Foliumzuur hoeft maar tot 10 weken maar prima als je doorslikt als t in multio vitamine zit. Idd ook extra vitamine D slikken. Maar dat zit allemaal in de speciale zwangerschapsmulti's. Daar zit ook minder/geen vitamine A in. Dat mag je nml niet slikken. Ik heb de zwangerschapsvitamines van Nutrilon. Zit ook visolie bij. Vind t wel een fijn idee om zo alles iig binnen te krijgen.
Hier na de 10 weken echo ook pas standaard met 16 weken weer afspraak. Is vrij normaal indien er geen bijzonderheden zijn.
oohh hier echo gehad en daarna niets meer tot de 20 weken.. dus wij hebben maar een echo zelf ingepland kost wel weer geld maarja dat hebben we er voor over
Haaai, Gewoon klein gedaan, ook niet met jurk enzo maar gewoon op chique. Iedereen weet al dat ik zwanger ben ja, het vervelende isdat mensen denken dat je gaat trouwen omdat het een 'moetje' is. Nou de trouwplannen waren er al voordat ik zwanger was Ook vanwege de aankoop van ons huis wilde we alles goed geregeld hebben en uiteraard nu ook voor de kleine. Aanstaande vrijdag nog een feestje leuk!
Wat is de vraag? Inleiden voor de 40 weken doen ze alleen als dat echt noodzakelijk is en/of je lijf er klaar voor is. Ik weet dat een vriendin van mij ivm groot kind en grote kans op zwangerschapsvergiftiging bij de 2de met 39 weken is ingeleid. Een andere vriendin is met 39 weken ingeleid ivm ernstige bekkenproblemen. Ik ben zelf met 41 weken ingeleid en dat was al moeilijk te verkopen...ondanks amper vruchtwater en al bijna 2 weken volledig verstreken baarmoedermond. Sommige gyn kunnen erg moeilijk doen. ( zo van als de baby of moeder niet in gevaar is doen we t niet) Overig heb je al snel een medische indicatie, idd bij inleiding maar ook als je in t ziekenhuis bevalt en pijnbestrijding neemt. Overig betaald mijn aanvullende verzekering de kosten....
@Nathalie.. ik weet het niet. Wordt zh bevalling niet vergoed bij je? Bij mij wel met medische indicatie en ook verplichte eigen bijdrage wordt vergoed vanuit aanvullende polis. Als ik zelf kies voor zh bevalling wordt het ook vergoed uit aanvullende polis. Maar of je ingeleid moet worden, geen idee
Mijn ega slikt nu sinds een paar weken, op advies van het ziekenhuis Moeder en Kind. Foliumzuur hoeft niet meer.
Ik slik de Compleet Mama plus visolie van Davitamon, ben totaal geen viseter dus vind het ook wel fijne gedachte om zo toch mijn omega 3 vetzuren binnen te krijgen ben ook van plan ze de hele zwangerschap door te slikken
even terugkomend op afspraken..als er inderdaad geen bijzonderheden zijn is het normaal dat er 6 weken tussen zit. Al krijg je hier soms het gevoel van niet, omdat er zoveel dames bij de gyn lopen vanwege de MMM of miskraam verleden..
isis klopt idd...er zijn hier erg veel meiden met miskraam verleden of MMM vandaar het misschen verdraaide beeld...
uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje 9 november Behappy: 1e Kindje 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh Ladylola: 1e kindje 12 November Suus14: 1e kindje xspookyx: 3e kindje 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Lolalo: 2de kindje 17 november snowbird: 1e kindje Patje20 : 2e kindje Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Isis857: 1e kindje 20 November Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 2e kindje Lissa 1e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 29 November Beertje86: 2e kindje Liefde88: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake 24-04 Ikke175 3e echo + gesprek behandelend arts 24-04 Hilli 2e echo 24-04 Lissa intake VK 24-04 Suus1982 VK + echo fontys 26-04 Thea intake VK 26-04 BurningKarma consult 20weken echo en controle. 01-05 Liefde88 2e echo + gesprek vervolg cerclage 01-05 snowbird 2e echo 01-05 Juliaaa 2e termijnecho 01-05 Lissa termijnecho 01-05 Girl13 3de echo 02-05 Beertje86 2e echo 03-05 Behappy 2e afsrpaak VK 03-05 Dinh 3e echo in zkh 03-05 Patje20 afspr. gyn 03-05 lauras1983 termijnbepaling (2e echo) 04-05 marieketing, afspraak vk 04-05 Isis857 3e echo 04-05 Joyce86 termijnecho 07-05 jel 5e echo 07-05 Siep81 2e afspaak verloskundige 07-05 Daydreamy 2e afspaak verloskundige 07-05 Niesje 3e echo vk 08-05 Patje20 nekplooimeting 08-05 Maytje 2e afspraak verloskundige 09-05 Girl13 nekplooimeting 12-05 Niesje 12-weken echo 14-05 Samantha89 2e Echo 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 22-05 Lissa afspraak VK 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 30-05 Lolalo controle +hartje luisteren vk 31-05 Behappy, ''Pretecho''..Geslachtsbepaling 08-06 Lolalo pretecho geslachtsbepaling 18-06 jel 20-weken echo 22-06 Dinh 20 wekenecho 23-05 onzewens, controle vk 25-06 Ilona85 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 weken echo 28-06 Behappy 20 weken echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje Mijn pretecho ertussen gezet voor het geslacht.
Ja, die onzekerheid ben ik dus ook bang voor. Ik bedoel, hoever zouden we daarna gaan. De andere testen zijn ook weer niet zonder risico. Ik geloof dat wij besloten hebben het niet te doen. Morgen moeten we antwoord geven. Mijn dochter wil even wat zeggen: gdf;'',/.,,nb @Suus14; gefeliciteerd!! Wat leuk zeg! (foto, foto, foooto ) @hilli: Dat zul je altijd zien he? Kleine draakies van ons slapen altijd gewoon lekker verder haha. @misillie: Leuk zeg de 11de van de 11de Fijn dat alles goed was. @leeftijd: Ik was 27 toen ik zwanger raakte van C. (posi test op mijn verjaardag). Ik was nu net voor mijn 30ste zwanger geraakt van frutseltje. Positest 8 dagen na mijn verjaardag haha. @Jel: Hier ook weleens last van slijm Blegh! Schijnt normaal te zijn. @foliumzuur: Ik slik gravitamon. Dat mag je nu toch ook gewoon slikken? @Nathalie: Volgens mij kan dat best. Ik zou dat gewoon even checken bij de VK. Morgen mag ik de 12 weken wave doen woooo! Ook nog even naar de vk voor de 20 weken consult, doorverwijzing gyn en hartje luisteren. Da's voor het eerst trouwens! Net even geshopt met mijn meisje en nu aan een stokbroodje met knakworst. Hmmm lekker met mosterd en ketchup haha.
@burning jaaa morgen mag ne de wave doen !! ik doe hem vrijdag. ik moet volgende week naar de vk hopelijk gaaat ze ook ff naar t hartje luister !!
@burningkarma, in "gewone" multi's zit teveel vitamine a wat niet goed is in de zwangerschap. Als dat, wat jij slikt, geschikt is voor zwangeren, dan is het geen probleem, anders toch ff andere multi scoren
Gravitamon bij zwangerschap en borstvoeding. Hmm zo te zien geen vitamine A. Zal het wel ff checken bij de vk morgen.
Dan is ie prima hoor Kende em niet, dus vandaar mn verhaal Bleg, zal es van mijn luie stoel komen en wat gaan doen, zo naar mijn werk. Mijn avondeten heb ik klaar, een lekkere couscous salade met tomaten en avocado (en nog veel meer). Ik droomde vannacht dat ik pendelde met een ring en de uitslag was erg duidelijk ook al kon ik het niet zien. (ik hield de pendel onder de dekens??) haha vond het wel een grappige droom. Ze zeggen wel eens dat je in je dromen vaak over het geslacht van het ongeboren kind droomt toch?