November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Thea en karma bedankt voor het pendelen.. Grappig dat de uitslag dus niet gelijk is... Ben benieuwd......

X Lissa

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@laura
    nee dat lijkt me vreselijk inderdaad ! heb zelf ook vaak paniekaanvallen zo erg dat ik soms het huis niet meer uit durf pff:(
    gelukkig t laatste halfjaar wel veel minder..
    hopelijk kun je na deze bevalling gelijk genieten meis !!

@hier
    PFF heb een harde buik !! sjongejonge..ik denk dat t komt door alle stress momenteel..
    tis echt hard:( en opgezet
    zo lekker filmpie kijken met vriendlief hopelijk kom ik dan ff tot rust.

bedaknt lieve meiden !!

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Gefeliciteerd!!!

gauw weer verder lezen

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @be je hebt veel meegemaakt zeg! En nu dit erbij op je werk.... Van deze kant ff een dikke digiknuffel!!! En kom voor jezelf op!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce
    thanks voor je knuf !!!

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hehe eindelijk mijn echo van 2 weken geleden geupload!

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ja, meid dat is allemaal niet niks. Ik ben idd ook aangemeld bij de pop poli. Ik heb in het verleden angststoornis, depersonalisatie stoornis en depressies gehad. Mijn vader heeft gekampt met een verslaving en weet dat het niet prettig is om dat als kind mee te maken.
    Maar komt allemaal goed meid, als het ff niet meezit kun je hier je verhaal kwijt. Desnoods doe je het via pb.
    En heel goed dat je weer naar het ggz gaat. Dan kunnen ze een vinger op de pols houden. Ik vind het zelf ook makkelijker om problemen te signaleren als ik er vaker over praat.

8. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    2x een jongetje... :) Bedankt Karma en Thea! De tijd zal het leren.. misschien as vrijdag al een hint van de vk?? Ik hou jullie op de hoogte!

Welterusten vast!

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Be is ook logisch dat je niet lekker in je vel zit momenteel, je krijgt een hoop op je bordje nu. Probeer toch van de betere momenten te genieten knuf.

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce waauwiee wat een mooie foto meis ! vind altijd luk om te zien haha

@juliaa
    jaa dan weet je idd hoe et is !
    thanks meis ! t komt vast helemaal goed :)
    maar soms moet je dan ff je verhaal kwijt als t teveel wordt hihi

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    jaaaa eens! had ik ook al gezien. Heb gelukkig mn broeken van J.ari nog en die passen dus hoef niet veel te kopen nog.

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ben bij gelezen...
    @be dikke knuf meissie, je krijgt veel te verduren nu. vind het heel goed dat je aan de bel heb getrokken en nu naar de ggz gaat om te praten.

@positiekleding in grote maten, die van c en a gaat tot mt 50. niet alles maar sommige broeken en rokken wel. wil ook nog ff kijken voor een rok.

hier weer heel erg duizelig de laatste paar dagen. ga het wel ff aankaarten bij de gyn volgende week. had dit met j.ari ook heel erg, ben toen minder gaan werken hierdoor.

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

pff kan niet slapen .. dus ben maar weer ff naar beneden gegaan om vriendlief niet wakker te maken ..

en Morgen moet ik ALWEER maar dit keer toch echt voor de laatste keer naar de tandarts
    om 2 gaatjes te laten vullen -_- pff
    daarna door naar mb werk om wat te laten invullen en dan gauw weer baar huis ontspannen

14. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Terug van mn vergadering. Even de pfaffs terug kijken en misschien gtst en dan slapen want om 5.15 gaat mn wekker weer. Blegh. Maar wel weer vk morgen. Als ze het hartje niet uitwendig horen (ivm isolatielaag zullen we maar zeggen) krijg ik toch weer een echo. :D

Truste meiden!

15. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Be, ik hoop dat je wat kunt slapen.
    Ik doe wel eens ademhalingsoefeningen om te kunnen ontspannen.
    1 manier: Hal diep in door je neus, adem door naar onder in je buik. Tel bij het uitademen (door je mond) rustig tot 4.
    Een andere: Adem in door je neus en uit door je mond. Tel elke uitadem. In.... uit (1) In... uit (2) In... uit (3)... als je de tel kwijt bent, weer bij 1 beginnen.
    Als je afdwaalt, laat je gedachten gaan en adem ze als het ware uit.

Wat ik ook wel eens doe, positieve woorden inademen. Dus denk bij elke inademing een positief woord. In(liefde) uit.... In(geluk) uit...
    Probeer denkbeeldig je nare gedachten uit te blazen en te vullen met de positieve woorden..

Als je het te zweverig vind worden dan kun je ook gewoon naar de warme melk grijpen haha. Maar mij helpt het (meestal) erg goed.

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@karma wat zeg je dat toch weer leuk hahaha :)
    suc6 morgen bij de vk !!

@Juliaa
    jaa klopt doe zelf ook vaak ademhalings oefeningen vanwege mn hyperventilatie :) en het helpt wel vaak om te ontspannen maarja ga zo ook weer terug naar bed :)

maar iedergeval thankU !! liefsss

17. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hahaha, heeft het nog meer voordelen hahaha. Want je kleintje zien blijft het leukste (vind ik wel :D)
    Veel plezier bij de vk :)

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goedemorgen!!! Nog meer mensen zoo heerlijk geslapen?? Ben helemaal uitgerust!

19. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen

pff was het maar waar. Heb vreselijk liggen malen, wakker geworden toen vriendlief er uit moest om half 5, toen weer liggen malen tot 6 en om 7 uur weer klaar wakker. Pfff..

Succes bij de vk burningkarma

behappy sterkte en blijf rustig hoor! (weet dat dat moeilijk is)

20. Een goede morgen lieve dames.... nog problemen vandaag? Behalve moeheid valt het bij ons wel mee.

Deel Deze Pagina