Slecht geslapen, veel gedroomd. Niesje, sterkte. Lijkt me heel vervelend al dat gedoe waar je nu mee te maken hebt omtrent het overlijden van je vader. Heb je nog broers/zussen/ooms tantes die je kunnen steunen? Ik ga zo een lekker omeletje voor mezelf bakken en vanmiddag weer laatste dag voor het weekend. Helaas moet mijn vriend werken
Pfff..... ben wel toe aan het lekker lange weekend, evenals mijn ega, die nog steeds erg vermoeid is, en af en toe nog steeds moest kotsen.
Hmm Thea ik heb t topic doorgelezen, en probeer vast te houden aan de positiviteit. Al zal dat nu heel moeilijk zijn. Laat je toch niet weg jagen door wat mensen die het hier beter weten, zo zal het toch altijd wel gaan? Beter laat dan nooit stoppen met roken. Zelf rook ik ook nog (wel minder.. ) Probeer telkens te stoppen maar het lukt gewoon (nog) niet. Sterkte iig Thea en nogmaals laat je niet wegjagen Knuf.
Mooi zo! Niet meer stressen nu! @Petrea: 13 weken wave woooo! @Thea: Wat balen! en dat is natuurlijk ook gewoon klote dat je nu het ook niet even hebt kunnen zien. Moet je nu wachten tot dinsdag? @Spooky: Die dopler... het kan soms erg lang duren voordat je het zelf hoort! Ik was 16 weken met C. toen ik het voor het eerst goed hoorde dus don't worry. En kwaaltjes worden ook minder op een gegeven moment. @angelsound: Die heb ik ook Ik probeer het nu elke week een keertje. Volgens de VK zit mijn beeb lekker laag achter mijn schaambot dus het zal nog even kunnen duren denk ik. @Wave: Wooo behappy 12 weken waaaave! @(.)(.): Ze doen pijn. En om 1 of andere reden wil C altijd erop leunen als we in bed knuffelen haha. @thea: Okay ik heb het topicje gevonden en hier is wat ik ervan denk. Sommige types hier, en dan met name de antopisofische tree hugging hippies, schijnen te denken dat zij beter weten dan jij. Dat zij boven jou staan omdat jij die ene peuk niet kan laten liggen. Thea, bij mijn eerste zwangerschap was ik de hele dag aan het stressen over het feit dat ik niet mocht roken want anders... Mijn gyn zei toen; neem lekker die ene peuk op een dag want er is niets erger dan stress voor je kindje. Tuurlijk is stoppen beter dan wat dan ook maar maak je niet gek omdat het niet lukt! Je man moet dan dus ook zeker niet olie op het vuur gooien door deze acties, hoe lief bedoeld ook, want dat is gewoon added stress. Laat je nou niet gek maken door die wijven en kom terug in ons topicje. @Stoppen met roken: Ik ben in januari gestopt en heb er geen moment naar getaaid. Ik ben niet gestopt omdat we zwanger wilden raken, of omdat ik zwanger was, of omdat iemand vond dat het moest. Ik ben gestopt omdat ik het vies begon te vinden, ik nog maar halve peuken rookte en maar dus 4 halve op een dag. Zonde van het geld. Stoppen ging me nu makkelijk af, maar die andere pogingen niet. Dus ik weet wel waar ik het over heb. Het is niet dat ik geen schuld gevoel had naar C. Gelukkig is ze er goed uit gekomen, maar het heeft ook totaal geen nut om jezelf helemaal geschift te maken. toppie voor die mensen die het wel kunnen, maar niet iedereen is zo. Nee, lekker elkaar veroordelen, daar zijn ze vooral hier (online) zo goed in. Pfff. Zo, mijn hormono rant is weer voorbij. Sorry hoor. Kent iemand maagkrampen als zwangerschapssymptoom? Schijnt voor te komen. Ik heb dus weer krampen, boven mijn navel maar straalt wel uit natuurlijk. Ik denk dat het misschien mijn darmen zijn?
uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje 9 november Behappy: 1e Kindje 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh Ladylola: 1e kindje 12 November Suus14: 1e kindje xspookyx: 3e kindje 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Lolalo: 2de kindje 17 november snowbird: 1e kindje Patje20 : 2e kindje Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Isis857: 1e kindje 20 November Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 2e kindje Lissa 1e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 29 November Beertje86: 2e kindje Liefde88: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 01-05 Liefde88 2e echo + gesprek vervolg cerclage 01-05 snowbird 2e echo 01-05 Juliaaa 2e termijnecho 01-05 Lissa termijnecho 01-05 Girl13 3de echo 02-05 Beertje86 2e echo 03-05 Behappy 2e afsrpaak VK 03-05 Dinh 3e echo in zkh 03-05 Patje20 afspr. gyn 03-05 lauras1983 termijnbepaling (2e echo) 04-05 marieketing, afspraak vk 04-05 Isis857 3e echo 04-05 Joyce86 termijnecho 07-05 jel 5e echo 07-05 Siep81 2e afspaak verloskundige 07-05 Daydreamy 2e afspaak verloskundige 07-05 Niesje 3e echo vk 08-05 Patje20 nekplooimeting 08-05 Maytje 2e afspraak verloskundige 09-05 Girl13 nekplooimeting 09-05 Ikke175 1e afspraak zwangerschapspoli ( helaas geen echo ) 10-05 Burningkarma afspraak vk foute echo bespreken/confronteren. 12-05 Niesje 12-weken echo 14-05 Samantha89 2e Echo 14-05 Juliaaa controle vk 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 22-05 Lissa afspraak VK 22-05 Juliaaa POP-poli 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 30-05 Lolalo controle +hartje luisteren vk 31-05 Behappy, ''Pretecho''..Geslachtsbepaling 08-06 Lolalo pretecho geslachtsbepaling 18-06 jel 20-weken echo 22-06 Dinh 20 wekenecho 23-05 onzewens, controle vk 25-06 Ilona85 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 weken echo 28-06 Behappy 20 weken echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje
Wilde even laten weten dat ik net terug ben van de VK. Ben aardig wat terug gezet. Maar mijn beebje is vandaag precies 9 weken met een prachtig hartje... @ Thea begrijp dat het over roken gaat?? Ik heb met beiden zwangerschappen door gerookt.. Iedereen heeft commentaar maar leg het naast je neer je weet zelf dat het niet goed is voor je beebje maar het is jouw leven.. Deze keer kon ik wel pardoes stoppen toen ik het wist. Maar het maakt niemand beter of slechter.. Trek je eigen plan..
Spooky, was dit je eerste echo? Hartje is het aller belangrijkste toch? Fijn dat het goed was met je beebje.
Afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Word 21 juni!!!!! Kan niet wachten! We willen ook weten wat het word
Nee ik heb 2 weken geleden mijn eerste echo gekregen en toen ook al het hartje gezien maar beebje was toen te klein om goed op te meten en niet tew zien verstopte zicht steeds.. ook vandaag nog een inwendige echo gekregen omdat beebje lekker goed verstopt ligt...
uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje 9 november Behappy: 1e Kindje 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh Ladylola: 1e kindje 12 November Suus14: 1e kindje xspookyx: 3e kindje 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Lolalo: 2de kindje 17 november snowbird: 1e kindje Patje20 : 2e kindje Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Isis857: 1e kindje 20 November Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 2e kindje Lissa 1e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 29 November Beertje86: 2e kindje Liefde88: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 01-05 Liefde88 2e echo + gesprek vervolg cerclage 01-05 snowbird 2e echo 01-05 Juliaaa 2e termijnecho 01-05 Lissa termijnecho 01-05 Girl13 3de echo 02-05 Beertje86 2e echo 03-05 Behappy 2e afsrpaak VK 03-05 Dinh 3e echo in zkh 03-05 Patje20 afspr. gyn 03-05 lauras1983 termijnbepaling (2e echo) 04-05 marieketing, afspraak vk 04-05 Isis857 3e echo 04-05 Joyce86 termijnecho 07-05 jel 5e echo 07-05 Siep81 2e afspaak verloskundige 07-05 Daydreamy 2e afspaak verloskundige 07-05 Niesje 3e echo vk 08-05 Patje20 nekplooimeting 08-05 Maytje 2e afspraak verloskundige 09-05 Girl13 nekplooimeting 09-05 Ikke175 1e afspraak zwangerschapspoli ( helaas geen echo ) 10-05 Burningkarma afspraak vk foute echo bespreken/confronteren. 12-05 Niesje 12-weken echo 14-05 Samantha89 2e Echo 14-05 Juliaaa controle vk 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 22-05 Lissa afspraak VK 22-05 Juliaaa POP-poli 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 30-05 Lolalo controle +hartje luisteren vk 31-05 Behappy, ''Pretecho''..Geslachtsbepaling 05-06 BurningKarma eerste afspraak gyn 08-06 Lolalo pretecho geslachtsbepaling 18-06 jel 20-weken echo 22-06 Dinh 20 wekenecho 23-05 onzewens, controle vk 20-06 BurningKarma 20 weken echo 21-06 NathalieD 20 weken echo 25-06 Ilona85 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 weken echo 28-06 Behappy 20 weken echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje Mijn eigen afspraken en die van Nathalie erop gezet.
@Spooky: Ah, verstoppertje speler. Die klinkt mij bekend in de oren haha. @Nathalie: Grappig, ik mag de 20ste voor de 20 weken echo.
Ik doe ff ego de 11 weken wave voor mijzelf!! ga nu ff bijlezen...kom zo terug ( als mijn zoontje me teminste nog ff de tijd geeft, hij is t spelen maar dat is vaak maar kort)
Thea: heb je de vk al gebeld om te vragen om een echo? Hier luisteren zo vroeg nooit naar te hartje , pas vanaf 14 weken. Om de reden dat ze t vaak nog niet kunnen vinden. Hier hebben ze gelukkig zelf een echoapparaat. Ik zou gewoon bellen meis...
Woohoo! Wave voor lolalo. En dat van dat spelen herken ik ook haha. Ze is nu aan het rijgen op de bank. Ik moet eigenlijk stofzuigen, dweilen en de vaatwasser doen maar heb steeds darmkramp
@ angelsounds ik lees hier zoveel leuke dingen over, ik heb m ook besteld... @ niet roken, ben zelf gestopt maar ben vab mening dat stress schadelijker is dan niet roken, dus als je t niet kan dan moet je t gewoon doen. Ben ook gezond geboren en mijn moeder heeft ook gewoon gerookt...... Vind t jammer dat mensen meteen zo veroordelend zijn...
Hier ook de angelsoudn die beertje linkt. Ik heb hem 2de hands via mp. Werkt prima, al 3 keer hartje mogen horen ( eerste keer met 8 weken) Je moet er wel wat handigheid in krijgen, een volle blaas helpt en idd heeeeeeel laag luisteren echt bij je schaambot. Ik vind hem steeds links, net rechts naast de grote buikslagadder bij mijn lies zeg maar. ( ik hoor dus meestal eerst heel hard mijn eigen hart, handige is dat je dat zeker weet dat t andere hartje de baby is....nml veeeeel sneller) maagpijn, heb ik ook regelmatig last van, vooral savonds zo te lezen dus niet de enige?! Bij mijn zoontje nooit gehad. Maar goed deze zwangerschap zo ie zo veel meer kwaaltjes..
Ik spring er weer in! @Behappy: Jeej 12 weken Belangrijke mijlpaal! @Missillie: Hou die hoofdpijn maar goed in de gaten. Hopelijk ben je er nu toch al van verlost. @Niesje: Oei, sterkte. Moeilijk dat je er weer mee gefronteerd wordt en begrijpelijk dat je dat een terugval krijgt. Niet leuk natuurlijk. Hopelijk kan je, als alles achter de rug is, eindelijk je verleden afsluiten. En genieten van je zwangerschap! @Lissa: Haha, sorry maar ik was me even aan het voorstellen hoe die ene borst veel groter wordt. Flauw ... Hier ook grotere borsten, maar ik ga echt geen zwangerschapsbh kopen. Die kosten vaak zo veel. Ik ga dit weekend langs de Zeeman Even goed en 5 euro 't stuk ofzo @Thea: Ik weet niet zo goed wat er speelt. Uit de reacties hier kan ik wel wat afleiden. Maar kheb al vaak wat van je gelezen en kom op hé. Laat je niet wegjagen! Zij hebben er problemen mee, niet jij. Kom zeker maar terug meeschrijven als jij er weer klaar voor bent. Mijn moeder, die heeft tijdens haar 3 zwangerschappen gerookt en ze heeft 3 kinderen die perfect gezond zijn. @Burningkarma: Ik heb al weken krampen en pijn in mijn maag. Waar het vandaag komt, geen idee. Maar het mag binnenkort wel eens gaan stoppen Het voelt een beetje aan als maagzuur, maar ik heb geen oprispingen dus zeker ben ik niet. @Spooky: Fijn dat het hartje klopte. Tja de één wordt teruggezet, de ander vooruit. Ik ben bijna een week vooruit gezet. Maar de gyn zei hier ook dat een paar mm verschil, meteen een heleboel dagen meer of minder zijn. Dus nog even afwachten tot je kleintje wat groter is. Zolang jij je maar geen zorgen maakt @Nathalie: Spannend. 21 juni, klinkt nog zo ver weg @Lolalo: Gefeliciteerd met je 11 weken Ik zit op mijn werk. De laatste dag op deze school. Yes! Nooit meer ... Ik ben echt de minuten aan het aftellen... Zo erg Gelukkig dat ik wat afleiding heb en hier kan meelezen Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik 18 januari uitgerekend. Toen zat ik dus ongeveer midden in de maand. Als ik nu iedereen zijn banner zie dan denk ik, Oh leuk 11 weken of 12 weken. Als ik dan naar mijn eigen banner kijk ben ik steeds even verbaasd dat ik al bijna 13 weken ben Leuk, leuk