Owww Jel.... dikke knuffel!!! Dat spuiten komt helemaal goed, vooral goed de spuitplekken blijven wisselen. Maar uitleg krijg je dus nog. Ja t is niet leuk, maar nu word t wel onder controle gehouden! Kop op, komt helemaal goed!!
Oh jel bah wat vervelend! Das niet mis toch? En nu? Alleen spuiten of zitten er nog andere nevenactiviteiten aan verbonden? Joyce spannend hè! De avond is zo voorbij, gelukkig! Morgenochtend om 8.45 zijn wij ook aan de beurt. Ooh ik kan de blije doos trouwens wel ophalen.
Dankjulliewel. Ja het komt ook vast goed.... het moet straks even een gewoonte worden dat ik mezelf insuline ga spuiten. En ik ga mijn eetgewoontes drastisch omgooien. Probeer echt meer fruit te eten en komkommer of zo tussendoor en snoeptomaatjes. Geen koek en andere zoete troep.
@jel: balen zeg, maar idd niks aan te doen! Alles voor de kleine meid, dat is het allerbelangrijkste! Sterkte! @Joyce: jeeeej morgen 20 weken echo toch?! Succes! Jullie wisten toch ook nog niet wat het is of wel? @hier: tijdje veel meer gelezen dan actief aan het kletsen, maar het is even niet anders...ben behoorlijk druk met van alles
jel, vervelend zeg die zwangerschapsdiabetes! gelukkig viel het prikken dus mee... mensen met (20wk) echo's morgen en overmorgen etc veel plezier!
@ Jel: Wat vervelend dat je zwschapsdiabetes hebt. Ik moet me ook nog hiervoor laten testen.. @ Isis857: Ja gewoon wiegformaat. Lakentjes en hoeslaken voor de kinderwagen heb ik ook in wiegformaat.
@Jel pff vervelend ! maar inderdaad alles voor die kleine! @Joyce hihi nog effies dan ben je aan de beurt. @hier vandaag de kleine al de hele dag niet gevoelt ..vind ik toch een beetje eng ondanks ik weet dat dat met dit termijn nog niet hoeft ik wou dat er een deurtje was in mn buik die ik af en toe kon open doen om te kijken daar beneden.
@Jel, bah wat vervelend. Sterkte met het prikken. Ik heb goede ervaringen (bij cliënten met diabetes) met het boek 'Andere gezonde voeding' daar staan veel tips en trucs in om je bloedsuiker op peil te houden. Ik zou rustig aan doen met koolhydraten, en wat je neemt zo puur mogelijk. Dus zilvervliesrijst, volkoren pasta. Kijk ook es in de natuurvoedingswinkel. Vervang de rijst en pasta door veel groenten en eiwitten (vlees/vis/kip) en peulvruchten (rijk aan eiwitten). Je moet je er zelf prettig bij voelen, maar met een dieet afgeleid van het boek had een client vaak meer succes dan het "regulier" advies. @Be, ja snap je helemaal. Ik had dat gisteren. Gelukkig vandaag weer veel drukte. Yoga was leuk. Heb nu vooral houdingen en ademhaling geleerd die goed zijn tijdens de zwangerschap. Ter voorkoming van bekken- en rugklachten en heel leuk om te kletsen met meiden die ongeveer in dezelfde fase van de zwangerschap zitten.
@Julia wat leuk dat de zwangerschapsyoga zo goed is bevallen !! &ja idd echt om onzeker vante worden hopelijk is ze morgen dan weer wat drukker !!
Jel wat vervelend zeg hoe hij tegen jou heeft gedaan.als ik me er mee mag bemoeien...je suiker is iets verhoogd...normaal hoort hij tussen de 4 en 8 te zitten,maar tegenwoordig zeggen ze max 10.dan proberen ze het eerst zo omlaag te brengen met dieet.daar krijg je dan een dietiste voor..ik zou nog ff navragen of het echt nodig is en of je nog een week aan mag kijken.spuiten doet idd geen pijn wave voor mij!!!!!vandaag 20 weken (ook een wave voor de andere dames die mogen waven) nu op naar het zh
@Jel jeetje wat klote zeg.. een ander woord weet ik er gewoon niet voor te vinden Daar zit je ook niet op te wachten. Verder wel bijgelezen maar de helft vergeten dit keer sorry. Hier op zoek naar het boekje ijs voor matthijs, omdat D. 's neus en keel amandelen verwijderd worden. Overal uitverkocht.. zo maar even een oproepje doen in t andere gedeelte hier misschien heeft iemand t boekje liggen. Door de misselijkheid kan ik heel slecht eten, en ik blijf ook afvallen. Ik zit nu op mijn laagste gewicht sinds mijn maagverkleining en dat opzich is wel een feestje waard! Jammer dat het zo'n irritante reden heeft....
waveee voor ikke !! @Joyce heel veel plezier en suc6 meis je bent er nu vast al hihi @hier ik had gedroomt dat de baby geboren was en het leek zo echt allemaal ! haha nu kan ik helemaal niet wachten !
Nora, wel goed voor jezelf proberen te zorgen he meid. Dat boekje ken ik niet maar lijkt me idd wel erg zinvol voor je kleine mannetje. Hier, net terug uit zh. De gyn heeft gezegd dat ik met 28 weken moet stoppen met werken. Dus nog 8 weken werken, of wel 16 dagen... haha... wel een geruststelling. Ook moeten wij uitgaan van een zwangerschapsduur van 37 weken. Dus rond 23 oktober... Het zou iets later kunnen maar in ieder geval worden de kids niet in november geboren. Ik mag toch wel blijven meeschrijven hier he haha... Verder was alles prima in orde met mij. Mijn buik was mooi op maat voor de zwangerschapsduur zei hij... haha... Dus prima in orde. En hij groeit zo hard.... Vandaag weer een buikfoto gemaakt. Ik zal ze eens bekijken en op de computer zetten. Dan kan ik hem hier ook wel ff plaatsen....
Dag dames en heer, Ben hier een paar weekjes niet geweest, ook omdat ons weekendje Barcelona er tussen zat. En daarna heeft het erg lang geduurd voordat ik bijgelezen was, maar ik ben er weer Zoals ik al op fb schreef was Barcelona helemaal super!! Ben wel flauw gevallen maar heb het daar afgelopen maandag met de vk over gehad en zij zei dat het geen kwaad kan. Het is een bekend verschijnsel bij zwangere vrouwen. Het grootste gevaar is dat je je bezeerd dus mocht het nog eens opkomen dan moet ik gewoon gaan zitten, al is het gewoon op straat Verder voel ik de beeb sinds 2,5 week. Eerst twijfelachtig maar na een paar dagen overduidelijk. Grappig was dat ook mijn vriend de schopjes meteen kon voelen, al in hetzelfde weekend als dat ik het zelf voor het eerst voelde. Ik merk dat het allemaal wat zwaarder wordt nu. Gisteren moest ik het een en ander schoonmaken maar het gaat allemaal niet zo snel meer. Daar komt bij dat wanneer ik buk ik last krijg van maagzuur en ga ik op mijn hurken zitten dan krijgen mijn benen gelijk geen bloed meer. Ook met traplopen moet ik echt ff bijkomen als ik boven ben. Misschien dat dat ook met mijn bloeddruk te maken heeft, hij was laag (100/60), de vk zei dat dat wel normaal is in dit stadium vd zwangerschap. Super al die goede 20 weken echo's die voorbij zijn gekomen!! Ik mag volgende week donderdag, echt heel spannend. @nora: vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent, komt dat ook door die maagverkleining? @julia: wel leuk he zwangerschapsyoga! Ik ben nu 3 keer geweest. Wat ik wel jammer vind is dat de andere meiden niet allemaal even ver zwanger zijn, sommigen zijn al bijna uitgerekend. Je kunt daar op elk moment instromen. Ik had het leuker gevonden als je met z'n allen tegelijk naar de bevalling toeleeft. @Jel: vervelend zeg dat je zwangerschapsdiabetes hebt. Wordt je kindje dan ook eerder gehaald? Bij iemand die ik ken hebben ze de bevalling ingeleid met 38 weken om die reden. Zo ik ga nu ff de lijst opzoeken
Knuf Jel Had je eigenlijk symptomen van zwangerschapsdiabetes? @joyce; veel plezier bij de echo! @Be; dat had ik gisteren ook. Toen ik thuis kwam werd de beeb ineens heel druk. Komt goed! @ikke: Ja we hadden prima weer! Gek dat het nu vandaag dan weer zo raar is, het weer. Mooie buikfoto! @Nora: gefeliciteerd met je gewicht is de maagverkleining erg lastig tijdens de zwangerschap? @Snow, welkom terug
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november Ilona85: 2e kindje jongen Petrea: 1e kindje meisje 2 november Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje Siep81: 2e kindje waarschijnlijk meisje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje 8 november BurningKarma: 2e kindje jongen 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje Thea: 3e kindje meisje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje meisje 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november snowbird: 1e kindje meisje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 18 November Juliaaa: 1e kindje Patje20: 2e kindje jongen 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje meisje 25 November Samantha89: 1e kindje jongen 26 November: Cjb: 2e kindje jongen 29 November Lissa: 1e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje jongen Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje meisje 13 meisjes, 10 jongens Afspraken! 26-06 Daydreamy, 20 weken echo 26-06 Jel, controle + echo 27-06 Joyce86, 20 weken echo 27-06 Ladylola, 20 weken echo 28-06 Behappy, 20 weken echo 29-06 Patje20, 20 weken echo 28-06 Beckje, 20 weken echo 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo, 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 09-07 Cjb, 20 weken echo 09-07 Nora86, 20 weken echo 10-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 22-08 Thea, 3D echo
Welkom terug snowbird. BK, ja echt gek dat het weer zo ineens omslaat he per dag. Och ja... ik hoop dat we snel mooi weer krijgen. Vanaf morgen zeggen ze... ben benieuwd. En thanx voor je compliment