemorgen/ net middag, Zo heb mijn eerste ochtend na de vakantie van 4,5 uur er opzitten. Het is schoonmaakwerk en ik werkte helemaal alleen op een afdeling. Vond het eerlijk gezegd best tegenvallen. Was echt op toen ik om half 12 weg kon. Heb zere benen en voeten, heb hoofdpijn, mijn buik voelde zwaar aan en nu moe op de bank.... Vandaag weer bijtanken en morgen weer van 7 tot half 12... @ Ilona, vervelend he dat maagzuur. Ik heb er ook zo'n last van maar ik heb er nog niks voor. Als het zo blijft vraag ik ook wel een keer antagel. @ Suus1982, hoi. @ Yasminaa, dat is lang geleden inderdaad. Vervelend dat je je soms zo ziek voelt. @ Ladylola, ik heb ook vaak een te kort lontje nu. @ Be, vervelend die hoofdpijn. Hier ook, maar dat komt van het harde werken en een knalrode kop erbij. @ Nora wat leuk, een kitten. Veel plezier met de 'gezins'uitbreiding. @ Suus83, wat fijn dat alles goed was. Gefeliciteerd.
@ suus hahaha kreeg na de pretecho ineens, nadat ik volop meisjeskleren had gescoord, een idee wat als t nu toch n jongen is. Maar goed t is nu twee keer bevestigd @ hebben jullie last v maagzuur? Tjonge word er zelfs wakker van s nachts... @ hier zometeen naar de vk. Alles weer gehadvandaag....
Hoi dames, Ben ik weer! Gister naar mijn ouders geweest want er is kermis en vandaag druk in de weer geweest met de was wegwerken. Suus, super dat de echo goed was en dat ze nog steeds een meisje is! Be, veel plezier vandaag op de verjaardag. En veel shop plezier op internet... Nora, wat leuk een kitten. Wij hebben er vorig jaar 1 gehaald. Nu is hij ( is een kater ) iets ouders als een jaar en is vandaag gecastreerd. Zo zielig he.... staat nu erg wankel en wil alles doen wat hij normaal ook doet maar moet hem met sommige dingen wel helpen... hihi... Moe, ook ik ben nog vaak moe.... wel minder als een paar weken geleden maar merk nu wel dat de zwangerschap steeds zwaarder wordt. Onzewens, doe rustig aan meid! Jel, ook jij rustig aan doen he meid. Schoonmaken...bah.... vooral als je helemaal alleen bent... gelukkig heb je vandaag er weer op zitten. Voelen, ik hoop echt dat ik onze kids snel een keer flink ga voelen. Vorige week zei de gyn dat dat nog wel ff kon duren. Kindje 1 ligt achter de placenta, dus daarom voel ik nog niet heel veel en kindje 2 ligt met het gezichtje en lijfje naar de placenta gedraaid. Placenta ligt wel achter maar het kindje vind het fijner om tegen de placenta aan te schoppen dan tegen mij Maar ik vind het hartstikke leuk als het kindje mij gaat schoppen... haha... wordt je soms wel onzeker van hoor. Ik heb vandaag best wel een slappe buik. Normaal is hij een stuk harder. Heeft iemand dit ook weleens gehad? Lijkt net of ik niet zwanger ben ofzo.... wel het formaat buik maar is net of het slappe hap is.... pff..... misschien toch maar hartjes gaan luisteren??? Zaterdag hebben we de hartjes nog gehoord.... pff... af en toe
@ikke slappe buik..herken ik niet echt nee .. vast omdat ik nog niet zn dikke buik heb.. t zit vast wel goed met je kleintjes ! maar ik snap je heel goed , hopelijk ga je ze gauw voelen hihi ik voel de kleine ook de ene dag meer dan de andere dag ..dan denk ik ook wel eens hmmmm... we zijn gewoon veel onzeker
Onze kleine Man deed het allemaal prima op de echo! Behalve zijn bovenbeenbotje die is te klein was bij mijn eerste ook zo maar deze keer valt het buiten de grafiek. Protocol zegt dan dat wij naar het ziekenhuis moeten maar zij was nuchter en verwacht dat de kleine zijn eigen groeilijn gaat door volgen dus over 4 weken gewoon terug naar haar als de vk er mee instemt. Is het dan niet volgens zijn groeilijn dan moeten wij wel naar het ziekenhuis toe. Vond het heel bijzonder ik voel het kindje al heel goed en hij schopte de echoscopiste ook flink hahaha maar nu voelde ik het en zag ik het zo mooi! Ik zelf heb erg veel last van mijn rechterheup/bil/onderrug donderdag maar vragen wat dit kan zijn maar man kom niet uit mijn bed of van de bank. @suus super gevoel he dat alles goed is echt fijn! @jel hier was het echt niet meer te doen en nu ben ik zo blij met die Antagel. Merk het meteen als ik het vergeet. Nu eindelijk ook s'nachts weer beter geslapen sliep op den duur 3 a 4 uur per nacht. @Nora wat leuk een kitten!
Ilona, fijn dat alles goed is met jullie kleine man op 1 klein detailtje na. Gefeliciteerd dat jullie een jongen verwachten!! En hopelijk trekt dat bovenbeen botje snel bij... Be, mijn buik is nu alweer ietsjes harder en toen ik in bad lag leek ik iets te voelen. Zo stom he als je zo onzeker kunt zijn. Ben blij dat ik niet de enige ben Komt vast wel goed met ons... haha..
@ikke haha ja , het komt vast wel goed met ons en de ukkies.. nu voel ik haar bewegen en maak ik me weer druk om donderdag (20weken echo) haah Zb stresskip en jij heb er twee in je buik , en die gaan jou straks bont en blauw schoppen denk ik haha !
Ilona gefeliciteerd met een zoontje! En fijn dat ze er niet zo'n probleem van maakte, hopelijk is alles over 4 weken alles goed! @ikke ik ben ook soms nog zo onzeker, ik voel de baby ook nog ni echt. Af en toe een schopje maar soms ook hele dagen niets. Maarja, ben nog geen 19 weken dus nog ff afwachten. @be ik ben ook zoooooo zenuwachtig voor woensdag, 20 weken echo!!
@joycee jaa ik ook hahaha voor donderdqg dan pff niet normaal.. hopelijk gaan de dagn een beetje hard voor ons en hopelijk is alles goed !!! ik had hier contact met iemand op zp we waren tegelijk gestopt met de pil en stuurde elkaar dan prive berichtjes om elkaar op de hoogte te houden .. nu is zij nog niet zwanger en blijkt dat ze PCOS heeft . We hebben nog steeds contact maar vind t zo "stom" om dan over mn zwangerschap te praten .. omdat het bij haar dus nog niet lukt
ilona gefeliciteerd met je mannetje.. De rest van de dames ook mooie berichten, maar ik moet eerlijk zeggende helft is mijn hoofd alweer uit. Mijn buik begint te groeien al heb ik het idee dat uk mijn vetrol naar buitenduwt.. Ik krijg eerder een vet buik dan een zwangere buik hahaha.. Ik voel Uk nog niet, maar ja ben nog geen 18 weken, maak me niet druk. Al lijkt het me natuurlijk ook geweldig. Het is nu geregeld ik mag 2 dagen in de week thuiswerken, vooralsnog op dinsdag en donderdag, heerlijk. kan ik tussendoor ff rusten als ik wil. Ik ben blij dat ik naast dieklachten van de ziekte eigenlijk geen klachten heb.. geen maagzuur, mijn bekken doen het nog... Dus als het zo doorgaat komt het wel goed.. Ik merk zelfs dat mijn energie iets beter is, maar laten ze dat op mijn werk nog maar niet horen.. Morgen een longfunctietest, ach ik weet al wat er uit komt.. "mevrouw u bent kortademig"tja.... dat merk ik zelf ook wel... X Henny (LIssa)
@Voelen, al voel ik de beeb ontzettend goed (vriend heeft hem/haar ook al kunnen voelen hihi) ben ik nog steeds onzeker. Vooral als ik em soms minder hard voel trappen. Maar in deze periode is het heel normaal om de beeb de ene dag beter te voelen dan de andere dag. De baarmoeder wordt groter, waardoor ze (tijdelijk) meer ruimte krijgen en de hoeveelheid vruchtwater schijnt ook te schommelen. Als er veel vruchtwater is, voel je de baby minder. Net drie dagen werken erop zitten. Gisteren zat ik er helemaal doorheen. Stond bijna te huilen achter de kassa, toen het eindelijk rustig was ben ik naar achteren gevlucht en barstte daar in tranen uit. Twee collega's erbij die heel begripvol waren haha. Ik weet zelf ook niet wat er aan de hand was, hormonen denk ik Gisteren vroeg op bed gegaan en vandaag ging het stukken beter. Nu lekker twee dagen vrij! Morgen met mijn vriend naar het gemeentehuis om de kleine te erkennen. Hebben we dus nog niet gedaan, jullie wel? Volgens vrienden en familie etc. zijn we er laat mee. :S
Oh ja, gefeliciteerd met alle mooie echo's!!! Word er echt blij van te lezen dat het goed gaat met de kleintjes!
@Juliaa aahww ik zie je helemaal voor me pff gelukkig heb je begripvolle collegas ! Die stomme hormonen ook !
Julia.. dat erkennen ben je nog ruim op tijd mee hoor.. Wij hebben het anderhalf week geleden gedaan omdat we toevallig allebei vrij waren. Stelt eigenlijk weinig voor.. Bij ons gaven ze ook de formulieren voor het gezag gelijk mee (mischien vragen of ze dat hebben??) Ik kwam vandaag thuis van het werk, zit vriendlief achter de pc.. Hij kijkt op en zegt heel nuchter.... "Je krijgt een buik" Ik moest er eigenlijk zo om lachen.. Was zo'n vage opmerking.. (wel lief bedoelt..)