Hey meiden, ben ik weer eens! Vandaag ben ik lekker vrij en zal een beetje gaan poetsen in huis. Geen zin en het weer fleurt ook niet op! Mijn placenta ligt ook een stukje voor de baarmoedermond dus ook ik moet met 28wkn opnieuw voor een echo om te kijken of hij meegerekt is naar boven met de groei vd baarmoeder. Ik ben al aan het aftellen voor mijn verlof, das raar eigenlijk! Gaat snel maar ook weer niet! Ik denk dat ik nog ff naar bed ga, boekje lezen.. Toedels! PS, succes lady!!
lady suc6 !! hier erg beroerd geslapen , en nu nog hoofdpijn ook grr *lekker klagen* Wij mogen vanavond weer naar de vk
En toch vliegt de tijd voorbij! Je bent al 25 weken Petrea! Wanneer stop je met werken? 34 weken? Be succes bij de verloskundige!
Hallo kom ook weer eens even kijken, Hier gaat alles redelijk, veel last beneden net of ik zware spierpijn heb. Werk wel al minder max 6 uur per dag gelukkig doen ze hier helemaal niet moeilijk over! Verder krijgen we een jongen was er van overtuigd dat het een meid zou zijn, dus zat er helemaal naast hahahaha Ons kleine moppie doet het super goed.
hallo dames, Lady, ben benieuwd wat ze zeggen in het zh....succes! ik denk nog steeds aan je! be, ik denk dat het echt voorweeën zijn.....die kun je al met 6 maandem krijgen...ook met pijn,maar heeft niks te betekenen...je bm knijpt samen om zich alvast voor te bereiden op de bevalling. als t echt pijn gaat doen moet je wel ff bellen naar de vk... joyce, ik wave met je mee, alleen voor mij een weekje langer! 23 weekjes alweer Jel, ooooooooh wat vroeg zeg dat die op de stoep stonden... pff... is je mannetje al thuis??? hihi... En ben je de tijd doorgekomen?? Nic, dat is lang geleden dat je hier bent geweest... gefeliciteerd dat je een jongen verwacht! volgende week heb ik weer een echo...is dan 3 weken geleden... ben benieuwd hoe de kids groeien! En wanneer ik dan weer naar het zh moet... in ieder geval met 27 weken om bloed te laten prikken... maar ik denk voor de echo als ik 28 weken ben... we zullen zien. Eerst deze week maar eens doorkomen.. ik kijk nu al uit naar de echo van volgende week. dames met een echo of afspraak bij de vk...succes!
Hee meiden!! Ohhh word al beetje zenuwachtig voor morgen!!! Morgenochtend eindelijk!!!! Voor de rest vandaag lekker rustig aan vanmorgen me huis al gepoetst! Dus ruikt weer heerlijk in huis hihi. Meiden die vandaag naar de vk moeten succes!! Ik mag volgende week vrijdag pas weer. Voor de wavers waveee!!! Jel enn je tijd een beetje door gekomen?? Zal vast heel mooi worden met andere kozijnen maar je bent wel even zoet denk ik! Lady ik denk aan je vandaag succes!! Be beterschappies! En rustig aan!
ik sta deze laatste werkweek even op de meelees stand, nog 2 dagen en dan is het vakantie... maar wel even reageren op Joyce, wij hebben net een meriva verkocht aan een handelaar uit Oss, het is toch niet dezelfde...? oh, en lady, ik denk aan je vandaag.
@siep wij hebben em uiteindelijk in son gekocht, dus niet dezelfde. Welv tevreden geweest over de auto?
Gaat snel petrea! Hier lekker veel gepoetst! Lijkt wel nesteldrang ofzo! Ik houd het kort want ik ben met het eten bezig haha. Ik zal morgenochtend veel posten want moet die stomme suikertest doen
Hola, Nou gesloopt van een lange dag. Gelukkig geen slecht nieuws, maar ook geen enorm veel beter nieuws. Zij blijft in de gunstige groep! Haar lever echt in haar buikholte, dus dat Is enorm gunstig! Maar in gesprek met de chirurg heeft hij ons wel laten weten, dat de prognose alsnog onvoorspelbaar is. Percentage zegt niet alles, dus na de geboorte zullen we echt weten hoe ernstig haar chd is. Hij heeft ons wel op het hart gedrukt, dat er ook heel veel dingen wel positief en goed zijn. En dan is alleen maar gunstig, dat de kans dat ze het wel redt groter is. Verder kennis gemaakt met ons behandelende gyn. Zij blijft op een zijspoor tot week 30, waar we nog echoscopisch onderzoek krijgen. Tot die tijd blijf ik in het Amc onder controle. En erna mogen we naar keuze tot week 34 nog in het Amc blijven of naar het Erasmus. Over 3 weken hebben we ook nog een 3D echo. voor de komende week is wel wat meer duidelijk. We willen in de 30ste week als we weer heen gaan, ook gaan kijken op de neo nateologie, de verloskamers, geboortecentrum en het Ronald McDonald huis. Zo weten we waar ons leven zich precair zal afspelen na de geboorte. Dank jullie weer dat jullie aan ons dachten. Nu vrijdag de uitslag nog en daarna gaan we ons gewoon richten op haar komst, maar ook ons leven weer herpakken. Het blijft spannend, maar zitten afwachten is niet mijn ding. Des te sneller zijn die 14 weken voorbij
29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november Ilona85: 2e kindje jongen Petrea: 1e kindje meisje 2 november Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling verrassing 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje Siep81: 2e kindje waarschijnlijk meisje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje 8 november BurningKarma: 2e kindje jongen 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje Thea: 3e kindje meisje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje Ladylola: 1e kindje meisje ZKH bevalling rond 30 oktober 12 november Suus14: 1e kindje meisje Mama88: 1e kindje meisje 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november Snowbird: 1e kindje meisje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 18 November Jindster: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje Jongen Patje20: 2e kindje jongen 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje meisje 25 November Samantha89: 1e kindje jongen 26 November: Cjb: 2e kindje jongen 29 November Lissa: 1e kindje jongen lauras1983: 2e kindje jongen Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje meisje 14 meisjes, 11 jongens 1x verrassing, 2x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 04-08 BurningKarma, pretecho (26 weken) 07-08 Patje20, pretecho Dr. Papa 09-08 Lady Lola 3D echo/prenatale diagnostiek 14-08 3D echo Suus83 22-08 Thea, 3D echo 22-08 Lissa, 3D echo 05-09 Lady Lola GUO echo/prenatale diagnostiek 06-09 Niesje, 3D pretecho met 28 weken Heb mezelf er maar even opgezet met de belangrijkste echo's. En dan is de lijst weer ff up
Zo even reageren Be weer een beetje bijgekomen na vannacht? Petrea gezellig dat je er weer bent en morgen alweer 25 weken. Tjonge jonge wat heerlijk he BK goed bezig poetsmiep Succes met je suikertest Komt vast goed...whoesaaaaa Joyce puik bakkie, lekker ruim zeg. En grappig dat jij Siep deze net heb verkocht. Wel een nieuwe ervoor gekocht? Siep tot over 2 dagen dan wel actief he Jindster nog 1 nachtje. Meid ga er wel van genieten, want jullie gaan trouwen, jullie kindje ontdekken, kamertje inrichten....je krijgt het druk in je toko! Maar geniet er wel van! Have FUN alvast. Jel fijn dat je kozijnen mooi zijn geworden. Nathalie fijn dat het weer mee zat. Leuke dingen doen zijn belangrijk! verder alles goed? Nic gefeliciteerd met nog een zoon. Julia vervelend dat je zo slecht slaapt zeg. Hoe kan dat nou? Ikke lief dat je aan ons denkt. Hoest met je ninja's? kicken ze al synchroon? Ben benieuwd hoe dat gaat. Lissa ben je lekker druk? je bent zo stil? Beckje trouwens ook! Maar ja soms heb je gewoon niet veel te brabbelen. Pff ik brabbel maar door. Bezig zijn is goed voor me
Hoi allemaal.. Ja ladylola.. ben deze week druk bezig in huis om ruimte te creeren voor een kleine.. Er zijn al 19 vuilniszakken met vuil wel.. Al 2 ritten naar de stort en 8 zakken kleding naar het leger des heils.. De kinderkamer is zover klaar.. De commode staat.. de garderobekast moet nog in elkaar.. het bedje moeten we nog kopen.. Vandaag het badje en een wippertje gekocht. Mijn vriend is DJ dus we moeten ook nog het een en ander omzetten in huis, waar hij nu kan draaien (babykamer is natuurlijk geen optie) In de woonkamer was ook grote schoonmaak nodig. Heb een hoop oude boeken en dvds weggedaan. we waren nu een week vrij, dus hadden de tijd hiervoor.. Morgen staat de berging op de planning, maar ik doe het wel rustig asan. Ook daar zal het eea weg moeten. Ik heb alleen sinds gister last van mijn schaambot (denk mijn bekken) Maar ik wil toch morgen in de berging aan de slag. Er moet het eea nog weg en nu zitten we in die opruimmodes... Op een zaterdag hebben we er beiden geen zin in.. Vrijdag doen we lekker niets en lekker genieten... Dus al met al was het een druk weekje.. (al hebben we zondag en vandaag niets geklust alleen geshopt haha) Sorry dat ik even ego ben, maar mijn bot doet teveel pijn om op de bureaustoel te zitten nu.. Ik ga ff bankhangen.. Oja ik denk dat we uit de naam zijn.. we zijn beiden verliefd op de naam Ethan... X Henny (lissa)
@lady fijn dat t goed nieuws is gebleven ! we blijven duimen! ben weer bijgekomen ga zo lekker douche en dan tv kijken. We zijn net terug van de VK, alles goed, buik groeit goed .. baby doet t goed .. geen eiwitten meer in urine. dus ze is goed gekeurd, en ik ook. Nu met 27 weken bloedprikken voor de bloedgroep enzo
Ladylola nou redelijk positief dus allemaal, hopelijk dat t wat rust bij jullie brengt! Al snap ik dat 14 weken nog heel lang kunnen duren!