uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje 9 november Behappy: 1e Kindje 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh Ladylola: 1e kindje 12 November Suus14: 1e kindje xspookyx: 3e kindje 13 november Voske: 2e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Lolalo: 2de kindje 17 november snowbird: 1e kindje Patje20 : 2e kindje Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Isis857: 1e kindje 20 November Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 2e kindje Lissa 1e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 29 November Beertje86: 2e kindje Liefde88: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 01-05 Liefde88 2e echo + gesprek vervolg cerclage 01-05 snowbird 2e echo 01-05 Juliaaa 2e termijnecho 01-05 Lissa termijnecho 01-05 Girl13 3de echo 02-05 Beertje86 2e echo 03-05 Behappy 2e afsrpaak VK 03-05 Dinh 3e echo in zkh 03-05 Patje20 afspr. gyn 03-05 lauras1983 termijnbepaling (2e echo) 04-05 marieketing, afspraak vk 04-05 Isis857 3e echo 04-05 Joyce86 termijnecho 07-05 jel 5e echo 07-05 Siep81 2e afspaak verloskundige 07-05 Daydreamy 2e afspaak verloskundige 07-05 Niesje 3e echo vk 08-05 Patje20 nekplooimeting 08-05 Maytje 2e afspraak verloskundige 09-05 Girl13 nekplooimeting 09-05 Ikke175 1e afspraak zwangerschapspoli ( helaas geen echo ) 10-05 Burningkarma afspraak vk foute echo bespreken/confronteren. 12-05 Niesje 12-weken echo 14-05 Samantha89 2e Echo 14-05 Juliaaa controle vk 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 22-05 Lissa afspraak VK 22-05 Juliaaa POP-poli 22-05 Hilli 3e Echo 23-05 onzewens, controle vk 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 30-05 Lolalo controle +hartje luisteren vk 31-05 Behappy, ''Pretecho''..Geslachtsbepaling 05-06 BurningKarma eerste afspraak gyn 08-06 Lolalo pretecho geslachtsbepaling 18-06 jel 20-weken echo 20-06 BurningKarma 20 weken echo 21-06 NathalieD 20 weken echo 22-06 Dinh 20 wekenecho 25-06 Ilona85 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 weken echo 28-06 Behappy 20 weken echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje Mijn eigen afspraak erbij gezet
JAAAAAAA, ik mag vandaag gewoon al de 13 weken wave doen....jeetje wat gaat het snel. Ik groei ook echt goed zeg....zelfs mijn baas (een man die dat nooit opvalt) zei vanochtend al, goh je groeit goed he... @bh's van de hema. Ik heb er al twee en wil er nog wel eentje of twee bij kopen. Bij mij zitten ze goed en een tientje per stuk vind ik persoonlijk nog wel mee vallen...had het duurder verwacht eigenlijk. Moest er wel aan wennen hoor. Had altijd voorgevormde met beugel en deze zijn dat natuurlijk niet haha. Heb nu zonder voorgevormd meer dan dan ooit me flinke push up bh's haha....mannetje vind het wel mooi geloof ik. Blijft dat zo, vroeg hij laatst al haha @ Thea, kop op meid. Laat je de kop niet gek maken. Tuurlijk is roken niet goed, maar dat weet je zelf ook wel werl. Stress is nog veeeeeeeeeeeeel slechter. Een digihug van deze kant.
@Hilli: in mijn geval denk ik toch darmkrampen. Tis net alsof je een darmvirus hebt ofzo. Zulke krampen. Tegelijkertijd ook misselijk. Nice. Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben haha.
Ik ben ook gestopt met roken toen ik zwanger was, maar ik kan er enigzins wel inkomen hoor thea. Weet natuurlijk niet hoeveel je rookt. Wat voor mij echt heel erg meespeelde was dat als er iets fout zou gaan of zijn met t kindje dat ik het mezelf nooooooooooit vergeef. Maar thea laat je niet wegjagen!! Iedereen heeft wel wat te zeggen en iedereen weet t beter. Kom maar snel weer bij ons meekletsen!
Bij de hema er net eentje gekocht. Eerst maar eens proberen.. hahah ja de ene groter dan de ander.. is voor mij ook vreemd. ik weet dat nooit 2 borsten gelijk zijn, maar ik zie nu zelf het verschil.. ach zal wel bijtrekken. Alleen 1 cup snijd nu aan de onderkant.. Ik ben ook beugels gewend.. dus zal zowieso wennen zijn.. Ik ben trouwens ook gestopt met roken toen ik mijn test in handen had.. Wil inderdaad ook mezelf neit schuldig voelen als er wat is. Wat iemand anders ook al zei. Stress is erger dan roken.. Thea doe wat je wil.. het is jou lichaam en jouw keuze.. Laat je niet gek maken door de rest...
ik zag 2 waves voorbij komen! Onzewens en Lolalo *wave mee*! Verder nogal een uitgebreid verslag over waar te luisteren, thanks daarvoor! Ik wist t gewoon niet meer en ik ben maar heen en weer aan t crossen nu haha.. Hoor idd telkens heel hard mijn eigen hart rond mijn lies. Het grappigste blijf ik de darmen vinden, maar als je dan een keer lacht schiet dat angelsound omhoog en dat doet zeer in mn oren (heb oordopjes in ipv headset). Vanavond weer eens crossen dan, al weet ik dat het nog veeel langer kan duren voor ik het hoor.
@Nathalie jaaa wijnwillen het ook weten maar onze 20 weken echo is pS 28 juni veelste lang wachten dus heb op 31 mei een pretecho @hier SCHAAM ME DOOD .. ik dacht doe ff een tukkie want was echt heel moe. word ik nu pas weer wakker hihi @burning jaa darmkrampen hebbik ook. en krijg t helemaal als ik mn pas noodgedwongen even moet ophouden haha
@beertje Ze proberen wel een shot zei ze...maar anders gewoon..want tis echt voor het geslacht ..en dat we weer ff kunnen kijken natuurlijk. Wantja ik ben ook zo ongeduldig -_- ..
Ah zo, ik pak ook met 16 weken een echo voor geslachtsbepaling ja! Maar heb met 16/18 weken toen een 3D echo gehad en t viel me nogal tegen persoonlijk. Kan de foto wel uploaden als je wil. Die van 28 weken was prachtig.
@beertje jaa maar daarom zeiden zie hier ook we proberen het maar meestal is het niet mooi.. maarja jaa ik wil het wel zien hoe het met 28 weken is .. pff ik heb steekjes in mn buik vet irrirant !!!!! het doet niet echt super zeer maar tis wel een irritant gevoel zijn dat dan ook je banden??
Nou komen ze, met ongeveer 28 weken Jammer genoeg heb ik de 3D versie van 16/18 weken niet meer maar je zag haast niets idd.
Elke keer als ik zo'n foto zie, dan heb ik wel zoiets van : Dat is mooi..... maar ik heb ook zoiets van : We krijgen al zo veel echo's.....
Hallo meiden!! Vanochtend weer een prachtige echo gehad, alles ziet er gelukkig nog steeds super goed uit! En nu ik de 12 wkn ben gepasseerd voel ik me nóg blijer met deze echo dan de vorige keren merk ik! We hebben het hartje gezien, maagje, armpjes, beentjes, vingertjes, mooie ruggengraat en zelfs zijn kaken! Hij zette zich af tegen mijn baarmoederwand en hop daar stuiterde hij op en neer, prachtig!! Even ego berichtje want schoonmoeder is onderweg..
@Dinh; het is toch wel heel apart om goed te kunnen zien hoe je kindje eruit ziet voordat ie geboren is haha. Hier zijn de mijne. 1tje is echt zo C. Die frons haha. Door mijn isolatielaag (om m zo maar liefkozend te noemen) is het wat fuzzy, maar toch nog vrij duidelijk. Dit was met 29 weken. Bekijk bijlage 241073 Bekijk bijlage 241074
Whehe Burning , dat is wel een leuke benaming ja Toen ik zoveel kilo's kwijtraakte merkte ik ook echt dat ik het een stuk kouder kreeg (en nog steeds!!) Dinh, dit is echt anders.. heb ook vrij veel echo's gehad maar dit heeft iets speciaals. Mijn ouders willen heel graag mee ook weer als we dit gaan doen.
Hi momma's Tjonge jonge vanaf 10.00u geen tv, internet en telefonie gehad. Vent had ook de auto nog mee. Aahja was een relaxt beeld en geluidloos dagje! Sjeee wat een rel rondom dat topic van Thea. Wat een gezeik van die wijven, sodemieter op leg die kleuter van je ff aan je memmen en lees een boek. Maar ga niet pretenderen over zaken waar menig mens als het antwoord op weet, terwijl er slechts om moral support wordt gevraagd!?!? Anyhow grrrr mijn haren gaan overeind bij die zogezegde biomama's die overal om janken. Ik zie allemaal mooie 3d foto's voorbij komen. Wat heerlijk zeg. Sorry heb alles gelezen, maar heb weinig kunnen onthouden. Zal die dementie dan echt geen lariekoek zijn? Ongelofelijk wat ik tegenwoordig weleens vergeet. Van de week gewoon me portemonnaie vergeten bij een vriendin, me telefoon bij mijn ouders. Vergeet continu de VK te bellen om mijn afspraak te verzetten. Anyone? Verder, uhm ik word dik! Heb ooit 86 kilo gewogen met mijn 1.63cm kort!! Woog vorig jaar omstreeks deze tijd 64 kilo. En nu 73!! Maart is altijd mijn afvalmaand en ik moest weer 4 kilootjes kwijt voor Q-day, zodat ik 65 woog. Maar heb nu nog een veelvraatje in mijn belly :-D Alles voor dit goede doel, zeg ik met pijn aan mijn kaken.
jaaaaa nub raden nub raden nub raden hihi @hier ik zit gewoon lekker in de tuin met mn schoonzus heerlijk te relaxen. af en toe heb ik steekjes boven mn schaambot , links rechts in mn baarmoeder jeetje wat is dat irritant !! weet dan niet hoe ik moet gaan zitten EN eindelijk weekend , gaan jullie nog wat doen ? wij hebben morgen 2 verjaardagen .. en zondag niet veel.. maandag werken en savonds naar de oranje bingo yeaahhh