November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @nora ik kan niet wachten tot het zover is volgende week pff heb het dan ook wel even gehad hoor!!! die 2 weken zullen wel omvliegen! ik heb ook respect voor de dames hoor die het kunnen niet alleen defensie vrouwen maar wat denk je van vrouwen waarbij de man op de vrachtwagen zit of boot etc! je moet het dan op sommige momenten toch zelf doen en zelf beslissingen nemen dan kan je niet even je man bellen van goh hoe denk jij erover! aan de andere kant je kan bijna nooit ruzie maken hahaha. balen dat die kleine niet helemaal fit is! en jijzelf ook niet bah!

@lady het is zeker pittig als tie eind oktober voorgoed terug is dan is tie totaal 6 en halve maand weggeweest heftig hoor!! ookal vliegt de tijd als ik het zo zie denk ik JEMIGG WAT IS DAT LANG!!! en kwa werk tjaa niemand neemt je nu aan he ivm je zwangerschap wat ook wel logisch is ik ben nu aan het kijken om na me verlof iets voor mezelf op te starten 1 geluk kapsters zijn eigenlijk altijd wel nodig!! ook spannend voor jou joh wel fijn dat je wat zekerheid krijgt dan zeg! is niet mis allemaal. Maar erasmus?? dus jij komt uit de buurt van rotterdam of niet?

@ jel vandaar ook dat we gaan trouwen. we wilde eigenlijk volgend jaar pas gaan trouwen maar met die kleine op komst is het allemaal veel makkelijker met het terug komen van mijn man, zit met zoveel regeltjes en wetjes verbonden!! en idd me buik is aardig gegroeid nadat hij weg is gegaan haha ben benieuwd wat tie vind. ik heb heb wel iedere week foto's gestuurd maar in het echt is het toch altijd anders! gelukkig kan die bij de bevalling zijn want we hebben het aangevraagd dat tie iets eerder naar huis kan komen anders kwam die pas half november dan word het allemaal wel erg krap!! dus nu is tie lekker 3 weken voor de uitgerekende datum thuis! dat geeft mij ook wel een beetje rust. volgende week als tie thuis komt ook heerlijk het kamertje in elkaar zetten en genieten van ons samen zijn! en jel WAVE voor jou haha

@ be wanneer ga jij trouwen?

2. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    uhmm misschien een gekke vraag hoe moet ik mezelf op de lijst zetten van uitgerekende datums? ik ben namelijk 18november uitgerekend hahaha

3. Jel

Jel Niet meer actief

@ Jindster, nou inderdaad, geniet ervan als je man weer thuis is. Nu maar hopen dan dat de baby bij jullie blijft zitten tot 40 weken, want het kan ook nog zijn dat een baby iets vroeger komt. Ik wil het wel even op de lijst zetten voor je.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Leuke namen trouwens Thea. Ik zou dan voor de eerste gaan denk ik, Fay.

5. Jel

Jel Niet meer actief

Uitgerekende datum:

29 oktober
    Suus1982: 3e kindje
    1 november
    Ilona85: 2e kindje jongen
    Petrea: 1e kindje meisje
    2 november
    Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling verrassing
    3 november
    Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje
    Siep81: 2e kindje waarschijnlijk meisje
    4 november
    Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen
    5 November
    Maytje: 1e kindje meisje
    6 november
    Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje
    8 november
    BurningKarma: 2e kindje jongen
    9 november
    Behappy: 1e kindje meisje
    10 November
    NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje
    Thea: 3e kindje meisje
    Beckje: 1e kindje
    11 November
    Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje
    Ladylola: 1e kindje meisje
    12 november
    Suus14: 1e kindje meisje
    Mama88: 1e kindje meisje
    14 November
    Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?)
    15 november
    Snowbird: 1e kindje
    meisje
    16 november
    Lolalo: 2e kindje jongen
    18 November
    Jindster: 1e kindje
    Juliaaa: 1e kindje
    Patje20: 2e kindje jongen
    19 November
    Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen
    21 November
    Joyce86: 2e kindje (jongen?)
    24 November
    Niesje123: 3e kindje meisje
    25 November
    Samantha89: 1e kindje jongen
    26 November:
    Cjb: 2e kindje jongen

29 November
    Lissa: 1e kindje (meisje?)
    lauras1983: 2e kindje jongen
    Nora86: 2e kindje jongen
    30 November
    xspookyx: 3e kindje meisje

14 meisjes, 10 jongens
    1x verrassing, 2x verrassing voor de buitenwereld

Afspraken!

10-07 Niesje123, 20 weken echo
    11-07 Juliaaa, 20 weken echo
    12-07 Lissa, 20 weken echo
    04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken)
    07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa
    14-08 3D echo Suus83
    22-08 Thea, 3D echo

Jindster, je staat op de lijst, weet je het geslacht trouwens ook al? Dan kunnen we dat er nog achter zetten.

@ Niesje, veel s6 bij de 20 weken echo. :)

6. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    thanks Jel! nee weten we nog niet wil graag wachten tot mannetje thuis is dat is toch iets van ons samen. hij mist al een hoop! dus wil hem dat niet ontnemen en wil graag zijn gezicht zien haha want ik zeg een knul en hij zegt een meisje dus ben benieuwd haha. mannetje komt nu met 37 weken naar huis thank god! vorige week de goedkeuring gehad!!

7. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Jindster welkom als ik dat nog niet had gedaan..

Hier lekker weer een dagje thuis werken.. bevalt me nog steeds prima.. heerlijk rustig..Morgen nog een hele dag op het werk en donderdag een halve dag en dan lekker een weekje vrij. druk aan de slag in de babykamer dan..
    De Emmaus heeft hier net een aantal spullen opgehaald die wij weg wilde gooien. Dus dat ruimt lekker op. Helaas namen ze niet alles mee (wel de zware dingen hahaha)

Hoorde net dat mijn buuf ook zwanger is, ze is eind september uitgerekend.. Toch wel grappig. Voor haar is het de tweede..

Ik las iets over namen.. wij zijn er al uit, maar ja eerst het geslacht weten.. Nog twee daagjes geduld..

Ik ben trouwens 7 kilo aangekomen inmiddels.vind ik best netjes..

Weten jullie dat trouwens?? ik heb twee katten in huis. hoe kan ik die het beste voorbereiden op een baby in huis?? iemand tips??
    Ik moet vanmiddag naar de dierenarts, dus ga het daar ook vragen, maar misschien is er iemand ervaringsdeskundige??

X Lissa

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Goedemiddag!:)

@thea leuke namen !!

@ladylola jaa tuurlijk ga ik genieten !
    maar t blijft wel een beetje spannend hihi.

9. Jel

Jel Niet meer actief

@ Jindster, dat is zo natuurlijk. Leuk om samen het geslachtje te kunnen zien straks met de pretecho. :)

@ Lissa, werkse. Leuk om samen met je buurvrouw zwanger te zijn. Straks twee babytjes naast elkaar.
    Wat bedoel je met de katten er op voorbereiden?

Ik heb even gekeken naar de statistieken in dit topic. En Behappy en ik hebben de meeste berichten geplaatst. Be 650 of zo geloof ik en ik 400. :)

10. Jel

Jel Niet meer actief

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haaaaaaaahahah Be jeetje!! Je hebt flink wat weg geschreven hier, ik doe het ook niet verkeerd op plaatsje 5 :p
    Grappig Jel hoe ben je daar nou gekomen dan?? Ik kwam er nu natuurlijk via je link :p

Zoon is inmiddels al opgeknapt na een zetpil.. goh was t maar zo simpel nog lol. Maar ik ben blij dat het niet andersom is en hij nog suf op de bank ligt heur :)

@ De lijst staan nog maar 3 20 weken echo's op zie ik, en daarna alleen 3D echo's toch?

12. Jel

Jel Niet meer actief

Als je de lijst ziet in zwangerschapsclubs

Zwangerschap clubs - Zwangerschapspagina

dan kun je klikken op het aantal reacties in ons topic, en dan zie je dus wie hoeveel berichten heeft geplaatst.

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

hahah Be is ook een kletskous :$ achja gezellig toch

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
  15. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    grappig dat aantal berichtjes..

Hier ff (lunch) pauze.. Dus ff tijd oom op FB en ZP te kijken haha..

doe ik anders nooit hahaha

Oja katten voorbereiden.. daarmee bedoel ik dat het voor een kat ook een hele wijziging is een baby in huis ik hoorde dat je de kat ook moet voorbereiden erop.. weet alleen niet hoe hahah..

X Lissa

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@noraa
    haha ja daarom, beetje leven in de brouwerij toch

17. Jel

Jel Niet meer actief

Haha, maar Be is altijd wel van de kortere berichtjes. Ik heb vaak hele lappen tekst. :D

@ Katten, wij hebben geen katten, wel een hondje, dus kan er zelf niks over zeggen.

Ben ook wel benieuwd hoe onze hond om zal gaan met de baby straks. Ze is wel ontiechelijk jaloers. Als ik mijn man een kus geef en met hem knuffel, dan komt zij er met haar kop doorheen en gaat dan blaffen, van hallo ik ben er ook nog. :D Dus als ze maar niet zo gaat doen als ik met de baby knuffel straks.

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jindster ik kom uit Amsterdam, ben in januari verhuist naar Almere-poort. Dus Erasmus is voor ons niet bepaald naast de deur en staat in een stad waar geen Amsterdammer dood gevonden wil worden! Maar dat terzijde onze dochter moet daar geboren worden en alles voor onze dame!
    Fijn dat je man 3 weken eerder terug mag komen. En kapsters zijn altijd nodig ja, maar iets voor jezelf beginnen en een kind, lijkt me niet erg simpel.

BE en jel kletsmajoors!! Whahahaha ongelofelijk hahahaha!! Ja ik had het eigenlijk niet anders verwacht ;) Maar gezellig toch! Pff ik moet de 1000 berichten nog halen en kom hier al sinds 2009!

Lissa je katten laten wennen? :-O Ik heb er 3 en alles went behalve een vent, komt vanzelf goed ;) Ik zou ook niet weten hoe. We merken het vanzelf wel toch.
    Fijn dat thuis werken je meer rust geeft. Lekker een minivakantie!

Jel wat grappig dat jullie hond jaloers is. Ben idd wel benieuwd hoe die zal zijn is de kleine er is.

Hier de blije doos maar opgehaald en wat spulletje gekocht bij de prenatal. Heb nu 2 muziekknuffels met hetzelfde geluid. Eentje wordt haar knuffel vanaf geboorte in bed en de ander komt in box.

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel haha ja klopt. Kort maar krachtig.

Ben vandaag begonnen aan de zoute drop van wege mn bloeddruk maar merk nog weinig verschil.
    Ga zo ff lekker slapen want mn kop barst bijn uit elkaar !!

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    He fijn die duidelijkheid Lola, had er net overheen gelezen sorry :( Ook weer aan t werk morgen voor 50%, succes.

KAtten ehm.. het enige probleem hier word denk ik de box dat we ze daaruit moeten moven de hele tijd. Daarom had ik bij D. er een plastic over gespannend , natuurlijk niet als hij erin lag hoor :p:p

Deel Deze Pagina