Mooi zo Be! Wanneer gingen jullie ook alweer precies trouwen? Past je jurk nog steeds? Ik moet nog een jurk vinden, zal blij zijn als ik er een heb want zit ook een beetje in de stress daarover. Ben bang dat ik niks leuks kan vinden
Oh gelukkig Behappy. Ben alweer zo moe. Kan wel slapen. Zal dat weer even een fase in de zwangerschap zijn, die moeheid?
Vast wel jel. Gelukkig maar dat jij dan zo moe bent, betekend wellicht dat ze goed groeit Spannend al die jurken en trouwerijen. Snow moet nog een jurk? In turkije in antalya reed ik langs een winkelstraat, waarin boven de winkels etalages volhingen met jurken. En dat zo'n 300 meter lang. Echt prachtige jurken, maar ja daar heb je ook weinig aan.
Jel, goed dat je hebt gebeld naar Prenatal. Dan zal het vast goed komen met die doos. En idd... een miskraam kun je dat niet meer noemen... Lady, een jurk van 300 meter lijkt me wel erg lang hihi... Maar ik vind dat ze in het buitenland allemaal van die lange jurken hebben met weet ik veel hoe lange sluier... sommige zijn wel mooi maar sommige ook echt over de top. Snow, succes met het uitzoeken van een jurk. Zal vast wel goed komen toch? Be, gelukkig dat dat ook goed is. Kun jij lekker zonder stress morgen naar het gemeentehuis
@ Lady, ja dat is zo. Voel haar ook de laatste dagen heel actief steeds. Heerlijk.... maar misschien vergt dat veel energie van me. @ Ikke, nee idd.
Haha nee ikke 300m lang etalages vol met jurken! En prachtige ook! Ben zojuist terug gebeld door het Amc. Mijn behandelend arts was er niet, maar haar collega heeft ons dossier bekeken en gezegd echt tot donderdag af te wachten. Dan weten zij ook genoeg om door te kunnen verwijzen. Ze zeggen stapje voor stapje alles te doorlopen. Ik word er erg verdrietig van. Weten zij soms al meer dan ik? Het wachten is echt slopend. Tijd kruipt voorbij.
@Ladylola, Ik denk niet dat zij meer weten dan jij. Maar misschien is het idd beter donderdag af te wachten zodat je zo snel mogelijk bij de juiste mensen terecht kunt. Stel je voor dat er wat uitkomt. Wat natuurlijk niet zo is (daar gaan we gewoon vanuit). @Hier, nog niets gedaan vandaag, behalve lui op de bank zitten en zelfs nog 2 uurtjes geslapen. Heb ook maar 1 dagje vrij, dus eigenlijk ook geen zin om iets te doen. Zo nu en dan pijn in mijn buik zodra ik iets meer beweeg, dus dat dwingt mij ook om rustig te blijven zitten. BTW, leuke site maar wel duur Blenkie | Boxkleed zelf maken; ontwerp zelf of kant-en-klaar. Je kunt zelf een boxkleed maken door de stofjes en patronen te kiezen.
Lady, oow haha... sorry! Verkeerd gelezen Dat zijn dan wel grote winkels zeg... hihi... Wat betreft het ziekenhuis... als ze zeggen dat het beter is om te wachten donderdag zou ik dat ook doen. Het is niet makkelijk... dat begrijp ik... en ik denk ook niet dat ze meer weten dan jou. Ik denk dat ze gewoon alle uitslagen bij elkaar willen zien, zodat je meteen bij de juiste arts terecht komt, die de juiste behandelingen kan bepalen...die jullie goed op de hoogte kan brengen van alles hoe jullie ervoor staan etc. Wel jammer want je wil zsm geholpen worden. Maar meid... donderdag komt steeds dichterbij en we leven allemaal met jullie mee...en hopen dat het allemaal mee valt. Julia, doe maar lekker rustig aan. Snap best dat je geen zin hebt om dingen te doen. Geniet lekker van je vrije dag! De rest komt wel weer. Jel, Het zal zeker energie kosten als je je meisje steeds voelt bewegen. Ik merk dat ik de twins nu steeds vaker voel. Net ook weer 2 plopjes. Gisteravond best wel veel en vanmorgen ook ff. Voornamelijk als ik rustig ben. Hier, ik zit kapot op de bank. Ik heb het zooooooooooo warm.. heb veel gedaan. Nog de laatste dingetjes op de babykamer... hihi... heb nu verzorgingsmandjes gekocht... een grote en een kleine en die kleine heb ik in de grote gedaan. Ik heb de verzorgingsspulletjes er al in. Vnvd zullen er vast mensen de babykamer willen zien, en dan ziet hij er toch wel leuk uit. In de verzorgingsmandjes zaten doeken of iets dergelijks met kleuren...dus die heb ik er maar uit gehaald Dalijk lekker in bad liggen na het eten...en dan zal het 1e bezoek langzaam binnen stromen... vriendlief is jarig... 31 alweer.... hihi... Ikzelf heb gelukkig nog een aantal jaren te gaan voordat ik er een 3 voor heb staan
wij gaan 3 augustus trouwen ! ja heb al een jurk , pas die nog steeds hihi zn grote buik heb ik nog niet. ik ben ook al zo moe , zal t door het weer komen ? @avent zakjes ik heb van avent zakjes gekregen voor in de vriezer voor de borstvoeding. Leek me wel handig !
@ Lady, begrijp goed dat deze tijd enorm slopend voor jullie is. Sterkte! @ Ikke, dat zal het dan wel zijn he? Vanmiddag hield ik het niet meer vol en heb (samen met mijn man ) nog even de middag geslapen van 3 tot 5. Had het wel nodig kennelijk. Maar echt raar, ik slaap normaal nooit overdag. @ Be, de datum komt al dichtbij nu zeg, een maandje nog... Ben je al een beetje zenuwachtig? Je hebt ook van die Avent borstvoedingbakjes. Dat lijkt mij persoonlijk handiger.
Isis, jij bent morgen aan de beurt met je 20 weken echo. Heel veel succes. Misschien even een tip voor de dames in dit topic. Als ik de lijst weer omhoog wil halen, dan zoek ik altijd op 'meisjes'. Dan komt gelijk de lijst weer bovenaan te staan. Begrijpen jullie wat ik bedoel? Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november Ilona85: 2e kindje jongen Petrea: 1e kindje meisje 2 november Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling verrassing 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje Siep81: 2e kindje waarschijnlijk meisje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje 8 november BurningKarma: 2e kindje jongen 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje Thea: 3e kindje meisje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje meisje Mama88: 1e kindje meisje 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november Snowbird: 1e kindje meisje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 18 November Juliaaa: 1e kindje Patje20: 2e kindje jongen 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje meisje 25 November Samantha89: 1e kindje jongen 26 November: Cjb: 2e kindje jongen 29 November Lissa: 1e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje jongen Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje meisje 14 meisjes, 10 jongens 1x verrassing, 2x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 03-07 Isis857, 20 weken echo 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo, 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 09-07 Cjb, 20 weken echo 09-07 Nora86, 20 weken echo 10-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 12-07 Lissa, 20 weken echo 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 14-08 3D echo Suus83 22-08 Thea, 3D echo
@jel, ik zoek altijd op afspraken of uitgerekende datum haha. Makkelijker dan alle pagina's langs... Hier het eten (bijna) op. Was erg lekker, shoarma (van de slager... Nou ja van een lam, gekocht bij de slager), frietjes en een heerlijke salade
jaa de datum komt zeker dichtbij. haha en hartstikke zenuwachtig natuurlijk. kijk deze heb ik besteld : http://i47.tinypic.com/1247up1.jpg zo cute wij aten witlof .. niet helemaal op begin last van maagzuur te krijgen bleghh
Hey meiden! Ik zal ff een 2de zp openen zodat ik wat kan teruglezen en reageren. Wat iig opvalt is dat we met z`n allen massaal de economie aan het redden zijn, we gaan op shoptour, haha! Leuke dingen heb ik voorbij zien komen! Ik zal zo ff 2 foto`s van ons kamertje uploaden, de basis is er nu moet ik nog gaan opleuken met kleur! Het lijkt allemaal at geel maar dat komt omdat het al schemerde en ik de lamp had aangedaan. Het is een lichte parket vloer en whitewash-wit meubels en witte muren. @Be, morgen in ondertrouw! De eerste stap, leuk hoor! Veel plezier! @Juliaaa en anderen die wisselende diensten hebben: RESPECT! Ik trek een normale werkdag al niet eens, laat staan wisselende diensten! - moe zijn: ben ik minder dan de eerste 20 wkn maar ik ben zó klaar met de pijn in handen en voeten van het vocht... Gisteren een enorme huilbui gehad, continue pijn hebben is zo vermoeiend ook al is het voor een goed doel. Moet nu ook 2 wekelijks naar de vk om het in de gaten te houden. Ze had het over zo`n 6 a 7 kilo (liter) aan vocht, dat is nogal wat. Verklaard wel mijn enorme toename qua gewicht op de weegschaal en wel ideaal dat dat na de bevalling wél zo weg is in tegenstelling met het vet dat er zeker ook aan is gekomen! @Ladylola, moeilijk dat wachten... maar ga jezelf nou niet gek maken, zij weten écht niet meer dan jij. Het is juist goed dat ze het stapje voor stapje willen aanpakken. Dan kunnen jullie alles goed bevatten en gebaseerd daarop de juiste beslissingen nemen over alles wat nog gaat komen. Ik ben zo trots op je hoe je ermee omgaat! Kan menig mens nog wat van leren! @Isis, veel succes morgen! Geniet van je ukkie! @maagzuur, hier al weken en wordt niet minder.. Lang leve de rennie`s! Als jullie tips hebben voor de kamer van ons meisje hoor ik het graag! Het is een klein kamertje maar alles past net! Trusten!
wat een mooie meubels ! wauwie! kan ne straks lekker alle decoraties neerzetten/ophangen en lekker de kast inrichten hihi! hier nog lang niet zo ver .. eerst moeten de gaatjes in de muur dicht en dan moet t geschilderd worden
Wij zijn nog niet eens begonnen met het kamertje. Nou ja, het opruimen van de studeerkamer.. dat wel. In week 32 van mijn zwangerschap worden als het goed is de meubels geleverd. Ze zijn wel op voorraad maar ze houden ze gewoon nog ff lekker daar Beetje viezig.. maar ik heb nogal last van afscheiding. heel normaal, maar het ruikt ook en ik heb jeuk. Niet veel, maar toch.. het jeukt. Afscheiding is wel gewoon wit van kleur, maar lijkt me niet normaal dat het jeukt en ruikt. Morgen ff ha of vk bellen.. denk ik.
goedemorgen, @kamertje, ja idd studeerkamer is nu zo goed als leeg, staan wel weer wat tassen enzo die we kwijt moesten maar na onze vakantie gaan we boven schilderen en nieuw laminiaat leggen en dan mag het kamertje ook komen. @afscheiding, lijkt me idd niet goed. gewoon ff bellen voor de zekerheid. Het hoort niet te jeuken volgens mij. @hier...pfff de pijn wordt gewoon steeds erger, ben blij dat ik nog maar 4 daagjes hoef te werken en dan vakantie en dan gewoon niet meer tot aan bevalling. Mag nog wel werken na de vakantie maar als het niet gaat, dan hoeft het niet, ik ben dan in principe al ziek gemeld. Zal dan alleen nog ondersteunende taken gaan doen in mijn groep. Moet wel zeggen, dat nu die datum dichter bij komt, ik het wel errug prettig vind om niet meer te hoeven werken na de vakantie. Maar nu ff snel ontbijten en dan maar weer gaan met die banaan..... werk ze vandaag liefs
Prachtige buik petrea! En prachtig kamertje! Heel lief. Wat vervelend dat je zoveel vocht vast houdt en er zoveel last van hebt. Fijn dat de vk het wel zo serieus neemt. Kunnen ze je geen plaspillen geven ofzo? Onze wens wat heerlijk meid nog 4!! 4 dagen voordat je stopt heerlijk! Hopelijk geeft dat meer rust, zOdat je na de vakantie toch nog boventallig de klas in kan. Julia 32 weken is toch prima op tijd. Heb je nu goed de tijd om alle muren naar wens voor te bereiden. En voor die afscheiding ff advies inwinnen bij de vk is ene goede tip. Ik wil als donderdag alles op zijn plek valt echt zo snel mogelijk weer werken. Waarschijnlijk wel een aangepast rooster. Maar ik word zo ongelukkig van het thuis zitten. Ben daar echt geen type voor. Krijg nog een drukke dag hier vandaag. Moeder komt in de ochtend, vriendinnetje in de middag en andere vrienden komen vanavond eten. Tis heel lief hoe iedereen die het nu weet er voor ons wil zijn. Dat is wel fijn. Jullie nog plannen?
@onzewens, nog ff paar dagen volhouden. Gaat het thuis beter? @Petrea mooi buikje!! @Ladylola, beetje afleiding zoeken op het werk is een goed idee. Ik zou ook gek van mezelf worden met thuis zitten... Fijn dat er zoveel mensen voor je zijn in deze periode. Nog 2 dagen voor we meer weten. @plannen, zit op de bank en moet dadelijk werken. Heb geen zin!! Denk dat ik nog ff een dutje ga doen.