November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Nora.. we kregen al de tip om er ballonnen in te leggen van te voren.. dat schrikt ook af

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja die kans bestaat bij ons ook. Wij hadden al besloten pas op het laatste moment de box te plaatsen, maar ja nu doen we het pas als we weten wanneer ze thuis komt.

Die van die ballonnen is een goed idee!

3. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Kletskousen club dan haha!

@jel ja ik wil hem er zo graag bij hebben dan! Maar ik ben stiknieuwschierig hoor!

@lady ohh joh! Das idd niet naast de deur maar idd alles over voor je kleintje! En het is idd niet simpel om wat voor jezelf te beginnen! Zeker niet met een kleintje! Maar komt wel goed ik wil 3 daagjes gevuld hebben. Dus we moeten kijken!

@be kijk je uit dat je niet te veel zoute drop eet! Hihi je bloeddruk schiet daarmee omhoog!!

Hier vandaag voor me trouwjurk geweest en mee naar huis genomen. Ze was ziek dus kon hem niet meer passen kom ik thuis is er nog niets vermaakt!! Pff kan ik morgenochtend weer terug! Echt waar al zoveel pech gehad nou!!

4. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lollig zeg die berichten haah en handig, je kunt zo zien wie dr wel post en wie niet zeg maar!

Katten, hier ook twee, zij mogen NIET in de babykamer, eigenlijk helemaal niet meer boven. En wanneer we de box gaan opzetten mogen ze daar uiteraard ook niet in. Ik las idd ook al eens over ballonnen of ik spuit ze nat. En als we er niet zijn iets er over heen denk ik. Verder zijn t t twee knuffelkontjes dus dat komt vast wel goed straks :)

5. Jel

Jel Niet meer actief

Ach ja, is alleen maar gezellig het geklets.

@ Lady, wat zat er in de Blije doos? Ik mag hem binnenkort ook ophalen denk ik, die mail moet nog komen.

@ Jindster, wat voor trouwjurk is het geworden? Vervelend dat hij nog niet vermaakt is.

Net de auto weer opgehaald, is door de APK geweest met een kleine beurt. De remslangetjes moesten vervangen worden en nieuwe ruitenwissers. Dus het viel weer mee. :)

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @allen, maar half gelezen haha sorry ben moe. Morgen nog een dagje werken en om 16.00 uur de 20 wk echo!!!!

Vanavond yoga en zo ff een kort tukje.

@Jindster, balen van de jurk!! En gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Lijkt me moeilijk om in deze periode veel alleen te moeten doen. Gelukkig haal je plezier uit de voorpret.

@de rest, sorry ik weet het niet meer. Ben zo moe :p gauw ff ogen sluiten.

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haaaaaaaaaaaaaa lieve kletskousen!

Jel en Be, wat kletsen jullie hard zeg... hihi... Ik een stuk minder maar ben wel vaak hier :D

Jindster, balen van je trouwjurk.

Lady, oh wat een fijn nieuws. Is dat morgen al of volgende week? Wel fijn dat je weet waar jullie aan toe zijn als je daar bent geweest.

Katten, hier ook een kat. Is net 1,5 als onze ukkies geboren worden. Hij zit niet in de kamer als wij er niet zijn. En ik heb hem de spullen laten zien die binnen gekomen zijn, en in het kamertje laten kijken waar de baby's komen te slapen. Kijkt dan wel van wat gebeurd er hier. En hij ligt vaak op mijn buik, dus hij merkt wel dat er dingen gaan veranderen. Ook ziet hij de kinderwagen iedere dag. Mag hij ook niet in en weet hij. 2x geprobeerd, daarna niet meer. En in de box mag hij ook niet. Wij maken hem nat.

Wie vroeg dat van onze ukkies? flauw ja.. haha.. jij zeker weer he Jel :p

Nu weet ik het ff niet meer.... ga ook maar beginnen met het eten..
    Tot snel he dames!

8. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Wij hadden vroeger een poes die een nestje heeft gekregen in de wandelwagen!!! Natuurlijk mocht ie daar niet in.
    Verder weet ik niet wat mijn ouders met de katten deden om ze op een nieuw gezinslid voor te bereiden. Daar was ik te klein voor.

Nu ga ik echt slapen.

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    SLAPEN?? Nu al?? ooh zie het al een tukje voor yoga ;) Truste dan maar Juul.

Ikke volgende week woensdag naar het Erasmus, morgen weer werken. Je hebt je poes goed onder controle zo te lezen.
    Ik mag er op eentje de tuinslang zetten, die is echt te eigenwijs!

Bij ons komen ze overal, maar de babykamer gaat uiteindelijk dicht. Maar ze zijn voornamelijk in de tuin en de woonkamer.

Jindster balen van je jurk. Komt vast wel goed!

Zo hier vandaag een word document gemaakt met alles wat ik wil en nodig heb, zodat ik het kan aan vinken als het er is.
    Kan al best veel dingen wegstrepen, maar een hoop spullen wacht ik ook toch nog mee.
    We gaan volgende week zaterdag der commode en der kledingkast kopen, als we hopelijk slagen. Ik zal van de week alvast roze verf kopen. Ben nog op zoek naar muurdecoratie.

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia, weltrusten!

Lady, dus nog een weekje wachten... komt helemaal goed meid. Haha... nou ja.. meestal hebben we de kat onder controle. Hij weet echt heel goed wat wel en niet mag. Af en toe heeft hij zijn ondeugende momenten, maar dan is het ff nat maken en misschien nog een keer...en dan is het ook klaar. Meestal houdt hij na 1x wel op..en gelukkig is het maar af en toe. Is best wel een lief beestje :)
    Ik moet zeggen... van mij mag hij best overal komen, maar ik blijf nu consequent. Hij is eigenlijk altijd nog achter neergezet als wij er niet zijn. Dit omdat hij in begin wel heel ondeugend was. Luisterde vaak niet..deed toch zijn eigen ding. Nu hij weet wat hij wel en niet mag is hij erg lief en ik kan hem ook wel in de woonkamer laten, maar dat is heel zelden ( als ik ff boodschappen moet doen ofzo kan het wel ) maar dan ben ik ook niet langer dan 2 uur weg. Dus als de kindjes er zijn blijft hij ook niet alleen in de woonkamer. Hij is het nu toch zo gewend... dus daarom ga ik het ook niet anders doen.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ladylola
    leukk shoppen !!

@veel plezier bij yoga Juul.

@hier pfff knallende koppijn echt niet normaal Grrrr
    net gedouched en dan toch maar zo een paracetamol
    nemen .. want dit is echt ondragelijk

12. Jel

Jel Niet meer actief

@ Juliaaa, s6 morgen met de 20 weken echo.

@ Ikke, haha je kunt het altijd proberen he zodat jij je verspreekt, hihi. :D Nee hoor, dat is helemaal niet mijn bedoeling. :p

@ Be, sterkte met je hoofdpijn.

13. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    zo vandaag 20wk echo gehad! alles was in orde met ons mannetje! hij was heel bewegelijk, lag eerst in stuit en toen dwars... hahaha!;)

bij ons mogen de katten uiteraard ook niet in de box en kinderkamer, en dat is bij de eerste best goed gegaan... soms troffen we toch een zeer tevreden kat in de box, maar dan draaide ik het kleed om of deed er een schone in. verder niks qua voorbereiding gedaan, komt wel goed.

de hond is helaas bij de eerste wel naar mijn ouders gegaan, hij is altijd heel jaloers en slecht met kindjes geweest. toen maiko geboren was en gericht zijn handjes kon gebruiken vertrouwde ik het niet meer. nu woont hij heerlijk bij mijn ouders waar hij alle aandacht krijgt en als we op bezoek gaan gaat het ook wel goed.

behappy, hoop dat je bloeddruk straks weer wat stijgt dat je je beter voelt en sterkte met de hoofdpijn!

14. Jel

Jel Niet meer actief

Laura, wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo.

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    meiden spring hier maar weer ff in geloof ik ;)

@katten, hier 3, box staat nog, zitten dr niet in. Rond 30wk opgezet toen. Ballonnen erin en plantenspuit klaarzetten. Paar avondjes schieten op ze, nu weten ze het en doen ze het niet meer.

@duizelig, hier ook idd. Mn ouders hebben een bloeddruk ding en was gister 106/60... veelste laag voor mijn doen. Vandaar dat ik zo duizelig ben steeds.

@kleding, hebben jullie allemaal positie kleding nieuw gekocht? Ik heb namelijk een heleboel dingen van marktplaats gehaald van de week. Super blij mee, mijn maat is bijna niet te krijgen qua broeken. Shirts pas ik wel in mamalicious... ben helemaal weg van het merk. En h en m shirts. Had wel nog een boel van j.ari maar dat was merendeel in de winter, geen tshirts enz dus.

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Laura, fijn dat alles goed is met jullie mannetje :D

Jel, haha tuurlijk mag je dat vragen :D Vidn het niet erg hoor. Je kan het altijd proberen. Ik hoop dat ik me niet verspreek... hihi.. maar ik doe daar heel erg mijn best voor. Af en toe heb ik de neiging iets te typen dat ik beter niet kan doen.. gelukkig is het hier niet meteen verstuurd als ik op enter druk ;)

Patje, ik heb bijna alles nieuw gekocht... ik heb ook wel wat gekregen. Daar passen mij 2 dingen van... de andere dingen zijn echt niet mooi.. beetje te groot... dus die trek ik niet aan!

Be, sterkte met je hoofdpijn. Echt super vervelend he.

Morgen mag ik waven :) dan ben ik 22 weken zwanger! Gaat snel nu zeg... wel heel fijn :p

17. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    heey meiden nou morgenochtend weer terug en hopen dat het dan deze week nog alsnog vermaakt kan worden omdat tie ondanks ik alweer een kilo aangekomen ben nog veels te ruim en te lang is!!

@julia jaa het is de situatie wat zich met zich mee brengt en het went hoor tijd vliegt ookal hebben we de afgelopen periode toch ook wel wat tegenslagen gehad! en wie je dan het meeste nodig heb die is dan toch ineens heel ver weg! slaap lekker trouwens:p

@lady we gaan kijken wat ze morgen voor mij kunnen doen en hopen dat het alsnog snel lukt. wat voor muurdecoratie wil je? wij laten een muurschildering maken die vrouw komt de 20ste bij ons voor het maken van schetsen en kijken wat mogelijk is allemaal!

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Yoga was weer fijn. Een ademhalingstechniek erbij. De flankademhaling... Voor degene die geen cursus gaan volgen, misschien kun je daar research naar doen en heb je er wat aan. Het is bedoeld om toe te passen als de weeën te heftig zijn voor de buikademhaling.

Nu lekker mijn bed in. Morgen vroeg weer op voor het werk en ik mag gelijk door naar het echo centrum.

Spannend.....

Lekker slapen

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Laura goed te horen dat alles in orde is!

Ikke haha gelukkig ben je voorzichtig ;) Ik druk wel vaak te snel op enter maar ik heb dan ook weinig geheim te houden, ken mezelf te goed.. Alleen de naam vertel ik niet hier maar dat heeft er ook mee te maken dat ik die nog niet heb.

Strakjes even naar de anesthesist met D. en de informatie bijeenkomst. Heb het boekje ijsvoor matthijs kunnen lenen via via en het is wel een lekker duidelijk boek.

Wij beginnen als het goed is dit weekend met de kamers omgooien, want volgende week ergens zou ons bed klaar moeten zijn. Ben best gestressed want er moeten kasten over getild worden en hoop dat we iemand vinden die even half uurtje kan komen helpen. Daarna schilderen voor de boys leukleuk. Ik ga voor muurstickers maar nog geen idee waar ik ze moet halen, dus heb nog zat uit te zoeken.

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Wat een troosteloze dag met alleen maar regen. Hello autumn :(

Laura wat fijn dat alles goed is! Wat heerlijk! En idd honden kunnen jaloers zijn, vooral als zij er eerst waren. Je hebt het goed opgelost toch.

Wij hebben hier 3 katten. 2 rennen al weg als ze de spuit zien en de ander denkt ja doei dat truukje ken ik. Alhoewel zij vrijwel nooit wat uithaalt hoor. Zijn eerder de twee broertjes. Vooral eentje is een echte relnicht, alsie honger heeft of aandacht wil, gaat hij kloten. Ook in de nacht, dus klokslag half 5 wandelt VL met ze naar beneden en doet de deur dicht. Vriendlief die wil ze nog niet beneden laten, als we gaan slapen We woonden veel kleiner dus konden we ze niet uit de slaapkamer weren. Maar heb nu afgesproken, zodra de kleine er is. Zij slaapt en als wij slapen dat ze beneden blijven.

Nora leuk dat jullie gaan beginnen. En jullie vinden vast wel iemand. Spannend voor je zoontje zeg, maar komt vast wel goed. Alleen maar fijn dat hij straks geholpen wordt toch.

JULIAAA veel plezier bij het echocentrum. En fijn dat je hebt genoten van yoga.

Jindster gaaf zeg van die muurschildering. Wat voor precies? Ik ga voor een boom, maar een zachte lentebloesem. Daar maak ik zelf knopjes in de muur, dan kunnen daar de mooiste jurkjes aan hangen ;) En ik heb 3d vlinders gezien en nog andere type en die doen we aan weerszijde boven de commode, maar wel met weer een creabea creatie. Ik ben van de landelijke en romantische stijl, maar wel modern. Ik maak tegen die tijd wel foto's. Vanaf volgende week zaterdag gaan we ermee beginnen.

En Bee hoe voel je je nu?

Fijne dag allen.

Deel Deze Pagina