Morning lady's! Be meid toch wat een takke wijf! Sorrie vergeef mij voor mijn taal, maar voel me zelf weer even stagiaire en als ik dan denk wat het me mij doet grrr. Gelukkig had ik wel een grote waffel, maar ben wel een binnenvetter. Dus na verloop van Tijd komt het er dan niet tactisch uit. Je kan idd al alles op papier zetten. Mijn advies vraag een collega of iemand die jou kan helpen. Ga in gesprek met haar. En benoem je gevoel. Zij mag er wat van vinden, maar zij hoort dat niet uit te spreken of althans op ze minst vanuit een zorg spreken, maar door de telefoon??? Omg wat een muppet! Ik ben zelf ook erg pinnig en sOms komt het er heel kut uit, maar bedoel ik het anders. Jij bent een stagiair en iemand die zij moet begeleiden, maar als zij jou als een jongere of een client behandeld, vraag je dan af of zij jou kan begeleiden. Meid blijf rustig. Jij hebt je keuze gemaakt en blijf daar content mee. Goed van je dat je weer hulp zoekt. Jemig velen hebben hier behoorlijk wat te stellen gehad! Gelukkig zijn er hier velen die elkaar kunnen ondersteunen! Denk aan dat prachtige beebje wat in ons groeit. Wij worden top mammies @ vitamines ben zojuist gestopt met folium, maar ik ga wel die mama pillen halen, want ik eet minder vis dan gepland! Hier beetje opgefokt! Grrr zullen de hormonen wel zijn, maar met iedere vorm van kritiek vlieg ik op de kast! En alles waar ik het niet mee eens ben, ga volledig in de contramine. Lijk wel een dreumes! Grrrr
Morning... hier ook uit eindelijk wel lekker geslapen en heerlijk gedroomt over dat de kleine geboren werd enzo hihi !! ik vroeg me wat af .. en klapte net een paar keer dubbel van een drukkende/krampachtige en steekachtige pijn in mn baarmoeder!! had dit gister ook al 2x gehad WAT ISDIT ?? maak me zorgen @ladylola thanks meis xx
@be daar heb ik vandaag ook last van.. is je kindje die beweegt en groeid daar zul je wel meer last van gaan krijgen naarmate je kindje groeit en heftiger beweegt .. @ be over je veslaving van vroeger kan ik over mee praten heb zelf vollop geblowd en gesnoven en geslikt godzijdank met behulp van mn mama af kunnen kicken wat totaal niet makkelijk was .. ik was 16 toen ik mezefl clean mocht noemen en daarna niks meer aangeraakt of zelfs niet eens meer de behoefte gehad TOT @Verloskundige jaaa vanavond mogen we weer naar de vk weet alleen niet zeker of ik een echt krijg en/of dat ik alleen het hartje mag horen maar dan nog slaat de angst weer toe stel je voor dat het hartje niet meer klopt ...*zucht* moet die angst maar eens los gana laten hoe moeilijk het ook is @ladylola ik kan nu ookn iet goed tegen sarcastische opmerkingen of ''goedbedoelde adviezen '' of opmerkingen enz enz dan ken je mij nu ook zo op de kast jagen ...
maar krijg over het algemeen meer echo;s dan de doorsnee zwangere .. vandaag worden er zo ie zo afspraken ingepland voor aankomende echo;s
@Thea oohja dan zal dat t wel zijn ...schrok ik er ff van omdat mn darmkrampen net anders aanvoelen zeg maarja.. hihih Gelukkig ben jij er ook vanaf gekomen ! Helaas had ik niet zoveel aan mn mama omdat die zelf veel gebruikte, dus was ik genoodzaakt mezelf te laten opnemen...maar ik gebruik ook helemaal niks meer..ik drink zelfs niet .. (ook voor de zwangerschap al niet ). &JAA vanavond mag jij lekker naar de VK , en hoor jij het hartje weer !! wij mogen volgende week weer, maar ik ben benieuwd of ze naar t hartje gaat luisteren hoop het wel !!
WHAAHHAAHAH omygosh zo lief haha ER STAAT HIER ECHT ONWIJS VEEL WIND, en ik mote straks op mn fietsie naar de tandarts ... sjongejonge
Sterke bij de tandarts! Be Zijn er nog echo's vandaag? Thea misschien. Komt helemaal goed meid!! Fijne dag! Xx
hier zijn we vandaag naar de VK geweest. Erg leuk, hartje te luisteren, hoor je van die plopgeluidjes en dan is de baby dus aan t zwemmen.... Heel bijzonder..... En t hartje klopte goed. Nu weer vier weken wachten.....
Hoeveel afspraken van te voren wordt het bij jullie ingepland. Bij ons gewoon 1 afspraak van te voren, maar hij is dan wel om de twee weken.
Moeheid is hier ook flink aanwezig.. Vandaag een hele lange dag.. vanmiddag eencursus en daarna met een jarige oma pannekoeken eten, dus voor we thuis zijn.. X Lissa
nou echt wat een kut dag zo langs meneer de dokter aagezien ik al erge last heb van PUPP word er niet vrolijker van overal jeuk en blaasjes over mn lichaam krab mezefl helemaal open.. bij zoontje had ik het rond de 23 weken pas en mn dochter pas bij 32 weken en nu dus nu al.... GRRRR @dihn 2 echo's van te voren.. ik krijg er volgende week zo ie zo 1 en dan met 15 weken weer 1 dan met 18 weken weer en 20 weken en dan met 25 weken weer en met 29 /30 weken vanuit daar geen idee
@lissa80 Gefeliciteerd met je oma em hmmm lekker pannekoken !! maar suc6 met de moeheid haha ..hier ook erg aanwezig. Ik ga richting de tandarts nu...bleggg 2 gaatjes vullen dan gauw weer naar huis
Pfff....... Maarna de 20 weken, heb je naar mijn idee het normale patroon toch? Eens in de maand? Ik verwacht, dat wij hoe dan ook om de twee weken blijven. Ik zou ook niet anders willen, ik moet er niet aan denken, dat het minder vaak gaat gebeuren. Zeker na 20 weken, wil ik een strakke controle.
Stevige kost op de vroege morgen weer, Thea en Be petje af voor jullie.. heel knap. Dames met echo's/afspraken have fun vandaag. 9 weken wave hier, EINDELIJK.. Dinh ik denk ook wel dat jullie een goede controle blijven houden hoor. Zelf was het hier na 20 weken wat minder. Kreeg met 22 weken een herhaal echo omdat de 20 weken niet 100% goed was (iets met t hartje) daarna nog een 3D echo gehad en met rond de 30 weken een groei echo ivm dat mn buik vrij klein was, ukje dus ook maar dat was uiteraard zonder een achtergrond als die van jullie..
dames ik ben bij de tandarts gin ik naar de wc en toen zag ik wat oud bloed en veegde wat bruin af !! omygosh dat ga niet menen hoop ik toch wat nu ?? zaterdag heb ik de kleine nog van alles zien doen !! pff ik ga nu mb gaatjes laten vullen en ben nu ff gestresst
OUD bloed ja. Bruin is altijd oud. Ik had dus ook een paar dagen geleden een beetje lichtbruin slijm bij het afvegen. Ik denk dat het niks betekent hoor en bij mij is het ook over. Maar anders gewoon even je gyn/ vk bellen.