November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Wave voor beertjuuuuuuuuh

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

waveee voor beertje !!!! YEAH!

@burning thanks voor je tips gister ben netterug van mn werk en ben t gesprek aangegaan met de collega.
    Ze vertelde dat ze dit niet zo bedoelde en dat het haar speet dat ze misschien een beetje lullig over kwam.
    Ze zei dat ze even aan het idee moest wennen enzo.
    We hebben even fijn over de zwangerschap gesproken en ze zei dat ik rustif aan moest doen.
    Toevallig kwam mijn leidinggevende binnen en daar heb ik het ook gelijk tegen gezegt phoee zo was dat er ook uit.

Nu als enige zorg is dat mn praktijk opleider het nof niet weet en hoe die gaat reageren en ook dat ik in plaats van 32 20 of 24 uur wil gaan werken..
    hopelijk komt het alsnog goed !

@Thea hoe was het bij de vk ??

3. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    #583 Petrea, 26 apr 2012
    Laatst bewerkt: 26 apr 2012

Dit bedoelde ik dus! Doet echt ff verrekte zeer en zijn je banden die uitrekken, heb ik de vk gevraagd. Niks aan de hand dus!

Edit: 13 weken!! Joehoeoeoeoeoeoe!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

woooww war ga je hard hahah gefeliciteerd ff waven hier voor je hihi

en gelukkig dat t niks kwaad kan maarja ik had niet verwacht dat je banden zo erg kunnen rekken haha

5. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha! ENORM erg kunnen ze rekken! Alleen jammer dat dat zo`n zeer moet doen he?! ;)

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa had ik niet verwacht kon t ook niet wegpuffen ofzo haha zoals met mn darmkrampen.
    maar t voelde idd alsof alles bij elkaar gedrukt werd

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    tja hoe is het hier?
    zo onzeker als de pest op het moment.
    geen hartje kunnen horen en meneer heeft geen echo apperatuur in huis dat moet in het ziekenhuis..
    zit nog onder het schaambot en hij heeft apperatuur uit jaar nul..
    Mja dooor mijn verleden schieten er allemaal enge dingen door me hoofd niet echt bevordelijk dus ... zucht ken wel janken.

Dinsdag nekplooimeting ..

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owwww thea Balen!!! Das ff doorbijten tot dinsdag. Ken je niemand met een angelsound die je ff kan proeberen? Oww hierzou ik ook heel onzeker van worden....

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

@thea
    Hmmm toevallig las ik net in mn zwanger boek
    dat vks vaak pas na de 12 weken hartje willen luisteren vanwege dit dus .. omdat die kleine nog alle ruimte heeft en dus van hor naar her gaat..bestaat er vaak een kans dat t hartje niet gevonden word
    en heb je iddgeen angelsound in de buurt dan kan je zelf de tijd nemen om te Zoeken ?

en je vk heef dan ook nog aparatuur die onder een steen vandaan komen..
    ik zou me ook gek maken hoor maar ik lees dit toevallig nu
    hopelijk kan je even je rust
    vinden straks en dinsdag zie jij gewoon een super mooi kindje!
    vertrouw op je gevoel , lichaam
    en op je kleine beeb !!

10. xspookyx

xspookyx Actief lid

16 mrt 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dus ook zo'n klote bui... Ivm onzekerheid een doppler besteld nou zoek op elke plek maar kan niks vinden.. Bleghhhhh morgen naar de vk maar voel me ook minder zwanger behalve de hormonen die zijn er wel morgen ochtend Echo...
    Hoop zo dat alles goed is met beebje.. Tot nu toe nof geen moment een fijne zwangerschap...... Ik ga ff liggen ben weer eens misselijk...

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Petrea 13 weken wave!

Behappy wat fijn dat je het nog enigzins hebt kunnen uitpraten met haar! Zal wel een opluchting zijn geweest.

Thea gatver... hebben ze er geen begrip voor dat jij nu in de stress zit hierdoor dan? Dinsdag is nog best lang als je zo onzeker bent.. bah :(

12. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Thea, kan je morgen niet naar het ziekenhuis bellen? Of waar je je eerste echo`s hebt gehad? Als je het uitlegt dan mag je vast komen met jouw verleden! Ik zou het doen, dinsdag is pas over 5 dagen!! Heel veel sterkte meid..

13. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die angelsound kun je volgens mij pas vanaf een week of 14 gebruiken omdat je zelf rond 11 / 12 weken ook.geen hartje kunt vinden vaak want dat kan een vk soms ook nog niet rond die termijn.

Thea sterkte! Vreselijk die onzekerheid

14. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een angelsound en kan het hartje (locomotief) al goed horen hoor :) super leuk!

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hier ook een angelsound.. de eerste keren goed zoeken en niet gevonden (maar was toen pas 8 weken en paar dagen). Hartje voor het eerst gevonden met 9+2, sindsdien nog 2x geluisterd en 2x gevonden, waaronder vanmorgen.

Belangrijk is wel om goed veel gel op je buik te smeren! en niet te hoog te zoeken..maar ook niet TE laag.. Succes!

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    inderdaad suus, ik heb 'm ook en hoor hem ook echt al weken! :D

17. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Aah jakkes thea en spooky hopen dat jullie snel zekerheid hebben!
    Thea ik zou morgen idd ook even bellen!

Waar hebben jullie zo'n apparaat besteld? Dat wil ik ook:p

18. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Sorry meiden heb echt nog niet bijgelezen! Was een drukke week dus hoop morgen weer te reageren.

Kwam even snel mijn buikfoto showen. Deze is van vandaag. Lijkt allemaal mee te vallen ;) maar heb cup F/G :) dus mijn buik steekt best uit

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
  20. Behappy

Behappy Niet meer actief

thea bel idd anders morgen je VK en zeg dat je toch graag een echo wil vanwege je stress nu op
    dit moment . Dat is ook niet goed voor jou en de kleine ..
    volgens mij mag ne morgen dan heus wel een echo ! zeker met jou verleden wat petrea al zei !!

Deel Deze Pagina