Wat ontzettend lief dat je zo goed verwend bent bh. Is dat een wipstoeltje? In welke maat kopen jullie de kleertjes? Wat hebben jullie allemaal al gekocht van de uitzetlijst? Houden jullie de uitzetlijst van de hema aan?
Maat: ik heb sommige kleertjes in maat 50/56, verder vanaf 56. Wij hebben alles al. En we houden de lijst aan van het kraambureau,daar zit ook een lijst bij, wat je allemaal moet hebben.
Uitgerekende datum: 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november Ilona85: 2e kindje jongen Petrea: 1e kindje meisje 2 november Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling verrassing 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje Siep81: 2e kindje waarschijnlijk meisje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje 8 november BurningKarma: 2e kindje jongen 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje Thea: 3e kindje meisje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje Ladylola: 1e kindje meisje 12 november Suus14: 1e kindje meisje Mama88: 1e kindje meisje 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november Snowbird: 1e kindje meisje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 18 November Jindster: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje Jongen Patje20: 2e kindje jongen 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje meisje 25 November Samantha89: 1e kindje jongen 26 November: Cjb: 2e kindje jongen 29 November Lissa: 1e kindje jongen lauras1983: 2e kindje jongen Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje meisje 14 meisjes, 11 jongens 1x verrassing, 2x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 14-08 3D echo Suus83 22-08 Thea, 3D echo 22-08 Lissa, 3D echo
Nog een kereltje (weer een eind nov!! ) Djingo welkom. Jindster wat voor kalf heb jij dan rondlopen? Be gaat goed met shoppen haha.. ik durf niet meer wil nu eerst de kamer in orde en eens zien wat ik nou eigenlijk al heb, volgens mij best veel. Budylijst ben ik nog steeds voor in ook.
Al 12 jongens zelfs... Lissa, gefeliciteerd!!! Welkom bij de tweede helft van nov jongens club haha. Ziet er wel grappig uit. Roze tot de helft en daarna blauw. Heeft met de stand van de maand te maken denk ik Geniet er lekker van
Lissa, gefeliciteerd! Cjb, wat fijn dat je dochter na 2 weken weer knap was hihi. Kinderwagen Stokke... ik dacht al dat deze er iets anders uitzag... maar ik vind dat hoge echt niks. Zit dat kind al boven mijn hoofd zowat...hihi.... Jel, wij gaan 27 juli uit eten.... heb er nu al zin in Buddylijst, prima Nu ga ik snel verder met babyboom kijken.... Ik reageer de volgende keer weer wat meer
Oeps, babyboom helemaal vergeten! Ik ga ook snel kijken en dan slapen, ben bekaf! Kom dus morgen weer lekker kletsen.. Toedels..
Lissa gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws, gezond en een kereltje! Geniet ervan! Baby uitzet; kleding zat, spullen zat, maar ja de grote spullen gaan we volgende week zaterdag mee beginnen te shoppen.
@ Ikke, wat leuk, lekker en gezellig! @ Babyboom, wie heeft er gekeken. Heftig hoor, die rotziekte sma. Hopen dat ze nog lang van hem mogen genieten.
@lissaa gefelciteerd een zoon en gezond !! super. ja nu stop ik ook met shoppen hoor , behalve de echt nodige dingen . Eerst idd wachten tot de kamer af is en dan alles netjes inruimen enzo
Joehoe! Ben vandaag geslaagd voor mijn trouwjurk, helemaal blij!! Be je had gelijk, echt een super leuke winkel! Vooral al dat snoep, soesjes, en appeltaart met champagne (voor mij ranja ) toen ik geslaagd was. Heb de jurk meteen meegenomen en laat hem 2 weken van tevoren afstellen. Heb ff teruggelezen, wat een hoop weer haha. Iemand schreef over urine verliezen met niezen, heb dat nu ook een paar keer gehad! Voel me dan net een oud wijf haha. Maar loop ook al de hele zwangerschap te niezen, heb hooikoorts en daar kan ik nu geen tabletjes voor pakken. @Ikke: woon jij in de buurt van Uden? Het Zusje ken ik wel Ik kom eigenlijk uit Veghel, vandaar Gefeliciteerd Lissa met de goede echo!
Laatst hadden we het over schopppen op de blaas. Ik heb al de hele avond het gevoel dat hij op mijn blaas aan het dansen is. En ik heb ook wel eens wat urine verloren bij het niezen. Hihi
Fijn dat je geslaagd bent snowbird! Wanneer is de grote dag? Hier ook babyboom gemist.. Vorige week ook al.. Morgen weer een verplichte rustdag.. Kan ik het mooi gaan kijken! Nu lekker slapen, Weltrusten!