Hi meiden, Ik heb eindelijk weer goed geslapen ja. Vooral fijn dat ik voor het eerst sinds een week niet meer treurig of verdrietig ben wakker geworden. Onze meid krijgt gewoon 75% tot 95%, dat is meer dan verwacht! Het blijft nog steeds wel heel spannend. Ik zal waarschijnlijk 29 of 30 okt ingeleid worden in het Erasmus en dan is het echt de grootste spanning, maar we hebben hoop. We hopen dat het Erasmus ons nog meer duidelijkheid kunnen geven over haar verwachting. Keep you posted on that! Gelukkig voel ik nu ook weer ruimte voor een lach en andermans geklets, dus langzaamaan weer de oude worden, maakt me blij. @ Thea wat een nare situatie. Ik vind het bizar hoe mensen op een dag 180 graden om kunnen. Potverdorie er is nu wel een meisje mee gemoeid zeg. Sterkte! Jel idd het is erg vochtig, bah! Maar ja tis wel een stuk koeler, dat is fijn! Ikke wat leuk je nicht als kraamverzorger. Maar ik snap je dilemma. Ik weet niet hoe je relatie is met je nicht? Ik heb wel een nicht, waarvoor ik die schaamte echt niet zou hebben. Maar dat is op veel momenten ook mijn maatje geweest. Be en onze wens fijn weer een weekje verder! Geniet er van SNOWWW zie je wel dat alles goed zit. Fijn hoor! Nu lekker genieten allemaal. Ik ga dat ook echt proberen! Betreft kraamzorg...uhm ja wij hebben er recht op en ze komt volgende week, maar om eerlijk te zijn vind ik het nonsens dat ze nog komt. Ik denk als ik met haar uit het ziekenhuis kom, dat ik blij ben dat ik samen met er ben zonder dat er een dreutel komt bemoederen
@lady wat fijn dat je je wat beter voelt !! en dat je eindelijk lekker heb kunnen slapen @thea pff mannen..jullie gaan toch samen voor een kindje.. en nu gaat ie er vandoor .. Nou jij red het wel hoor maar idd nu is t ff stressen hopelijk zakt dat gauw af.
Jel, hier is het helemaal niet vochtig. Is echt benauwd hier buiten. Wij hebben hier ook ongeveer 26 graden ofzo. Zelfs binnen in huis is het 25 graden... pff... en niks helpt. Een heel goed geisoleerd huis helpt heel fijn in de winter, maar in de zomer is het soms echt benauwd. Lady, fijn dat je weer hebt kunnen slapen. En ook fijn dat je je nu een stuk beter voelt. Doet goed he..zo'n goede uitslag. Nu de andere goede uitslag nog. Mijn band met mijn nicht.... ja het is wel gezellig als ik ze zie, maar verder zie en spreek ik haar niet. Dus ik weet het allemaal niet zo goed. Ik zal eens kijken wat ze er morgen over zegt... Thea, ik vind het echt zo raar van je ex vriend... dat hij zomaar niks meer met haar te maken wilt hebben... ik snap je gevoel en ook dat je het dan maar meteen alleen wilt doen. Jij kunt dat en ik denk dat als ik in deze situatie stond, precies hetzelfde zou doen. Je kiest samen voor een kindje. In de tussentijd ook nog 2 kindjes verloren...en dan is het eindelijk gelukt en blijkt het kleine meisje gewoon gezond te zijn, dan gaat hij er vandoor. Echt raar. Het is niet zo dat jullie net 5 maanden een relatie hebben toch? Je zou zeggen dat je elkaar door en door kent... maar dat hij het zo opeens laat afweten en ook nog zo'n nare dingen zegt..... schandalig vind ik het. Goed dat je voor jezelf, je kleine meid en je andere kindjes kiest. You go girl! Jij red jezelf wel met je hummeltjes!
@be ook nog wave voor jou!! En mag ik ff....IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!! Oo wat voelt dat lkkr om te zeggen zeg haha.....tis luxe, kweet het, 6 weken vrij, maar mijn collega's en ik, we hebben er echt naar toe geleefd. En de kids op school ook hoor. Wel ff leuk om te vertellen, ik moest bij een van de lln nog iets thuis brengen wat hij had laten liggen op school en zou ophalen maar tuurlijk niet heeft gedaan. Dus ik dacht, ik breng het ff langs. Staat zijn moeder buiten en zegt....goh kom je hem weer ophalen, mag ie 6 weekjes met jou mee. Nou nee, zei ik dus, je mag hem lkkr 6 weken houden haha.....(moet er dan dus wel bij vertellen dat het een jochie met asperger is - stoornis in autistisch spectrum - een lief kind maar je hebt er gewoon veel mee te doen) Moeders zal wel gedacht hebben, pffff 6 hele weken haha @ noodweer, geen rommel, geen druppel, geen onweer, geen niks nakkes nada...helemaal niks. Alleen benauwd warm, plakkerig weer. @ladylola, blijf het fantastisch vinden voor jullie hoor. 75 - 95% is gewoon heeeeeeeeeeeeeel veel. @ thea, exen...pffff praat me er nie van. Heb er zelf eentje, maar elukkig zonder kids maar zowel mijn nicht als mijn zusje hebben er ook eentje die op alle slakken zout ligt en je het leven soms zo zuur mogelijk probeert te maken. Sterkte ermee meid!! en gewoon hier je hart luchten als dat helpt en je daar behoefte aan hebt.
Hee dames, Nu even tijd om wat meer te reageren. Stagiaire, ik denk niet dat ik hier heel veel moeite mee zou hebben. Ben echt vrij makkelijk en nuchter in zulke dingen. Schaam me dan eigenlijk ook nergens voor. Die mensen maken genoeg mee en zien heel wat al in hun studie denk ik. Moeten ze allemaal leren. Beckje, Zo die buik is echt 'geplopt' in 2 weken Prachtig! Zal kijken of ik zo ook even een buikfoto erbij kan zetten. Ladylola, wat een ongelooflijk goed nieuws! Super! Hopen dat je nu idd langzamerhand weer een beetje kan gaan genieten. Snowbird, Super dat alles goed is! Wij mogen maandag Spannend! Wasverzachter, idd straks opletten dat dit niet gebruikt mag worden. Even afkicken want het ruikt idd altijd heerlijk! Onzewens, Ooooh heeerlijk vakantie! Jaloers hieroooo! Haha.. Lekker gaan genieten meid! En 23 weken alweer. Time flies! Thea, Jeetje wat een vent eeh! Dat wat je op facebook hebt gezet vind ik het wel goed verwoorden. 'Don't take my hand if you arent willing to take everything that comes with it'. Hij is jullie niet waard zo! I he's stupid enough to walk a way let him go, he never derserved you in the first place'! Hoop dat je het snel een beetje kan afsluiten? Is je zoontje ook van hem dan? Wil die daar ook niks meer mee te maken hebben? Be, Wave \/\/:\/ Kraamzorg, volgens mij komen ze hier ook rond de 30 weken. Zal het morgen een nakijken weet het zo niet eens Hier nog even een foto van het badje war ik gekocht heb via mp super leuk En nog een buikfoto met 19 weken en 3 dagen
Haha over gepopte buik gesproken lol! Mijn buik begint ook wel mooi te groeien maar ik heb echt zo'n twee delen buik waarbij het bovenste gedeelte duidelijk groter is dan t onderste.. dus nog niet echt iets om mee te pronken. Thea jezus.. wat een gedoe met je ex zeg. Je komt over als een sterke vrouw in ieder geval wat je ook doet veel succes en sterkte. Verder wel bijgelezen maar doodmoe.. dus ik ben een klein beetje op de achtergrond!
haah Nora.. die twee delen buik heb ik ook hoor haha.. Over een paar weken komt dat vast wel goed hahaha... X
t buikje begint hier langzaam te groeien de een zegt wat een dikke buik de andere zegt wat een klein buikje. ach geen pijl op te trekken dus haha
lady lola wat een goed nieuws! gaat vast goed komen met die kleine meid! thea, wat een eikel zeg (sorry), kan me zo niet voorstellen dat je je eigen kindje niet wilt erkennen... sterkte! mooie buiken hoor! die van mij groeit ook al behoorlijk... kraamzorg: ook via kraamvogel, heb in augustus de intake en stagiaire lijkt mij prima. was bij de 1e totaal niet preuts eigenlijk en denk nu ook niet, kon me eigenlijk weinig schelen, maar had ook een enorme opgezette blauwe ingeknipte .... en was totaal niet lekker etc. ik ga vanaf volgende week halve dagen werken, het lukt helaas niet meer met mn bekken, mijn baas kwam zelf met het voorstel. dat is wel fijn!
Hoi! Thea, dat is wel ongelooflijk vervelend. Dan is het misschien maar beter dat jij het alleen moet doen.... dan een man die zijn kind helemaal niet wil. Sterkte! Lady, fijn dat je weer wat beter hebt kunnen slapen. Ikke, hier is het gelukkig vandaag flink afgekoeld in huis vandaag... Onzewens, wat heerlijk, 6 weken vakantie! Geniet ervan! CJB, leuk badje en mooie buik. Ik heb ook nog een klein beetje een twee delen buik. Inderdaad dat bovenste stuk iets meer als beneden. En net alsof dat steeds meer groeit. Dat merk ik ook aan het brandende maagzuur. Vandaag weer erg last van en toch maar de eerste rennie geslikt vanmiddag.... Laura, fijn dat je voor halve dagen mag werken.
hey meiden, Kennen jullie dat ook, dat wat je ook kijkt op tv, je overal om moet huilen. Had eerst een film op staan op rtl 8 "P.S. I love you". maar daar overleed de man van die vrouw, geen goed idee dus, janken geblazen. Ik zap naar rtl 4 met bijzondere audities van x factor world wide en weer janken geblazen bij een emo auditie....pfff wat kan ik nog wel kijken als zwangere tuut alleen thuis.
Mooie buikjes hoor. En wat n leuk badje Thea wat n lul . Aan de andere kantr als hij zo doet sorry dat ik t zeg maar mag je blij zijn dat je er nu achter komt. Wat n eikel . Hier vann erg slecht geslapen. Een mega nieuw goed gwisolleerhuis. Lekker maar 25gr in huis beeitje warm... Nog geen bericht v d kraamzorg maar ach dat komt vanzelf .
Pffff ti's hot!! Gaat me buurman vanavond tegels zagen, dus de deuren en ramen dicht, dus kon hier ook nier afkoelen hij is eindelijk klaar. Ikke kan me voorstellen dat je dan wat huiverig bent. Je kan vast wel mooi verwoorden dat je het liever anders wilt. En ja wat kan goed nieuws ontladen, heerlijk! Kwam vandaag voor het eerst sinds vorige week woensdag weer in een winkel, dus heb een pyjama en een makkelijk pakje voor der gekocht. Moet zeggen dat ik daar een goed gevoel bij heb. Gewoon verder gaan. Just have little faith! ik merk dat dat me beter helpt dan nadenken over wat nog allemaal moet. Onze wens geniet van je vakantie meid! En idd die mdr zal het pittig krijgen, daarom een goed netwerk is zo belangrijk! En nora, Lissa en jel jullie buikjes komen ook meiden. Jullie kindjes zitten er veilig en gezond! Maar ik zie behoorlijke toeters voorbij komen. Ik was 1 van de snelste in het begin, maar ben ruimschoots ingehaald, wauw wat eentoeters! Alleen maar prachtig. Pff hihi als je terug denkt aan toen :-O en nu allemaal zover. Gaat nog sneller dan we denken. Slaap lkkr allen.
ben ff snel beetje aan het bijlezen, maar wat ben ik blij met dit bericht! De kansen vergroten voor de kleine meid!
WAVEEEE voor thea!!!! Geniet er van lady! Het belangrijkste is goed voor jezelf en voor je kids zorgen! Dank je wel patje! Wij zijn erg blij met deze hoge kansen. We hopen dat het Erasmus ons wat meer kan vertellen, maar zeker over de verwachtingen van het verloop na de bevalling. Manlief gaat alsnog naar Sensation vandaag. Hij wilde niet, maar heb gezegd dat hij moet. Straks ff 2 witte shirts voor hem kopen en ja toch nog wel iets gluren in de stad voor haar kamertje bij ZARA home.
Kinderbijslag krijgt iedereen, dat zijn standaar bedragen, KGB is afhankelijk van je inkomen en dat van je partner. Mijn man en ik hebben daar volgens mij geen recht op omdat we samen dan teveel verdienen.
Thea WAVE... Ik ben voor mezelf vergeten te waven donderdag hahaha was meer met Ladylola bezig.. Dus nog ff voor mezelf.. yeah 19 weken voorbij haha... Ik heb vandaag voor het eerst een buikband omgedaan en ik vind het zowaar leuk.. Pff maar wel warm.. VL en ik gaan vandaag naar het oosten, lekker een dagje er samen op uit. We willen kersen halen bij een boer en verder zien we wel.. misschien een geocache doen.. Geocache is een soort schatzoeken met coordinaten.. Erg grappig af en toe.. Aanstaande donderdag heb ik de 20 weken echo.. Volgens mij ben ik 1 van de laatste. (sterker nog ben ik de laatste als ik de lijst bekijk) Vind het eigenlijk best spannend.. maar ga ervan uit dat alles goed zit. X Henny