Oke super! Zal morgen even kijken zit nu op me tel. Heb jij al geprobeerd? Wij schelen niet zoveel zie ik ben benieuwd!
Het is inderdaad geweldig als je je hartje thuis kan horen... Heb met mijn beiden dochters het nooit kunnen horen met zo´n angelachtig ding dus nu net als de VK een dopller gekocht.. echt niet te vinden echt heel erg vervelend.. gelukkig morgen naar de vk.. En ondanks dat ik blij ben dat bijna iedereen het kan horen is het toch vervelend als het je zelf niet lukt.. Ik heb dus een dopler met het aantal hb erbij en ondanks dat je vaak denkt YES... blijft hij dan hangen bij 90 bpm en dat is veels te laag voor een baby.... Die van mij verstopte zich de vorige echo ook al dus zou het nu erg fijn vinden om hem te horen of te zien . Alle kwakeln zijn er behalve echt bewijs en dat ben ik nu eigenlijk gewoon ff helemaal zat.
ik ga hem niet bestellen .. ondat ik nogal een strees kip / onzeker ben zodra ik het hartje dan niet kan vinden ofzo dan zit ik tegen het plafond... dus wacht wel gewoon af..volgende week donderdag naar de vk
Hoi hoi... Veel gewave en gefeest En Thea, verschrikkelijk balen dat je het hartje nog niet hebt mogen horen. Gewoon bellen want dit is ook niet te doen natuurlijk. Verder veel te moe om te reageren Gewerkt vandaag en was super hectisch... Dacht dat ik gek werd. Net lekker nageltjes gelakt en gtst terug gekeken. Vriendje had nog sushi voor me over (niet met rauwe vis en zalm ) En ik heb de kaarten binnen die ik heb gemaakt. Echt super mooi gelukt. Ik heb ze al in een lijstje (2 dan) 1 voor mijn moeder, 1 voor schoonmoeder/ouders. Nog ff paar lijstjes halen. Voor mijn vader en onszelf natuurlijk Dan heb ik nog 6 kaarten over voor opa's en oma's Weltrusten lieve meiden en man... laat alles maar lekker groeien in die buikjes (in geval van Dinh... je vrouw haar buik dus ) Dikke knuffel
goedemorgen dames........... pfff stond met bonkende hoofdpijn op vanochtent en heb t nu nog...............
@missillie rustig aan doen, en anders een paracetamol, dat kan geen kwaad. En een wave voor behappy!!!! 12 weken al, t gaat toch best snel!
Ben nu op me werk denk dat ik eerder naar huis ga en even een dutje ga doen kom denk ik slaap te kort of zo...pfff
Morgen iedereen, Ik werd wakker met een stijve nek..auwww!! Komt van de spanningen denk k..."mijn vader" is 2 maanden terug overleden, maar voor mij is deze man niet meer dan een verschrikkelijk deel uit mijn traumatische jeugd die ik al jaren probeer te verwerken.. Maar als zijn erfgenaam moet ik dan volgens de wet ook nog vanalles gaan regelen..mooi niet!!..maar nu moet ik dus de erfenis verwerpen en ook motiveren waarom en dat is heel confronterend voor mij en ik heb dan ook een terugval gehad. Iets wat ik nu natuurlijk absoluut niet kan gebruiken!! Ik las het eergisteren (volgens mij) al, over psychische klachten en dat ik dus niet de enige ben...kon er toen even niet op reageren, sorry Van de ene kant wel "fijn" om te lezen dat "wij" niet alleen zijn!! ik heb wel netjes alles bijgelezen .. Thea & spooky..ff een dikke knuffel voor jullie!! .. voor de rest ben ik het alweer kwijt, mijn excuses hiervoor!!
Hey meiden en heer.. Hier alles prima.. ben niet misselijk meer. Mijn borsten zijn lekker aan eht groeien (althans eentje) Mijn linkerborst is beduidend groter dan mijn rechter. Mijn bh's beginnen te knellen aan die kant.. Ik ga vanmiddag even kijken voor een zwangerschapsbh. Ik wil even bij de HEMA langs.. Iemand ervaringen met de bh's van de HEMA?? @Thea. bel idd even.. misscien kan je een echo krijgen Voor de wave dames.. geniet ervan.. Vandaag weer een dagje werken en dan lekker tot woensdag vrij.... X LIssa
Niesje.. sterkte en die stijve nek had ik van de week ook.. Ik heb om 10.30 zo een afspraak met de fysio (naast mijn werk) en hoop dat ze hem losmasseren... X
Wave voor behappy! 12 weken woei CJB ja heb m al gebruikt maar nog niet gevonden. Ben ook wat voller dus kan nog even duren.
@petrea heb jij vandaag niet een echo ??? en hoelaat haha ik zou ff rondje fietsen gaan maar ben gauw weer terug gegaan had nog niet gegeten en dan merk ik echt dat ik gelijk flauw gevoel krijg enzo vroeger kon ik zo tot 3 uur zonder eten haha nu niet meer hoor lig lekker in bed met een broodje kaas hmmmm
uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje 9 november Behappy: 1e Kindje 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh Ladylola: 1e kindje 12 November Suus14: 1e kindje xspookyx: 3e kindje 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Lolalo: 2de kindje 17 november snowbird: 1e kindje Patje20 : 2e kindje Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Isis857: 1e kindje 20 November Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 2e kindje Lissa 1e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 29 November Beertje86: 2e kindje Liefde88: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 01-05 Liefde88 2e echo + gesprek vervolg cerclage 01-05 snowbird 2e echo 01-05 Juliaaa 2e termijnecho 01-05 Lissa termijnecho 01-05 Girl13 3de echo 02-05 Beertje86 2e echo 03-05 Behappy 2e afsrpaak VK 03-05 Dinh 3e echo in zkh 03-05 Patje20 afspr. gyn 03-05 lauras1983 termijnbepaling (2e echo) 04-05 marieketing, afspraak vk 04-05 Isis857 3e echo 04-05 Joyce86 termijnecho 07-05 jel 5e echo 07-05 Siep81 2e afspaak verloskundige 07-05 Daydreamy 2e afspaak verloskundige 07-05 Niesje 3e echo vk 08-05 Patje20 nekplooimeting 08-05 Maytje 2e afspraak verloskundige 09-05 Girl13 nekplooimeting 09-05 Ikke175 1e afspraak zwangerschapspoli ( helaas geen echo ) 12-05 Niesje 12-weken echo 14-05 Samantha89 2e Echo 14-05 Juliaaa controle vk 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 22-05 Lissa afspraak VK 22-05 Juliaaa POP-poli 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 30-05 Lolalo controle +hartje luisteren vk 31-05 Behappy, ''Pretecho''..Geslachtsbepaling 08-06 Lolalo pretecho geslachtsbepaling 18-06 jel 20-weken echo 22-06 Dinh 20 wekenecho 23-05 onzewens, controle vk 25-06 Ilona85 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 weken echo 28-06 Behappy 20 weken echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje
Dames ik ben even offline en reageer nergens meer op .. aangezien een topic van mij ergens anders blijkt het maar weer dat mensen weinig respect hebben voor andermans situaties ben het helemaal zat 0....