Jel als je het niet vertrouwd zou ik bellen! Lissa extra echos' nou heb ik hier niets over gehoord en mijn BMI sloeg ook in t rood. Maar wie weet komt dat nog hihi Be zou me er ook (nog) niet druk om maken, ik ken hier ook hele goede maar ook mindere verhalen, je weet t toch nooit van te voren, heb wel de kraamzorg uitgekozen waar ik het meeste goede ovwer gehoord heb. maar ja of het klikt weet je nooit Burningkarma, beterschap! Ik ook bandenpijn vandaag. Pijnlijk zelfs, maar ja voelde ook al een poosje niks dus het mag wel weer eens, want ik geloof dat kindjelief nu enorm gaat groeien de komende tijd dus dan lijkt t me wel logisch iets te voelen..
@onzewens en ladylola ik begrijp jullie volkomen , en het idd een geschenk voor ons dat het zo snel (na 7 rondes) gelukt is. Had ik eerlijk gezegt ook niet verwacht vanwege 1 niet goed werkende eierstok en idd niet veel mensen schatten me 19 , misschien komt het omdat ik door het verleden gedwongen werd snel volwassen te worden. ik snap jullie heel goed en vindt het leuk dat we hier op dit forum alles kunnen bespreken en ons geluk kunnen delen !!
@burning haha gelukkig maar als je me ziet qua lengte schatten veel mensen me niet ouder als 17 -_-en vast ook omdat ik niet veel make up ofzo draag de meiden hier van 16 smeren zich helemaal onder
Mayte.. Ja heeft te maken met het feit dat ze de baarmoeder bij wat vollere mensen (ow wat zeg ik datnetjes) minder goed kunnen voelen.. Ze had het over week 30, 34 en 36 geloof ik... X lissa
Oh ja ik krijg er in totaal 4 geloof ik, 1 bij 10 dan (al gehad) dan bij 20 dan bij 30 (groei) en dan 36 (ligging) maar volgens mij krijgt iedereen dat bij deze praktijk. Maar bij 16 ongeveer doen we zelf nog 1 extra
@maytje jaa weinig dan he als je t telt! wij met 8 weken 11 weken en dan hebben we er zelf 1 met 17 weken en da 20 weken weer en verder weet ik t eigenlijk niet @patje hihi gelukig maar tis ook niet leuk als ik 35 geschat wordt terwijl ik 19 ben hihi
@jel, probeer je niet al te veel zorgen te maken. Neem anders voor de zekerheid ff contact op met vk/gyn... Mooie echo's, of had ik dat al gezegd. Ik ben zo moe dat ik van voor niet weet dat ik vanachter leef zeg maar. Oh man, morgen werken hoop dat ik me wat beter voel want trek het zo niet. Ik ga weer plat. Fijne avond allen
Patje: hier ook 3 dagen verder gezet en dat kan eigelijk niet want dan zou ik op een vrijdag mijn eisprong moeten hebben gehad. Maar we hebben alleen zaterdsgavond seks gehad en ik had zondag een positieve ovutest en maandag mijn eisprong gevoelt. Wat ik wil zeggen, het zegt ook niet alles die meting..... Behapy zo jonge meid!! Ik was toen nog lang niet met kinderen bezig voel me meteen erg oud mwt mijn 32 .. Eh33 Hier twijfel of we de combitest doen, blijft toch een risico berekening, ben bang dat er bv 1:400 of zo uitkomt, dat is goed maar toch verl hoger risico dan normaal voor mijn leeftijd. Met een uitslag van 1:10000 hwb he natuurlijk een fijn gevoel maar ja Moet voor donderdag beslissen omdat ik nu dus al vrijdag 11 weken ben.
@lolalo ja zo heeft iedereen zn eigen keuzes, ook zo met de combi test denk er goed over na jullie komen er wel uit .. wij doen um niet .. alles is welkom . en de nekplooi zag er bij de echo goed uit volgens de vrouw dat isdan altijd wel lekker om te horen
Hee Ladies! Beetje stil geweest rondom mij, ben namelijk gisteren getrouwd :-D! Broeken passen hier niet meer en heb geen tijd om te shoppen Gelukkig ben ik vanaf donderdag vrij, lekker de stad in!
Zooooo weer klaar met werken!! @be ben je al lang samen met je vriend? Ik al vanaf me 16 en wilde eigenlijk ook heel jong kinderen, door school en alles ging t gewoon niet. Nu ben ik net 26 en zwanger van de 2de, ook nog wel jong toch? Truste iedereen
Suus, wat gaaf. Getrouwd? Gefeliciteerd! Hebben jullie het groots gedaan of klein gehouden? Nu op huwelijksreis of niet? @ Hier, ik kijk het even aan. Ik heb geen slijm meer gespot en dat zeurderige gevoel in de buik is over. Net alsof hij dat slijm even kwijt moest of zo. Mocht er morgen weer iets geks zijn, dan bel ik natuurlijk wel even. Maar heb gelijk gegoogled en las dat dat vaker voorkomt, dat slijm. Dus ben wel een beetje gerustgesteld en probeer me vooral niet al te veel zorgen te maken. Welterusten allemaal!
Suus gefeliciteerd.. Vandaag weer werken.. damn.. ben nu al moe...moet nog beginnen.. Ik ben wakker geworden met een vreselijke stijve pijnlijke nek.. GVD.. hopen dat het zo ewgtrekt, want dit is niet leuk meer. X
@Onzewens: Als ik 12+6 zou aanhouden zou ik 31/10 uitgerekend zijn. Maar ik hou het wel op deze termijn. De gyn zei ook, 1 mm verkeerd meten en het scheelt al een dag. Dus nog even afwachten. Volgens mijn menstruatie zou ik 5 nov zijn uitgerekend. @Suus: Proficiat! Hopelijk was het een mooie dag voor jullie! @Lissa: Haha, herkenbaar gevoel. Ik zit al een tijdje achter de laptop, maar ik moet me hoognodig gaan klaarmaken want we moeten om kwart voor 8 op het kdv zijn Hier een beroerde nacht gehad. Sam werd vaak wakker en bleef dan maar huilen tot ik hem kwam onderstoppen of zijn tutje gaf Mama wakker en moe, en meneer slaapt nog Ach ja, gelukkig moet ik vandaag maar een halve dag werken. Nog 2,5 dag werken op deze school en mijn vervangingscontract loop er af, dan ik heb hopelijk eindelijk weer even wat meer tijd
Goedemorgen dames, Ik heb dus gister me echo gehad super was het alleen t kindje bewoog niet heel veel was een dutje aan t doen denk ik voor de rest alles goed.....vervolg afsp. is pas over 6 weken pfff wat is dat ver weg...... Ik moet volgende week hiervoor een afsp. maken Ik ben wel een dagje achteruit gezet dus nu 11-11-12 zou iemand dat voor me kunnen veranderen....
Goodmorning! Het worst gezelliger op de 11de! Leuk missillie! En ons kindje sliep ook, heb onze mini lekker laten tukken. Heeftie van de papa. Jel meid zal vast niks zijn dan, maar lieverd blijf vooral de gyn bellen hoor als je twijfelt! Suuuus Wheoehoe gefeliciteerd!! Hoe was jullie dag? Genoten? Weet iedereen daar van je zwangerschap? Joyce ik vind je idd lekker jong! Geniet ervan. Hier vandaag een fotoshoot met me vent, schoonzus, zwager en nichtje. Ti's voor me schoonouders. Doen me vent en zijn zus iedere 5 jaar. Dus nu maar met ze allen met mini in me belly. Is later leuk om te vertellen. Zo maar arbeiten. Fijne dag allen!
@suus gefeliciteerd!!! @vandaag is het hier schoonmaak dag .. dus druk zat .. en lekker goulash eten vanavond .. voor de rest vannacht goed geslapen alleen voordat ik ging slapen veel last gehad van brandend maagzuur word je ook niet vrolijker van dus met een bak melk naast me bed gaan slapen oooo wat is melk dan een wonder middel( bij mij iedergeval dan) morgen avond bezoekje VK! spannend weer hoor.. Zaterdag de 12 weken wave doen...... is het al donderdag avond?? fijn dat alle echo's gisteren weer goed waren !!! dikke kus van deze kant