Denk dat dit al een heel mooi kadootje is!! Ik hou wel van een verrassing! 23 juli is idd al snel! Morgen trouwjurk ophalen! Heb vandaag een heel pakket gehad van me broer zo lief met allerlei spulletjes van knuffies tot speentjes tot pakje en dat soort dingetjes echt super schattig van noppies nieuwe collectie!! Voor de rest ga ik morgen lekker me huis poetsen want met die hond van mij?!!! Jullie nog plannen voor morgen of gewoon werken?
@ kilo's...ehm volgens mij ook al ongeveer 8 kg....durf niet meer op de schaal te staan. Twas elke keer meer, dus doe het gewoon niet meer. Zolang vk niet zegt dat ik te hard groei, hou ik me daar aan vast. @ morgen, heb heerlijk vakantie, dus ga morgen ff de stad in, nog wat vakantieboodschapjes halen, autobahnvignetten enzo bij de anwb, wat toiletspulletjes enzo..moet nog nieuwe lenzen ophalen..
Ik ben nu 5 kilo aangekomen. Was altijd eerder te licht dan te zwaar dus vind het wel apart haha. Welkom Jindster! Fijn dat je mannetje bijna thuis is. En leuk dat jullie gaan trouwen! Dus ook trouwen met z'n 3tjes Wij trouwen 12 september. Be ik ga trouwens a.s. donderdag naar Assepoester, hoop dat ik daar ook slaag! En over lage bloeddruk: ik had de laatste keer ook een lage bloeddruk (100/60), de vk adviseerde om dan wat zouts te eten of drinken als je er last van hebt zoals zoute drop of bouillon. @Lady: snap je frustratie, je wilt dingen gewoon geregeld hebben.. Wij hebben vandaag het kamertje, kinderwagen en maxicosi besteld! Helemaal blij mee
@bloeddruk thanks voor de antwoorden ik ga t ff in de gaten houden , heb wel gezoute drop gehaald . Hopelijk stijgt ie dan weer wat .. tis erg vervelend als ik ook maar even te lang op mm benen sta, voel ik dat ik bijna onderuit ga . en t concentreren en zelfs praten kost op zn moment echt veel energie. @snowbird : FOTOOOO HIHI @kilos; hier ongeveer 5 kilo aangekomen nu .. dat is wel normaal toch ?
@snowbird gaan jullie een grote bruiloft geven of bescheiden? Wij houden het klein en intiem ook omdat mannetje ook weer snel weggaat en we zoiets hebben doen we volgend jaar wel een feest! Ja wij trouwen met z'n 3tjes hihi wanneer komen je babyspulletjes? Bij mij komen ze aankomende donderdag zo spannend dan gaat manlief die week erop als tie bijgeslapen is alles in elkaar zetten enzo @onzewens waar gaan jullie naartoe op vakantie? Lekker hoor!
@snowbird oohhww leukk assepoester ! een pokke eind rijden maar wel mijn jurk daar & en super leuke meiden die je heel leuk helpen ! vanavond zijn we naar de ambtenaar geweest voor een babbeltje enzo t komt nu wel dichtbij !!
Ok hier wat foto's haha: Het kamertje: Ledikant 60-120 / Commode 3 Laden Genova White | Bopita | Baby-Dump Kinderwagen: de Bugaboo Cameleon, Denim uitvoering Maxicosi: Cabrio fit, helemaal zwart Ze komen pas in week 35, ergens in augustus. Jindster: wij vieren het ook niet heel groots. Dus dan bedoel ik meer dat we geen diner en feest hebben. Wel trouwen we op een heel mooi kasteel met een receptie/borrel waar ongeveer 100-120 mensen komen maar daarna is het ook klaar. Ben dan 31 weken zwanger dus zal het dan ook wel gehad hebben. Hoe doen jullie het precies? Maar je vriend moet daarna weer weg dan? Voor hoe lang? Be: jaaa ben beniewd naar Assepoester! Hoop zo dat ik een mooie jurk kan vinden! Wij hebben ook al een gesprek had met de ambtenaar, maar zij is de moeder van een hele goede vriendin van mij dus dat is wel leuk!
Snow,leuk de denim bugaboo.die wilde wij zoooo graag,maar helaas is die niet verkrijgbaar voor de tweeling wagen....rest is ook leuk
@snowbird mooie kamer ! wauwie! ik zie veel witte kamers tegen komen .. wij hebben een blauw met gele commode en ledikant.. beide in beer vormen daarom maken we de kamer ook in winnie the pooh style Bij assepoester hebben ze best veel vond ik wij doen het ook niet super groot , tenminste we hebben geen cafe of iets afgehuurd .
goedemorgen dames, @assepoester, Ben ik toen niet gweest voor mijn trouwjurk maar ik wilde dan ook een traditioneel geval. Assepoester heeft juist heel veel one-of-a-kind jurken en vooral veel in kleur. @ vakantie, volg wk maandagavond vertrekken we en we rijden dan de hele nacht door. OP tijd stoppen natuurlijk en hopen dan 's ochtends in Oostenrijk aan te komen. @jindster, ik zit dan ook in het onderwijs, dus heb lkkr 6 weken vrij...joepie...wat een luxe he.
@snowbird wij houden onze trouwen klein. Wij gaan naar gemeentehuis gewoon daarna fotograaf mooie foto's maken s'middags 3/4d echo als verrassing voor me mannetje dan gaan we kijken wat de kleine uk is en s'avonds met een klein koppeltje eten! Ja mannetje heeft 2 weken verlof en dan tot eind oktober weer weg. Wel even bikkelen is dat hoor!
@Onzewens wat een bofkont ben je! Ik heb normaal gesproken maar 3 weken en mag ik in me handjes klappen als kapster zijnde. Alleen op dit moment geen werk meer ivm met zwangerschap ze hebben me eruit gegooid heel vies spelletje geweest!!
Pff dat is ook wat he. Man van mijn vriendin is nu anderhalve maand terug dies ook super lang weg geweest.. zat ze met 3 kindjes (0 - 3 en 4 op dat moment) zwaar respect voor. Geniet ervan van het aftellen de voorpret en vooral het moment zelf. Onzewens lekker hoor bijna vakantie! Hier kleine man nog steeds niet lekker, blijft klagen over hoofdpijn.. op dit moment geen koorts meer dus heb "gedaan" alsof ik hem een zetpil gaf.. zal toch moeten peilen in hoeverre het serieus is. Zelf ook totaal niet lekker, steken in nn buik en rug doet zeer.. op naar een betere dag morgen ( en deze begint net buh haha)
Morning, Gezellig weer om 6.45 wakker Aahja, heb ik nog wat aan me dag zeggen ze ook welis Jindster leuk dat je ook gaat trouwen. Wel pittig dat je toekomstige echtgenoot voorlopig veel van huis is. Balen van je job. Helaas bestaan er zulke bedrijven. Al enig idee of er andere mogelijkheden zijn? Snow whoeheooeoeoe ziet er mooi uit Week 35 is vroeg genoeg toch. Voor je het weet is het zover Be spannend hoor dat het zo dichtbij komt. Geniet je ook een beetje Nora wat vervelend dat je kleine niet helemaal fit is. En jij zelf ook niet. Het weer zit ook niet mee. Hier inmiddels duidelijkheid. Volgende week woensdag gaan we naar het Erasmus. Moeten er om 9.30 al zijn, dus dat is fijn. Krijgen weer een echo en erna een kinderchirurg te spreken over mijn verloop, geboorte en mogelijkheden. Ik ga vanaf morgen weer werken. Voorlopig 50% en we zullen zien hoe dat verder gaat. Ik neem aan dat we iedere 2 weken op controle moeten, dus daar komt dan ook rust in.
Goeiemorgen! Suus, ja zo dacht ik ook inderdaad, dat het alleen maar een compliment kan zijn naar diegene, dat het een mooie naam is. Het betreft een kind trouwens. Dus meer een compliment naar de ouders toe dan denk ik. BK, welkom terug. Leuk gehad? Waar zijn jullie heen geweest? Ikke, je maakt me wel nieuwsgierig met de namen voor je kids, als ze niet echt bekend zijn. Zijn het jongensnamen of meisjesnamen? (Flauw... ) Jindster, fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo. Leuk dat je bijna gaat trouwen. Je kunt Be Happy de hand schudden. Je kunt jezelf ook ff op de lijst zetten he, de datum dat je uitgerekend bent. Moeilijk lijkt me als je man zo lang van huis is. Je buik zal na die 3 mnd wel snel gegroeid zijn. En je man gaat dan alweer snel weg schrijf je? Voor hoelang? Hij maakt de bevalling toch wel mee? lauraS, ik was 2 weken geleden of zo 3 kilo aangekomen, dus hoe het nu zit, weet ik niet. Vind dat wel meevallen van mezelf. Bij mijn *dochter was ik 18 kilo aangekomen tot aan 33,4 weken. @ Snowbird, mooie kamertje. Veel plezier bij Assepoester met een jurk uitzoeken. @ Ladylola, werkse weer vanaf morgen. Fijn dat je volgende week wat meer zekerheid krijgt over het verloop van de rest van de zwangerschap. Wave voor mij, 23 weken alweer. 5 maanden zwanger!