November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

jamjam petrea lekker !!
    en veel plezier :)

@hier ik
    ben de dag en nacht een beetje aan t omdraaien .. en ben overdag super moe pfff

2. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    of je wordt opgeroepen bij de arbo ligt volgens mij ook aan het contract dat je werkgever met de arbo heeft. Bij ons proberen ze het ziekteverzuim terug te dringen, dus word je snel opgeroepen. Ik vind het op zich niet zo'n punt dat ik naar de arbo moet, maar ik baal ervan dat ik op zo'n korte termijn word opgeroepen. De brief kwam vrijdag, ik kwam om 6 uur thuis, de afspraak is voor dinsdag en officieel moet je hem min 48 uur vantevoren afzeggen. Dat kan dus niet eens.

@ladylola, opzich wel goed dat je boventallig gaat werken, denk ik. Maar ik zou er ook van balen als ik dat opgelegd kreeg.

Genieten jullie ook zo van het mooie weer?

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    genieten van dit weer? nee niet echt ik heb het er erg moeilijk mee..

mijn buik word ook steeds zwaarder en groter pff word nog wat midden zomer straks

Bekijk bijlage 258476

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan me voorstellen idd!
    hoe is het verder met je?
    heb niet alles precies meegekregen, maar wil je toch even een knuf geven.

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    gaat hier wel redelijk ok ...
    krijg van alles naar me kop gegooid en word zo gedraaid alsof het allemaal mij schuld is maar ik reageer niet meer terug schiet toch niet op.
    Ga me nu focussen op mn kleine meid en mn 2 prachtige kindjes

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    precies! niet gek laten maken

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo meiden!

Ik heb het zo druk gehad de laatste tijd...
    maargoed, wel regelmatig bij kunnen lezen hoor, dus ik ben aardig op de hoogte!

Even de 2 belangrijkste (vergeef me meiden maar jullie begrijpen me wel he ;)) updates:

@lady: wauw meid wat fijn dat je ondanks alles weer een beetje kunt gaan genieten na dit fantastische nieuws!!! Jullie meisje komt er wel, keigoed nieuws!!!

@thea: sterkte meid, je krijgt het behoorlijk voor je kiezen...:(

Hier alles prima! maandag al 24 weken, de tijd gaat nu wel hard he! Zal binnenkort ook ff een buikje spammen, nu krijg ik visite dus geen tijd! tot snel ;)

8. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Vanavond naar een verjaardag geweest en zometeen naar bed.
    Vandaag weer naar een babyzaak geweest voor een kamertje maar denk toch dat we er een bij Babydump gaan kopen, en dan ook meteen alle andere (grote) dingen zoals kinderwagen, maxicosi, box en badje. Hopelijk kunnen we dan nog wat korting scoren.. Hebben jullie dat ook geprobeerd? En is het gelukt?

Valt ons trouwens wel op dat het niet zoveel uitmaakt waar je alles gaat kopen. Overal ongeveer dezelfde aanbiedingen, prijzen en spullen die je erbij krijgt.

En hebben jullie ook al harde buiken? Sinds een paar dagen geleden heb ik dat soms. Het lijkt alsof mijn baarmoeder dan ineens samen krampt, heel apart. Maar dit is toch wel normaal neem ik aan?

Op mijn buik liggen vind ik echt niet fijn meer.. vind het soms zelfs al vervelend om op mijn rug te liggen.

Oh ja, en hoe staat jullie vriend/man tegenover de bevalling? (dan bedoel ik vooral bij de meiden die voor het eerst mama worden).. De mijne wil er (nog) niet veel over horen en ziet het niet zo zitten allemaal geloof ik. Zou me niks verbazen als hij straks flauw zal vallen haha.
    Maar vind het wel jammer dat hij er zo 'negatief' over praat. Kan me best voorstellen dat het allemaal heftig en eng is straks maar het is toch ook heel mooi en bijzonder.. Denk dat hij ook nog wel bijdraait maar hij heeft nu van een paar vriendinnen wat bevallingsverhalen opgevangen en dat schrikt nogal af bij hem..

@Thea: ik wil je ook nog ff veel sterkte wensen, zal niet meevallen als je zoveel naar je kop geslingerd krijgt. Maar jij gaat het wel redden met je kids!

@Lady: dus je vriend staat nu op Sensation.. Hoop voor hem dat hij zich ondanks de ellende toch goed gaat vermaken. Zal hem goed doen, ff zijn gedachten verzetten!

Ik zit nog erg te twijfelen of ik volgende week naar Hardclassics on the Beach zal gaan.. Dat zou dan het laatste feestje zijn waar ik heen ga. Ik kijk nog ff wat het weer doet :)

Weltrusten!

9. Jel

Jel Niet meer actief

Goeiesmorgens!

@ Ilona, dan kan ik me voorstellen dat dat niet fijn ligt. Ik heb ook een cup E, dus ook vrij grote borsten, en toch is op de buik slapen normaal gesproken mijn fijnste houding in bed. Dus ik mis het wel heel erg. Kan nooit goed op mijn buik en zij slapen.

@ Siep, alvast een fijne verjaardag dinsdag. Vervelend van de rest...

@ Thea, zo jij hebt al een beste buik. Mooi hoor!

10. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb trouwens Burningkarma al een tijdje gemist hier. Ze is voor het laatst online geweest op 1 juli en ook op fb de laatste week niet actief.

Is ze met vakantie soms?

11. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook met een cup E gewoon op mijn buik hoor.. al is het nu wel minder doordat mijn tepels zo vreselijk gevoelig zijn.

Snow.. VL hier wil ook nog niets van de bevalling weten hoor.. Hij dacht met 2 uur weer buiten te staan hahah. Heb ons nu in augustus opgegeven voor een infoavond in het ziekenhuis. Nu moet hij wel.. Dus ben benieuwd wat hij er dan van vind...

X

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Whehhehe mannen en bevallingen Hahaha! Dramaqueens zijn het. Wij moeten de pijn doorstaan en dan gaan hun piepen. Je mag het spannend vinden, en daar hebben wij wel is over gesproken, maar geen gejank en gezeur dat het voor hem zwaar is, want een hoekslag is zo gegeven. ;) nee hoor, maar ti's cold feet dames. Trekt vanzelf wel bij.

Volgens mij is BK niet met vakantie toch? Laatste keer was vorige week zaterdag in de Efteling. En idd erna was het stil. Bk waar ben je?

Snow nog een feestje? Pff bikkel! Hier rustig aan en vooral gezond leven. Mezelf en onze mini maar goed voorbereiden. Als de storm is geluwd denk ik dat ik over een jaartje voor eerst weer is op hort ga. Heb er ook weinig behoefte aan merk ik.

Hoe was de speurtocht Lissa?

Wat een snert weer zeg. Dat het regent maakt me niet uit, maar baal dat ik nog geen zonnescherm heb. Dan kon in iedergeval de tuindeuren open. Ti's hier nog steeds 25 graden binnen :(

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh en hoor net dat me vent het toch wel moeilijk had op sensation, maar hij heeft ze ook goed vermaakt. Besef nu toch weer nadat ik ben bevallen alles anders zal worden dan gewenst, gedacht en gehoopt. Maar we blijven optimistisch.

14. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wij zijn vanaf morgen op vakantie, maar ik denk dat we de laptop meenemen.

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Goedemorgen of middag eigenlijk. Wat n shit weer. K zie op buienradar een blauwe vlek de komende paar uur boven onze woonplaats . Hier regent t voorlopig. Jameer maar miss dat we nu ns wat lekkerder slapen

De bevalling kan ik pRima over praten met VL . Denk wel wann t moment daar is dat ie echt wel ff slikt en heeeeeel zenuwachtig.wordt.. .aar ach hoort erbij.
    Hier heb ik echt geen behoefte aan stappen.of grote feesten.

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

goeiemiddag !!
    pff gister verjaardag van mn schoonmoeder gehad .. (ja alweer een verjaardag haha )..
    was wel erg vermoeiend.

@Thea mooie buik !

@nathalie veel plezier op vakantie !

17. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lissa, ik heb dan niet zo zeer dat mijn tepels zeer doet, maar meer de borst zelf. Alsof ik iets in mijn borst aan het platdrukken ben wat pijn doet.

@ Bk, of ze is wel met vakantie maar heeft er niks van gezegd.

@ Lady, ja vies weer he, bah.

@ Nathalie, wat lekker op vakantie, veel plezier. Waar gaan jullie heen?

@ Be, gefeliciteerd met je schoonmoeder.

Ik ben even benieuwd wat jullie van het volgende vinden, als jullie je even proberen in te leven in onze situatie.
    Mijn man en ik zijn kerkelijk en vanmorgen ben ik niet geweest, maar mijn man wel. Hij had beamerdienst, dus hij zorgt dan dat de liedjes die gezongen worden geprojecteerd worden op de muren. Toen hij dat aan het doen was, zag hij gebrande dvd-tjes liggen naast de pc. Dat zijn dvd's voor mensen die een dienst / preek nabesteld hebben zodat ze het thuis nog eens kunnen nakijken/ luisteren. Nu zag hij op de stapel dvd's een dvd van de begrafenis van onze *dochter liggen. We hebben de kerkdienst namelijk gewoon in onze gemeente gehad, en dat is allemaal opgenomen met camera. Ook op de begrafenis is gefilmd. Het is een heel emotionele dvd om terug te kijken. We kunnen er dan ook niet goed naar kijken, 2x gedaan of zo.
    Maargoed, nu ligt er dus een dvd op de stapel die kennelijk iemand na heeft besteld (???) en dus binnenkort krijgt. Ik vind zo'n dvd eerlijk gezegd best een beetje prive en alleen voor de familie. Vind het vreemd als bij wijze van een wildvreemde de dvd van onze *dochter nabesteld.
    Wat moet ik nu? Voel me zo'n zeur om daar achteraan te gaan. Ben een paar weken geleden ook al ergens anders achteraan geweest wat ik vervelend vind. Ik had graag overleg gewild. Waarom werd het branden van die dvd voor iemand anders niet met ons overlegd?

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hoe rot ook, ik zou er toch achteraan gaan. zoiets kan idd niet... wel een rotsituatie zeg :(

19. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jel als jullie het niet prettig vinden dat die dvd bij andere mensen belandt, moet je er achteraan gaan. Ik vind het heel apart dat dit niet is overlegd met jullie. Het is prive. Waarom zou iemand anders de begrafenis van jullie dochtertje nog willen bekijken? Met welk doel? Het is jullie verdriet. Dus ik vind je absoluut geen zeur als je erachteraan gaat.

Fijn Lady dat je vriend zich toch heeft kunnen vermaken op Sensation. Al geloof ik wel dat hij het ook moeilijk heeft gehad. Je staat er toch met een ander gevoel.. niet geheel onbekommerd zoals voorheen.
    De eerste keer dat ik weer naar een feest ging nadat mijn broertje was overleden stond ik er ook met een heel raar gevoel. Alles is anders. Je kunt je niet volledig geven op zo'n feest.

Over dat feestje a.s. zaterdag: denk dat ik ook niet meer ga. Vorige week op Awake (festival) heb ik me heel goed vermaakt en was blij dat ik gegaan was. Maar dat was lekker ruim opgezet waardoor ik de meest harde muziek goed kon ontwijken. Heb ff bekeken hoe dit feestje wordt en denk dat het daar lastiger zal gaan. En als ik daar sta met het idee dat de muziek te hard staat voor de kleine, sta ik daar ook niet lekker.
    Wij hebben altijd erg veel gefeest dus voor mij is het nogal een omslag om nu niet meer te gaan. Heb er daarom denk ik nog wat meer behoefte aan dan de meesten hier :) Maar heb het graag over hoor voor ons meisje :)

20. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Jel gewoon navragen hoor.. misschien is het wel iemand die jullie kennen en die het niet durft te vragen.

De speurtocht gister werd niets.. we hebben lekker getourd (kersen gehaald haha) en verder in Nijmegen geluncht.
    Gewoon lekker een dagje saampies..

Deel Deze Pagina