November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank je wel Petra:) En ja gek dat al die vreemden toch samen een band opbouwen, maar toch is het ontzettend fijn om alles met elkaar te kunnen delen. Ik hoop dat zij net zoals jullie kindjes na haar strijd ook kan genieten en ik van haar.

Ik hoop binnen 2 weken voldoende kennis te vergaren. Me man is inmiddels de grootste schok voorbij, dus hij lijkt iets te kalmeren en meer open te staan om erover te kunnen praten. Hij heeft 2 dagen gedacht als ik doe als het niet is, dan is het er niet. Maar sinds vandaag gaat hij er al meer over praten. Morgen wil hij ook alles gaan uitzoeken.

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ladylola wat 'fijn' dat je iemand hebt die er helaas ook bekend mee is en die je informatie kan geven en je situatie helemaal begrijpt. Iedereen leeft natuurlijk heel erg met jullie mee!
    En heerlijk dat je je meisje wat beter voelt nu, dat laat ook maar weer zien hoe sterk ze is! Ik ga deze hele week aan je denken! En heel hard duimen op zo goed mogelijk nieuws!!!

Hier verder nu heel de auto ingepakt!

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ja, Joyce, helemaal vergeten je een hele fijne vakantie te wensen.

Bij deze: een hele fijne vakantie!!! Geniet er lekker van en tot gauw...

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    En welkom mama88!!

Hier weer thuis na druk dagje werken. Morgen iets vroeger beginnen, maar ook een kortere dienst.
    Hopelijk vanmiddag eindelijk de strijk aan de kant. Staat er nu al dagen pfff

5. Mama88

Mama88 Actief lid

18 apr 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wilde ze toch even showen :D

Bijgevoegde bestanden:

6. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Uitgerekende datum:

29 oktober
    Suus1982: 3e kindje
    1 november
    Ilona85: 2e kindje jongen
    Petrea: 1e kindje meisje
    2 november
    Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling verrassing
    3 november
    Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje
    Siep81: 2e kindje waarschijnlijk meisje
    4 november
    Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen
    5 November
    Maytje: 1e kindje meisje
    6 november
    Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje
    8 november
    BurningKarma: 2e kindje jongen
    9 november
    Behappy: 1e kindje meisje
    10 November
    NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje
    Thea: 3e kindje meisje
    Beckje: 1e kindje
    11 November
    Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje
    Ladylola: 1e kindje meisje
    12 november
    Suus14: 1e kindje meisje
    Mama88: 1e kindje meisje
    14 November
    Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?)
    15 november
    Snowbird: 1e kindje
    meisje
    16 november
    Lolalo: 2e kindje jongen
    18 November
    Juliaaa: 1e kindje
    Patje20: 2e kindje jongen
    19 November
    Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen
    21 November
    Joyce86: 2e kindje (jongen?)
    24 November
    Niesje123: 3e kindje meisje
    25 November
    Samantha89: 1e kindje jongen
    26 November:
    Cjb: 2e kindje jongen

29 November
    Lissa: 1e kindje (meisje?)
    lauras1983: 2e kindje jongen
    Nora86: 2e kindje jongen
    30 November
    xspookyx: 3e kindje meisje

14 meisjes, 10 jongens
    1x verrassing, 2x verrassing voor de buitenwereld

Afspraken!

29-06 Patje20, 20 weken echo
    03-07 Isis857, 20 weken echo
    04-07 Samantha89, 20 weken echo
    04-07 Lolalo, 20 weken echo
    05-07 snowbird, 20 weken echo
    09-07 Cjb, 20 weken echo
    09-07 Nora86, 20 weken echo
    10-07 Niesje123, 20 weken echo
    11-07 Juliaaa, 20 weken echo
    12-07 Lissa, 20 weken echo
    04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken)
    07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa
    14-08 3D echo Suus83
    22-08 Thea, 3D echo

7. Jel

Jel Niet meer actief

Wat schetig. :)

Ik ben vanmiddag bij de diabetesverpleegkundige geweest en ik heb woensdag de hele dag vingerprikjes gedaan, dat wil zeggen: nuchter, na het ontbijt, voor de lunch, na de lunch, voor het warme eten, na het warme eten, voor het slapen gaan. Ik had toen 1 uitschieter naar 7,8. Maar het is nog niet zorgwekkend dus vandaag is gebleken dat ik nog geen insuline hoef te spuiten, totdat ze gaan zien dat de waardes de lucht in gaan schieten. Dus opzich wel fijn, wat niet hoeft dat hoeft niet....

Ook naar de diëtiste geweest en ik probeer echt mijn eten aan te passen. Zelfs van een paar mentosjes in de auto blijkt mijn bloedsuiker de lucht ingeschoten te zijn, dus dat is gelijk iets wat er niet meer in komt.

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jel, wat fijn dat je niet hoeft te spuiten. Hopelijk hoef je dat ook helemaal niet te gaan doen.

Buddy lijst : ik doe mee... maar dat betekend dus dat Ilona en ik elkaar op de hoogte houden? Ilona laat mij iets weten als er iets is, en ik haar?? Zo is dat dan toch he.... Dus dan moeten Ilona en ik elkaars nummers krijgen... hihi...

Ilona, ik zal snel een keer mijn nummer pb-en... of jij moet me pb-en en dan ap ik jou... haha.. of heb je nog sms? Heb ik toch snel over nagedacht he... hihi... alleen moet ik nog wel ff bedenken of ik wil dat de namen hier bekend gaan worden op de site. Op fb maakt me dat niks uit... weet niet waarom ik dat heb maar heb een beetje een gek gevoel om dat dan hier neer te zetten :) Sorry... af en toe ben ik een muts :)

Lady, wij leven allemaal met je mee en ik vind het fijn als je hier alles van je af kunt schrijven. Zo blijven we toch op de hoogte van jullie en van je meisje. Wij duimen allemaal dat het goed komt met haar. Maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Nu ga ik snel badderen... en naar verjaardag. Vanmiddag hebben ze alle spullen van de babydump geleverd. Vriendlief kan al bijna niet wachten om morgen alles in elkaar te zetten. Met de box wachten we nog wel een aantal weken. Anders staat ie wel erg vroeg... hihi.. Wel echt zoooooooooo leuk. Dan komt het echt steeds dichterbij en wordt het iets meer werkelijkheid :D

Joyce, have fun en tot snel weer!

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

sorry ik ga vanavond in bed ff bijlezen.
    Ben helemaal gesloopt , van een dagje de stad in met mn (stief)moeder.
    was onwijs gezellig en we hebben super veel gekocht hihi, zelfs en zwangerschapsonderbroek... jeetje wat een tenten zijn dat haha maar ze zitten wel lekker.

Ook de laatste dingetjes gekocht voor de bruiloft want dat is al over een maand !

ben kapot vant lopen , pijn in mn voeten in mn rug en mn buik :(
    ga nu eerst ff rustig zitten

10. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel reageren op ladylola, wat zitten jullie in een emotionele achtbaan! Afschuwelijk dat jullie meisje al zo moet vechten. Hopelijk krijgen jullie donderdag goede informatie en begeleiding bij het hele traject waar jullie, onvermijdelijk, in terecht komen. Heel erg veel sterkte en wat betreft meeschrijven. Ik zou het fijn vinden om te horen hoe het met jullie verder gaat. Zoals anderen al schreven, je hoort erbij.

@buddylijst, leuk dat ik gekoppeld ben aan patje.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@buddylist
    leuk
    & ben gekoppeld aan cjb :)
    Moeten we dan telefoonnummers uitwisselen ?
    is dat de bedoeling ?

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

21 weken wave nog even hier .

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Suus zwaait even! :D hallo!!!

@joyce: fijne vakantie! Geniet, geniet, geniet!!!

@ladylola: we zijn in gedachten allemaal bij jullie en duimen massaal voor de mooiste uitslagen en het beste herstel voor jullie nu al dappere dametje! Knuff!

@buddylijst: prima, suus en suus las ik ;) Gezellig!

@hier: maagzuur, nu al! :$ Ben ik minder blij mee, pffff....maarja, wat doe je ertegen he ;)

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik ben gekoppeld aan maytje, maar die heb ik al even niet gezien. Of was ze ook op vakantie?

15. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Ladylola! Wat een verschrikkelijk nieuws! Wil jou en je vriend veel sterkte wensen in de tijd die komen gaat! En dat er van nu af aan alleen nog maar goed nieuws mag komen! We denken aan je!

Hee Be Buddy! Top! Denk idd wel dat het nodig is dat we tel nummer uitwisselen:p Via pb?

Babykleding had hier wat over gelezen? Ik heb op google ingetypt babykleding en bij de tweede site al heel veel leuke kleertjes;) U bekijkt de collectie voor jongens in de maten 56 - 74 Weet niet ogf het echt wat is even vluchtig gekeken maar ziet er wel leuk uit.

Hier nog 10 nachtjes tot de 20 weken echo ben echt aan het aftellen. Zo spannend! Dan kan ik ook los met kleertjes kopen. Vriendlief wil toch nog bevestiging hebben van de 20 weken echo:p Al wel een super mooi badje gekocht via mp. Thermobadje van bebe jou in aqua blauw:D. Zal kijken of ik binnenkort een foto kan plaatsen echt super leuk.. Maakt het steeds een stukje echter!

Fijne avond allemaal!

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dit buddy lijstje was nog maar een idee he, omdat er ook zullen zijn die niet mee willen doen of die niet actief genoeg hier zijn hehe.. best lastig zoiets nog!

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

hubbmee.com echt leuk heb al paar dingen besteld ! is goedkoper dan happybee :)

@cjb is goed ik stuur hem je zo :)

@Placenta
    Mijn placenta ligt 1,6 cm voor de uitgang , daar kwam waarschijnlijk ook de boeding vandaan de vorige keer.

18. Jel

Jel Niet meer actief

Misschien moeten we met die buddylijst even wachten tot iedereen 'gestemd' heeft voor ja, dat ze mee willen doen ermee. Niet iedereen is even actief in dit topic. Dus misschien staan sommigen er helemaal niet op te wachten.

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Dames ik zwaait even! Tot over 2 weken!

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

veel plezier meiss