November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @wave voor de wavers; inclusief mijzelf!

@echo; veel plezier en succes voor degene die gaan vandaag!

@stokkewagen; leuk ding zeg! Zag m op vakantie een aantal keer. :) kleur' tsja ik zou zo neutraal mogelijk kiezen. De. Accessoires kun je dan altijd leuk fel erin af steken :D

@hier; onderweg naar schoonmoeder. Die had weer een to do list. Pffff. Straks ikea!

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning.

@Cjb wauw wat een mooie wagen!
    vriendin van me heeft die ook maar dan in t roze , ze zei dat t een hele fijne wagen is !

@ Bk suc6 bij je schoonmoeder hihi.

@petrea wave voor jou ! , idd best gek idee..

@Ladylola
    jaa naja tis niet dat ik precies voel wat ee gebeurt maar dat vat wel op ineens n grote harde bobbel op 1 plek . hihi

@echo dames met echos vasaag veel plezier en suc6!

@onweer ?? regen ?? ik was vast in een diep slaap haha

3. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Moggul!!

Zo, heb weer even 20+ pagina's bijgelezen .. weer helemaal up-to-date dus :)
    Omdat ik de laatste tijd op mijn phone reageer valt het overal specifiek op reageren helaas zwaar tegen...
    Onze laptop dies echt super traag en heeft constant van die vastlopers, wordt tijd voor een nieuwe ;) deze is al 4 jaar en da's in elektronica leeftijd al stokoud :p

Ben trouwens op FB "ietsje" actiever omdat ik daar via de app wel foto's enzo kan plaatsen, misschien dat ik dan toch even wat foto's kan linken?
    Ff uitproberen! *ja hoor, lukt!*

20 weken echo

van ons meisje was helemaal super!
    Ik was erg zenuwachtig, maar alles wat ze moesten weten en meten hebben ze kunnen meten en was helemaal goed :D
    Op de echo zat ze aan haar oortje te friemelen. Hoe lief!
    Volgens mij krijgt ze mijn oortjes, gelukkig!
    Ik heb kleine oren en VL heeft flinke oren :p
    Wel krijgt ze volgens ons zijn wipneusje..mooi verdeeld zo, toch?! ;)

VL is hier trouwens erg bang dat we een lelijke baby krijgen!:$
    Hij kan zich er serieus druk om maken..ik vind het wel grappig, haha
    Komt wel goed joh, baby's zijn altijd schattig :)

20 weken buik

Die wou ik ook nog ff spammen :p

onze Pim en de nieuwe puppy Zoë :D

Aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrgggggggggg :x
    Hele tekst weg!!

Had nog een heel verhaal over het kamertje neergezet, maar een verkeerde knop en alles foetsie :(

Kom later wel terug om verder te kletsen ;)

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@niesje AAHHWW Zo lief jullie puppy !!

haha en je vriend , tsja hier zegt de mijne dat ook wel eens -_- komt vast wel goed ..

5. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ uitspraken ML en VL...tja hier ook hoor. Meestal vindt hij babietjes namelijk niet zo mooi, zkr die met weinig haar of geen haar...hij is als de dood dat we een kale baby krijgen haha.....kump good, zeg ik dan maar weer.

6. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi allemaal!

@ Ikke, ja het gaat zeker snel met onze zwangerschappen. :) Heb geen idee wanneer ik de uitslag krijg van die ontstekingswaarden. anders bel ik er van de week wel een keer heen.

@ Be, ja die bobbel is herkenbaar. ik heb ook weleens een bobbel. :p Kan idd wel het ruggetje zijn of zo. Gisteravond in bed had ik dat ook.

@ Nora en lissa en Petrea en burningkarma, wave voor jullie.

@ Juliaaa, de lijst word zeker korter nu. En als er 3-d echo's komen, dan word ie weer aangevuld.

@ Onzewens, ik vind het heel knap van jullie dat jullie het niet willen weten. Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor aangelegd.

@ Onweer? Hier niet gehad, of niks gehoord. Heb wel vast geslapen vannacht en ml en ik lagen al om 21:00 uur op bed gisteren, allebei moe.

@ lady, fijn dat je eerste werkdag weer goed ging. :)

@ CJB, mooie wagen. ik zou voor de kleuren van het eerste plaatje gaan.

@ niesje, ik vind ook altijd alle baby's schattig. En tuurlijk heb je altijd iets mooiere en minder mooie baby's er tussen. Maar dat is niet erg toch? Schetig van dat oortje wriemelen.
    Met de 20 weken echo lag mijn meisje op de buik te slapen met de handjes in de nek, ook zo'n vreemde houding. :D En laatst met een echo had ze haar voetje in haar gezicht. Dat was erg komisch om te zien, en ik doe het haar niet na. :)

@ Hier, vanmorgen gewerkt en toen ik mijn neus even snoot, begon er ineens een bloedneus, niet normaal. Ik voelde het gewoon eruit lopen. Werd er helemaal naar van. Ik heb dat nog nooit gehad, tenminste niet zo erg als vanmorgen. Mijn collega was er bij en gaf me elke keer doekjes aan, maar vervelend was het wel. Ben nu steeds bang dat ik weer spontaan een bloedneus krijg. Gewoon een vaatje gesprongen of zo, doordat de boel beter doorbloed is denk ik.

we gaan trouwens het weekend weg uit logeren, bij mijn vader en zijn vrouw. Ik ben er dus het hele weekend niet, kan dan niet internetten. Vind het wel jammer, want je mist dan best veel. Weet nog niet of ik dan alles terug ga lezen hoor, ligt aan de hoeveelheid berichten. ;) Morgenmiddag gaan we weg. Maandag ben ik er dan weer volledig.

7. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    goeiemiddag dames!!!

vandaag komt onze babykamer zo spannend! en idd wat een klappen zeg met dat onweer die hond van mij heeft alles bij elkaar gepiept wel zielig! ik ga dalijk lekker aan de sop zodat heel de bovenverdieping schoon is als alles komt hihi.

jullie nog plannen vandaag?

voor de dames die weer een weekje verder zijn WAVE.

die kinderwagen ik zou de bovenste kiezen hou altijd van warme tinten en idd minder smet gevaar haha.

aggghhh wat een scheetige puppie!! als ik dan weer naar die kalf van mij kijkt. maar ook dat is een schatje hihi. je eigen baby is altijd de knapste zeggen ze toch?? dus dat komt echt wel goed wij zijn nu al helemaal verliefd en dan zie je die kleine alleen nog maar op een echo haha.

ik hoop dat ik niet zoveel aankom de komende anderhalve week want dan kan ik niet meer ademen in me jurk maar komt vast wel goed. meiden nog 6 dagen voor me mannetje thuis komt kan niet wachten!!

bk succes bij je schoonmama. hier vanmorgen alweer iets raars gebeurt. vraag ik of ze kom kijken bij het leveren van de spullen zeg ze gewoon kom wel een andere keer kijken lekker enthousiast zeg pff.

heb ik zo allemaal een beetje gehad ik kan het niet bijhouden allemaal! ik laat het jullie weten wanneer onze spulletjes er zijn!

liefs

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Alle baby's vind ik schattig hihi.
    Hoop stiekem toch wel dat ze mijn oren krijgt en niet die van der pa :$ hihi:)
    maargoed dat zien we vanzelf wel.

Ik ben hier aan t wachten op mn post, sjongejonge. altijd als je er op wacht dan duurt het lang haha..
    ;)

9. Djingo

Djingo Niet meer actief

Heey meiden,
    Mag ik hier ook mee komen schrijven?
    Ik ben Djingo en in verwachting van ons 1e kindje.
    Spannend, spannend, spannend.

10. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @djingo, natuurlijk. Welkom bij ons kwebbelclubje. Er wordt wel gezegd dat we snel gaan haha ;), dan weet je dat.

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ha kletsmiepen!

Lady, Thanx! Ja wij gaan samen uit eten in Uden...bij het zusje... is tapas.. heerlijk... ik hou niet van tapas ( althans de officiele tapas ) maar dit zijn gewoon normale gerechten alleen dan in het klein. Soep, salade, hoofdgerechten, nagerechten... bedenk het maar... hihi..

Jel, wat vervelend zeg een bloedneus! Ik heb ook wel eens een heel klein beetje bloed erbij als ik mijn neus moet snuiten, maar niet zo erg... niet dat het eruit loopt ofzo zal ik maar zeggen.. normaal ook nooit last van een bloedneus. Best gek eigenlijk dat er zoveel dingen bij kunnen komen bij een zwangerschap.

Niesje, wat schattig van jullie kleine meiske! Onze 2 kids liggen vaker hetzelfde... hihi... best grappig.. 1x lagen de kids beide op hun knietjes... :)

Wandelwagen, ik hou niet zo stokke wandelwagens... op 1 of andere manier kan ik daar niet aan wennen. Als ik mensen met dat ding zie lopen denk ik... daar zou ik echt niet achter willen lopen :$ Gelukkig dat er zoveel mensen zijn met zoveel verschillende smaken. Ik vind dat echt een futeuristisch ding... hoe je het schrijft weet ik niet... haha...

Onzewens, jij ook zo vergeetachtig??? Gelukkig ben ik niet de enige ;)

Djingo, welkom! Tuurlijk mag je meekletsen maar het gaat idd wel snel hier... hihi... vooral met Be en Jel ertussen met die honderden berichten :p hihi.. maar is wel heel gezellig hier :D

Kindjes... komt goed... er zijn weinig lelijke kindjes vind ik.. maar er kunnen er tussen zitten :$ ik hoop ook niet dat wij zo'n gedrochten krijgen.. haha... maar als het zo is, dan is het zo... maar zou het wel heel erg vinden. :)

Jindster, en en???? Kamertje binnen??????? Super gaaf zeg! Kun je ook flink aan de klus...

Wave voor de wavers:D:cool:

Lissa, succes met de echo! Had je hem nu vandaag???? ( sorry... echt dement aan het worden :) Hopelijk kan ik na mijn zwangerschap weer alles onthouden...eerst onthield ik echt alles zo'n beetje. Erg frustrerend als het nu ineens niet meer is .... hihi.. )

12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier nog een vergeetacchtige.... Pff vanalles kwijt.vergeet afspraken .....

Nieje leuke foto v jullie hondje hoor. Had op Fb al gezien. Zo cute saampjes ....

Hier nog aan werk ben me moe. Ko.t vol mij door t weer dan warm dan koud.... t is zomer maar je werkt ernie veel van.

En pas mee jas .meer. ik krijg m aan maar die .moet open blijven.... vind btje zonde n nieuwe te kopen.

13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Btw gaat de buddylijst nog door????

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @djingo, natuurlijk meid. Welkom!

@buddylijst, goede vraag! Lijkt mij wel leuk :)

15. Jel

Jel Niet meer actief

Djingo, welkom en meeschrijfse.

Ikke, wanneer gaan jullie uit eten. Gefeli met jullie jubileum.
    Veranderd idd een hoop bij een zw.schap.

Buddylijst, maakt mij niet veel uit, ligt aan de anderen.

16. Djingo

Djingo Niet meer actief

Onzewens en Ikke, ik ga gewoon proberen om het bij te houden :p.

Wat kun je met de buddylijst doen dan?

17. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Ik denk inderdaad dat we voor de donker bruine gaan. Alleen die creme kleur staat regelmatig op marktplaats dus moet nog maar even zien.

@ikke75 ik snap je hoor. Het oude model had ik ook helemaal niks mee. Kan me nog herinneren toen we voor een kinderwagen voor onze dochter gingen kijken dat ik het een winkelwagen vond. Maar heb het nieuwe model nu een paar keer zien staan en ook al even mee gelopen en ben helemaal verliefd. En ze zitten echt mooi hoog.

Hihi lelijke baby's; nou ik kan eerlijk vertellen onze dochter was eerst niet zo'n hele mooie baby :p Ze had knel gezeten in het baringskanaal, ze had een scheve neus haar oortje zaten plat tegen haar hoofdje ze had spleet oogjes en een gigantische bult op haar hoofd van de persdrang. Maar na 2 weken was dit allemaal helemaal bij getrokken en was ze natuurlijk de mooiste baby van de hele wereld;)

De rest weet ik al niet meer;) tralalala..
    Zal morgen weer even twee vensters openen dat is wat makkelijker. Ga nu lekker op de bank hangen. Fijne avond dames!

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Welkom Djingo!

Ikke niet van de tapas??? :-O Neeee...nooit kan! Hmmm tapas zijn zo lekker he. jam jam!
    Maar volgens mij gaan jullie ook heerlijk eten!

Ja een jas kopen vind ik ook zonde suus. Gelukkig heeft mijn zus nog een dikke zwangerschapsjas, dus die leen ik dan, mocht het nodig zijn.

Buddylijst...hmm ik heb het steeds laten passeren. Ik wil best een buddy, maar eigenlijk weet iedereen straks al wanneer onze dame komt, dat zal geen verassing meer zijn. Ik denk dat ik gewoon uit mezelf wel kom posten.

Bah net chicken tonight kerrie gegeten. Dat wilde ML weer eens eten, snap nu waarom ik het nooit heb gemaakt. Dus dat vraagt hij voortaan maar weer aan zijn moeder ;)

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

haaai lieve meiden hier even de grootste kletskous haha.

@ladylola jamjam chicken tonight hou ik van:p

@Djingo welkom ! en klets gezellig mee !

ik heb ff 2 fotos, ben super verwent door mijn 2 beste vriendinnen !
    en [​IMG] ;);)

en heb net bij de hema nog 54 euro uitgegeven aan de uitzet lijst.. al die lakentjes en dingetjes die je in huis moet halen.
    en alles natuurlijk in het roze:p:)

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou gelukkig vindt jij het ook lekker Be ;)

Maar wat een leuke spulletjes en wat ontzettend lief zeg! Fijn als je zo verwend wordt.

Deel Deze Pagina