November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hier ff snel. Vanmiddag de echo gehad. Alles ziet er goed uit en we verwachten een ZOON

Ondanks dat ik geen voorkeur had is het toch wennen om te weten dat het een knulletje is :D ben er super blij mee hoor (was ik ook geweest met een meid)

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Julia GEFELICITEERD !! nu kan je lekker beginnen met shoppen !

3. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jel er is niets mis met mn neus. Vind t qwl grappig matje bepaalde kenmerken al kan zien;)

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
  5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Julia gefeliciteeeeerd! Een manneke :D

@patje; dank je :D

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ja wij pas begin augustus! Ben zeer benieuwd of ie op zn broertje lijkt

7. Jel

Jel Niet meer actief

Juliaaa, gefeliciteerd met de goede echo. :) En leuk een jongetje.

Suus, dat is zeker bijzonder dat je dat nu al kan zien... Ben benieuwd welke dingetjes van wie onze baby zal hebben.

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Wat??? Grr wat is dat met arbo's tegenwoordig??

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @juliaaa, gefeli met de goede echo, en leuk een jongen!

@thema, hier geen, voor j.ari de safari stijl.

@lady, wat ben ik blij dat het een beetje beter gaat.

Hier steeds meer last van bi.. baal zo. Wil zoveel kan net niets. Werk nu 5u per dag. Meer als genoeg.

Beeb is druk steeds. Over duidelijke schoppen geeft ie steeds. Buik gaat steeds heen en weer haha. Ook mijn blaas is favo schop object/ springkussen

10. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
  11. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @patje; hey hier is ook blaas favoriet. Balen he?

Samantha; mooie kamer hoor!

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha gelukkig ben ik niet de enigste met een blaastrapper :p dacht al: wat is dit nou weer :')
    doet soms wel best zeer. maarja goed. is en blijft een goed teken :)

13. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vermoeidheid, ik weet niet meer wie er allemaal naar vroeg (maar bedankt voor de belangstelling). Ik hoop dat het het ijzergehalte is, maar ik denk het eigenlijk niet. Ik ben een tijd bloeddonor geweest en mijn ijzergehalte was altijd hoog. Ik hoop dat het straks na 6 weken vakantie over is. Na de vakantie hoef ik ook nog maar max 5 weken te werken. Dat is ook wel te ..overzien. Ik wil wel graag 4 weken voor de uitgerekende datum met verlof.Anders heb ik mijn nieuwe groep maar 3 weken. Dan krijg je echt gee
    n band met ze. Dus ik vind dat ik de uitzondering ben die niet moe blijft (blijven hopen...)

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mijn ijzer gehalte is ook gezakt sinds ik zwanger ben. heb er vaak op laten prikken. dus kan altijd :) hormonen doen gekke dingen met je lichaam.
    heb nu gewoon vitamine tabletten van mama compleet van Davitamon en veel appelstroop :) helpt wel tegen de duizeligheid

15. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @samantha, leuk dat de babykamer al komt.

@thema babykamer, die heeft bij ons geen thema, wel een grote boom op de muur. Heeft vl uitgezaagd :)

@blaasspringer, hier ook. Ik merk trouwens dat ik afentoe wat urine verlies. Dat had ik de eerste keer helemaal niet. Meer zwangeren van een tweede of derde die dat herkennen?
    Het is maar een heel klein beetje en vooral als ik nies, dus het is niet zo'n ramp, maar ik heb de laatste dagen last van hooikoorts en dan wordt het wel vervelend.

@patje, wat vervelend dat je zo'n last hebt van bi!

16. Jel

Jel Niet meer actief

Blaasspringer, hier ook. En soms drukt ze er tegenaan en heb ik steeds het gevoel dat ik moet plassen, volle blaasgevoel. En als ik dan moet plassen, dan komt er maar een klein beetje.

17. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Onze beeb zit met zijn hoofd helemaal onderin dus ik denk dat ie mijn blaas als squeakytoy gebruikt haha.

@vermoeidheid; Niet om te ontmoedigen maar met C. was ik chronisch moe, elke dag weer. Het maakte niet uit of ik 12 uur had geslapen... gewoon moe. Gaat wel over na de bevalling.. :D Ik hoop dat het je ijzer gehalte is.

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey kletskousen!

Jel, wat lief dat je voor me waved!!! 22 weken alweer :D Joehoe!!!!
    Nu gaat het wel snel zeg... en wat fijn dat de waardes enzo goed waren. Ben wel benieuwd hoe en wat met de ontstekingswaarden...

Isis, welkom back :)

Julia,woooooooooooow gefeliciteerd met jullie zoontje!

Samantha, leuke kamer! Wij hebben het wandplankje van Ambiente... :) En wat grappig... 26 juli ga ik 4 jaar met mijn lieverd... hihi...

Lissa, idd verf op waterbasis moet je hebben..

BK, mooie foto's!

Muurschildering, wilde ik eigenlijk ook graag maar is best prijzig vind ik.... dus nu doen we tussen de bedjes een meetlat van hout... en aan de zijkanten van de bedjes hebben we 2 vierkante kubussen opgehangen... moesten eigenlijk nog 2 kleine plankjes bij maar vonden we niet mooi... dus dan maar zo :D

Ik weet het ff niet meer.... af en toe ben ik echt zo'n vergeetmuts..
    Ben ik iets belangrijks vergeten???????

19. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oosterwolde schijnt een hele goede te zitten! Geen Groningen maar wel dichtbij! ;)

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier ook zo'n blaastrappelaar :p

We hebben ook de kamer meteen maar geschilderd, donker paars loving it! Morgen komt t zeil en word gelegd, nog effe een keer overheen schilderen morgen en dan wachten op t bed en aan de boys kamer beginnen.. begint ergens op te lijken soms is t goed om impulsief te zijn. Nu ga ik slapen, erg moe :p

Deel Deze Pagina