dames Ik mag pas over 6 weken voor controle bij de gyn zie dat de meeste van jullie vaker gaan.......
Goedemorgen Ik mag vandaag gaan bloedprikken, bleh.. Weet iemand of ik dat nuchter moet doen? Staat niks op 't formulier en is ook niks van gezegd trouwens.. Weet dat ik wel ook op glucose wordt geprikt en volgens mij moet 't dan nuchter..heb wel al 'n slokje jus d'orange op!
Goede morgen dames.... vanochtend was het heerlijk rustig op de weg.... toch wel een voordeel, als je om 0730 uur mag beginnen.
Moning.. pff effe lekker uitgeslapen. Vandaag vrij maar moet toch ff baar mn werk toe ik ga zo ff een bakkie koffie bij mn schoonzus doen denk ik ik had trouwena van mn collegas 2 rompertjes en een paar sokjes gekregen super lief !
@dinh hmm dat is wel lekker ja ! @hier pff klapte net even dubbel van een drukkende kramp links onderin mn buik..gelukkig is t nu weer weg.. zal mn baarmoeder wel zijn ?
@Suus gefeliciteerd!!! Hoe was je dag? @bloedprikken ik moest nuchter... @hier lig nog lekker in mijn bedje, maar moet er nodig uit. Blaas zit vol en ik heb geen zin om mijn bed te verschonen Vanmiddag en vanavond weer werken. Ben benieuwd of ik me beter voel dan gisteren... Dat zal ik zo vernemen. @echo's, fijn dat alles goed gaat.
Suus gefeliciteerd!! Niet zo gek dat het even stil was Jel heb je inmiddels al geruststelling gevonden?? Testen doen we hier niet. We zien het wel. Leeftijd ben nu 25 en was 20 toen ik zwanger raakte van D. Grappig feit werd 21 jaar toen ik 21 weken zwanger was. Hier vandaag weinig, als het lukt met mn zoon naar de bioscoop maar heb zware hoofdpijn dus even aankijken. Tijd zat nog!
@beertje bios leukkk !! welke film? @Juliaa haha elke vk hier in nederland zegt ook wat anders naja t zal wel goed wezen allemaal anders moet je gewoon ff je vk bellen Niesje
Ik heb gebeld, hoef niet nuchter...anders had ze dat wel erbij gezet, lol! Dat dacht ik al, maar toch
Goedemorgen! Ja hoor, de geruststelling heb ik nu wel gevonden. Ik heb gezocht op het woordje slijm hier op het forum onder kopje vraag aan de verloskundige. Daar vond ik heel veel soortgelijke vragen van vrouwen die het zelfde ongeveer hadden. En slijm kan er in verschillende vormen en maten uitkomen. Dus maak me geen zorgen meer. Er is ook niks meer aan de hand. Misschien komt het wel van de seks dat er slijm kwam later... @ Niesje, ik heb laatst ook bloed geprikt op oa ook glucose en dat hoefde toen niet nuchter. Ik heb ook een testje gedaan waarbij ik een vies drankje moest drinken van water met suiker, en dat moest wel nuchter. Jullie nog plannen vandaag? Ik ga straks gezellig koffie drinken bij iemand. Vanmiddag komt bedrijf nummer 4 maten opnemen van onze kozijnen, voor kunststof. Als alle offertes binnen zijn, gaan we beslissen met welk bedrijf we in zee gaan. Dus ben benieuwd. Fijne dag allemaal!
@jel gelukkig ben je gerustgesteld. en ik heb zelf ook af en toe slijm ertussen zit ..jakkie dan voel ik me een slak en ga ik gelijk douchen als t ff kan haha
Gefeliciteerd suus! Super! Even een vraagje? Wat voor vitaminen/foliumzuur slikken jullie nog? Mijn zwanger zijn pillen van de etos zijn bijna op moet ik deze de hele zwangerschap blijven slikken? Of alleen foliumzuur? Of niks?
Ik slik multivitaminen voor zwangere vrouwen van Solgar. Daar zit ook voldoende foliumzuur in. Ik ben van plan deze multi de hele zwangerschap te blijven slikken
`Hier precies t zelfde, slik ook multivitamine incl Foliumzuur en slik dat ook de hele zwangerschap door, van davitamon.
hier ook zwangerschapsvitamines van VSM puur mama, ook ban plan dit de hele zwangerschap door te slikken