Sushi lekker, ik haal het wel eens, maar dat is zo duur en maak het ook maar zoveel werk. Vooral de rijst maken. Net klaar met werken. Lekker ff liggen... Ben niet moe, maar lui. Gisteren de tafel niet afgeruimd en ook de keuken gelaten. Dus dat staat me nog vrolijk op de wachten
Goed dat je weer vertrouwen hebt!!! En wat denk je dat t word dan? Of hou je t liever voor je? En tegen lage bloeddruk kan je ook ijzers nemen geloof ik, spinazie, appelstroop dat soort dingen.
ow sushi....al zo lang zin in maar ja mag nu niet he ( de rauwe vis) jammer.... Thea, goed zo...vertrouwen hebben!! Dinh je schijft t mooi de fases...ik hoop dat bij mij t in t 2de trimester ook beter gaat... Zo zoonlief is geknipt bij de kapper was erg nodig....ik kortsmisselijk dus niet echt fijn. bah...weer misselijk en kapot dus...
Zooo deel 2 is gerealiseerd! Stelletje ouwenelen zijn we Nou hier sta ik af te tellen voor mijn echo over anderhalf uur. Jeeeeej! Moet ook bloed prikken, maar ff tanden bijten dan maar. Thea fijn dat je weer vertrouwen hebt! Ik snap je onzekerheid ook echt wel hoor. Heb hier ook angel sound, maar ik denk dat ik hartje heb gevonden, maar zeker weten doe ik het niet. Dus hoop door de echo van vandaag dat ik aan de goede kant zit Misselijk? ooh bah meiden leef met jullie mee. Heb het soms gehad en bah bah bah. Hoop dat het gauw veranderd voor jullie.
Leuk dat je het mooi vindt, maar dat is het wel. In het tweede trimester zijn jullie fit en willen van alles doen. Maar bij het derde trimester wordt het wat zwaarder, groter en logger, je wordt minder mobiel en zeker tegen het eind zou je willen dat het achter de rug is.
ha dat klinkt al minder mooi! Bij mijn vorige zwangerschap zat er niet zon duidelijk verschilt tussen t eerste en t tweede, nu voel me erg ellendig dus mag ik hopen mij dan goed te voelen!
Zo, terug van een fietstochtje. Ik ben binnen, zit mijn kibbeling te eten (hmmmm) en het begint me een partij te hozen! Pfew, net op tijd binnen. @Sushi: Ik durf dat niet zo goed te eten want ik ben geen grote viseter. Dwz, buiten kabeljauw en tonijn uit blik vind ik vis niet zo heel lekker. @Ikke: Uiteindelijk komt het allemaal goed, kindjes zijn het belangrijkste.
Het leuke is, als we Sushi eten, dat ik het voor mezelf heb. Ega eet geen rauwe vis.... Die presteerde het te vragen hoe ze haring moet bakken..... Maar ze eet wel rundertong, varkenspoten, kippenvoetjes (voetjes van de kip) en foetus van een eend. Oh, weet iemand dat, of een foetus van een eend goed is om tijdens de zwangerschap te eten? Ook wel bekend als Balut. Weet je niet wat het is? Youtube.
Hmm ja, haring hoor je niet te bakken... euh toch? Foetus van de eend? Echt? Ik zal niet meteen roepen BAH want heb het nooit op. Ik dacht altijd dat kippenlevertjes goor waren en dat was ook niet het geval.
Wat betreft sushi en rauwe vis. Ik kan genoeg lekkers bedenken zonder dat er rauwe vis bij komt kijken. Het is ook lekker met (gekookte) garnalen, krab, surimi, of vegetarisch (avocado, komkommer)... Ook lekker is vis eitjes. weet niet hoe dat zit met zwangerschap, heb ze onlangs nog op, niet bij stilgestaan.
Goedemiddag! Tjonge, ik ben een halve dag niet aanwezig en er zijn heel wat pagina's volgeluld en deel 2 zelfs al. Had heel wat terug te lezen. Over die Sushi: we waren van de week uit eten bij de wok en wat had ik zin in de sushi die er stond. Kon ik het niet nemen. ivm rauwe vis. Jammer... Heb hier net een paar uur geslapen. Was zo moe. Beetje slaaptekort gehad de laatste dagen, vanmorgen nog gewerkt en het brak me erg op. Dus nu voel ik me wat uitgeruster... Straks wat poetsen in huis en morgen komen mijn vader met zijn vrouw gezellig een dagje hier, met de trein. Gezellig! Allemaal een goed weekend vast!
Balut is bij ons een kerstlekkernijtje en soms bij speciale gelegenheden. we eten het ongeveer twee keer per jaar, waarvan een keer met kerst.
Weet je dinh, ik denk dat zolang het niet rauw is dat je het kan eten. Uiteindelijk is het gewoon vlees/ei toch?
Whiehoe deeltje 2! Wordt dat gekookt/ gebakken etc Dinh? En moet ik dat voor me zien als e een half uitgebroed ei of iets? Hier ook geen viseter maar kibbeling is wel lekker
pfff een klasgenoot maakt me bang .. zegt ze mb collega die had een echo met 12 weken en toen bleej dat t hartje 2 weken eerder gestopt was met kloppen -_- pffff nu nog Zenuwachtiger voor morgen
Nou, dan ga ik jullie weer een beetje gerust stellen (hoewel IK eigenlijk de zenuwpees ben ) Je weet toch dat gynaecologen heel voorzichtig zijn met positieve uitspraken, maar die van mij zei gister dat er natuurlijk altijd een rest risico zal blijven, MAAR de kans dat het nu nog mis ging was ontiegelijk klein! En dan ben ik pas 8+6 weken Vond het trouwens heel fijn dat hij niet in percentage's sprak. Dus meiden, hou vertrouwen erin..de laatste echo bij jullie allebei was toch hartstikke goed