November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @ erkennen dat kan echt nog wel hoor, ook wij hebben t op n dag gedaan waarop we allebei vrij waren. En ook alles voor gezag meegekregen, net zo handig;)

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia je hebt alle tijdvom het kindje te erkennen.wij hebben het wel heel vroeg gedaan...maar ik ben met alles vroeg volgens mij, behalve met het voelen van de kids. ook wij hebben papieren gekregen om het gezag te regelen.

be komt allemaal goed donderdag en woensdag voor jou ook joyce!

lissa fijn dat je 2 dagen thuis mag werken.scheelt weer wat he...

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Volgens ons zijn we ook vroeg zat. Ook de vk zei dat ze aanraden vóór de 24ste week te erkennen. (Officieel levensvatbaar blabla) Later mag ook nog altijd.

Heb de hele avond de been al niet gevoeld. Grrr net een heel stoer verhaal gepost maar het houdt me wel bezig nu haha.

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Been = beeb :p

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Julia hier is de beeb ook al de hele dag rustig .. begin vam de avond paar
    schopjes maar heel zacht ..
    misschien zijn ze ff in de slaapstand hihi

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @voelen, hier tzelfde! afgelopen dagen druk geweest en de beeb amper gevoeld. Pas vanavond aan het eind van de avond wat duidelijker. Volgens mij lag ie nr m'n rug gedraaid, voelde nl. niet echt de schopjes zoals vorige week, tot ik wat gedraai voelde en t nu wel duidelijk voel :) maakte me ook al een beetje zorgen!

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik heb vandaag een stuk gefietst en nou doen mn hele liezen en buik zeer .... moet maar wat
    vaker gaan fietsen of iets haha beetje in beweging blijven..

hier nu lekker in bedje tv aan t kijken,,,
    heb onwijs veel zin in een broodje pindakaas !! *jamjam;)
    maar dan moet ik helemaal naar beneden hini :)
    heb echt een pindakaas met veel
    boter verslaving

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Uitgerekende datum:

29 oktober
    Suus1982: 3e kindje
    1 november
    Ilona85: 2e kindje jongen
    Petrea: 1e kindje meisje
    2 november
    Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling
    3 november
    Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje
    Siep81: 2e kindje waarschijnlijk meisje
    4 november
    Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen
    5 November
    Maytje: 1e kindje meisje
    6 november
    Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje
    8 november
    BurningKarma: 2e kindje jongen
    9 november
    Behappy: 1e kindje meisje
    10 November
    NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje
    Thea: 3e kindje meisje
    Beckje: 1e kindje
    11 November
    Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje
    Ladylola: 1e kindje meisje
    12 november
    Suus14: 1e kindje meisje
    14 November
    Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?)
    15 november
    Snowbird: 1e kindje
    16 november
    Lolalo: 2e kindje jongen
    18 November
    Juliaaa: 1e kindje
    Patje20: 2e kindje jongen
    19 November
    Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen
    21 November
    Joyce86: 2e kindje (jongen?)
    24 November
    Niesje123: 3e kindje meisje
    25 November
    Samantha89: 1e kindje jongen
    26 November:
    Cjb: 2e kindje jongen

29 November
    Lissa: 1e kindje (meisje?)
    lauras1983: 2e kindje jongen
    Nora86: 2e kindje jongen
    30 November
    xspookyx: 3e kindje meisje

12 meisjes, 10 jongens

Afspraken!

26-06 Daydreamy, 20 weken echo
    26-06 Jel, controle + echo
    27-06 Joyce86, 20 weken echo
    27-06 Ladylola, 20 weken echo
    28-06 Behappy, 20 weken echo
    29-06 Patje20, 20 weken echo
    28-06 Beckje, 20 weken echo
    03-07 Isis857, 20 weken echo
    04-07 Samantha89, 20 weken echo
    04-07 Lolalo, 20 weken echo
    05-07 snowbird, 20 weken echo
    09-07 Cjb, 20 weken echo
    09-07 Nora86, 20 weken echo
    10-07 Niesje123, 20 weken echo
    11-07 Juliaaa, 20 weken echo
    04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken)
    07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa
    22-08 Thea, 3D echo

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jel succes met de echo vandaag! 20 weken echo of gewone echo?

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Succes bij de echo's vandaag.

Ik heb beroerd geslapen.
    Wil nu eigenlijk vanalles in het huishouden doen, maar weinig energie.
    Gisteren een was gedraaid en er kwam een hele vreemde geur van de wasmachine. Ben als de dood dat het ding binnenkort in de fik vliegt ofzo. Maar vriend zegt gewoon nog een keer wassen maar dan wel als er iemand thuis is. Jaja... Nou ik zal zo een poging wagen. En anders gaat dat ding de deur uit (of er moet een monteur bijkomen)

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia, succes met je wasmachine. Vervelend zeg. Hopelijk gaat ie nog een lange tijd mee in plaats van dat ie kapot gaat of in de fik vliegt... Duur grapje anders.

Jel succes met de echo! Ik mag volgende week opnieuw voor de 20 weken echo...haha... klinkt wel grappig eigenlijk... Heb hem al gehad maar mag nog een keer extra voor de zekerheid. Morgen heb ik gewone controle.
    En morgen ben ik 20 weken zwanger!!!!!!!!!!! Dan zit ik op de helft :D Dat vind ik echt cool...

Ben nu aan het werk maar kan niet vooruit. Kan niet inloggen waar ik moet zijn want het maximale aantal is bereikt. En ik moet om 12.00 uur uit dit hok want er zijn dan sollicitatie gesprekken... hmmzz... lastig.. haha..

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jel suc6 !met de echo :)

en ik zie dat daydreamy de 20weken echo heeft..veel suc6 en veel plezier !

@hier heb eindelijk bericht om de blije doos op te mogen halen :)

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Be, ik heb ook bericht dat ik de blije doos op kan halen! Ben zo nieuwschierig wat erin zit, dus zal vandaag na het werk meteen ff langs gaan. Wel leuk... ik krijg er 2 :D

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

ikke : haha ja ik ook !! pff jij krijgt er weer twee
    hoor haha nee grapje logische met 2 ukkiesz

@omygosh mijn getuige der ID is verlopen en die moet ze nu nog gaan verlengen en dinsdag ga ik in ondertrouw dan heb ik
    een kopie van haar GELDIGE LEGITIMATIE nodig,, nou die is dus nooit op tijd klaar :(

15. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Be; volgens mij mag je die wel een dag of wat later brengen?

Hier ff ego; ben in de efteling en de groep is allemaal in de snelle atracties en ik zit hier met alle tassen. Daar komt bij dat ik beebje bijna niet voel vandaag. :( zal toch wel goed zitten?

Hier ook bericht om de blije doos op te halen. :D

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    meiden met echo's veel plezier!

@julia, hmm dat klinkt niet echt fijn met je wasmachine! Was het ook een brandgeur?

@blije doos, nog geen bericht..hopelijk komt dat snel! Leuk :)

@bk, balen zeg.. ik had afgelopen dagen dat ik de kleine ook bijna niet voelde..drukte en spanning.. toen ik gisteren eindelijk een paar uur rustig op de bank ging liggen kwam de kleine helemaal tot leven en schopt er vrolijk op los! Dus rustig aan meis.. en probeer je niet te druk te maken..hopelijk laat ie gauw van zich horen!

@hier, druk bezig met notarisdingen regelen enzo..hebben vorige week een huis gekocht :) superleuk! maar veel dingen regelen... en aangezien ik iets meer doorpak dan vriendlief..regel ik de dingen maar :p

17. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @bk, niet echt een brandgeur, maar wel.degelijk iets .. smeltend plastic of verschroeid rubber.
    Net wasje gedaan. Rook bijna niets. Research gedaan op internet en kan verschillende oorzaken hebben. Een ervan lijkt wel op wat ik ook bij onze machine gecontracteerd heb. Trommel lijkt iets scheef te hangen waardoor het rubber geraakt wordt, als de machine centrifugeert gaat dat rubber stinken.

Vriend zo wakker maken (nachtdienst), dan kunnen we naar het gemeentehuis :D

18. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemiddag!

Bedankt voor de succeswensen. Ik moet er strakjes heen. Gewoon de normale echo hoor, we hebben vorige week al de 20 weken echo gehad. En een wave voor mij. \:D/ Moet daarna ook naar de diëtiste en diabetesverpleegkundige. Ben benieuwd wat ze met mijn suikerwaardes gaan doen. Ze waren echt te hoog afgelopen week. :( Ben zo bang dat ik insuline moet gaan spuiten en dat dit echt zwangerschapsdiabetes word. Maar ik hoor het straks wel. Laat ook even mijn pukkeltjes onder mijn borsten zien, want ik denk dat het Puppp is. Misschien moet ik nog wel bloed prikken, als ik het zo lees op internet, voor de leverwaardes.

@ Ikke175, ik zal proberen om rustig aan te doen, maar met mijn werk is het eigenlijk best moeilijk, want het is aanpoten daar... Je staat geen minuut stil. Je bent constant bezig, + dat kwartiertje pauze dan... Maar ik ga wel mijn grenzen aangeven mocht het zover komen.
    Gisteren had ons babymeisje ook een rustig dagje in mijn buik. Word daar dan ook direct onzeker over en heb twee keer geluisterd met de angelsound. Denk dat ze een lekker slaapdagje had. Toen ik zelf ging slapen, werd mevrouw wakker en lag lekker te trappelen... :) Zo net nieste ik en gelijk weer getrappel, haha. Ze schrok vast.
    Maar je word er wel onzeker van soms he, als je het kindje even niet voelt. Bij jou kindjeS in dit geval. ;)

@ Ilona, wat kan het betekenen dan als je kindje een te klein bovenbeenbotje heeft? Dan krijg je dus gewoon een klein kindje?
    Dat antagel, waar smaakt dat naar en hoeveel neem je daarvan en hoevaak per dag mag dat? Het is echt ok voor zwangere vrouwen? Ben normaal niet zo van het innemen van allerlei spul. Maar wat moet (mag), dat moet (mag...)

@ Behappy, ik zou die forumvriendin gewoon vragen of ze het vervelend vind als jij over je zwangerschap praat. Ik heb ook pcos hoor, en ben na de laatste miskraam vorig jaar met 5 mnd zwanger geworden (nu dus...) en er is hoop voor haar dat het al snel goed kan komen. :) Hoelang heeft het zwanger worden bij jou geduurd als ik vragen mag?

@ Lissa, wat fijn voor je dat je twee dagen in de week mag thuis werken...

@ Juliaaa, vervelend he die hormonen.
    Erkennen is hier niet nodig, we zijn getrouwd. ;) Vervelend dat je wasmachine misschien kapot dreigt te gaan. Dat zijn altijd dure geintjes, een groot apparaat nieuw kopen.

@ Blijedoos, waarom krijg ik daar nog geen bericht van? Heb ook nog maar 1x dat tijdschrift ontvangen. Moet ik erachteraan bellen of afwachten?

@ Isis, s6 met de regeldingen. ;)

@ Voelen, ik lees dat meerdere beebjes rustig waren afgelopen dag(en). Ligt het aan het weer of zo dat al onze kindjes lekker willen slapen?

Nou, ik ben weer bijgelezen hoor, en het is een lang verhaal geworden. Straks heeft niemand zin om dat allemaal te lezen. :)

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

@BK ik hoop dat dat kan anders mis ik een getuige

20. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blije doos, hier ook bericht. ff kijken of ik hem nog op kan halen vanmiddag.

en net gesprek gehad met mijn baas. na de vakantie begin ik niet meer voor de groep. hooguit nog 5 weken op therapeutische basis om samen met de vervanger de groep op te starten....pfff dat is ff een opluchting...m.a.w. ik hoef dus nu nog maar 7 dagen te werken en dan heb ik vrij!!!! nu nog 3 en volg wk nog 4. Das bizar...

Deel Deze Pagina