Goedenavond! @ Ikke, ja hoor ben de tijd goed doorgekomen. Alleen een vies zooitje in huis. Ze liepen steeds met hun modderschoenen de trap op. Dus dat word veel poetsen als ze klaar zijn. Kan me voorstellen dat je alweer uitkijkt naar de volgende echo. Voor jullie is het allemaal dubbel zo leuk met een tweeling. @ Jindster, kom je mijn huis ook nog even poetsen? De kozijnen worden wel heel mooi idd. @ Siep, fijne vakantie. @ bk, s6 met de suikertest morgen. @ Ladylola, gelukkig is er geen slecht nieuws. Hoop zo voor jullie dat het allemaal enorm mee blijkt te vallen als ze er straks is. @ Lissa, zozo dus jullie hebben flink opgeruimd. Leuke naam Ethan. @ Be, fijn dat alles goed is. Pfff ben echt moe. En morgen weer zo'n verveeldag als vandaag, staan ze alweer om 7 uur op de stoep. Dus strakjes op tijd naar bed.
Be fijn dat alles weer goedgekeurd is! En lissa niet te lang doorgaan he! Je hebt nog een paar weekje
Lady mja beetje dubbel dus. Goede percentages zover maar zegt het nog weinig. Het blijft dus afwachten. Nog 14 weken, klinkt best dichtbij als je het zo zegt.. Hier ook even op meelees stand D. is gister geopereerd aan zn keel en neus amandelen. Alles goed gegaan alleen t wakker worden was drama (saturatie en hartslag daalde. blauwe lippen , allarm en ineens 6 man aangestormd.) ben overstuur naar buiten gelopen kon het niet aanzien.. Hormonen. Nu doet hij het heel goed het is een bink.
Lady gelukkig toch. zeker geen verkeerd nieuws.. Lissa herkenbaar duidelijk hormonen ook. Ook al heb je zat tijd voor je gevoel moet dat nu. Let wel op jezelf. Je lichaam heeft een tkn dat t moe is!!! Kk ben ook erg opruimerig maar bij erge steken doe ik t wel rustig aan.. Mooi dat alles ok was be.
@ Ladylola: Ik hoop ook dat het uiteindelijk allemaal mee valt. @ Hier: Controle gehad en hartje gehoord. Alles gaat goed. Nu binnenkort de suikertest doen.. Waarschijnlijk volgende week.
Zo net nog me raampies gepoetst heerlijk alles blinkt weer!! Morgen vroeg op dus zo lekker slapen! Ik gaat zeker genieten mooie momenten en spannende gebeurtenissen!! In zo'n korte periode eigenlijk @lady toch soort van positief nieuws. 14 weken gaat eigenlijk al opschieten als je het zo zegt! @bk succes met je suikertest morgen je komt je tijd vast wel door hihi @jel ja ik ben behoorlijk van de poetst donkere meubels en grijze vloer haha dus je kent het wel en dan nog met onze hond. @nora succes en beterschap met de kleine man! Zal best heftig zijn geweest zeg! Zoo!! @lissa heerlijk he zo opruimen doe ik ook graag! Geef me altijd weer de ruimte!!
@nath vind het altijd zo bijzonder om het hartje van de kleine te horen! @siep fijne vakantie! @be fijn dat alles weer goed was!
Hihi die Lissa!! Nou kan begrijpen dag je druk was. Wel heerlijk lijkt het mij om zo'n grote opruiming te houden en dat je nu een mooi kamertje ziet ontstaan! Ethan, mooie degelijke, maar toch pittige naam! Nora fijn dat alles goed is gegaan. Leuke foto zag ik voorbij komen. Gelukkig had je mannetje er plezier in op de foto te zien. En ja het nieuws hier is positief voor zover het kan. Vandaag wel een reminder van de chirurg dat we wel echt weten, dat het een ernstige afwijking is. Dus ja dat houdt me wel in de realiteit, maar gelukkig lukt het me ook om te schakelen. En 14 weken gaan snel als je nog werkt en onderzoeken hebt. Truste allen!
@lady ik vind jullie super sterk ! en ik weet zeker dat jullie dat overdragen aan je dochter ! ik blijf duimen voor jullie ! hier nog 16 weken te gaan maar heb nu vaker afspraak met de vk dys dan leef je er steeds weer naar toe.
ben ff aan t bladeren in dat topic waar je de eerste foto van je kindje kan plaatsen. *SMELT* zo schattig al die kleintjes ! @Jel ook zag ik prachtige fotos van jou dochter* voorbij komen.
ohw kan ze niet meer openen op mijn telefoon. stom ding .. in iedergeval t hele topic doorgelezen, mooie fotos.. maar vind bevallen toc wel eng eigenlijk jullie ook ?? en hoe denken jullie over pijn bestrijding enzo? pff ik kan weer niet slapen dus dan ga ik altijd maar piekeren en nadenken haha -_-
@nora; joh wat naar dat ie er zo uitkwam! Ik zou me ook doodgeschrokken zijn. Gelukkig gaat het nu weer goed! @jindster : ik hoop het! Ik hoop vooral dat ik geen suiker heb. Als het goed is heeft de gyn morgen de uitslag en zou ik het dus moeten horen als het niet goed is. Maar ja, dat zeiden ze vorige keer ook en toen kreeg ik m de dag daarna alsnog. Iig is het drankje nu op en ik zit stil op een stoel. Nog 1 uur en 55 min.
@pijnbestrijding. Als ik het wil dan wil ik het. Vorige keer giong de ontsluiting zo snel dat toen ik het vroeg ik al bijna klaar was haha. Nu ga ik voor een pijn pompje denk ik.
Bee jemig vrouw wat hinderlijk dat je niet kan inslapen! Helpt het als je in de ochtend eerder opstaat? Weet hoe laat je dan steeds wakker bent? Ik heb moeite met inslapen als ik te lang heb geslapen. Maar afgelopen dagen was het gewoon weer de spanning en alles wat ik moet verwerken, ofwel piekeren! Maar pijnbestrijding. Niet Perse, maar in het Sophia gebruiken ze lachgas. Ik ga dat is opzoeken. Inleiden is vaak toch minder prettig, omdat de weeën en ontsluiting vaak niet in harmonie samengaan. En het gaat nu sneller door de afspraken. Althans zo werkt dat voor mij. Hier zo teamvergadering en daarna haar commode uitzoeken. Zaterdag gaan we alles dan ophalen. Heb er echt zin in!
Pff BK "ff doorbijten" dus... succes, krijg je ook meteen de uitslag?? Be ik vind t niet echt eng, nog niet in ieder geval. Had ik bij D. ook niet. Denk er ook niet al te veel over na heb nog 19 weken Pijnbestrijding mja.. t ging hier ook heul snel dus ik kon alleen nog een prikje krijgen voor de pieken. Nam wel iets weg maar lang net genoeg haha.. Jindster, today the big day? Heb even terug gelezen en volgens mij is het zover vandaag.. if so, enjoy it!! Lissa leuke naam inderdaad.. Hier 21 weken wave en wave voor de andere wavers.. Zo ff op controle bij de VK en verder weinig doen. Beetje poetsen hier en daar maar.. Ben nog steeds vaak misselijk trouwens nog meer dames?
Goedemorgen allemaal. Lekker geslapen? Ik had vannacht weer wat raars. Werd wakker, hoorde de hond beneden blaffen en dacht ook dat ik iemand in de slaapkamer zag. Dus ik keihard gillen, man wakker. Dus ik riep dat hij de lamp aan moest doen, ik durfde niet. Maar hij deed het niet, hij zei: "is niks!!!" en toen heb ik hem zelf maar aangeknipt. En idd, er was niks. Zo raar weer. Vanmorgen hebben we er smakelijk om gelachen. Ik met mijn rare acties. En mijn man had vannacht de sleutelbos in de voordeur laten zitten, foutje. Ze hadden er zo met de auto vandoor kunnen gaan. De deur zat wel op de knip. Nora, wat heftig zeg, wat er met je kleine man gebeurde. Gelukkig is het nu goed met hem. Wave voor jou. Hier niet misselijk gelukkig. Lijkt me erg vervelend. Wel veel last van zuur. NathalieD, fijn dat het goed was bij de vk. Jindster, goed bezig met al dat gepoets. Ik heb op dit tijdstip ook de keuken al schoongemaakt. Straks nog even de woonkamer schoonmaken. Stofzuigen en dweilen heeft nog niet zoveel zin, aangezien die mannen er vandaag weer zijn. Maar ik moet toch wat he, was wel vervelen gisteren.... Be, dankjewel. Ze is ook prachtig. Ben heel trots op mijn *meisje. Een bevalling is ook spannend, maar van elke vrouw issie weer anders. En elke bevalling is ook anders. Lichamelijk had ik de bevalling van mijn *dochter wel 10x kunnen doen (geestelijk uiteraard niet), geen knip, geen scheur en ging gewoon heel voorspoedig. Het persen duurde 'maar' 35 minuten, voor mijn gevoel veel korter. Hopelijk heb ik straks weer zo'n bevalling, en jullie wens ik dat natuurlijk ook toe. Maar vind het ook wel weer een beetje spannend hoor... @Lady, veel plezier met de commode uitzoeken.
@ Pijnbestrijding: Hier bij vorige bevalling niet gehad en het ging prima. Ben er geen voorstander van ivm de risico's voor zowel kind als jezelf. En het geeft mij na de bevalling dat ik trots ben op mezelf dat ik het helemaal zelf heb gedaan. Dus als het kan, gewoon weer zonder. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, als je bijv dagen bezig bent. Maar ik ga er vanuit dat deze bevalling wat sneller gaat als de vorige. Vorige was 14 uur.
Zolang het niet schadelijk is voor het kindje, heb ik geen moeite met pijnbestrijding. Ik heb bij mijn *dochter ook een ruggenprik gehad, maar ze was natuurlijk overleden, dus voor het kindje maakte het niet uit zeg maar, heel hard gezegd. Ik weet dus niet hoeveel het met een kindje doet, dus wil dit niet zomaar, tenzij het dus geen kwaad kan.