ik ben zo erg moe dat ik heb besloten om vandaag niet te koken maar we gaan lekker pizza eten en mn zoontje een potje voor een keertje en een paar happen pizza. en als mn zoontje naar bed gaat dan ga ik er ook in .. ben gebroken !
Ben ook al lekker vroeg thuis van school. Pfff ben ook doodmoe. Ga zo eerst ff mijn oogjes toe doen voordat ik aan het eten ga beginnen. Ga vanavond nog wel ff wat werken of zo. Zag al een paar mooie echo's weer, erg fijn dames! Voor de rest weinig nieuws hier, lekker rustig (probeer ik ook te doen haha) greetz
Jullie praten veel te snel! Hier ook veel moe, volgens internet word dat na 13 weken wat minder. Hier: Heb net even gekeken hoeveel zkhbevalling kost hier.. 193 euro per dag. Maar aangezien ik nog getest moet worden op zwschapssuiker en mijn zoontje erg zwaar was bij de geboorte krijg ik mss medische indicatie. Zoontje woog 4240 gram. Bestaat er dan ook een kans dat ik moet worden ingeleid voor de 40 weken? Wie weet hier iets van.. Uiteraard ga ik ook nog informeren bij de vk..
Ik ben er ook nog eens Het gaat behoorlijk snel hier. Het lukt met niet om en voltijds te werken en het hier bij te houden. Sorry daarvoor Vandaag echo gehad. Volgens de berekening zou ik nu 12w en 6d zijn. tKindje was al 64 mm. Het was erg beweeglijk. We zagen het zelfs water happen. Het mondje ging echt open en toe. Zo raar om te zien! Alles was er. 10 vingertjes, 10 teentjes, 2 hersenhelften, neusbeentje. De schedel zag je ook al super goed. Zo raar hé 6,5 cm en dat heeft al alles en kan al zoveel. Hij/zij was zich ook steeds aan het omdraaien
Hilli helemaal super zulke echo's! Geweldig dat alles goed is! Hier hebben we net heerlijk chinees gegeten ik ga m'n dochter nu in bad doen en dan gaan we samen heerlijk op bed! Haha ben kapot! Helemaal als ik gewerkt heb. M'n collega's reageerden vanmorgen heel leuk! Sommigen een beetje verbaasd maar ze vonden het allemaal super leuk ik ben de 6e! bij ons op het werk. Fijne avond allemaal!
@ hilli, Dat klinkt als een supergoede echo....maar 12.6, val je dan nog net wel of net niet in november. Enne bijhouden lukt mij ook niet echt hoor. Af en toe in het weekend, dan heb ik meer tijd maar voor de rest. Maar volgens mij vindt men dat niet heeeeeeeeeeeel erg erg....
Hola, Wat fijn al die mooie echo's en al het goede nieuws weer van vandaag Hili super zeg! Gaan we nog trouwens de nub raden bij sommige, of zijn er meiden die het niet willen weten? Gefeliciteerd wavers! Wat heerlijk zeg als er weer een weekje bij telt! @ jong moeder zijn. Ik vind het ook super, had zelf ook rond me 22/23ste de eerste gewild, maar eer ik me vent zover kreeg was ik halverwege de 25. Al met al heb ik heb geleefd als god in Frankrijk. Vele wilde nachten, feesten, vakanties gehad. Alles kunnen doen waar ik zin in heb. Dus nu ik zoveel ouder ben, denk ik ja tis goed geweest. Jammer genoeg heeft het bij ons lang geduurd. En ik denk dat iedereen haar eigen pad kan kiezen. Als jij als jonge moeder ervoor kiest, zal het zijn om dat je daar je leven op inricht of het gebeurd, maar het is meer dan gewenst. Het leven met een kind richt zich vanzelf in. En Be ik bedoel het niet aanvallend meid, maar voel me wel zo oud Ook vind ik het knap dat je al zo volwassen bent om bewust deze keus te durven maken. Ik zeg de hele tijd tegen mezelf yesssss ik was zwanger op me 27ste! Omg tranen gejankt, gebeden dat ik wel voor me 30ste moeder kon worden, uiteindelijk zelfs of ik überhaupt moeder ging worden!
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik heb ook altijd gezegd dat ik graag voor mijn 30e moeder wil worden, dat red ik gelukkig nog net. Ben 29 als de kleine geboren wordt, en tja das dus ook onze eerste. Heb mijn man ook pas leren kennen toen ik 27 was, daar ligt het natuurlijk ook wel aan. En be...ik had je ook geen 19 geschat. Heeft denk ik ook te maken met je antwoorden en zo dat je ouder op mij over komt. Als ik aan 19 denk, denk ik ook omg wat jong. Maar niet te jong voor een bewuste keuze voor een kindje, begrijp me niet verkeerd.
Lolalo en hilli gefeliciteerd! Pfff hier ziek naar huis gegaan ivm maagkrampen. Ontsluitingsween vind ik minder erg. geslapen van half 3 tot vijf en nu gaat het weer een beetje. Mensen, pendelen doe ik morgen.
Hoi dames en heer... Hier gaat het vandaag zowaar lekker. Ik ben zowaar niet misselijk vandaag HEERLIJK.. Hopen dat het zo blijft. Super die mooie echo's. ik moet nog een weekje wachten. Ben wel bij de vk geweest vandaag. helaas geen hartje mogen horen, doen ze pas vanaf 12 weken. Dus pas over 4 wekena ls ik terug moet komen 22 mei. Verder wel veel vragen kunnen stellen en voel me goed.. Volgende week de echo... Spannend...... X Lissa
uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje 9 november Behappy: 1e Kindje 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh Ladylola: 1e kindje 12 November Suus14: 1e kindje xspookyx: 3e kindje 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Lolalo: 2de kindje 17 november snowbird: 1e kindje Patje20 : 2e kindje Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Isis857: 1e kindje 20 November Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 2e kindje Lissa 1e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 29 November Beertje86: 2e kindje Liefde88: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake 24-04 Ikke175 3e echo + gesprek behandelend arts 24-04 Hilli 2e echo 24-04 Lissa intake VK 24-04 Suus1982 VK + echo fontys 26-04 Thea intake VK 26-04 BurningKarma consult 20weken echo en controle. 01-05 Liefde88 2e echo + gesprek vervolg cerclage 01-05 snowbird 2e echo 01-05 Juliaaa 2e termijnecho 01-05 Lissa termijnecho 01-05 Girl13 3de echo 02-05 Beertje86 2e echo 03-05 Behappy 2e afsrpaak VK 03-05 Dinh 3e echo in zkh 03-05 Patje20 afspr. gyn 03-05 lauras1983 termijnbepaling (2e echo) 04-05 marieketing, afspraak vk 04-05 Isis857 3e echo 04-05 Joyce86 termijnecho 07-05 jel 5e echo 07-05 Siep81 2e afspaak verloskundige 07-05 Daydreamy 2e afspaak verloskundige 07-05 Niesje 3e echo vk 08-05 Patje20 nekplooimeting 08-05 Maytje 2e afspraak verloskundige 09-05 Girl13 nekplooimeting 12-05 Niesje 12-weken echo 14-05 Samantha89 2e Echo 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 22-05 Lissa afspraak VK 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 30-05 Lolalo controle +hartje luisteren vk 31-05 Behappy, ''Pretecho''..Geslachtsbepaling 18-06 jel 20-weken echo 22-06 Dinh 20 wekenecho 23-05 onzewens, controle vk 25-06 Ilona85 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 weken echo 28-06 Behappy 20 weken echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje
Oja vergeet ik helemaal te zeggen.. Overgewicht is ook een pluspunt.. Ik krijg in de laatste 10 weken extra echo's,,,,,
heb het wel gedaan deze keer... collega had met 20wk echo laatst een verdikte nekplooi. Zat dik in de stress, heeft punctie enz gehad. Gelukkig was er niets aan de hand, maar het zet wel tot denken vind ik. Vandaar onze (meer mijn ) keuze.
lolalo en hillie mooi dat de echo's mooi en goed waren! bandenpijn: heb ik alleen bij onverwachts draaien etc en dan ga ik ook echt ff door de grond...
Even een snel vraagje: ik had net bij mijn wc-bezoek bij het afvegen een slijmpropje, beetje doorzichtig/ lichtbruin van kleur. Had de hele dag al een wat zeurderig gevoel in mijn buik (baarmoedergroei???) en nu dit. Geen bloed of zo hoor... maar heb dit verder niet eerder gehad. Paar dagen terug wel weer sinds tijden seks gehad. Weet iemand of dit iets is om aan de bel te trekken of is het gewoon een soort afscheiding of zo?
jel al jij het niet vertrouwt gewoon aankaarten bij de vk, denk dat zij je het beste gerust kan stellen! @burning, beterschap! @echos, zag weer mooie! @bandenpijn, hier vandaag echt erg aanwezig... hebben hier nogal een groot vraagteken wanneer de baby is verwekt... qua termijn en terug tellen komen we niet uit. In eerste instantie dachten we 28 febr. dat zou kunnen maar ben een paar dagen vooruit gezet.. nu weten we het niet meer. man heeft al een paar keer laten vallen dat het dan niet van hem zou zijn.... WTF?
pff klaar met werken hier .. gebroken hoofdpijn bleghg en gaat vriendlief zich hier nu al helemaal drukmaken om de kraamhulp dat ze wel normaal moet doen en niet moet zeuren enzo omdat we ooit een keer zn verhaal gehoord hebben -_- pff maak je niet zo druk man