Haha leuk Be vissen! Vind het zelf ook leuk maar ik ben zo'n nepvisser.. de wormen wil k er zelf niet aan hangen en ook wil ik de vis er niet afhalen.. dus eigenlijk hengel ik andermans vissen naar binnen.... In Luxemburg zijn we wezen vissen op zalm dat was wel echt kicke (tot het ging onweren brr). Geboortekaartjes zag t gister voorbij komen en ben eens gaan kijken heb 3 proefdrukjes aangevraagd op geboortekaartjes.nl.. maar ik denk dat we er wel al uit zijn. Jel gelukkig doet Noa het weer beter, blijft toch zielig om ze zo te zien. De nacht beter gegaan? Wave voor de wavers vandaag. En idd sterkte voor Thea, lijkt me lastig rust met zoveel kindjes thuis nu met de vakantie..
Hahaha vissen is best leuk hoor, maar ja ik ben ook niet meer zo'n held. Vroeger als kind veel gevist. Totdat ik ging puberen teveel ging babbelen. Ik joeg alle vissen weg, werd dan gezegd Geboortekaartje kan ik ook nergens iets leuks vinden, maar ik heb eindelijk wel een idee gevonden. Tis geen standaard kaartje, dus deze wordt op verzoek gemaakt door een vriendin van mij. Zij werkt voor tijdschriften en maakt hele lay-outs. Het wordt een mini magazine Jel fijn dat het beter gaat me je hond. Duurt meestal ff he. Tis toch een pittige ingreep. Zwemse Joyce!! Lekker! Hier gisteravond gebeld, dat mijn collega 'weer' 'ziek' is, al 8 keer in amper 2 jaar. We zitten al met onderbezetting. Alle invallers kunnen niet, dus alleen ik, en nog 2 collega's kunnen. Die ander had een roosterwens (en deze gaat per 1 aug uit dienst) en die ander neemt gewoon der telefoon niet op en reageert op niks. Dus nu hebben ze mij gebeld. Ik heb uitgelegd ik mag maar 50% werken, ik wil best uithelpen, maar wettelijk gezien mag ik niet! Ik doe het wel, maar ik ga nu wel een collega snitchen, want dat mokkel flikt het continu als er wordt gebeld, gewoon niet opnemen en niet terug bellen. Zo zijn altijd dezelfde de lul. Ook komen die zieke en zij ook onder feestdagen uit of andere gaten. Dat bedoel ik met team moe! Ik werk er nu ruim 2 jaar en ben 2 dagen ziek geweest door de griep. En dan die 5 diensten ivm mijn situatie afgelopen weken.
@ Joyce, veel plezier met zwemmen. @ Nora, hier gelukkig weer heerlijk geslapen en Noa ook. We hebben haar de hele nacht niet gehoord, dus het gaat weer goed met haar. Ze lijkt al bijna weer de oude. @ Ladylola, wat grappig zo'n minimagazine. Ik ben gisteren ook op internet wezen speuren naar een leuke site met geboortekaartjes, en de keuze is gevallen op Greetz.nl . Nu nog een leuk kaartje uitzoeken, maar dat is niet zo moeilijk. Ik ga zometeen beginnen met een lijst van wie er allemaal een geboortekaartje krijgt. Ben ook zo bang dat ik iemand vergeet. Hebben jullie dat niet? Wat lullig van je collega dat ze niet terugbelt naar je werk en de foon niet opneemt. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent dat het altijd op dezelfden neerkomt. Idd misschien maar even praten met die persoon. Ik vind het al heel wat dat je het doet. Ik had in jouw situatie gezegd denk ik dat ze maar een ander moesten zoeken. Het zonnetje schijnt en we krijgen volgens mij goed weer. Jippie!
@joyce86 hahaha leuk he die strepen als ik werkloos raak kan ik altijd nog een baan als zebrapad zoeken best een lastige leeftijd ja om iets te vinden gelukkig zijn ze altijd wel gauw tevreden die kleintjes. @nora86 jeetje wat leker vlot ben je met je geboortekaartjes ik ben echt een twijfelkont wat dat betreft mijn man vind alles best (wat dat betreft geen ideale combi hahaha) @ladylola dat is balen zeg als dat in je team speelt. Hier ook weleens hoor dat je gewoon al weet oh die gaat zich ziek melden of die komt te laat. En inderdaad het zijn vaak dezelfde die daar voor opdraaien succes! Hier een rustige ochtend/dag man is met onze zoon naar de efteling en dat redt ik echt niet. Hij vond een rolstoel een goed idee kan ik toch mee en heb ik minder last van mijn bekken. Voel mij alleen dat zo opgelaten als ik in een rolstoel zit brrrr... nog even niet hoor heb helaas al 2 weken in een rolstoel doorgebracht en dat was echt de donkerste bladzijde uit mijn leven gelukkig wel hersteld en na 1 jaar bedrust kon ik weer verder met mijn leventje. Dus nee die rolstoel lokt niet maar goed het telkens thuis blijven ook niet dus ja ik zit nog in dubio.
Morgen gaan we eindelijk aan de babykamer beginnen! Afgelopen week zijn we druk geweest met de kamer leeghalen. Er stond allemaal rommel in. Morgen word er gesausd en geschuurd. En daarna worden de kozijnen gedaan en gaan we kijken naar een behangetje
@geboortekaartjes, hier wel gekeken maar nog niet 1 gevonden zovan die is het !,, ach nog tijd genoeg toch hihi @vissen haha ik ben wel die hard visser hoor , ook met de wormen haha. Moet wel een beetje mn achternaam in eer houden he ; Visser
@ Ilona, kan me je gevoel wel voorstellen dat het je niks lijkt om in een rolstoel te zitten, maar ik zou het toch doen als ik jou was. Anders kom je idd nergens meer... @ NathalieD, klusze met de babykamer. @ Be, haha ja zo is je achternaam idd ook... We zitten bijna aan de 5000 berichten. Ik zal wel vast even een nieuw topic aanmaken, goed? Nog zo'n 13 berichten en we zitten aan de 5000. Ik zal dan Lotte wel vragen een slotje erop te zetten.
wij laten het bij een klant van manlief doen, voordeel is dat het ons niets kost maar moet m zelf ontwerpen. Hartstikke leuk maar ben zo perfectionistisch dat ik bang ben m nooit leuk genoeg te vinden. :S
Dames, hier is deel 3 http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/373479-november-2012-mamas-deel-3-a.html#post13197139 Zullen we daar verder kletsen? Dan vraag ik Lotte om een slotje.
Zijn jullie het eens met het slotje nu? Ik wacht nog even op een paar reacties, want straks zijn jullie druk een verhaal aan het typen nu.
Oh leuk! Zit er nog niet op en dan ben ik de laatste die hier een berichtje post! Fijne dag allemaal!