thanks allemaal. was erg gave ervaring opnieuw ! lange benen en voeten een wat kleiner buikje .. ze noemde het een fotomodelletje haha ! Eb ze is nu 370 gram @joyce lekker op vakantie !!!! heel veel plezier
Bij ons hebben ze helemaal geen gewicht of lengte gezegd.... Alleen zag ik zelf dat op de metingen 18.3 weken uitkwam.
Buddylijst = goed idee.... Hoe stel je zoiets op? Petrea, kan me voorstellen dat je pissig was. Hebben jullie goed contact met de buren? Bij ons is ook geen lengte en gewicht gezegd. Wat eten jullie? Hier chicken tonight.
totale lengte zei ze nu niet maar ze zei rond 26 cm.. omdat ze helemaal in de kreukels lag .. en qua metingen zaten de benen op 21,5w en de rest op 20,4w. en gewicht dat zei ze gewoon .. misschien is t verschillend per bureau.. @Jel wij gaan zo ff naar de MAc
Mijn vriend wel, hij woont er al 10 jaar naast, ik nu 2jr en ik kwam vrij snel nadat zijn ex was vertrokken en de buuf kon erg goed met zijn ex met als resultaat dat ze me in het begin met de nek aankeek! Heel vervelend was dat toen. Op een gegeven moment nodigden ze ons een keer uit voor een borreltje en zeiden toen dat het toch wel `handig` was om goed contact met je buren te hebben ivm oppassen op hun beestjes als ze met vakantie zijn. Niet echt erg aardig dus.. nu doen we leuk hoor, ik probeer het achter me te laten omdat het idd handig is leuk met je buren om te gaan maar dit soort dingen helpen niet. Ik vind het zó raar! Bij ons werd wel gewicht en lengte gezegd. Was toen 25 cm en 374gr. Ik heb iets gemist met buddy`s?? Ik kook witlof met ham en kaas, vriend eet overgebleven nasi.
Gisteren bk gehad vanavond mosselen. Lig lekker op bed bank met vriend met zijn hand op mijn buik. Blijf het zo gaaf vinden dat hij het ook kan voelen..
Ik ben net thuis na een dagje shoppen/terrassen met een vriendin, heerlijk! Kwam nu ook meteen kijken of er nieuws was over Ladylola.. heb er ook veel aan gedacht. Hoop zo dat het allemaal meevalt!! Fijn Be dat de echo goed was! Kan me voorstellen dat het een opluchting is. Over een week mogen wij ook. Moet ook zeggen dat ik door het verhaal van Lady een stuk banger ben geworden.. Van Beckje ook nog geen nieuws? Wat houdt zo'n buddylijst precies in?
@ Petrea, wel apart dat die mensen dat zeiden. Maargoed, als je maar een beetje met je buren door 1 deur kan, dan is het goed. @ Buddy's, Joyce vroeg op de vorige pagina of het handig is een buddylijst te maken. En dat is idd best handig. Als er wat bijzonders is dan sms je jouw buddy en dan kan die persoon in dit topic vermelden wat er voor bijzonders is met die persoon. Misschien kunnen we het in ieder geval een beetje zo opdelen, dat de mensen die begin november uitgerekend zijn, buddy zijn van iemand van eind november, en andersom. @ Voelen, mijn man kan het nog niet voelen van de buitenkant en ik zelf ook niet. Zal vast wel snel komen nu. Beckje is ook niet heel erg actief hier in het topic toch?
Ja dacht ook om idd begin en eind nov te matchen. Wel handig en prettig om een buddy te hebben/zijn. @Be, gefeliciteerd meid. Mooi nieuws waar ik ook weer blij van word.
Ooh nog geen nieuws? Jakkes! Had gehoopt dat ze meteen had laten weten dat alles goed was Nou hopen dat geen nieuws goed nieuws is! Be! Super dat alles goed is! En wat leuk een fotomodelletje Buddylijst ik vind het prima al snap ik het niet helemaal dus zal het vanavond even opzoeken! Hier vandaag heerlijk van het mooie weer genoten.. Veel gewassen en heerlijk buiten gehangen.. Dochterlief is niet helemaal fit.. Had vanmiddag 40 graden koorts maar komt niet heel ziek over:s dus even ha gebeld die dacht aan een.beginnende oorontsteking dus beginnen met neusspray.. Hopen dat het snel over gaat. Fijne avond allemaal!
T is vooral dat als er iets bijzonders is je buddy t voor je door kan geven hier op t forum. Bv als je bevallen bent. Gewoon VIA een smsje en niet helemaal op internet. Gewoon ff snel doorgeven.
Oh ja, leuk zo`n buddy! Kunnen niet gewoon de bovenste persoon aan de onderste vd lijst toewijzen en zo verder? Als we zelf gaan kiezen krijg ik weer een beetje dat trauma gevel van vroeger met gym.. In de rij staan en nooit gekozen worden! Nog steeds niks van lady..
Be, gefeliciteerd met de goede echo. Buddy, ik vind het best grappig, alleen bedenk ik me dan...ik ga het proberen goed te verwoorden... stel je moet je buddy smsen als je bent bevallen, maar stel dat diegene die je moet smsen eerder is bevallen dan jou...en je bevalt daarna en je smst zeg maar.... dan kan het lang duren voordat het vermeld wordt... snappen jullie wat ik bedoel? Als ik een voorbeeld aan mijzelf neem... ik ben 14 november uitgeteld maar zal waarschijnlijk eind oktober bevallen. Als ik buddy ben van diegene voor mij en die is nog niet bevallen en ik moet bijvoorbeeld in het ziekenhuis verblijven... krijg ik daar een smsje van diegene die bevallen is, en kan het niet aan jullie plaatsen. Of loop ik nou te hard van stapel??? hihi Nog niks van beckje en ladylola gehoord??? duurt lang he
@ Ikke175, ja dat risico loop je dan altijd natuurlijk... Moet wel toevallig zijn als je net samen ligt te bevallen. Wat trouwens wel weer scheelt, is dat je op elkaars facebook ook wel snel genoeg doorhebt wanneer er een baby is geboren. @ Petrea, als we dat doen, de onderste met de bovenste, dan kom je uit in het midden, en dan heb je mensen die tegelijk zijn uitgerekend, ook niet handig misschien... Misschien 2 weken ertussen ongeveer dan? Dus degene van 1 november bijvoorbeeld met degene van 15 november?