November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel jaa mn schoonzus zei ook al dat t oud bloed is.
    en hte is nu alweer weg, maar idd als t weer terug komt vandaag ben ik inderdaad wel effies.

thankU !!

@tandarts
    phoe, dat was me weer wat.. :(
    10 mei nog 1x en dan nooit meer hoop ik.
    Nou vertelde ze me dat als je zwanger ben je mondweerstand afneemt en je dus weer meer kans hebt op gaatjes ..-_- nou ik hoop het niet ;)

2. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is best even schrikken be! maar waarschijnlijk valt het dus mee gelukkig!!

Poe die hormonen ik ben ze ff zat, ik reageer zo emo op dingen blegh.
    Nu lekekr scones bakken haha hopelijk vrolijk ik er iets van op

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja zeker schrikken..:(
    maar tis nu niks meer..en mn schoonzus zei dat ze het ook wel eens gehad had en toen dacht heuH OH HLEPP maar toen bleek het kinkt een beetje vies wat ontlasting te wezen ..zeg maar

en ik heb toevallig vanochtend ontlasting gehadl.

jaa rot he die hormonen maytje
    OEEE lekker !! die wil ik ook wel haha

4. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Jeetje be dat is idd even schrikken gelukkig dat het weer weg is!

Hier krijg ik ook regelematig een echo. Ik zit bij een vrij kleinschalige verloskundige. Zij heeft het echo apparaat gewoon in het kamertje staan. Ze zei als jij aangeeft dat je even wilt kijken, kijken we even daar doen we niet zo moeilijk over.. Weet niet of dit ook echt gaat gebeuren maar zou wel leuk zijn:)

Vanmorgen gewerkt nu ook bekaf. Vanmiddag denk niet zoveel meer doen:p

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier even via mn phone binnen wandelen. Ik lees straks eveb terug maar wil.even laten weten dat mn afspraak weer goed was. Beeb was heel bewegelijk en vk vond het niet gek dat ik het af en toe al voel haha. Sprong in het wild hihi. 10 mei heb ik een afspraak met die vk over de foute echo. Morgen maak ik een afspraakmet de gyn.

6. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf bk!!!

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

fijn burning !! gaaf dat je al
    zo aant bewegen was hihi

8. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Super karma! Heerlijk!

Wat vinden jullie eigenlijk van in bad gaan? Ik ben zo moe en lijkt me heerlijk om even in bad te gaan heb het zelfs al aan de vk gevraagd en die zegt geen probleem zolang niet te heet. Maar nou vind ik op het internet zoveel tegenstrijdige reacties. En toch ook nog heel veel dat ze zeggen dat het beter is om niet voor de 12e week in bad te gaan. Vanwege het oplopen van ke lichaamstemperatuur. Zo stom nu durf ik dus nog steeds niet. De ene kant in mij zegt stel je niet zo aan hup gewoon in bad geen probleem. Maar de andere kant zegt waarom zo nodig iets doen waarvan je niet zeker weet of het kwaad kan de ja of de nee. :p

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @cjb ik ga gewoon in bad hoor, zet em geloof ik gewoon op 38 graden ofzo. Ik denk niet dat t echt kwaad kan

@burningkarma super!

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik ben verzekerd bij IZA en volgens internet wordt het niet vergoed. Ben wel aanvullend verzekerd.

11. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zou wel in bad willen, maar we hebben er helaas geen. :( Binnenkort gaan we wel een weekje naar Ameland en daar zit in het huisje een bad. Heerlijk.... daar ga ik wel een paar keer gebruik van maken. Ik denk dat je hem gewoon niet al te heet moet doen. Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord dat het niet zou mogen of zo.

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik ben ook aanvullend verzekerd en een ziekenhuis bevalling word ook niet vergoed hier, alleen als er iets aa nde hand is met het kindje of met mij .

kraampakket word wel weer helemaal vergoed, en de echos ook

13. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Cjb: Ik denk dat het gewoon pas iets doet als je in 50 graden hete bad gaat. Zoals mijn zusje dat kan bijvoorbeeld. Persoonlijk zet ik m eigenlijk nooit heel heet. Als ik al in bad ga want ik douche liever. :D Anders zorg je toch gewoon dat je er niet te lang in blijft?

@Thea: Veel plezier bij de vk vandaag!

@Echos: ik ga morgen dan dus de gyn bellen en bij elke afspraak krijg ik an zo-i-zo een echo. De 20 weken echo word gedaan bij een echobedrijf die samen werkt met het ziekenhuis.

Ik mag de 12 weken wave doen! YaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaY

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel ja wilde het net hier neer zetten !! ik wil ook een bad !!

ik douche ook gewoon heel warm ook ..heb ik altijd al gedaan vind t gewoon lekker..en volgens mij kan dat geen kwaad..
    en als je der niet zeker van ben doe je hem toch iets minder warm ?
    nogmaals: HEERLIJK ZN BAD !! wil ik ook

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ff waveee'en voor karma !!

16. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Hier verschrikkelijk moe...en nog niet alles bijgelezen. Misselijkheid is wel een stuk minder gelukkig...bijna niet zelfs...

@ ziekenhuis, bij mij (orha) wel 100 % vergoed uit de aanvullende verzekering, niet bij elk pakket hoor..het uitgebreider pakket. Ook de eigen bijdrage kraamzorg 100 % vergoed, etc etc. De extra kosten voor de aanvullende verzekering haal je er dus makkelijk uit.

@Bad hebben wij helaas niet.....maar als je niet te heet doet kan t vast geen kwaad

17. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Haha ik zou ook wel een bad willen:p Als ik in bad ga, ga ik bij m'n zus. Die woond hier vlak bij en die hebben net een hele nieuwe badkamer. En ze is zo lief als ze weet dat ik kom koopt ze een maskertje lekkere thee en chocola. Als ik daar dan binnen stap zegt ze het bad staat al aan. Ze hebben dim licht en muziekboxjes in het plaffond echt heel relaxt:p Denk dat ik idd dan maar gewoon lekker in bad ga zal haat eens lief aankijken;)

Net even boodschapjes gedaan en ben niet de vrolijkste. Zegt vriendlief je heb nog niks anders gedaan dan mopperen sinds je thuis bent. Kon wel janken ga jij maar eens zwanger zijn, ga je maar eens verdiepen in hoe ik me voel! Hij schrok helemaal. Hij helemaal verbaast zijn excuses aanbieden. Zegt ie zal ik mijn ouders vragen of ze een nachtje op C willen passen kan jij morgen uitslapen de schat! Ben echt een bitch op uht moment! Hoop dat het snel over gaat die vermoeidheid!

Hier ook de wave voor burningkarma! Wiieehhooeee!

Thea succes met je echo!

Lolalo beter dat je wat minder misselijk bent!

Hier moet ik nog even uitzoeken enzo hoe het zit met verzekering zal morgen ook even kraamzorg aanvragen dan zal ik alles eens uitzoeken.

Eetsmakelijk iedereen!

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lolalo way lekker dat die misselijkheid wegtrekt !

@eten wat staat er bij jullie op het menu ?
    wij gaan zo pizza halen bij de pizzaria ... tenminste vriendlief gaat t bestellen als ik op me werk ben .. pff ben wel zenuwachtig
    &ik neem een pizza kip shoarma met lekker veel knoflook saus hmmmmmmm

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wave voor burningkarma.
    En voor mezelf. Of hadden we die al gehad. Selectief geheugen.

20. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga elke week wel een keer in bad! Normaal idd wel 50 graden haha maar nu iets kouder. Heerlijk zeker als ik.last heb van mijn heupen.

Ik wave met jullie mee hoor haha

ik eet aardappelgratin met een sateznitzel en wortles en doperwten

Deel Deze Pagina