Wtf dat kgb is volledig idioot! Wij komen er ook niet voor in aanmerking, maar ik vind het echt absurd! Ik heb zojuist gevonden dat het 1 miljard per jaar kost. :-O durf te wedden dat ik daar minimaal 1000 per jaar aan meebetaal! Lang leven de zorgstaat, denk dat 2012 ook een kostbaar jaar wordt voor de staat, betreft ons gezinnetje. *bloos*
Onzewens, heel soms hier ook een brok in mijn keel door beelden die ik zie op de tv. Maar gek genoeg niet bij erge dingen, maar meer bij ontroerende dingen, als het bijvoorbeeld om liefde gaat. Bij dit filmpje moet ik steeds de brok in mijn keel wegslikken. 7News - Best marriage proposal ever? - YouTube en Greatest Marriage Proposal EVER!!! - YouTube Ladylola, wat goed dat je geloof houd. Hou het vast! Wave voor Thea. Lissa, leuk he die buikbanden, ik draag ze ook. Pfff wat is het weer warm he? Vanmorgen werd ik wakker en toen voelde ik een voetje met beentje of zo rechtsboven bij mijn navel. Voelde heel apart, je kon echt een beetje de lichaamsdelen voelen van de baby. Hebben jullie dat ook weleens? Voelde heel apart van de buitenkant.
Wat zijn er weer leuke dingetjes gekocht! Kraamzorg komt bij mij in de 5de maand en ik zou nooit bij de argumenten van jullie na hebben gedacht voor een stagiaire maar idd.. de kraamhulp moet zeker af en toe kijken of alles goed heelt? @Thea, wat rot meid. Ik weet niet wat er gebeurd is maar iig sterkte! @Lady, wat fijn dat je je weer wat beter en optimistischer gaat voelen! Het is je zó gegund! Ik heb zelfs jullie verhaal aan mijn vriend verteld en ook hij leeft mee. WAVE voor alle wavers! Inclusief mijzelf afgelopen donderdag! @Lissa, dat is het beste! Ervanuit gaan dat alles goed zit en genieten van het feit dat je je kleine weer ziet. Wat grappig dat geocache! Nooit van gehoord mar na het gegoogled te hebben lijkt het me super leuk! Hoe zijn jullie daar bij gekomen? Wij hebben de box ook al staan *schaam*.. wel erg vroeg maar we waren in een enthousiaste bui... Hij is wel super! Extra hoog voor mijn vl die lang is, heeft een lade, en we hebben er een woezel en pip boxkleed en caroussel bij gekocht. Zal even een foto bijvoegen. Die box is nieuw en was (volgens mijn onderzoeken) goedkoop! 129.00 maar! Check voordeelboxen.nl
Yeah eindelijk weekend!! Onderweg naar het noorden. We hebben daar een feestje vanavond. Veel vrienden eindelijk weer es terugzien!! Vanacht beroerd geslapen. Vermoeide (pijnlijke) benen, bandenpijn, harde buiken... Kortom sh*t dus. Zit, dat gelukkig wel, in de trein maar elke beweging moet ik bezuren met pijn in de banden. Of stilzitten of lopen gaat goed, maar elke beweging daartussen doet zeer. Lijkt wel of de kleine protesteert door dan ook nog ff lekker te trappen. En bedankt frummel haha
Trouwens, weten de mama`s die al een eerste kindje hebben of een aerosleep babymatras een must is? Hoor het wel en bedankt vast!
Goedemorgen dames. Hier is t ook al warm. Al druk op pad va daag voor eea . Vandaag wave 23 week zwanger. Jeuj !!! Petrea leuke box! Voel haar hier elke dag op vaste tijden. Ochtend bij t wakker worden tusse door overdag en avond als we op de bank liggen!.tijd geruststellend wel.....
Goedemorgen dames. Hier is t ook al warm. Al druk op pad va daag voor eea . Vandaag wave 23 week zwanger. Jeuj !!! Petrea leuke box! Voel haar hier elke dag op vaste tijden. Ochtend bij t wakker worden tusse door overdag en avond als we op de bank liggen!.tijd geruststellend wel..... leuk Jel dat jij duidelijk lichaamsdelen kan voelen!
Pf matras we hebben een goed matras .maar geen aero di g hoor. Of t must is. Denk dat ze i een winkel ook gebruik make van zwangere vrouwen die toch wel va alles kopen.
@ Petrea, jij bent er vroeg bij met je box. Wij hebben hem nog boven op de babykamer staan maar wachten er nog even mee. Scheelt weer afstoffen en zo. @ Juliaaa, veel plezier in het Noorden. Dan kom je dichter in min buurt. @ Suus83, de tijden die jij aangeeft is onze baby ook vaak wakker. En ook vaak 's avonds als we op bed liggen, dan gaat ze trappelen. Kunnen jullie nog op je buik liggen? Ik wel, maar doe het niet te lang. Merk dat de baby het niet zo geweldig vind. Gaat dan hard trappelen. En ik hou het in bed sowieso niet lang vol, dan krijg ik sneller een zere rug, van het op de buik liggen. Gaan jullie nog wat (leuks) doen vandaag? Wij gaan vanmiddag denk ik nog even een eindje rijden en nemen de hond mee. We zien wel waar we terecht komen en gaan dan een stukje wandelen....
@ Aerosleep: Hier hebben we hem en hij ligt nog steeds op het matras van ons zoontje. Mijn zoontje is een buikslaper dus hij kwam heel goed uit! Zeker wel een aanrader want ookal hoeft het niet perse wiegendood te voorkomen, je hebt in elk geval ook het gevoel dat je er alles aan hebt gedaan. Stel nu dat wiegedood wel gebeurd, en je hebt geen aerosleep, dan weet ik zeker dat ik zou denken, had ik die toen toch maar gekocht, stel nou dat het daarmee toch voorkomen was.. Dus ja wij vonden het heel belangrijk om te hebben. @ Op de buik liggen: Hier nog steeds maar ik merk dat het soms wat vervelend gaat voelen.
Ik heb vanmiddag kraamfeest van mijn vriendin/collega die laatst bevallen is @Aerosleep, ik heb hem ook besteld het is ook lang niet zo warm in de zomer en idd wat NathalieD zegt zo'n idee had ik ook al
goeiemiddag meiden ! ff over dat kgb ... ik moet dat dan maar eens uitzoeken of wij daar recht op hebben . Moet je dat dan van te voren aanvragen ? hier is de kleine beeb meestal savonds actief
buikliggen doe ik hier echt niet meer kleine gaat dan gelijk helemaal te keer en ligt ook totaal niet fijn kleine is heel erg goed te voelen gelukkig, dus dat lucht altijd erg op. alleen als hij/zij gaat draaien ligt dat toch niet echt comfortabel haha oja en vandaag 22 weken wave jeeeej
@aerosleep hebben wij hier ook voor de eerste gehad en de 2 de gaat er ook lekker op slapen. Heb zelf mijn gezicht er hard in geduwd en echt je krijgt nog lucht. Ook in de zomer is het wat koeler en ik vond het een prettig idee en dat vond ik ook al heel wat waard. @juliaa succes in de trein pfff moet er zelf niet aandenken maar goed soms moet je er even doorheen @petrea haha nu al lekker de box gewoon doen kan je er lang van genieten hier nog even niet hoor heb niet zo'n grote woonkamer. @suus83 hier ook al vaste tijden zo van 18:00 tot 22:00 sowieso dus dat wordt nog gezellig @jel hier nooit een buikligger geweest heb een vrij grote cup die nu naar G is gegroeit dus nee dat ligt echt niet prettig meer. @samantha89 ahhh leuk een kraamfeest even lekker voorgenieten gaan jullie dan eigenlijk doen gewoon kraamvisite of een kraamfeest? Hier denk ik gewoon kraamvisite vond het de eerste keer ook wel erg gezellig.
Even bijgelezen, maar vooral het goede nieuws van ladylola is blijven hangen. Wat een ontzetend goed nieuws! Ik las het met tranen in mijn ogen. Hopelijk kunnen jullie nu gaan genieten van de zwangerschap. @aerosleep, niet gehad en ook nooit gemist. Tegen de tijd dat onze boef op zijn buik ging slapen was hij sterk genoeg om zijn hoofd om te draaien en terug naar zijn rug te draaien. @thea, sterkte! pfff... ik ben ziek gemeld voor 1 van de 3 dagen dat ik werk. In totaal 5 dagen, want in de vakantie word ik weer beter gemeld. Nu heb ik al met het uwv moeten bellen om uit te leggen dat ik echt ziek ben en nu moet ik ook nog naar de arbo arts. Kreeg een brief dat ik dinsdag verwacht word. Maandag maar even bellen dat dat niet gaat. Ben dinsdag jarig en moet al extra naar mijn werk en heb geen oppas.
Siep wat vervelend. Denk dat ze je miss uit voorzorg oproepen.voor se arbo arts ivm Zwangerschap. Ah ik vidd t heerlijk hoor avond op de bank Buikspier be n ik nooit geweest.
ff kort.. buikslapen hier nog steeds.. voel uk nog niet, dus hij/zij strubbelt vast nog niet tegen. Be KGB kan je ook achteraf aanvragen met terugwerkende kracht bij je aangifte.. dus niets geen haast ermee.... Als je het vanaf januari maandelijks op voorschotbasis wilt krijgen (volgens mij krijg je het dan pas) kan je het in december aanvragen. .
Balen siep! Komt vast goed. Maar wel een gedoetjes zeg. Ben benieuwd hoe dan bij mij zal gaan. Heb gister gehoord dat ze me voor 100% willen ziek melden. Zo kunnen ze iemand voor mij iemand aannemen en denk dat ze niet het risico willen lopen dat er nu nog meer bij komt. Daarnaast vindt mijn manager het emotioneel onverantwoord. Ik ga wel boventallig werken. Er is mij niet nog niet gevraagd wat ik zelf wil Heb geen zin om continu bij het UWV langs te moeten. Behappy kgb kan je zo vinden via Google en belastingdienst. Je moet onder de 28500 ongeveer per jaar zitten als gezin. Het komt bovenop de kinderbijslag. Zo fijne avond allen. Oh en buik liggen is idd niet fijn.
Vanavond pannenkoeken eten, lekker buiten bij een leuk tentje in het volgende dorp! Eet smakelijk allemaal!