November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weltrusten nora!!! En wat leuk van de paarse kleur! :D

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier ook een blaas trappelaar ;)... ach ik ben tegenwoordig i d buurt v e wc

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @nora; klinkt goed.

Manlief is klaar met verven. Ziet er goed uit!

4. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Zoo moest even alles bij lezen hoot van vandaag! Er is weer lekker gekletst hihi. Nou hier vandaag 3 keer naar de stad gereden voor me trouwjurk maar het is helemaal af zit goed en de jurk is super mooi! Zal binnenkort foto neerzetten! Ook hier is de kleine graag op de blaas aan het stampen hihi. Juul gefeliciteerd met de kleine man! Wij gaan met 23 weken een 3/4d echo laten maken! Heb er zo'n zin in ben benieuwd wat ons kleintje is! Vandaag ook alle laatste k*t klisjes gedaan in huis! Morgen lekker alles soppen en morgenmiddag komt onze babykamer!! Jeeehh!!! En kwa muurschilderingen zijn we nog aan het kijken we hebben een rustige kamer met wit en grijs dus wil geen villakakelbont op de muren hebben! Dus even zoeken zat eerst te denken om een boom met een schommel (met een disneyfiguurtje erop ofzoiets) boven een soort van meertje met waterval beetje jungle style zoiets maar ben er nog nie helemaal uit en kan dus nog 10 keer veranderen hahaha. Maar met die vlinders is ook super leuk bedacht en die haakjes crea bea hoor hihi! Fijn he als je zo lekker bezig kan zijn en zo je hart en ziel in zo'n kamertje kan stoppen heerlijk!!

Fijn dat jullie kleintje er gunstiger voor staat dan eerst zeker was! Dus voorlopig blijf je dan toeren naar jet erasmus of sta je daar volledig onder controle?

Die arbo artsen lullen ook maar wat hoor! Het is makkelijk praten zo! Maar wat niet gaat gaat niet! En daar gewoon toe geven! Laat ze maar een plan bedenken hoe ze het anders zouden kunnen oplossen als het echt niet zou kunnen!

Be weer hoofdpijn joh echt het schiet niet echt op he!

Gaat er 1 van jullie nog verder naar toga of iets anders voor byv ademhalingstechnieken en gym? Ik vind het aan de ene kant een beetje vaag maar aan de andere kant ben ik ook wel weer nieuwschierig haha. Want hele volkstammen hebben het gedaan zonder dat dat er vroeger was maargoed het word tegenwoordig ook vergoed vanuit de verzekering dus er os dan ook wel weer baad bij dan toch?

Nou meiden ik ga lekker slapen morgen een drukke dag weer maar heel leuk ben benieuwd met al de spulletjes!! Slaap lekker allemaal!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

Zo , hier eindelijk hoofdpijn vrij.

@BK Fijn dat t goed gelukt is t verven !

@blaastrapper hier soms ook idd , a zowieso de laaatste tijd erg vaak naar de wc toe , in het begin had ik dat helemaal
    niet .

@Nora
    gaaf donker paars ! daar hou ik ook van.

ff
    heel wat anders, hebben jullie wel
    eens ; dat je kindje draait en dat hij of zij dan met rug , billen naar boven ligt dat je op 1 plek helemaal
    een harde bobbel hebt ?:p
    hier gebeurt dat regelmatig , echt gek om
    te zien en om te voelen .
    Na een tijdje draait ze dan weer verder en dan is het weer weg:)

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    #4606 Nora86, 12 jul 2012
    Laatst bewerkt: 12 jul 2012
    Jindster fijn hoor dat je jurk helemaal klaar is, ben benieuwd naar de foto die je neer gaat zetten.

Juliaaa proficiat met een kereltje! Het verschil tussen meisjes en jongetjes hier is niet heel groot meer nu hé leuk hoor.

Hier vroeg wakker, dus ga maar weer aan de schilder.. heerlijk om lekker bezig te zijn. Eerst even een terug in bed schoppen 5 uur wat denktie niet haha :p

Oja 20 weken wave!! En ook meteen voor Lissa80 en Laura wij lopen gelijk xD Natuurlijk ook wave voor de andere dames die vandaag weer een weekje verder zijn, stiekem schiet t best al op nu hé?

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Uitgerekende datum:

29 oktober
    Suus1982: 3e kindje
    1 november
    Ilona85: 2e kindje jongen
    Petrea: 1e kindje meisje
    2 november
    Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling verrassing
    3 november
    Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje
    Siep81: 2e kindje waarschijnlijk meisje
    4 november
    Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen
    5 November
    Maytje: 1e kindje meisje
    6 november
    Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje
    8 november
    BurningKarma: 2e kindje jongen
    9 november
    Behappy: 1e kindje meisje
    10 November
    NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje
    Thea: 3e kindje meisje
    Beckje: 1e kindje
    11 November
    Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje
    Ladylola: 1e kindje meisje
    12 november
    Suus14: 1e kindje meisje
    Mama88: 1e kindje meisje
    14 November
    Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?)
    15 november
    Snowbird: 1e kindje
    meisje
    16 november
    Lolalo: 2e kindje jongen
    18 November
    Jindster: 1e kindje
    Juliaaa: 1e kindje Jongen
    Patje20: 2e kindje jongen
    19 November
    Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen
    21 November
    Joyce86: 2e kindje (jongen?)
    24 November
    Niesje123: 3e kindje meisje
    25 November
    Samantha89: 1e kindje jongen
    26 November:
    Cjb: 2e kindje jongen

29 November
    Lissa: 1e kindje (meisje?)
    lauras1983: 2e kindje jongen
    Nora86: 2e kindje jongen
    30 November
    xspookyx: 3e kindje meisje

14 meisjes, 11 jongens
    1x verrassing, 2x verrassing voor de buitenwereld

Afspraken!

12-07 Lissa, 20 weken echo
    04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken)
    07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa
    14-08 3D echo Suus83
    22-08 Thea, 3D echo

8. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Vanaf de tel de lijst aangepast. Ik kan niet slapen dus vandaar...
    Het onweert lekker de hele tijd door.

Grappig, volgens mij is de eerste helft van nov vooral roze en de tweede helft vooral blauw haha.

9. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Jaaaah 20 weken.... Op de helft...

Halve dag werken en dan anderhalve week lekker vrij..

Eerst vanmiddag de echo spannend.

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Lissa, veel succes bij de echo vandaag!!

@lijst de afspraken lijst is lekker kort. Er worden binnenkort denk ik weer wat nieuwe afspraken gepland... Ik sowieso een echo rond de 30 week. Die doen ze standaard bij deze verloskundige praktijk, en ze willen bij mij graag nog kijken hoe de placenta ligt. Gisteren zag ze dat deze net boven de baarmoeder mond ligt. Ze was bijna zeker dat dit geen probleem op zou gaan leveren, maar wil ze toch graag uitsluiten.
    Oh ja, ik had toestemming gegeven om mee te doen aan een onderzoek. Maar dit blijkt niet nodig. Mijn baarmoedermond is lang genoeg.
    Een kortere baarmoedermond geeft een verhoogde kans op vroeggeboorte. Vrouwen die dit blijken te hebben krijgen in het onderzoek hormonen toegediend die dit zouden kunnen voorkomen.

Bah wat een nacht. Gister avond op de bank in slaap gevallen. Om 11 uur op bed gegaan, maar kon de slaap niet meer hervatten. Weer op de bank in slaap gevallen en vanochtend 5 uur werd ik gewekt door het onweer, wat nog steeds aan de gang is.

11. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

Pfff eigenlijk is dit veel te vroeg in de vakantie, maar ja ML heeft een afspraak gepland met een pillobatje van de NUON voor eventueel een nieuwe verwarmingsketel om 8.30 uur, dus er maar uit en zo ff douchen en aankleden. Kan die man moeilijk in mijn bigshirt ontvangen haha.... (alhoewel, krijgen we miss wel korting haha)

@onweer, dat heb ik hier niet gehoord, maar het regent wel continu, bah wat een naar zomerweer. Hoop dat het volg wk in Oostenrijk beter is, hoef echt geen 30 graden nu maar begin 20 met een zonnetje is toch best lekker.

@kamertjes, leuk al die ideeen zeg. Donkerpaars was dat nu voor jullie eigen kamer of die van de kleine.....ben net zo'n vergeetmuts als ikke geloof ik.

@lissa, veel succes met de echo vandaag, je bent de laatste geloof ik he?

@lijst, was me idd ook al opgevallen dat begin nov vooral de meisjes en eind nov vooral de jongentjes koment. Zou ik dan toch ook een meisje krijgen. Soms beginnen ML en ik een beetje te twijfelen of we het ook niet hadden willen weten, maar ja ik weet dat dan de hele wereld het meteen weet en dat wil ik liever niet dus voor mijn eigen veiligheid maar niet doen haha.

Fijne regendag vandaag, liefs

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oh lissa succes strakkies!!
    Of ze officieel de laatste is weet ik niet, maar ik krijg morgen nog een herkansing omdat t Maandag hier niet lukte ivm rolletje baby.

Donkerpaars is voor mijn slaapkamer hoor, heb moeten wisselen met Deem omdat mijn slaapkamer veel groter is. We werken het af met metallic zilver (kozijnen radiator en plinten) als dat maar goed gaat ;)
    Voor de boys word het waarschijnlijk licht en donkerbruin, omdat er bijna 5 jaar verschil in leeftijd zit wil ik het niet te kinderachtig, maar ook niet te stoer.. dus ben er nog niet over uit (tips zijn welkom!)

13. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nora86, oooo das mooi hoor donkerpaars. Hier komt er ook 1 muur donkerpaars, zit ook in onze gordijnen. De rest wordt net van het witte af met een vleugje paars/roze erin. Ligt er aan hoe de zon erop valt zeg maar.

@ maar wel spannend dan morgen, hoop dat ze dan wel alles goed kunnen zien. Anders tussendoor maar flink springen enzo haha

@namen, ben jij er trouwens al uit, zag dat je laatste ook een topic had gemaakt in namentopic?

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Veel plezier met klussen Nora, en anderen die nog aan de slag gaan vandaag.

Ik ga weer ff liggen, proberen wat te slapen...

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Pfff wat een onweer vanmorgen, pleurde zowat mijn bed uit bij de eerste klap. Dacht eerst oh nee wat heeft die pleuriskat nou weer om gegooid. Haha! Gelukkig weer kunnen tukken tot half 8 ;) Whoehoe

Zo hier eerste dienst gehad, was fijn, maar qua personele bezetting krijg ik wel zorgen. Ik snap nu waarom mijn manager me niet 100% ziek heeft gemeld! Ze kan gewoon niemand krijgen, omdat ze niemand mag aannemen tot de herplaatsers in november komen!!! En we hebben 3 vacatures. Ik ga volgende week donderdag met haar praten over mijn verloop, verlof en hoe erna verder.

Zo dat was weer ff ego!

Wat zijn jullie druk geweest al met kamers gister joh. Nora bikkeltje! Bk leuk dat je vent aan de slag is gegaan.

Julia een jongen! Wauw! Wat zullen jullie verguld zijn, gefeliciteerd!

Siep vervelend van die vermoeidheid. Zal denk niet meer voorbij gaan. Verdeel en heers je energie.

Bee wat grappig dat jij exact voelt wat er gebeurd. Ik heb daarvoor teveel isolatie.

Uuuhm ik zit op me mobiel dus ben de rest weer kwijt hèhè! Kom zo op de rest terug.

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @ lijst, idd in het begin veel meisjes haha. Nou onze wens over 19 weken weten we het zeker:D ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent hoor.

LISSA veel plezier vandaag! Wave voor jou en natuurlijk ook voor de mede wavers:D:D

Samantha leuk dat je kamertje zo snel komt. Mooi kamertje hoor.

Jindster fijn dat je jurk nu goed is. Hopelijk blijft je buikje nu zoals het is, dan komt het goed:p En ik weet niet hoe de controle blijft verlopen. Ik denk dat het Erasmus ons uitbesteed aan het AMC tot week 34. We horen het volgende week wel.

jel fijn dat alles goed is met je suiker! Goed bezig dus! Wel gek van die ontsteking.

Suus83 wat schattig jouw neus, hihi! Ben benieuwd of je gelijk krijgt.

Ikke gefeliciteerd met jullie jubileum! Gaan jullie nog wat leuks doen? Schattig....pff wij zijn de 11 jaar al voorbij dan is dat zeg maar niet meer aan de orde:)

En thema, volgens mij is dat van ons ook geen extreem thema. Enige wordt vlindertjes op de muren, maar ik ben echt van de natuurtinten en totaal niet van de drukte, dus de vlinders zijn een lief detail op de muur, maar dat is ook echt alles. En die boom wordt een sticker van kidssupplies.

17. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ladylola.....pfff 19 weken, ik hoop stiekem toch wat eerder. Ben morgen al 24 weken zwanger...+ 19 maakt 43. EHM.....mag van mij wel wat eerder komen haha....Anders moet ik veeeeeels te lang mijn nieuwsgierigheid bedwingen.

18. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Hee Dames (idd kletskousen;))

Ben je er een dagje niet zijn er zo weer 20 pagina's bij getypt:p

@berichten plaatsen, Grappig om te zien hoeveel iedereen post idd. Ik sta ergens in het midden. Maar lees wel elke dag;)

@kat, Wij hebben een heilige birmaan die van mij nu al niet op de bedden en bank mag het liefst eigenlijk helemaal niet naar boven. Maar dit is niet altijd even goed tegen te houden even goed als dat hij ook wel eens op de bank ligt:p Maar idd straks als de box er staat met een bloemenspuit er bij en de babykamer boven dicht.

@be, vervelend van je hoofdpijn en je lage bloeddruk. Gelukkig is de hoofdpijn alweer wat afgenomen! Vervelend. Heb je je bloeddruk alweer gemeten na de zoute drop?

@ladylola, Wat knap dat je weer aan het werk bent. Ook wel lekker misschien wat afleiding? Hoop dat het goed gaat:)

@jindster, Welkom:) Wat heerlijk dat je gaat trouwen en wat super leuk om een 3d echo als verrassing te doen. Super spannend wat jullie kleintje is! Laat je het hier weten? In ieder geval een prachtige dag toegewenst.

@lissa, Heel veel succes met je echo vandaag:D

@nora, Wat ben jij een topper. Heerlijk joh dat je nu zo ver bent. Straks alles lekker nieuw schoon en fris heerlijk!

@julia, een jongen Wauw! Gefeliciteerd!

@samantha, Mooi kamertje!

@kamertje, Ik was altijd heel erg van de thema's en tierelantijntjes. Maar ga het nu proberen rustig te houden. De babykamer van mijn dochter was fel groen met donker roze en 1 muur van de kamer was foto behang van een bos. Wel super mooi maar heel druk. De kamer die mijn dochter nu heeft is helemaal roze met streepjes behang en het thema winnie the pooh. Maar dit gaat helemaal anders. (be als je nog wat wil overnemen ik kan je wel wat foto's sturen van wat ik allemaal heb;)) Wij gaan in augustus beginnen met drie kamers opknappen. Wij gaan naar de logeerkamer onze dochter krijgt onze kamer en de baby krijgt onze dochter haar kamer:p Heel wat werk dus maar ook al super leuke ideeen. De babykamer wordt neutraal, wit met 1 wand zandkleur/taupkleur met daar een tekst op weet nog niet welke tekst. Ik heb twee babykamertjes dus moet nog kiezen:p

Misschien ook een leuke idee ik ga bij mijn dochter pachwork op de muur doen met behang van pipstudio.

Behang Patchwork -

Beetje dit idee maar dan met andere kleuren.
    En voor onze kamer heb ik nog geen idee..

Zijn er wel over uit welke kinderwagen het word.

Weet alleen nog niet welke kleur. Welke vinden jullie mooier?

Stokke_Xplory_2012_Brown_Kindekamercompany_Rotterdam.jpg
    456.jpg

Mijn verhaal wordt alweer veel te lang volgens mij;)

Sorry voor degenen die ik vergeten ben:)

Fijne dag allemaal:D

Ooh ja en voor de wavers natuurlijk \:D/\:D/\:D/\:D/\:D/

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    HAHAHA onze wens nee laten we maar niet van 43 weken uitgaan. Ik hoop idd ook eerder voor jullie. Wij zijn over 15w en 4 dagen aan de beurt. Gek om nu terug te tellen inplaats van op.

Ik zou voor de iets donkere gaan. Je krijgt tenslotte een winterkind. Wel gaaf die stokke. Velen vinden het niks. Ik vind deze ook wel wat hebben.

Grappig dat je nu voor wat meer rust kiest. Wordt vast heel mooi.

20. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

@Juliaaa, wij hebben hetzelfde met de placenta! Ik ga met 28 weken weer. En een jongen!! Gefeliciteerd!!
    @kleuren, doe jullie aub foto`s als er geverfd is? Ik kom er maar niet uit qua kleuren!
    @Jindster, welkom!
    @Berichten, wat grappig! Ik schrijf lang niet elke keer als ik lees maar ben er wel elke dag!
    @Lola, goed dat je weer gewerkt hebt en denk erom dat hun probleem qua bezetting niet de jouwe wordt he?!! Jij hebt andere dingen aan je hoofd!
    @CJB, de bovenste! Net iets warmer en minder besmettelijk qua kleur. Mooie wagen trouwens hoor!

Hier de 24 weken wave! Joehoe!! Gaat best snel! Nog 10 weken werken en het verlof kan beginnen! Gek idee.. Ik zie ons nog zitten rond de 8 a 9 weken...

Fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina