November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Mijn bericht na die van Thea is foetsie :-O nou bij deze weer. Thea fijn dat jullie het weer proberen. Mijn 11 jarige relatie is ook niet vlekkeloos geweest, maar belangrijkste is dat je voor elkaar wilt blijven gaan en van elkaar houdt. Probeer quality time voor elkaar te vinden en blijf zoeken naar de spark. Nu na 11 jaar weet ik wel dat ik mijn echte geluk met vl heb.

En betreft de zonnebank is er geen risico hoor. Enige advies is met mate.

Harde buiken zijn niet heel prettig nee. Joyce belangrijkste is als je het ervaart, dat je rust neemt. Een harde buik geeft aan dat je te druk bent. Ik denk niet dat het nu al haar ruggetje is Behappy. Maar kunnen ook je darmen zijn volgens mij. Mooie vraag voor aan de vk.

Jel fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.

En de rest is weer voorbij memorylane vervolgen *blush*

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Dat doet die van mij ook vaak ja hahaha. Dan is ie bij mij echt zo beweeglijk en dan wil ik mijn man laten voelen en dan stopt het ineens!

@Joyce; harde buiken, akelig! Lekker rustig aan doen joh! Ik heb een rare pijn rechts onderin, alsof ik een spier verrekt heb ofzo. Erg irritant. :(

@Thea: Fijn dat jullie het weer proberen :)

@Hier: Vandaag naar het lab gebeld, die glucosetest die ik over moet doen, daar moet ik voor blijven zitten! 2 uur lang! Echt dood irritant. Moet maar ff een goed boek gaan zoeken. Nu blijkt dus dat je eigenlijk zo min mogelijk moet bewegen anders is je suiker verhoogd. Waarom die dozen dan de gyn afspraak tegelijk hebben gepland?! Daardoor was mijn suiker waarschijnlijk verhoogd. :S Eikels. Ben ook een beetje hormonaal, valt het op? Donderdag maar die test doen want dan is manlief thuis en kan ik ff alleen op en neer want ga echt niet C. meenemen en dwingen 2 uur stil te zijn.

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wat een gedoetjes BK. Enorm ingewikkeld ook zo te horen. 2 uur stilzitten, is gewoon horror? En lees lekker je boekje hoor. Van stil zitten en niks doen, lijkt me ook niet winstgevend? Tenzij ze een bed voor je hebben, zodat je een dutje kan doen?

Jullie baby's spelen nu al kiekeboe met papa ;)

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Eigenwijsje net als C. :D En ja een bed, misschien krijg ik die wel als ik erom vraag. Oooh 2 uur uitslapen, dat lijkt me heerlijk. Ik moet namelijk wel zeggen dat de tweede zwangerschap me best zwaar valt omdat C. natuurlijk ook aandacht en wil spelen enzo en ik soms alleen even wil liggen haha. soms doet ze ook geen middag dutje maar dat ben ik aan het veranderen hoor! Soms gaan we nu gewoon samen even op de bank een tukje doen! :D

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ladylola
    ik zal t eens vragen aan me vk morgen.
    denk niet dat t mn darmen zijn , die zitten veel hoger..

6. Jel

Jel Niet meer actief

Wat moeten de vk-mensen nog lang wachten met een volgende echo. Pfff met 37 weken pas.

Suus, ik vbind het ook fijn dat ik zo goed in de gaten word gehouden met de baby. Alleen maar goed.

Harde buiken, hier ook soms. Vooral in bed voel ik het weleens. Als ik bijvoorbeeld terug kom van de wc en in bed ga, is de buik vaak hard. Volgens mij zijn dat een soort oefenweeen toch? Bij mij doen ze alleen niet zeer.

BK, wat vervelend dat die test weer overnieuw kan...

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oefenweeen? Uhm...hoop van niet Jel. Maar ik snap wat je bedoeld.

Dus BK een bed aanvragen, dan gaat de test zeker niet mis ;)

Hier ook nu vrijwel iedere week controle. Zo vliegen de weken wel snel voorbij. Zeker als ze al met 37-38 weken moet komen.
    Morgen naar het Erasmus! Voel toch weer de spanning opborrelen. Gelukkig straks werken, ben pas om 23.00u thuis en morgenochtend om 6.30u al op. Moeten er om half 10 zijn. Om half 8 weg, zodat we 3 kwartier speling hebben met files en parkeren. Maar beter dan nu de hele dag weer de zenuwen.

8. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    ladylola spannend morgen! idd fijn datje vandaag zon lange volle dag hebt zodat je neit teveel kan nadenken en morgen gelijk weer vroeg van strat. Succes!

Thea fijn dat jullie samen verder gaan. veel geluk gewenst!

hier voel ik mn kleine schatje elke dag, sommige dagen wat minder of zachetr dan anders en andere dagen vaak en duidelijk.
    Papa kan het nog niet voelen want dat stopt mevrouw met schoppen, vind ik wel sneu voor hem eigenlijk :) maar waarschijnlijk gaat het nog een keer lukken :D

Fijne dag meiden!

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik weet niet eens of we ng een echo krijgen ..
    hoop t wel.
    Morgen naar de VK en dan om de 3 weken denk ik.
    Nu was t altijd om de 4 weken.

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik denk jij wel Be, ivm je placenta. Maar lang niet alle vrouwen hoor.

Al die arme papa's ;) Komt vast goed. Het moment gaat vaak zo snel voorbij ook.

11. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lady, scheelt dat je vroeg moet morgen, dan heb je er niet al een hele dag opzitten.
    Ik moest eigenlijk vanmiddag om half 4 naar de gyn. Maar ik werd gebeld of ik ook om kwart over 1 kon komen. Komt me nog beter uit ook nog. Want ik ben druk, was boven bezig, morgen komen ze namelijk kunststof kozijnen plaatsen. Moet alles aan de kant en zo... Wel jammer dat mijn man dan strakjes niet mee kan, om half 4 had hij anders wel mee gekund. Dus ben weer benieuwd naar ons kleine meisje. Ze doet het iig goed. Ze beweegt volop.

@ Keizersnee, ik hoop dat echt niet. Ben best panisch voor operaties. Ben nog nooit geopereerd, alleen gecurreteerd eind september. Dat vond ik allemaal al doodeng, laat staan als ze in je gaan snijden. Maar dat geld natuurlijk voor elke vrouw, want wie wil dat wel graag? ;)

12. Jel

Jel Niet meer actief

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

nou ii wil liever geen keizersnee
    maarja dan moet wel die placenta gaan verschuiven :)

14. Jel

Jel Niet meer actief

Ben weer terug van de echo en controle en alles is goed. :)
    Urine en bloeddruk waren goed en mijn meisje deed het ook goed. Ze was lekker met haar handjes aan het frunniken die richting haar gezichtje gingen. Hij zei dat ze nu ongeveer (volgens schatting aan de hand van de metingen) 610 gram is. Ruim een pond. :) En ze groeit mooi volgens schema, ondanks mijn suiker, dus dat is ook heel fijn.

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    fijn dat alles weer goed was meid !!!

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel super ! :) dat is goed nieuws allemaal !

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    jel, fijn dat alles weer goed was!

18. Jel

Jel Niet meer actief

Zeker fijn! :)

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    super jel dat alles goed is!

Ik ben vandaag ook bij de verloskundige geweest en alles is prima. Harde buiken kunnen geen kwaad zolang ze geen pijn doen. Ze zei letterlijk zolang t geen pijn doet mag je de hele dag harde buiken hebben. Maar wel geadviseerd om rustiger aan te doen, beetje moeilijk want ik doe al niets. Ik krijg met 30 en 33 weken nog een echo en 36 weken trouwens ook, allemaal standaard bij ons in de praktijk.

Ladylola veel succes morgen. Eigenlijk wel lekker dat je moet werken, vliegt de tijd voorbij.

Vandaag een nieiuwe auto gekocht! Opel Meriva! Joehoe eondelijk, werd gek van t gezoek.

Ik heb een keizersnee gehad bij de eerste en is me alles meegevallen! Als ik echt mocht kiezen zou ik t zo weer doen. Maar hoop t niet omdat ik er nu 1 heb rondlopen en daar natuurlijk ook voor moet zorgen. Maar t viel me echt mee.

20. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hoi hoi

Zo vandaag al heel de dag druk bezig nu even op me gemak zpen en dan eten maken en vanavond nog even aan de bak!! Ben blij als het donderdag is en me mannetje er is dan heb ik ook eindelijk vakantie!! Ben er echt aan toe!!

Fijn dat alles goed was bij de gyn jel!

Snap ik be ik kies ook liever niet voor een keizersnee.

Lady hopen dat je morgen weer wat meer zekerheid heb meid! Snap dat je al een beetje de zenuwen krijgt is toch weer heel spannend! Succes!!

Liefs

Deel Deze Pagina