@nathalie welkom terug in t natte land! Heb je ergens lekker in de zon gezeten? Hier nu zooooo moe! Kan echt al slapen!
Ik moet morgen ook weer naar de gyn. Ik verwacht wel weer een echo en de controles natuurlijk.... Dat is wel echt het voordeel van een gyn. Ik ga er elke twee weken heen nu, ook voor een echo. En dat vind ik helemaal niet erg hoor.
haha kan me voorstellen Jel! helaas moet ik nog ontzettend lang wachten tot de volgende echo... die krijg ik pas met 37 weken *liggingsecho. heb wel weer 31-07 controle, vanaf dan elke 3 weken
Hier ook nog twee week of zo wachten. Dan gaan we wel over naar om de drie weken een afspraak. Het schiet op. Jel alleen maar goed dat ze jullie meisje goed i d gaten houden.... Voelen hier dagelijks en de buik gaat al n paar weken ali k te keer v d buitenkant... zo bijzonder. Be dat zou shit.zij een keizersnede.... Wat n regen! Ben hier wel zo zat van!!!!
@KS, ja zeker liever niet idd.. maar volgens mij vk gebeurt het heel vaak dat het nog draait.. dus ik houd goede hoop. Wij mogen woensdag weer naar de VK is alweer een tijdje terug. Als mijn vriend vakantie heeft , as vrijdag gaat ie beginnen met de babykamer !! JIPPIEE eindelijk. @Thea jaa hoop ook gewoon dat alles goed blijft gaan .. de smurfen leuk ! vroeger was ik er helemaal verslaafd aan. & leuke site, ga ik ff op rond neuzen.
Ik ben vandaag weer bij de VK geweest en alles was weer goed gelukkig nou moet ik over 4 weekjes weer ivm vakantie Ik voel de kleine ook al een tijd lang schoppen Zo leuk (nog wel nu t nie pijn doet ) ML heeft het ook al paar keer gevoeld, alleen als ik hem goed voel schoppen legt hij zn hand op me buik en dan stopt de kleine met bewegen/schoppen En je ziet het soms ook aan de buitenkant, echt leuk dit, ik denk dat je dit ook wel zal missen als je bevallen bent..
haha dat heb ik ook inderdaad!! heb trouwens vandaag de box gekocht op marktplaats helemaal blij mee! incl kleedje maar denk dat ik me schoonma vraag om er samen een te maken ofzo
Jel, je bent er weer! Welkom terug. Thea, ik had het idd gelezen. Fijn dat je het nog een keer probeerd. Vind het ook wel knap hoor.... en hopelijk gaat ie nu wel echt zijn best doen voor jullie Joyce, wat gaaf dat jij je kindje ook hebt gevoeld! Lady, je moet idd heel erg oppassen met de zonnebank. Als ik jou was zou ik er echt niet onder gaan meid! Is toch niet zo bevordelijk voor de zwangerschap. Is wel lekker maar ik zou het nu toch echt overslaan! Weet iemand hoe ik kan checken welke kindernamen en hoevaak er in 2010 zijn gebruikt? Lady, die van 2011 heb jij hier geplaatst, maar hoe kan ik die van 2010 zien? Of kan dat niet meer?? Ik heb het gevonden Ik had gelijk.... De naam van kindje 1 is 1x gebruikt in 2008 en daarna nooit meer....en de naam van kindje 2 is nog nooit gebruikt Fijn dat ik het nu zeker weet... haha...
@Samantha gaaf he ! idd als vriendlief zn hand op mn buik legt stopt ze gelijk met schoppen haha.. tegen mij blijft ze vaak schoppen , eigenlijk best raar haha
Hihi ikke dat is echt heel weinig. Kan me niet echt een voorstelling maken wat oor namen dat dan zijn. In de trant van storm, lenthe spijker en bikkel. Of juist helemaal de andere kant.... Wel knap dat jullie daarin dan ook zo snel op 1lijn zitten.
Joyce, nou nee... zo'n namen zijn het echt niet Storm vind ik wel leuk, maar is weer te standaard... heeft wel heel hoog op ons lijstje gestaan.... maar ik hou van namen die je eigenlijk niet hoort...vooral niet in mijn omgeving... en Storm is echt een naam die je hier vaak hoort. Lenthe vind ik ook al een wat vaker voorkomende naam, en bikkel en spijker...afschuwelijk... haha... Het zijn geen namen gebaseerd op een voorwerp, jaargetijde of noem het maar op. Ik kan het eigenlijk niet echt uitleggen. Namen die zijn afgeleid van standaard namen.... of bestaande namen zeg maar, alleen flink gehusseld / geplakt met letters Laten we het daar op houden... hihi.. sommige zullen het leuk vinden, andere denken... waar komt dat nou vandaan??? In oktober/november zullen jullie het weten
spannen ikke ! soms wou ik dat het al die tijd was .. dan konden we lekker knuffelen met onze kindjes ..
Ff kort vanaf mijn foon. Lig al lekker in bedje. Ikvoel ons mannetje nog niet. Placenta ligt wel achter maar toch. Af en toe denk ik wel hmm zou dat? Maar zeker weten doe ik het niet. Oja bij de 2ze0 weken echo gaven ze aan dat de kleine vier dagen groter was dan verwacht. het is bijzonder dat dat ze dingen als dat gewoon aangeven en kunnen zien.
Zo meiden weer alles terug gelezen! Hier vandaag heel druk gehad! Zweet staat nog op me voorhoofd ervan haha. Morgen ook nog heel druk en woensdag wat rustiger. Woensdag ga ik met me broer naar madagascar 3 in de bios hoe gek is dat hahaha. Heb er zin in! Vandaag het mannetje nog even gehoord die begint morgen al met reizen dus voor hem weer een stapjedichterbij!! Heerlijk he om die kleine te voelen trappelen ik kan er zo ban genieten. Ben benieuwd naar je behang vond hem super gaaf!! Mijn tante doe had voor me neefje toen zoiets geschilderd in zijn slaapkamertje echt heel mooi! Hier hebben we korte en niet afkortbare namen! Wij worden nooit bij ons normale naam genoemd altijd afgekort niet dat het erg is maar voor de kleine willen we gewoon dat niet haha. Wat een takke weer he vandaag bah!! Slaap lekker allemaal
Dat echt heel mijn buik/baarmoeder helemaal hard word.... heel irritant en nu ook beetje pijnlijk. Weet eigenlijk ni wat ik zou moeten doen, ik probeer maar te ontspannen.
okee dat kende ik nog niet.. ik heb ook wel eens een harde bol/buik maar ik dacht telkens dat het de beeb was die met rug en kont naar boven ging liggen ..
Pff kan gewoon niet slapen!! En eigenlijk te moe gewoon. Bah kleine is ook erg onrustig word een lange nacht vrees ik