wauw mooie babykamer ! zit er al echt uit !! als ik dat zo zie denk ik echt dat wij ook maar moeten beginnen haha
wavee voor ikke !!! en mooie buik !! ik hoop ook dat gauw de winter collectie komt hoelang duurt t nog ongeveer denk je ?
Haha, je brengt het leuk! magische femme fatale.. ik wil het, ik wil het! Akelig dat er zoveel scenario`s zijn he.. Ik snap dat je helemaal gek wordt en dat het wachten niet te doen is! Krijg je vandaag ook wat afleiding door visite of iets dergelijks? Ik ben uber verslaafd aan peuken en ook gestopt toen ik de positieve test in handen had en ik snap je gedachte maar hou er rekening mee dat als je de eerste hebt gerookt, je de volgende ook zal willen. De kans is dus groot dat je dan weer rookt. Ik snap je hoor, en het is jouw beslissing maar wilde het wel even meegeven.... Heel veel sterkte meis, ik denk vaak je... dikke knuffel!!!
Mooie kamer!!! Zó lief die 2 bedjes!! Ik had ook wel een tweeling gewild eerlijk gezegd. Zou ik echt fantastisch hebben gevonden! En idd een WAVE voor alle wavers vandaag!!!
Heb bij de C&A al het een en ander meegenomen aan winterspul. Volgens een andere verkoopdame kwam het zo rond eind Augustus.. nog heel even doorbijten dus voor we op shoppingspree kunnen gaan.
@Ladylola, misschien kun je wel slapen van alle stress die je momenteel hebt? Kan me best voorstellen dat je er uitgeput van raakt. Ga dan maar lekker even liggen! Dan vliegt de tijd ook.. Of een feel good film kijken, dat helpt mij altijd even uit de stress voor een paar uur. Zo'n heerlijke vrouwenfilm.. @Buikjes, ze groeien goed dames! @Wat een leuke kamertjes komen er voorbij zeg! Onze kamer is ook al helemaal klaar op de accesoires na, die komen in wk31 pas. Zo lief! Ik zal dan een helemaal complete kamer-foto plaatsen! @Marisken, idd ook nooit van gehoord! Vervelend zeg! Nou heb ik het daarbeneden nooit echt een charmant plekje gevonden want er zitten wel meer flapjes en vouwen in. Maar ik ken iemand die Mariska heet en waarom kan ik nu niet meer aan haar denken zonder aan dat te denken? (haha) @Meisjeskleding. Ik heb toch iets leuks gekregen van mijn moeder! Helemaal een berenpakje, net iets voor carnaval zeg maar, alleen dan heeeel lief! En ik dacht zo, in november is het best koud! Het is ongeveer dezelfde als op de foto alleen dan in het bruin!
Thanx dames! Be, je hebt nog tijd meid voor de kamer. Komt helemaal goed. Ik denk dat de wintercollectie bij ons deze maand binnen zal komen. Er is nu overal opruiming van de zomerkleertjes ( bij ons tenminste ) Petrea, Haha... een tweeling is ook hartstikke leuk. tenminste nu ze nog in de buik zitten. Hoe het is als de 2 geboren zijn weet ik niet, maar ik kan me nu al niks anders meer voorstellen dan dat wij er 2 krijgen... En als je dan de babykamer inloopt... krijg je echt een wauw gevoel... ook veel mensen in onze omgeving vinden het zo leuk en speciaal.... ben benieuwd hoe het echt zal zijn.. Suus, onze kamer is ook nog niet helemaal af... er moeten nog 2 plankjes tegen de muur en 2 blokken.... en ik heb natuurlijk de kleuren van de mandjes weggehaald...dus dat komt erop als ik over de 30 weken zwanger ben.. dan laat ik ook niemand de babykamer meer zien.. hihi...
De babykamer is hiernog een rommelkamer hoor.. Ik moet ook nog beginnen.. Ik ben de week van 16 juli vrij en de bedoeling is dat VL en ik dan de hele kamer gaan doen.. Als hetgoed is hoeven we niet te schilderen of behangen, maar dat weten we pas als de kast van de muur is.. Ik verwacht het niet... Maar we zullen zien.. De commode en de garderobekast zijn al binnen alleen nog niet inelkaar. het bedje ligt nog bij mijn ouders maar dat ik zo hier.. en verder.. nog geen idee. Ik heb nog geen shopdrang eigenlijk... zou dat komen omdat ik de 20 weken nog niet gehad heb??? X
Wij zijn ook alleen maar begonnen omdat we een leuke op marktplaats zagen en die kan je niet over 10 weken bestellen he.. Ik ga even slapen, heerlijk zo`n dagje vrij, morgen nog een dagje werken (heb een training) en dan een hele week vrij! Yessss!!
@petrea ooh lekkerr !! ik ben ook lekker aan t liggen en een filmpie kijken. Misschien dat ik zo nog even op de fiets stap en wat kleertjes ga shoppen ..
Leuke kamer ikke ... onze is ook grotendeels af maar plaats foto op t ei nd als ik helemal tevreden be n. Lady ik hoop dat t snel morgen is e n je snel meer weet. Weg met deze onzekerheid want je blijft maar nadenken. Petrea wat shit zeg marisken nooit v gehoord... Hier bij de kapper... punten eraf en kleurtje.... ff mezelf verwennen ...
Dames ik kom het even hier uitschreeuwen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWW!!!!! ik heb gisteren een epi-lady gekocht en net voor 't eerst mijn benen gedaan!!! Ben normaal niet zo'n watje maar dit doet serieus pijn ben het scheren zo beu..wilde eigenlijk ook mijn oksels doen, maar ik durf niet meer
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november Ilona85: 2e kindje jongen Petrea: 1e kindje meisje 2 november Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling verrassing 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje Siep81: 2e kindje waarschijnlijk meisje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje 8 november BurningKarma: 2e kindje jongen 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje Thea: 3e kindje meisje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje meisje Mama88: 1e kindje meisje 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november Snowbird: 1e kindje meisje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 18 November Juliaaa: 1e kindje Patje20: 2e kindje jongen 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje meisje 25 November Samantha89: 1e kindje jongen 26 November: Cjb: 2e kindje jongen 29 November Lissa: 1e kindje (meisje?) lauras1983: 2e kindje jongen Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje meisje 14 meisjes, 10 jongens 1x verrassing, 2x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 04-07 Samantha89, 20 weken echo 04-07 Lolalo, 20 weken echo 05-07 snowbird, 20 weken echo 09-07 Cjb, 20 weken echo 09-07 Nora86, 20 weken echo 10-07 Niesje123, 20 weken echo 11-07 Juliaaa, 20 weken echo 12-07 Lissa, 20 weken echo 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 14-08 3D echo Suus83 22-08 Thea, 3D echo
Ik denk dat Hilli en Dinh nog wel meeschrijven. Het is hier zowieso rustig aan het worden.. Mooie buiken en leuk kamertje heb ik voorbij zien komen We gaan maandag op vakantie voor een weekje en daarna beginnen aan de babykamer Zo'n zin in! Eerst de kamer opknappen, schilderen etc. En dan moet onze zoon in een groter bed slapen voordat we de meubels kunnen verhuizen. Heb vandaag nog weer leuke kleertjes gekocht voor 40% korting van Lief!, voor de volgende zomer.. maatje 74.
ik ga denk ik een klein zwembadje kopen want ik ga dood met deze hitte -_- @nathalie leukk shoppen en vakantie volgende week ! waar gaan jullie heen ? Lief! is een leuk merk maar vind het over het algemeen wel duur
Nou ik ben tijd niet geweest omdat k ziek was en ben heel erg druk met andere dingen bezig en had ook nog examen! Tsja ik kan ook niet bijhouden hier ..heb de tijd ook niet echt om wat te schrijven.. maar lees we'll af en toe!