@ Ikke, ik dacht al wel dat het stappen was. Had alleen nog nooit van het woord gehoord. Zo raar, want aan onze *dochter was ook niks raars of bijzonders te zien. Ben dan zo nieuwsgierig waar die afwijking in zit. Maar dat weten we dus niet. En ik dus misschien de drager....
En dat krijg je ook nooit meer te horen jel? Of weten ze t gewoon niet? Afscheiding hier ook wel wat maar niet heel erg gelukkig! Hhhhhhhhmmmmmmmm lekker be! Ik ben gek op vis!
Jaaaaaaaa, vakantie!!!! Gisteravond nog gezellig uit eten geweest om het te vieren, dus nu behoorlijk moe, maar nu 6 weken om uit te rusten. @joyce, ja we waren er wel tevreden over, maar hij was overbodig doordat we een leaseauto hebben. @lissa, zo goed bezig met opruimen! @nora, getsie, wat naar om je mannetje zo te zien, daar zou ik ook overstuur van raken, ook als ik niet onder de hormonen zit. @pijnbestrijding, als het nodig is is het nodig. Ik hoef tijdens mijn bevalling geen superwoman te zijn. Vorige bevallinge heb ik het trouwens niet nodig gehad. @ladylola, toch weer gematigd positieve verhalen dus. Gelukkig maar. Goed dat je voor jezelf kiest op je werk! @babyboom / generatie2010, ja daar geniet ik ook erg van. Vooral generatie 2010, ze laten nu de kinderen van 1 -2 zien en dat is net waar wij met onze boef middenin zitten. @bk, wat fijn dat je geen zwangerschapsdiabetis hebt! de rest wel bijgelezen, maar het was wel heel veel om op te reageren. Vanaf nu ben ik er weer wat regelmatiger. Nu lekker mijn bedje in, even bijslapen.
@siep oww heerlijk genieten van je vakantie! En de auto hebben we nu 3 dagen en toenu toe bevalt ie prima maar als je en lease auto heb dan is tlogisch dat ie eruit gaat! @pijnbestrijding ik heb bij mijn dochter wel gehad,weet ff ni hoe t heetmaar waren spuiten in mijn been. Uiteindelijk een keizersnee geworden maar volgens mijn vriend was ik er behoorlijk af en alngs aan t lullen. Maar ik was ook al 10 uur ondeweg. En dit keer zie ik wel, maakt mij ni zo veel uit. Owww heerlijk al dat getrap, nu begint t echt hel duidelijk te worden en zo veel op een dag! Exht genieten!
@ Joyce, nee ze weten wel dat er een chromosoomafwijking bij haar was, maar hoe en wat wisten ze niet te vertellen. Zulke dingen maakt wel erg nieuwsgierig. @ Siep, slaapze.
ja heerlijk vis he hihi. Ben op t moment al een paar uur aan t vissen , heerlijk relax met de Bbq mee gelukkig dit jaar wel een visvergunning vorig jaar had ik een boete aan me kont hangen van 120 euro en toen had ik mn hengel nog geen 5 minuten in het water haha
Joehoe! Babyboom volg ik wel maar generatie 2010... tsja. Misschien omdat ik met kinderen werk dat ik het minder interesant vind ofzo maar ik kan er niet inkomen haha. Voor de meisjes mama's; heb nog wat leuke kleding; https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151959408185096.897262.569040095&type=1 Jel: lijkt me erg lastig dat je dus niet zeker weet hoe en waarom? @afscheiding; hier ook. Vind het echt vies maar zal wel goed zijn. :S
Wahahaha. Breid jij je roze melk maar uit, vrouwke Van harte, het is super nieuws. @Jel: Ja hier ook droge stukjes melk op mn tepels. Had het al af en toe maar lijkt nu meer te worden. @Be: mannen en bier hahaha. @Joyce: Wat fijn dat je meissie lekker slaapt in d'r grote bed. Wat zijn ze dan ineens weer klein he?
Zo hier is t weer lekker druk?! Gegezellig! Jel hoe gaat t met de hond nu? Afscheiding hier ook veel last van. T is niet fijn idd. Maar goed vaKer verschonen dan maar Thea hoest daar mee? Zag op fb dat ze nu volledige rust moest nemen? En jel ik spiek ook nog wel eens wie wie is
@ Burning, ach ja ik heb er vrede mee op deze manier. Tis niet anders dat we het niet weten. Vind het wel grappig, die opgedroogde melk in de tepel. Dan weet ik tenminste dat alles goed werkt. @ Suus, haha erg he, dat je soms even niet meer weet wie wie is. Ik heb toen een heleboel mensen uit dit topic op mijn fb toegevoegd. En soms zie ik ze voorbij komen en denk dan: hoe was de naam op zp ook alweer? De meesten weet ik wel hoor. Met de hond gaat het gelukkig weer goed. Ze is wel moe en slaapt veel, maar buiten dat is ze steeds weer meer zichzelf, eet en drinkt goed, kauwt haar botjes en heeft zelfs al wat stukjes gerend door de achtertuin. (Moet eigenlijk niet, ivm haar herstel, denk dat te actief zijn niet goed is...) Af en toe geeft ze nog een kreet als ze zich omdraait in de mand of zo, maar het gaat gelukkig nu een stuk beter. Dus denk dat we weer een goede nacht tegemoet gaan... @ Thea, ik zag het ook inderdaad. Dat je meer rust moet nemen. Sterkte!
Wave voor suus83!!!!!! Johoe!!! Jel, wel gek idd maar ja... soms staan ze ook voor een raadsel he en is het niet echt te verklaren. Gelukkig heb je het een plekje kunnen geven. Be, hahah hoe grappig is dat! Jij vist!!! Laatst zei ik nog tegen vl...ik vind het zo stoer als meiden vissen. Ik zie het mezelf echt niet doen. Hoe verschrikkelijk... stil zijn... wachten tot er een vis bijt in die hengel... met die vieze wormen of weet ik veel wat aan dat ding prikken.. hihi... wel vet. Ik lust geen vis... maar fijn dat jij een lekker visje hebt gehad! En pas maar op voor de boetes idd... Afscheiding... het hoort erbij zeggen ze idd niet echt fijn. Ook ik heb er last van. Ene dag wat meer dan de andere dag. Sommige dagen ook helemaal niet. Vind het echt zo gek. En zoals jij zegt be... soms voel je het idd aankomen... vaak heb ik het als ik heb geplast... is het ook meteen weg met afvegen... maar soms idd voel ik het ook wel eens lopen.. dan denk ik..aaaaaaaaaaaaah neeeeeeeej.. bah bah.. is echt niet smakelijk maar ja.. Nu zal ik maar ophouden..haha..
@ikke haha ik vind t heerlijk vissen , vaak samen met vl maar ook wel eens alleen .. ik vis meestal met mais , maar idd ook met die smerige wormen en zelfs ; maden haha Jakkiee ! maar ik vang er wel meestal wat mee .. En zo zie ik nog is wat van t land , want we vissen op een heleboel verschillende plekken en t hoeft niet stil te wezen , vaak gaan we ook met een groep en met mooi weer zoals nu aat de bbq mee hapjes en drankjes enzo
@melk hier al gewoon flink lekkage helaas, was bij de eerste ook al zo. Iedereen denkt dan meteen dan moet borstvoeding echt lukken. Helaas had ik de eerste keer genoeg ml maar er zat niets in nu maar weer afwachten dus. @afscheiding gelukkig geen gekkigheid hier hahaha @Jel wat fijn dat het weer wat beter met je hond gaat! Hier een drukke ochtend gehad nou ja voor mij dan hahaha. Als lunch ergens een pannekoek wezen eten nou die viel echt verkeerd heel de middag misselijk en naar geweest! Verder druk bezig met alles regelen. Eerste pakje is binnen, verf voor de kapstokboom en boekenplanken zijn gehaald. En geboortekaartje is hopelijk uitgezocht alleen de prijs is nog de vraag en dat is toch ook wel belangrijk tenminste het moet niet belachelijk duur worden.
Ja hier ook de ene dg meer dan de andere dag er last van dat er meer afscheiding is. en idd je voelt het dan ook lopen. vraagje hebben jullie ook soms last dat het zo trekt bij de huid? Heb echt boven mn navel dat het zeer begint te doen. nu is t ook mn eerste zwangerschap maar goed... ik merk dat er bij mn navel al redelijk wat spanning staat.....
@ Ilona, wat vervelend dat die pannenkoek verkeerd gevallen is. Gaat het nu alweer? Geboortekaartje: dat is een goeie dat je daarover begint. Is wel leuk om ons al mee bezig te houden. We doen het via een website. Nog even uitvogelen waar... @ Suus, dat herken ik niet, ook niet uit de eerste zwangerschap. Maar ik heb ook wel flink wat spek eromheen, dus misschien dat dat meespeelt. Dat lijkt me wel een rottig gevoel. Kan zijn dat dat striae word, als de boel uit elkaar gerekt word nu. Dat heb ik wel. Bij mijn dochter waren het rode streepjes, nu zijn diezelfde streepjes nog parelmoerkleur, maar naarmate de buik groeit worden ze vast weer rood.
@jel ja het gaat weer wat beter heb gelukkig antagel in huis dat verlicht wel iets. Vind het lastig hoor die geboortekaartjes bij onze eerste hadden we ons super kaartje en nu voor de 2de vind ik het dan heel lastig. Samen met mijn man lekker een film avondje gehouden en nu lekker naar bed! Hopen op een goede nacht
Nog ff een wave voor suus! Geboortekaartje ben ik al aardig mee bezig maar kan niets leuks vinden.....word er eenbeetje gek van. Trekken van de huid heb ik niet echt last van, maar mijn buik is zoiezo al een streepjescode buik Leuk be vissen, maar toch ni echt iets voor mij. Morgen ochtend laatste vakantiedag voor vriendlief dus we gaan nog ff lekker zwemmen. Zo moeilijk iets te verzinnen voor kindje van nog net geen twee, kinderboerderij is dicht hier, speeltuinen is nog constant helpen, dus toch maar zwemmen gekozen!