Dat is lief BE! Haha vergeet je je badmuts niet Yasmina dat geeft toch niet. Je komt eens in de zoveel tijd buurten. Doen die anderen trouwens ook, maar frequentie neemt wat af. Maar goed ook. Eigenlijk zegt het wat over ons dat we hier teveel zitten haha! Achja ik heb tijd alom, ben verslaafd aan mijn iPhone, ik hoor en zie graag alles, dus kom hier graag. Hier weer iets beter. Manlief komt eraan, dus dat is fijn. Verder zei hij zou wel erg slordig zijn als ze vorige week iets heeft gezien en dan 70% kans op overleving zegt,mits er niks uit die punctie komt en ze nu van alles uit der hoge hoed tovert! Dat is dan ook wel weer zo. Ik had nog gevraagd naar haar maagje en ze zei het ziet er raar uit en dat willen we zien, maar ja ik kreeg niet de indruk dat dat de zorgen waren? Nog 18.5u denk dat we vanavond het eten maar ff gaan wandelen langs het strand. Ik vind het zo lief dat jullie met ons mee duimen en aan ons denken. Dank je wel voor deze week!!
Be, haha alweer geshopt heb je geld over Lief is ook een heel leuk merk en idd wel wat duur... af en toe hebben die leuke aanbiedingen... vriendlief en ik gaan binnenkort ook ff naar de lief winkel toe... en nog ff naar V&D.. heb nog een bon van een kertspakket van 1,5 jaar geleden.. Ga ik maar voor shoppen. Lady, ga maar lekker wandelen langs het strand. Even je gedachten verzetten... dan is het zo avond en dan kun je naar bed. Lekker lang in bed blijven zodat je daarna naar het zh kunt. Ze zullen echt geen belangrijke info hebben achtergehouden. Als ze echt iets zagen wat ze niet vertrouwden... zouden ze idd geen 70% overlevingskansen voorspellen. Ik hoop echt zo op goed nieuws voor jullie. Sterkte morgen meid. Ik zal aan jullie denken. Nathalie, oow wat fijn dat je vakantie hebt bijna. Alvast een hele fijne vakantie. En als je weggaat, heel veel plezier!!! Niesje, haha.... hoe is het met je oksels afgelopen? Ik heb zo'n ding nooit gebruikt. Ik moet zeggen dat ik heeeeeeeeel veel mazzel heb, en mijn benen echt nog nooit van mijn leven heb hoeven scheren. Vind dat zo fijn! Nooit hoeven denken... oh ik moet nog ff mijn benen scheren als je gaat zwemmen of wat dan ook. Mijn oksels moet ik wel scheren... zo ook het gedeelte beneden.. hihi Yasmina, is toch niet erg dat je hier af en toe komt... alleen maar gezellig dat je evengoed nog meeschrijft. Dames, ik heb ook geshopt vandaag.... heb een wasmand voor op de babykamer gekocht. Niet echt een wasmand maar toch ook weer wel... hihi... gewoon een wat kleinere vierkante... niet zo hoog.. ideaal is hij denk ik...
@ladylola, we zitten ongelovelijk in spanning samen met je....en leven ontzettend met je mee. Meer kunnen we helaas niet voor je doen...je hooguit een beetje afleiden met onze verhalen enzo. Hoop dat je er nog wat ontspanning uit kunt halen. @hier, vanmiddag lkkr tukje gedaan. Nu eten op vuur staan en dan aankleden enzo voor eindmusical gr 8 vanaaf. gelukkig kon in vanmiddag ff gaan liggen want anders hoe ik zo'n avond helemaal niet vol. Heb ook echt als een blok geslapen. Nog 2 daagjes werken, pfff......en dan heeeeeeeeeeerlijk vrij. Denk (weet wel zeker eigenlijk) dat ik hier dan ook wel vaker te vinden ben, ben dan al tot aan de bevalling thuis m.u.v. wat boventallig werk wat ik na de zomervakantie ga doen.....dan vind ik het ook heerlijk om hier rond te neuzen en alles bij te houden. Nu gewoon ff te druk op het einde van schooljaar en te moe.
Hoi allemaal! Aangezien ook ik niet alle dagen aanwezig ben lukt het me niet om jullie kakelkonten helemaal bij te houden... Maar wil in ieder geval lady lola ff heel veel succes en sterkte wensen morgen!!! Ik heb mooie buiken voorbij zien komen, gaat hard! Nathalie fijne vakantie! Tja nou en meer heb ik al weer niet onthouden... Vandaag had ik weer 1e werkdag na 2wk vakantie, veel heel zwaar en veel pijn. Mn baas gaat nu gesprek aanvragen bij uwv arts hoe nu verder, want hele dagen ga ik niet meer redden...
nee geen geld over hoor haha, koop gewoon af en toe wat kleins hihi. YESSS IK HEB MN ZWEMBADJE HAHA .. Vriendlief heeft um gelijk gevuld en ik lag gelijk te dobberen hihi Ladylola lekker vroeg slaapen des de eerder is t moren wij denken aan je !!! hopelijk goed nieuws
Ladylola nd ikke , thnks meiden! Ik zag super mooie baby kamer voor de tweeling ! Ik lees ook meiden hier goed aan heT shoppen zijn, leuk joh! Hier in uk zijn er dingen op internet vooral afgeprijst! Dus heb ik lekker die rocking nursery chair gekocht! Zoooo blijjjj (moet mijn man alleen nog laten opzetten hihi) Hij is normaal iets van 300 nog wat pound en was afgeprijsd naar 119 pound! Goedhe? Kleren koop ik later nog ,wEet pas volgende week of ik jongen of meisje krijg
Hoi! Wow, ben een halve dag niet in het topic en heb gelijk pagina's lang te lezen. Nu maar even reageren, hihi.... @ Niesje, hier ook de vreemdste dromen, soms denk ik echt: "hoe kom ik erop?" Het is nog best vroeg voor die buddylijst inderdaad. Misschien kunnen we over een week of 8 er weer naar kijken? @ Siep, tjonge, 2 kilo lichter.... Hier 3 kilo gegroeid nu. @ Petrea, wat vervelend dat je marisken hebt. Ik had er ook nog nooit van gehoord. Ik heb even naar de afbeeldingen gegoogled en heb het snel weer weggeklikt. Lijkt me inderdaad erg vervelend. @ Lady, morgen om 11:20 dus. Ben zo benieuwd en hoop het allerbeste voor jullie!. @Lissa, mooie buik hoor. @ Ikke, ook mooie buik. En wat een ontzettend leuke kamer. Beetje neutraal ook. Zou dat betekenen, jongen en meisje? Denk denk..... hahahaa Nee hoor we horen het vanzelf in oktober. @ Wintercollectie, nog wachten tot volgende maand dus.... @ suus14, ik moest ook gelijk denken aan de naam Mariska. @ Niesje, ik begin ook niet aan epileren hoor, haha. Ooit 1x eventjes gedaan, maar toen er nog maar een paar haartjes uitgerukt werden, besloot ik het nooit meer te doen. Ik hou het ook gewoon bij scheren.... @ Samantha en Lolalo, hoe waren jullie 20 weken echo's? @ NathalieD, fijne vakantie volgende week. @ Lady, fijne strandwandeling! Even uitwaaien.... @ Behappy, wat heerlijk zo'n badje, dat lijkt mij ook wel heerlijk, om een duik in te nemen. Maar zit nu al lekker gedouched en wel op de bank. Vies zweetweer vandaag, bah. @ Hier, ik heb morgenvroeg een intake met de de kraamzorg, een telefonische nog wel. Als je iemand laat komen voor de tweede keer hier aan huis, dan word het niet vergoed kennelijk. Dus dan maar telefonisch. Morgenochtend om 11:00 uur. Hebben jullie binnenkort ook al de intake? Vind het best vroeg trouwens. Maargoed...
Zo er is inderdaad lekker gekletst vandaag Way to go..! Ik heb even 30 pagina's afgescrold en zoveel mogelijk personen verzameld die in zijn voor de buddylijst. Ik dacht dat het misschien een idee is om deze een keer neer te zetten en degenen die er nog niet opstaan en wel mee willen doen zichzelf toevoegen? Dan kan ik (of een willekeurig ander persoon natuurlijk) volgende week daarvanuit een lijst maken.. Weet niet of het een goed idee is natuurlijk Maar volgens mij is het wel overzichtelijker? Naja hoor t wel komtie : Joyce86 Jel Behappy Juliaaa Nora86 CJB Petrea Ikke175 Beckje Lissa80 Siep Patje20 Ilona85 Xspookyx Snowbird Burningkarma Suus14 Onzewens Suus83 LauraS1983 Niesje123
@ Behappy: We gaan naar Duitsland in een Landal park, dus ook leuk voor ons zoontje We hebben al een paar dagjes uit in de planning staan en verder zullen we ons op het park ook vermaken. Lief! is idd duur.. Daarom probeer ik het ook vaak in de aanbieding te halen. Een enkele keer haal ik gewoon een setje, zal ik bij de wintercollectie ook gaan doen. Maar het meest probeer ik wel bij V&D en hema te scoren. Of van babyface/Noppies ook altijd leuk Babyface is toch vaak net weer iets goedkoper als Lief! @ Buddylijst: van mij hoeft het niet perse.. Wat houd het eigenlijk precies in?
Yasmina, thanx.... wij zijn ook blij met het tweeling kamertje Jel, haha wie weet Het kamertje heb ik al in mei geschilderd. En het kamertje al eerder uitgezocht. Ik vind neutraal wel mooi voor een babykamer... hihi... Nora goed idee wat je hebt gedaan van de buddylijst. Ik ben nu een enge film aan het kijken... the eye... normaal hou ik daar wel van maar vind het nu wel eng moet ik zeggen... hihi...
Goedeavond! @Ikke: wat een mooi kamertje! Dat is ook echt onze smaak. Heb je de meubeltjes bij Babydump gehaald? Daar gaan wij waarschijnlijk ook alles halen @Lady: nog 1 nachtje slapen.. Hopelijk kun je een beetje slapen. Jammer he dat we nu geen slaaptabletje of iets rustgevends kunnen pakken Ik ga zo ontzettend hard voor jullie duimen, hoop echt dat jullie het beste nieuws krijgen te horen. Sterkte!! @hier: morgen 20 weken echo. Ben al dagen aan het aftellen. Moet zeggen dat ik sinds het verhaal van Lady wel een stuk banger ben geworden. Vind het echt spannend. Om 12.55u mogen we
@jel ja echt smerig zweet weer @nathalie ooh leukk !! lekker hopelijk ook mooi weer ik ga zo ook lekker douchen , en dan lekker fris in bedje liggen lekker tv kijken. Had een big doos van merci gekregen dus daar ga ik aan beginnen .. en een lekkere ben en jerry jamjam dik word ik toch wel de komende 19 weken
haai meiden!!! ben er weer van vakantie dus spring hier weer in als jullie het goed vinden! Wil wel even ladyLola een hart onder de riem steken, meis wat een moielijke tijd nu voor jullie, heel erg veel sterkte!!! Verder gaat hier alles goed, heb nu geen kwaaltjes oid meer dus extra genieten, het kamertje is ook al een heel eind af dus dat gaat mooi. Snowbird nogmaals succes morgen!! Buddylijst, snowbird en ik willen graag elkaars buddy zijn als het kan weet niet hoe het anders geregeld is hoor, maar anders hoor ik t wel
Welkom terug Maytje! Snow ik merk het hier ook een beetje hoor.. beetje nerveus geworden nu. Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend tot je dit dan leest. Ikke ook al herkenbaar! Normaal kan ik goed tegen vieze dingen, bloed en nou ja noem maar op. Maar nu helemaal niets ook in films niet haha *Comedys here we come*. Nou succes morgen Ladylola en natuurlijk Snowbird ook.
Snow wat ons overkomt is louter pech! Meid met jullie kindje zit echt alles wel goed. Maar ik kan me je spanning helemaal inleven. Ti's echt ff een reality check Maar kOp op meis morgen laat je ons mee genieten met je vreugde. BE lekker mag ik erbij en smulse! Hahaha THE eye die vond ik ook vet eng! Kruip dan in de bank, zeg maar. Wandeling samen was ff lekker. Samen alles weer op een rijtje gezet. Slapen moet zo wel lukken. Ben rozig van de emo dag en de wandeling.
Snow, thanx ja het kamertje is van de babydump. Bedjes en commode is van milk. Kast hadden we nog.. een hele grote. En die van milk vond ik ook niet zo mooi. Hebben een lange wandkast met 2 van die grote schuifdeuren van ongeveer 2,5 meter breed in totaal. Dus daar past genoeg in voor de twins. Het wandplankje is trouwens niet van milk. Die is van ambiente... Vond ik leuker.. hihi... Ik wens je alvast heel veel succes en plezier met de echo voor morgen. Enne.. wanneer gaan jullie naar de babydump? Ben benieuwd met wat voor kamertje jullie thuis komen. Ik vond de miami ook heel leuk..en die heb je ook in hoogglans.. heeft andere naam, maar de commode laden zijn te klein vind ik... milk lijkt er een beetje op Be, ow dan heb jij echt een heerlijk dagje gehad. geniet van de lekkere dingen! Welkom terug maytje. Leuke vakantie gehad? Nora, hihi...grappig he dat eigenlijk alles zo kan veranderen.... had het niet gedacht dat ik films opeens eng of iets zou vinden.. weet ik dat ook weer... Lady, haha was ook beetje griezelig.. maar op het eind niet meer vond ik. Gelukkig heeft de wandeling je goed gedaan. Ga dalijk maar lekker slapen meid. Je hebt je rust hard nodig. Hopelijk morgen heeeeeeeeeeeel goed nieuws, en dat je maar weer volop kan genieten van jullie mooie lieve dochter!