Lady, heb aan je gedacht en ben echt heel benieuwd wat er uit is gekomen. Hopelijk is het goed nieuws, en laat je vnvd wat horen. Jel, neej idd.. we weten pas sinds 2 weken wat voor geslachten de kids hebben, dus in mei wisten we het nog niet Maytje, thanx Be, en weer lekker in het zwembadje? Het is ook warm hoor.. Haha.. ik lees al dat je erin zit Ik ben nu nog aan het werk maar ga zo naar huis. Heb het gehad! Ilona, ow ice age lijkt me zo leuk. Heb het eigenlijk nog nooit gezien. Slecht he... hihi.. Wij moeten ook nog gaan kijken voor de 1e pakjes. Wij hebben al 2 mutsjes van nijntje... 1 met groene nijntjes en 1 met grijze nijntjes... alleen daar moeten we nog een pakjes bijhalen en dat zal maatje 44 worden. Binnenkort maar eens voor kijken. Ik haal lange mouwen rompers. Weet niet hoe het in oktober is qua weer... en als de kids op mij lijken.... hebben ze het snel koud Geboortegewicht is ook een stukkie lager bij de twins... dus dan is lange mouwen niet verkeerd. Voor november zou ik ook lange mouwen rompers doen. Meiden..tot snel weer. Vanavond ga ik naar babyboom kijken en naar generatie 2010.. heb ik zolang op moeten wachten!!!!!!! hihi.. iemand die dit ook gaat kijken?
@ikke175 ja ik ga ook babyboom kijken! Het is "helaas" maar 4 weken en met oude stellen vind het altijd zo leuk om te zien al die nieuwe stellen etc maar goed dat duurt nog even. Ben wel benieuwd hoe het met sommige gaat dus ga het zeker kijken! Tot nu toe elke seizoen gezien haha
ik heb trouwens sinds gisteravond de kleine al niet echt gevoeld ... daar schrik ik dan toch altijd van .. met 22 weken hoef je de kleine toch niet regelmatig al te voelen ? dat is tocb pas vanaf 28 weken ?
Lieve allemaal, Al die duimen werpen zijn vruchten af! Voor nu staan we er goed voor!! Wel wachten we nog op de andere helft van het chromosomenonderzoek. Er bestaat en minimale kans dat daar nog wat uitkomt, dus voor nu zijn hoog in catogorie geplaatst! Ik zal later alles uitgebreid uitleggen. Ik ben zo opgelucht en zo blij! We zijn er nog niet, maar de extremen zijn uit de wereld. Dank jullie wel allen! Tot vanavond! X
Ik kwam even spieken en ja hoor, bericht van Lady wat doet me dat goed om te horen, meissie!! * ff traantje wegpinken* mijn duimen blijven nog wel even draaien dan voor de andere helft van het onderzoek!! en nu weer even lekker genieten van dat kleine vechtertje in je buik ♥
YES YES YES lady !! helemaal super ! , lees vanavond wel je uitgebreide uitleg erover he ... hihi geniet lekker !!
Be, neej je hoeft je kleine nog niet iedere dag te voelen. Idd pas vanaf 28 weken.... en als je beweging blijft voelen is het allemaal prima. Ik voel nu pas sinds enkele dagen steeds sterkere bewegingen. Hopelijk kan vriendlief binnenkort de bewegingen ook aan de buitenkant voelen. Ilona, wat leuk dat je ook gaat kijken! Ik kijk ook trouw alle afleveringen. Vind het zo leuk. Ik had mezelf ook willen opgeven maar dacht... zullen we dat toch maar niet doen??? Vriendlief vind dat niet zo'n leuk idee... overal filmen enzo. Mij leek het wel leuk... Er komen toch bijzondere verhalen in voor. Ik vond onszelf wel geschikt...en ook niet zo standaard... hihi... Eerst de MMM en nu zwanger van een tweeling ( al wist ik dat toen nog niet ) En idd ben ik ook wel benieuwd hoe het met sommige gaat. Ik lees ook altijd die blogs die ze schrijven op babyboom... Lady, Woooooooooooooooooooooooooow wat een geweldig berichtje van jullie. Gelukkig dat onze positiviteit heeft meegeholpen. Idd.... ook mijn duimen blijven draaien voor de 2e helft van de uitslag. Wanneer krijgen jullie die? We horen het vnvd wel van je. Ben echt super blij voor jullie zeg! En trots op jullie kleine meid, dat ze het zo goed doet
Wat ontzettend fijn dat het toch beter nieuws is als dat je misschien verwacht had. Wat fijn. Ben benieuwd naar de verdere uitleg. Dus ons duimen en bidden heeft geholpen.
Pffff wat heet he mensen? Ik kom net terug van schoonmaken. Heb zo gezweet. Het zweet viel steeds van mijn voorhoofd af, zo warm... Niet leuk zo. Nu lekker in een koeler huis als daar en er komt me een lucht aan.... ik denk dat het nog wel gaat gieten buiten en onweren.
Ladylola wat een geweldig nieuws!!! Super meid! Ben ook benieuwd hoe snowbird dr echo is gegaan! Ga vanavond ook kijken. Babyboom eerste aflevering? Of niet? (op die van afrika na dan)
@lady Kijk dat maakt mijn dag weer goed! Wat ontzettend fijn! @babyboom - Het vervolg In de zomer van 2012 keren we terug naar de deelnemers van het afgelopen seizoen. Hoe gaat het met de bekende Babyboomstellen? Hoeveel nieuwe babyboombaby's zijn er het afgelopen jaar bijgekomen? Vanaf donderdag 5 juli kun je vier weken lang iedere donderdag om 20.30 uur genieten van Het vervolg. Benieuwd bij welke stellen we op bezoek gaan? We verklappen alvast de namen van Susanne en Han én Marianne en Alex. Wie er nog meer in zit? Bekijk alle deelnemers van Het vervolg. Dus niet de "echte" serie maar een tussendoortje @jel hier kwam die lucht ook even een flinke bui en nu weer snik heet hoop dat jullie meer geluk hebben! @Be nee je hoeft de kleine nog niet elke dag te voelen pas met 28 weken. Ik merk ook als ik druk ben, niet lekker (te warm) dat ik mijn zoontje veel minder voel. Ook neemt je vruchtwater toe en groeit je baarmoeder soms hebben ze dan net wat meer ruimte. Ik ben net terug van de fysio en die kan eigenlijk weinig voor mij doen. Typische zwangerschaps bekken klachten door hormonen. Wel wat oefeningen mee gekregen en volgende week massage (kijk now we're talking) maar verder is het letterlijk uitzitten kortom wie weet er nog wat vermaak de komende 17 weken hahaha
@ jel: hier ook vandaag intake gesprek gehad van de kraamzorg. Wij hebben dit keer wel gekozen voor een stagiaire. Lijkt me juist handig die extra hulp. Alleen bij een eerste kindje lijkt het me overbodig. Voor ons zoontje zou het alleen maar mooi uitkomen. @ ladylola: fijn om het goede nieuws te horen!
Wij hebben nog geen intake gehad met de kraamzorg. Ben benieuwd wanneer we gebeld worden. Bij ons zeggen ze tussen de 6e en 7e maand van de zwangerschap. Duurt dus nog ff... En ik denk ook wel dat we voor een stagaire kiezen als ze dat vragen. Vind het wel leuk. Vooral nu met een tweeling. Kan de stagaire ook veel leren, en neemt toch wat werk uit handen. Ben benieuwd...
@ Ilona, wat vervelend van je bekkenklachten en dat er niet veel aan te doen is. Nog 17 weekjes te gaan.... Hier heeft het even geregend maar niet hard. De sombere lucht is nu iets minder somber. Er had van mij wel een lekkere koele bui overheen gemogen, maar helaas... @ Nathalie, wat vroeg al he, de intake. Ik hoor van anderen dat ze het pas bij 30 weken hebben. Oja en wij lopen precies tegelijk. Zit jij dan toevallig ook bij het Groene Kruis?
Vinden jullie het niet vervelend dan dat er dan twee mensen staan te kijken als je met je benen wijd moet? Ik voel me op dat gebied wel erg preuts, hoewel ik het bij de gyn niet erg vind. Verder maakt het me helemaal niets uit als er een tweede persoon aanwezig is. Het gaat me puur om het lichamelijke bij mij wat ik niet fijn vind. Ik heb trouwens dezelfde kraamverzorgster gevraagd als die we bij onze *dochter ook hadden. Hoop dat ze dan niet net bij een ander gezin is, maar die kans is natuurlijk wel aanwezig.