waveee voor beertje !!!! YEAH! @burning thanks voor je tips gister ben netterug van mn werk en ben t gesprek aangegaan met de collega. Ze vertelde dat ze dit niet zo bedoelde en dat het haar speet dat ze misschien een beetje lullig over kwam. Ze zei dat ze even aan het idee moest wennen enzo. We hebben even fijn over de zwangerschap gesproken en ze zei dat ik rustif aan moest doen. Toevallig kwam mijn leidinggevende binnen en daar heb ik het ook gelijk tegen gezegt phoee zo was dat er ook uit. Nu als enige zorg is dat mn praktijk opleider het nof niet weet en hoe die gaat reageren en ook dat ik in plaats van 32 20 of 24 uur wil gaan werken.. hopelijk komt het alsnog goed ! @Thea hoe was het bij de vk ??
Dit bedoelde ik dus! Doet echt ff verrekte zeer en zijn je banden die uitrekken, heb ik de vk gevraagd. Niks aan de hand dus! Edit: 13 weken!! Joehoeoeoeoeoeoe!
woooww war ga je hard hahah gefeliciteerd ff waven hier voor je hihi en gelukkig dat t niks kwaad kan maarja ik had niet verwacht dat je banden zo erg kunnen rekken haha
jaa had ik niet verwacht kon t ook niet wegpuffen ofzo haha zoals met mn darmkrampen. maar t voelde idd alsof alles bij elkaar gedrukt werd
tja hoe is het hier? zo onzeker als de pest op het moment. geen hartje kunnen horen en meneer heeft geen echo apperatuur in huis dat moet in het ziekenhuis.. zit nog onder het schaambot en hij heeft apperatuur uit jaar nul.. Mja dooor mijn verleden schieten er allemaal enge dingen door me hoofd niet echt bevordelijk dus ... zucht ken wel janken. Dinsdag nekplooimeting ..
Owwww thea Balen!!! Das ff doorbijten tot dinsdag. Ken je niemand met een angelsound die je ff kan proeberen? Oww hierzou ik ook heel onzeker van worden....
@thea Hmmm toevallig las ik net in mn zwanger boek dat vks vaak pas na de 12 weken hartje willen luisteren vanwege dit dus .. omdat die kleine nog alle ruimte heeft en dus van hor naar her gaat..bestaat er vaak een kans dat t hartje niet gevonden word en heb je iddgeen angelsound in de buurt dan kan je zelf de tijd nemen om te Zoeken ? en je vk heef dan ook nog aparatuur die onder een steen vandaan komen.. ik zou me ook gek maken hoor maar ik lees dit toevallig nu hopelijk kan je even je rust vinden straks en dinsdag zie jij gewoon een super mooi kindje! vertrouw op je gevoel , lichaam en op je kleine beeb !!
Hier dus ook zo'n klote bui... Ivm onzekerheid een doppler besteld nou zoek op elke plek maar kan niks vinden.. Bleghhhhh morgen naar de vk maar voel me ook minder zwanger behalve de hormonen die zijn er wel morgen ochtend Echo... Hoop zo dat alles goed is met beebje.. Tot nu toe nof geen moment een fijne zwangerschap...... Ik ga ff liggen ben weer eens misselijk...
Petrea 13 weken wave! Behappy wat fijn dat je het nog enigzins hebt kunnen uitpraten met haar! Zal wel een opluchting zijn geweest. Thea gatver... hebben ze er geen begrip voor dat jij nu in de stress zit hierdoor dan? Dinsdag is nog best lang als je zo onzeker bent.. bah
Ja Thea, kan je morgen niet naar het ziekenhuis bellen? Of waar je je eerste echo`s hebt gehad? Als je het uitlegt dan mag je vast komen met jouw verleden! Ik zou het doen, dinsdag is pas over 5 dagen!! Heel veel sterkte meid..
Die angelsound kun je volgens mij pas vanaf een week of 14 gebruiken omdat je zelf rond 11 / 12 weken ook.geen hartje kunt vinden vaak want dat kan een vk soms ook nog niet rond die termijn. Thea sterkte! Vreselijk die onzekerheid
hier ook een angelsound.. de eerste keren goed zoeken en niet gevonden (maar was toen pas 8 weken en paar dagen). Hartje voor het eerst gevonden met 9+2, sindsdien nog 2x geluisterd en 2x gevonden, waaronder vanmorgen. Belangrijk is wel om goed veel gel op je buik te smeren! en niet te hoog te zoeken..maar ook niet TE laag.. Succes!
Aah jakkes thea en spooky hopen dat jullie snel zekerheid hebben! Thea ik zou morgen idd ook even bellen! Waar hebben jullie zo'n apparaat besteld? Dat wil ik ook
Sorry meiden heb echt nog niet bijgelezen! Was een drukke week dus hoop morgen weer te reageren. Kwam even snel mijn buikfoto showen. Deze is van vandaag. Lijkt allemaal mee te vallen maar heb cup F/G dus mijn buik steekt best uit
Babyhartje Listener - Fetal Doppler Angelsound - Thuistesters.nl Deze heb ik besteld CJB, was ook lekker snel binnen.
thea bel idd anders morgen je VK en zeg dat je toch graag een echo wil vanwege je stress nu op dit moment . Dat is ook niet goed voor jou en de kleine .. volgens mij mag ne morgen dan heus wel een echo ! zeker met jou verleden wat petrea al zei !!