Leuke kamer bk! Ik zal ns n foto maken aan t eind als de hele kamer klaar is nu moet ie nog afgewerkt worden. Meeste is week gedaan. Idd miezerweer vreselijk Ik wil zon Gelukkig is de e ho goed die ik voorbij zag komen. Ko ie alles goed zien hoor.
Nora, ooh ik zie de foto... ik moet je gelijk geven. Ik zie gewoon echt niks op de foto... wel een heel klein beetje... zijn neusje.. maar daar heb je verder ook alles mee gezegd... niet echt een mooie foto, maar het belangrijkste is dat hij gezond is. Ik vind de opmerking van vogel best grappig, maar zelfs dat kan ik er niet uithalen Nathalie, doe lekker rustig aan meid en schrijf lekker van je af. Ik hoop dat de medicijnen je gaan helpen... In ieder geval.. ik weet zeker dat je van je kindje zult houden als hij/zij er eenmaal is... .dochtertje toch??? of heb ik dat verkeerd gezien? Sterkte en het komt allemaal goed! Be, haha jij bent echt zo veel aan het shoppen.. nog ff en je meisje moet elke dag 6 verschillende setjes aan. Het is zoooooooo verslavend he dat shoppen. Vandaar dat wij ook een lijst hebben gemaakt wat we allemaal nodig hebben van kleertjes... tot nu toe nog niet alles... maar we gaan shoppen en kopen dan 1 of 2 dingen.. scheelt dat we 2 kindjes krijgen... moet je iets meer inslaan als een 1 ling BK, wooow mooie kamer zeg! Ben benieuwd hoe je ventje gaat heten. Jij was dat toch die over een naam aan het twijfelen was voor een dier? Je noemde de naam Storm... ik vind die naam kei leuk voor een jongen... heeft lang op ons lijstje gestaan, totdat we hem hier vaker hoorde... toen geschrapt.. haha.. Julia, lekker slapen moet kunnen... ook al is het niet 's avonds laat.. haha.. gewoon doen als je dat nodig hebt. Nu weet ik het ff niet meer... Weltrusten voor iedereen die straks gaat slapen!
@BK wauw super mooi !!! @shoppen ja ik denk dat ik nu tot maatje 62 alles meer dan genoeg heb. Heb ook echt heleboel rompertjes , ach ze iedergeval genoeg leuke en knappe kleertjes hoe jong en klein ze ook is , ze moet er knap uit zien hihi , maar idd nu moet ik echt stoppen met shoppen of vanaf maatje 62 verder gaan hihi @sex ik heb echt super veel zin in seks haha sorry hoor ,,maar dat had ik voorheen echt niet -_- komt zeker door de doorbloeding ofzo @hier net visite gehad en natuurlijk weer kleertje gehad *hihi vriendin van me werkt bij kruitvat dus dat scheelt wel in de luiers enzo met extra kortingen .. en zn pakje kost voor haar ook bijna niets dus verder morgen een verjaardag van mn nichtje die alweer 4 word en verder lekker rustig weekend. gaan jullie nog wat leuks doen ?
Zo nageltjes weer lekker gedaan hihi! @nora het blijft toch een grappige foto haha. @be shoppingqueen!!! @bk mooi kamertje joh hier allemaal dozen haha! Ziet er gaaf uit en zeker dalijk met de detail dingetjes erop en eraan! @julia een lekker tukkie op z'n tijd heerlijk. Echt een power nappie haha. Ik gun mezelf er echt de tijd niet voor ookal moet dat soms echt wel want dan ren ik mezelf voorbij! Zo druk met alle laatste dingetjes even snel regelen dan race we met de auto van hot naar het ben blij als het allemaal achter de rug is dan krijg ik een beetje rust in me kont haha. @joyce het is zeker om soms wat rustiger aan te doen net zoals ok hier boven al zei ik ren mezelf vaak voorbij even hier en dan weer daar ben blij als ik volgende week 2 weekjes vakantie heb. Ook dan hebben we niet veel rust maar kan alles op ons gemakje heerlijk! Slaap lekker
Morning! Bah ik heb slecht geslapen! Heb me gisteren met boodschappen verstapt ofzo, 't schoot van onder m'n rechterbil zo mijn rug en been in .. deed echt zeer en elke stap daarna ook.. Gister in bed ook last van gehad en nu sta ik op met vreselijk zeurende pijn aan m'n schaambot. 't zal wel echt mijn bekken zijn, hè?! Baal..baal..baal..!! sorry, moest 't ff uitkotsen
Morgen dames @niesje bah das vervelend zeg! Zo'n rot gevoel! Soms als ik te veel gedaan heb heb ik het gevoel of de achterkant van me heupen tegen elkaar knarsetanden dat doet ook zo'n zeer! Vandaag komt me nichtje slapen ben beniewd!
Goedemorgen dames! @niesje, wat vervelend zeg! Rustig aan meis.. @be, wow hoeveel heb je al gekocht? Hier binnenkort even snuffelen bij m'n moeder, die heeft een winkel met kinderkleding, zo leuk!! @kamertjes, heb mooie voorbij zien komen! Wel beetje jaloers.. Hihi.. Wij gaan vandaag pas het kamertje bestellen en omdat we half aug pas de sleutels van ons nieuwe huis krijgen duurt het nog even voor ik bezig kan met de kinderkamer.. Maar als ik alles zo zie krijg ik wel de kriebels!
Morgen dames. Be leuke kleertjes . Hier ook al mega geschopt. En net als iemand anders(sorry naam vergeten) n lijst gemaakt met wat k moet. En me er nu aan houden.... Hier ook een rare nacht. Agressieve dromen. Was moe toe ik wakker werd. Nu nog n dag werken en een dag weekend. Vanavond naar n vriendin met luddevedud . En vandaag 24 weekjes !!!!
Hi meiden, Thx voor jullie lieve woorden. Gaat alweer beter. Gister spontaan uiteten gegaan met vrienden, dus dat was even fijn. Ik denk dat het gewoon even zo'n dag was, zullen er vast nog meer komen. Gelukkig zal ik het overgrote gedeelte van de tijd hoopvol en optimistisch zijn. En Niesje ik begrijp wat je zegt, maar tis soms moeilijk te beseffen wat je overkomt. Wel heftig wat je mannetje is overkomen zeg. Pff kan me voorstellen dat je enorm in de stress hebt gezeten. Gelukkig is alles goed gekomen. BK mooi gedaan hoor voor jullie prinsekind! We gaan nu kijken voor meubeltjes, hoop dat we slagen. Reageer vanavond wel uitgebreid op jullie Fijne dag al is het snertweer!
Niesje, wat vervelend! Rustig aan doen hoor! @kleertjes, heb nog wat van j.ari over dus dat kan ie nog aan. Ook aantal nieuwe dingen gekocht. Vooral noppies @kamertje, j.ari gaat over naar de logeerkamer. En zijn oude kamertje is voor zijn broertje, ga wel iets veranderen eraan denk ik hier gister n kut dag, voel me net een oud wijf en een zeikerd... ik had echt zoveel pijn. Baal er gewoon van, ben normaal vet actief en nu kan ik gewoon bijna niets. Ga zo toch ff naar kruidvat.. ff wat dingen halen. En boodschappen doen. Dan is het alweer klaar voor vandaag.
Oooohh k vergeet jou lola! Logisch dat je er af en toe doorheen zit. Het is niet niets allemaal. Gelukkig zijn haar kansen heel groot. Ben blij dat het allemaal weer wat positiever word. De kleine meid is heel sterk, net als haar mama, die redt het wel.
Goedemorgen dames! Hier is het redelijk rustig.. Heb beetje onrustig geslapen, maar wel lang dus voel me niet meer zo moe en lusteloos! Moet zo mn medicatie halen. Prozac, half tabletje per dag? Mag je tijdens de zws slikken. Alleen las ik op internet dat de eerste weken de klachten verergeren.. Of ik daar op zit te wachten weet ik niet zo.... Iedereen toch een fijne dag toegewenst ondanks het snertweer! Denk dat ik ga emigreren haha
@patje erg he!? Zo voel ik me ook elke dag vandaag ook al boodschappen gedaan en nu weer rust nemen. @ladylola lekker om ff spontaan uit eten te gaan, ff je gedachte verzetten! Onze dochter krijgt ook een andere kamer, gaan we nu mee beginnen! Baby kamer blijft t zelfde.
goedemorgen dames! Suus, ik was degene met het lijstje. Ik vind dat ideaal. Schrijf ik gewoon een paar dingen op die we nog nodig hebben en dan gaan we shoppen... zo kunnen we steeds meer wegstrepen en kopen we niet teveel Be, haha... ik zou toch wachten met shoppen... dalijk heb je vanalles gekocht in wat grotere maatjes, en dan groeit je kindje sneller of langzamer dan dat je dacht..en dan kun je aan veel kleertjes niks meer hebben. Heb je dat voor niks gekocht. Mijn nicht had dat ook. Had allemaal zomerbroekjes gekocht in een groter maatje...en nu zit haar kindje nog in een kleiner maatje. Tegen de tijd dat hij die zomerbroekjes aankan, is het november... niet zo fijn dan he... haha... kost weer extra geld Lady, Wat fijn dat je even je gedachten hebt kunnen verzetten. Wel fijn dat het ook kan op zo'n moment he.... Nathalie, vaak is dat zo met medicatie dat het in het begin ljkt dat het niet werkt... maar het zal vast wel goed komen. Klachten die sterker worden gaan snel weer over na paar dagen medicatie. Sterkte. jindster, rust op tijd he meid. ( al moet ik zeggen dat ik dat ook niet doe... wel 's avonds vaker maar overdag....... niet dat ik ga slapen of liggen.. maar wel zitten op de bank ) Niesje, wat balen zeg! Hopelijk gaan de klachten snel over. Lijkt me echt vet pijnlijk! Doe rustig aan meid voor zover het kan. Hier schijnt nu het zonnetje Maar voor hoelang????????? En ik heb vannacht kei eng gedroomd!!! Dat mijn buik helemaal in elkaar krimpte net als kramp en dat ik weeën kreeg... Hopelijk blijven die weeën nog minimaal 12 weken weg. Best eng vond ik het...
@nathalie heb zelf ook lang anti depressiva geslikt en was altijd de eerste 2 tot 6 weken somberder dan dat ik al was. dat is echt een nadeel van dat medicijn vind ik
Ik ga toch een beetje twijfelen of ik het wel moet doen nu.. Vind het doodeng om weer zo gek te worden als vd week...:s