November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

leuke kamer beckje !!

wij hebben hier net t behang eraf moet nog super veel
    aan gebeuren ! maarja zit toch thuis , dus heb tijd genoeg om eraan te werken ...

2. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lady: ik vind je ook heel sterk! Fijn dat je mannetje je kan steunen en jullie er samen over kunnen praten. Ik ga ook zo duimen voor jullie voor donderdag.

@Thea: klote zeg dat jullie uit elkaar zijn, sterkte ermee!

@hier: ben moe! Gisteren een super leuke dag gehad op het festival. Het viel me alles mee tot het einde van het feest. Heerlijk genoten van de muziek, relaxte sfeer en het zonnetje. Alleen het einde was minder, het regende en we moesten kilometers ver lopen om bij de taxi te komen. Daarna nog in de file gestaan. Lag pas om 4.00u in bed en was toen wel gebroken. En vervolgens sliep ik hartstikke slecht. Maar ja, morgen ook nog vrij om bij te slapen :)

@Kamertje: wij hebben er een bij Babydump gezien die het waarschijnlijk wordt. En we weten ook welke kinderwagen het wordt: toch de Bugaboo :) Binnenkort kopen :)

3. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Inkopen van de afgelopen 2 weken:D Zo leuk om te shoppen!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Nathalie zo jij bent op de shop tour ! wauwie super leuk al die kleertjes !
    ik ga binnenkort ook weer hihi.
    heb nu weer van mn zus witte rompertjes gekregen , qua rompertjes heb ik nu echt wel genoeg :|

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Het is zo leuk dat kleine spul! heb alleen al wel veel roze, wil ook nog wat andere kleuren halen.

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier onwaardig geshopt al. Eigenlijk wel genoeg mAr goed mmocht ik nog watleuks zien dan koop ik echt gelaat bij natuurlijk..... zo leuk dat spul. Klein die sokjes bijv. Geweldig.

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi hoi dames,
    Na een dag flink klussen kom ik me ook weer melden.

Thea, jeetje meid wat heftig dat het toch allemaal niet heeft mogen baten. Jammer zeg... maar je kunt het allemaal! Komt helemaal goed meid. Maar is niet fijn zo...

Nathalie, zo jij hebt flink geshopt...haha.. leuk zeg.

Beckje, mooi kamertje.

Lady, fijn dat je samen met je man zo goed over de situatie kunt praten en dat je al vooruit denkt van hoe en wat. Dan kun je het net even iets makkelijker bekijken he... super knap van je.
    Enne.. de wandelwagen moesten we in elkaar zetten en het is idd de dubbele bugaboo. Echt helemaal geweldig. Vandaag bezoek gekregen van vrienden van mijn vriend, en hun vonden de wandelwagen ook echt super! En het kinderkamertje is nu bijna af :D de 2 bedjes staan nu ook, commode is ingericht, wandplankje hangt, alleen nu nog 2 vierkante kubussen en 2 kleine andere plankjes ophangen. Dan is het klaar :)

Nu wachten op vriendlief want ik heb honger...haha...

8. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemiddag!

Hier een Jel die moe is. Lag voor het eten al te slapen op de bank. Moest dit weekend werken en dat breekt me toch wel op. Moest vrijdag tegen 6 uur op en gisteren en vandaag tegen half 7. Gistermiddag al een dutje gedaan en vanmiddag op de bank ook. Morgen nog 1x om 6 uur op en dan kan ik weer lekker uitslapen voorlopig.
    Voel steeds rond etenstijd dat de baby zo lekker actief is. Heerlijk, daar geniet ik van! :)

@ LauraS, ik denk dat het bandenpijn is. Anders kun je altijd je vk bellen he als je het niet vertrouwd.

@ Beckje, leuke babykamer.
    Wij hebben ook een witte. Deze: http://www.babysuperstore.nl/img/babykamer-nick.jpg

@ Nathalie, lief al die kleertjes.

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Mooie spullen en kamers meiden! Heerlijk om daar zo mee bezig te zijn toch.

Snow fijn dat het festival geslaagd was. Bah wel balen van de lange nacht! De uitrit van awake is altijd een drama. Rust nog maar lekker uit!

Jel morgen vrij?

Thea sterkte vrouw! Je redt je vast wel. Wel heftig uit elkaar na zo intens met elkaar te hebben geleefd.

Ikke veel gedaan al zeg! Goed bezig die man van je!

Enerzijds is het voor mij dubbel. Inmiddels ben ik ietwat meer gekalmeerd en lijkt het een plekje in mijn leven in te nemen. Afhankelijk van donderdag (waarbij ik denk dat er niks uit komt) denk ik eigenlijk alleen nog maar aan onze dochter, die er over 17 weken is! De start zal onwijs moeilijk zijn, maar ik zie het al iets positiever tegemoet. Dus nog maximaal 14 dagen voordat we weer groen licht kunnen krijgen om een prachtig kamertje in te richten.
    Alleen de kinderwagen kopen we zeker niet, omdat ik heb besloten haar bij me te dragen zolang het kan als ze uit het ziekenhuis komt. En veel zal ik niet buiten komen in de winter. Vraagt toch heel andere zorg denk ik. Dus lekker dicht tegen mama en papa aan.

Dat is de optimistische ik, die in der dochter wil blijven geloven. De cynische heeft ook al argumenten klaar. Als donderdag negatief is, dan moet het zo zijn. Ik ga gillen, krijsen en janken, maar dan weet ik dat het beter is. Als er nog wat met haar gebeurd na de bevalling, weet ik dat we alles voor ons meisje hebben gedaan, maar dan heeft zij gekozen. Ook dan stort mijn wereld in. Maar optimistisch zijn maakt het leven makkelijker!

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jel, rust maar goed uit meid.

Lady, we zullen met z'n alle heel hard voor jullie duimen dat je donderdag een goede uitslag krijgt. En dat je meisje het na de bevalling prima red. Ze zal heel sterk moeten zijn en jullie ook, maar ik geloof zeker dat jullie dat alle 3 zijn. Positief zijn is idd fijner als bij de pakken neer gaan zitten... En de hoop in je kleine meid blijven houden! Sterkte meid en een dikke knuffel!

11. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ladylola, fijn dat je wat optimistischer kan zijn. Hoop doet leven en nu al uitgaan van het slechtste senario lijkt mij niet goed voor jullie zelf.
    wbt. een kinderwagen, ik zou hem wel heel erg gemist hebben, maar ik ben niet zo'n draagdoektype. Mocht je hem missen heb je er natuurlijk heel snel 1 gekocht of geleend.

@nathalie, wauw! jij hebt je al lekker uitgeleefd. Ik heb al 2 rompertjes en een vestje....Als ik straks vakantie heb ga ik los ;)

Morgen naar de verloskundige, maar weer eens aankaarten dat ik nog steeds zo ontzettend moe ben. Elke middag 2 uur slapen en dan nog met moeite tot half 10 wakker kunnen blijven. Elke keer zeggen ze dat mijn ijzer goed was, maar dan is er toch vast nog iets anders wat ze kunnen nakijken.

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ladylola
    ik ga voor de optimistische ladylola, maar je andere kant begrijp ik enorm. ik hoop zo voor jullie dat donderdag betere uitslagen komen !
    we duimen nog steeds hoor en we zullen donderdag aan je denken .

@hier beetje gestresst op t moment. Dinsdag al in ondertrouw en mn getuige haar ID is nog
    niet klaar ! grrr
    Ik had ff gegoogld en ze kunnen een rijbewijs ook goed keuren als de
    getuige dan maar 1 doop naam heeft,(meerdere
    namen worden niet genoteerd erop) en dat heeft ze dus die is eigenlijk wel geldig maarja gemeente zei dat ik
    morgen maar terug moest bellen .. pfff hoop dat t gaat lukken

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Goh lady ik blijf vol bewondering je stukjes doorlezen, en heb er serieus veel respect voor hoe je ermee omgaat. Hoe optimistisch je erover kan praten.

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Goedemorgen,

@Ladylola, Ik heb ook veel bewondering voor de manier waarop je met de situatie omgaat. Ik hoop van harte dat donderdag de uitslag positief is. Ik ben trots op jou en je kleine meid!

@hier ik heb 4 vroege diensten gedraaid en heb nu één dagje vrij. Hierna 4 late diensten. Ga vandaag aan de slag in de kinderkamer, en ff naar de kapper denk ik...

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Pff siep dat is idd niet fijn. Idd ff goed aankaarten. Ik heb niet meer de energie, die ervoor had, maar 2u slapen en om half 10 naar bed? Dat zeer zeker niet. Waar denk je zelf dat het aan ligt?

Aaaah Bee spannend! Ik kreeg er iets van mee rondom je vriendin met haar id, maar ging even langs me heen. Rijbewijs is ook legitimatie hoor. Ik gebruik de mijne overal voor. Paspoort heb ik altijd thuis. Komt goed hoor! Maar spannend ondertrouw!!

Fijne vrije dag Julia. Ook uitrusten hè!

Echt bedankt voor jullie vertrouwen, hoop en medeleven!
    En siep ik wilde ook een vet mooie wagen kopen, maar ziekenhuisopname kan 4 weken tot 3/4 maanden duren. En dan geldt ook nog dat ze extreem vatbaar is voor lullige kinderziekten. Tis dan hartje winter ook. Dus dan is bij me dragen het beste voor haar en zoiezo heb je eindelijk je kindje thuis en zo weinig vast gehad. Dat proces wat een gezonde kraamperiode moet zijn, hebben wij niet. En dat ding is dan zo gekocht idd.

Ik ga zo het Amc en het Erasmus bellen. We willen er zo snel mogelijk terecht na donderdag.

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Dat moest idd zo wezen haha. Zit ook een beetje in twijfel qua duo wagen, misschien dat een kiddy board wat is? Voor mn gevoel zijn ze dr net nog ff te jong voor. Heb nog ff dus kan nog ff doortwijfelen.
    Ledikant ga ik wel doen, denk niet dat het nu al verstandig is om hem in een groot bed te leggen. Gelukkig kan ik het zo bij een bekende ophalen incl. commode. Vind 21 maanden echt nog ff te jong. Wat een gedoe he?

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @nathalie, wat een boel geshopt! Heerlijk he? Vond dat van mij al veel haha. Ben helemaal gek van Noppies.. wat me bezield geen idee ;)

@ikke, jij schiet ook al lekker op met het kamertje.

@lady, wil ff zeggen dat ik jullie heel sterk vind, en hoop op een goede uitslag donderdag.

@siep, hier ook nog steeds moe. Blijf moe, of ik nou 8 of 12u slaap. Heeft ook te maken met onze dreumessen die lekker actief zijn ;) Ga sowieso minder werken om dit een beetje de kop in te drukken. Ook vanwege de BI natuurlijk. Gyn zei dat het een aanslag op je lichaam is zo redelijk snel na de 1e.

@be, wat een gedoe, hoop dat het snel opgelost is voor je getuige.

Hier vandaag en morgen nog vrij. Heb voor mn gevoel een mini vakantie haha. Vrijdag was ik onverwachts ook thuis ivm mn ontstoken oog.. Moet alleen woensdag werken en ben ik weer een dag vrij.. jeetje wat een luxe ;) moet daarna voorlopig wel 6 dagen werken.. weet niet of ze het hebben aangepast.
    Kamertje gaan we langzaamaan mee bezig nu. Heb niet zo een haast eigenlijk. Jari slaapt nog in de ledikant en de baby komt eerst nog in de wieg op onze kamer. Vind het allemaal wel best eigenlijk hahaha

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Be, heel veel plezier morgen in ondertrouw! En hopelijk heeft je vriendin alles goed geregeld met haar paspoort en/of rijbewijs.

Patje, wb kinderwagen zou ik ook een duowagen aanschaffen zodat je mannetje daar ook nog in kan. Als je wat langere stukken moet lopen is staan ook niet alles he op zo'n plankje. Wat betreft het bed... ik weet dat ik vanaf mijn 2e in een gewoon bed lag. Dus opzich zou je het kunnen proberen tegen de tijd dat hij bijna 2 wordt? Je kan het ledikantje evengoed er nog bij zetten voor als het echt niet gaat werken, maar ik denk dat 2 wel een mooie leeftijd is om te switchen naar bedje. Maar goed... ik ben nog geen mama dus ik kan er ook helemaal naast zitten... sorry dan!! :)
    En idd.. het kamertje schiet aardig op... vind het ook wel fijn. Wil over 2 maanden alles klaar hebben zowat :)

Lady, de keus van het bij je dragen is begrijpelijk. En idd.. een wandelwagen heb je zo gekocht he... hopelijk kun je snel terecht in het ziekenhuis...

19. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi!

Heb weer gewerkt vanmorgen en hoef nu pas donderdagmiddag weer. Daarna pas weer de woensdag erop. Dus wil lekker een beetje uitgebreid poetsen de komende week in huis en kastjes uitsoppen en zo.

@ Siep, ben benieuwd wat je vk zegt over je vermoeidheid. S6 daar.

@ Behappy, wat een gestress, maar dat komt vast goed. En anders kun je hem toch vast wel op een later moment geven? Is de persoon in kwestie er ook gestresst onder?

Oja, heb gebeld met Prenatal over de Bijedoos, waarom ik er nog niks over gehoord heb. Dus die mevrouw aan de lijn ging kijken en zei: " Omdat je op non-actief bent gezet." Ik eerst verbaasd :( en ze zei erachteraan: "Ze hebben het op 21 januari 2011 stopgezet in verband met een miskraam."
    Ik heb haar snel hersteld en zei: "Niet een miskraam, maar een doodgeboren kindje" . Ik noem dat geen miskraam meer met 7,5 maand. ;)
    Maargoed, ze heeft me weer op actief gezet en ik krijg volgende maand bericht over wanneer ik hem mag ophalen.

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel
    jazeker, maar we zijn weer opgelucht.
    Want heb de gemeente net weer gesproken het het was goed een rijbewijs. GELUKKIG

Deel Deze Pagina