haha jaa of je legt je telefoon in de koelkast -_- ...whaha @bandenpijn ja ik denk het ook.. want voel het nu ook ontzettend trekken in mn liezen..en dat is ook bandenpijn volgens mij? whaha ik ben echt een dummie maar ik dacht dat dat ook bandenpijn kan zijn @hier net gegeten, en nu nog ff bootschappen doen.. Vanavond gaan we ff langs mn broer..gezellig ! mara niet te lang want ik ben zo moe..ondanks dat ik nog geslapen heb van half 12 tot half 2 hihi
Ik ben ook wel gaar voor vandaag. Vanmorgen gewerkt. Vanmiddag naar de hondencursus geweest, rotzooi naar de stort gebracht en boodschappen gedaan. Net heerlijk gegeten: pandanrijst met sajoerboontjes en babi ketjap. Nu zit ik op de bank en wil er het liefst de hele avond niet meer vanaf komen. Moeeeeeeee! Fijne avond allemaal!
Zoooooooooo dames jullie gaan snel vandaag! Mooie 3d echo! Wij gaan t ook doen dit keer. Uuhhhmmm de rest alweer kwijt.... Koningendag blijven we hier in ons stadje, anders gingen we altijd naar amsterdam of eindhoven, maar nu lekker niet. Nog 1week tot de echo!!!
hoi hoi, heb net alles gelezen maar ben ook al bijna alles weer kwijt... er zijn wat waves zag ik, dus bij deze een wave voor allen die weer een weekje verder zijn! (incl mezelf) hormonen kwamen ook voorbij, nou laat me daar maar niet over beginnen! hahaha... en wat niet te missen was, is het gedoe over het roken... zag dat er een nieuw topic over geopend was, kon de oude zo snel niet vinden. Maar verder dan de eerste paar post kwam ik niet. kon het niet opbrengen... mijn mening is: ik ben bij de 1e gestopt zodra ik het wist en ook nu weer gestopt zodra ik het wist. Ik kan gelukkig vrij makkelijk stoppen en zou het mezelf nooit vergeven als mijn kindje iets mankeert o.i.d terwijl ik gerookt heb... Heel eerlijk gezegd vind ik het ook best moeilijk zwangere vrouwen te zien roken. Maargoed ik heb makkelijk praten omdat ik geen moeite heb met stoppen. het lijkt me voor zwangere vrouwen die roken en moeite hebben met stoppen echt heel moeilijk en zwaar en dat wordt denk ik gewoon vergeten. (ander verhaal vind ik als je bewust kiest om te roken en ook geen stoppoging probeert, dat vind ik persoonlijk wel egoistisch) Naja ik wil niemand veroordelen of voor het hoofd stoten, dus sorry mocht ik dat nu wel gedaan hebben laten we elkaar allemaal in ons waarde laten toch? nou verder hier een lange drukke dag gehad, ben kapot! maar vanavond nog bruiloftsfeest dus nog ff doorgaan...
o enne over die 3d echo's... wij hebben met 28wk gedaan en was echt super, wil ik nu ook weer! en met 16wk wil ik ook heeeeel graag een geslachtsbepaling!
Zo jeetje had even tijd nodig om alles terug te lezen! Zal kijken wat ik onthouden he @bandenpijn nog niet heel erg veel last van. Wel af en toe een trekkend gevoel. Vooral na een dag werken. Iemand was terug gezet?! Dat is even omschakelen maar wat heerlijk dat alles gewoon goed is! @be wiiieeehhoooeee 12 weken! En voor de rest van de wave dames hier iemand die heel hard aan het waven is @dorp wij wonen zelf er tussen in zeg ik altijd. Wij zijn wel een dorp maar redelijk groot het is nieg ons kent ons maar ook niet de drukte van een stad. Wij hebben wel gewoon een centrum, uitgaansleven, vmbo, meerdere supermarkten, bushalte enz. Maar gewoon lekker rustig ik roep altijd ik wil hier nooit meer weg mja je weet maar nooit. @kinderwagen op het moment dat wij voor een 2e gingen ben ik begonnen met sparen voor een stokke xplory v3. Ik vond deze wagens eerst helemaal.niks maar ben er echt helemaal verliefd op geworden. Vriend lief vond het overdreven want we hebben idd nog 1 maar die gaat naar schoonouders. Voor de rest hoef ik niks nieuw kamertje en alles hebben we wil alleen heeeel graag die kinderwagen aangezien dit waarschijnlijk onze laatste zwangerschap is En ik ben er bijna Als ik 12 weken ben kan/mag ik uhm kopen wiiehhooee! @angelsound ben er vandaag niet aan toe gekomen om te kijken zal ik morgen doen @werk had het alle collega's verteld allemaal heel blij voor me. Maar kwam vandaag een collega naar me toe ze zei ik ben ook zwanger maar het zit niet goed kindje leefde niet meer. Dat was wel heel ongemakkelijk. Wist niet goed hoe ik moest reageren. Weet dat het miss niet verstandig is om hier neer te zetten maar moest het even kwijt. Ik ga nu stoppen anders word m'n verhaal te lang
Wat een geweldige foto Burning Indd een poppetje. Ik zag nog een wave voorbij komen racen ook, wave mee! Moest wel lachen om Be, een telefoon in de koelkast??? Ik had vd een wc spray, en het glas van een vriendin wat ik wilde opruimen.. je raad het al, het glas stond in de wc en de spray stond bij de afwas. Normaal doe ik ook wel zulke domme dingen maar goed nu heeft het een "geldige reden". Nog even over het roken, ik zou echt dolgraag willen stoppen maar ik ben zo'n aansteller ( ) waarbij het gewoon niet wil lukken. Elke sigaret die ik rook voel ik me schuldig. Elke morgen probeer ik het langer uit te stellen maar ik verval toch in het oude patroon. Zit er serieus aan te denken om er hulp voor in te schakelen gezien mijn 1e kindje al iets te vroeg en te licht was. Nooit bewezen waar het van kwam natuurlijk, maar het blijft wel in je achterhoofd spoken...
haha telefoon in de koelkast is wel erg dommig haha ik ga zo ff lekker douchen heb beetje last van mn hoofd en bandenpijn pfff trekt helemaal in mn liess !!! hebben jullie eigenlijk facebook ?
Jaja ook hier een facebooker, mocht je me willen adden geef maar n gil krijg je een pbtje met mn naam
Ja leuk ik heb ook facebook! Ik pb jullie wel even Gewoon volledige naam toch kunnen jullke het dan vinden?
hallo!!! Ik lees hier ineens allemaal geslachtsbepalingen met 16 weken zwangerschap, WAAR?! Ik heb er nu 1 waat ik 26 mei terecht kan, dan ben ik 17 weken en 5 dagen...Eerder nog niks gevonden...Ik wil eigenlijk ook eerder of anders wacht ik misschien toch op de 20 weken echo, die heb ik met precies 20 weken, op 11 juni. Moet het nog even in de lijst zetten... Ik had trouwens een foto van 13+1 weken echo geplaatst in het NUB topic en in een apart topic en wat denk je, 8 verschillende reacties en allen zeggen een meisje, hoe toevallig!?! Nu ben ik dus extra nieuwsgierig wat het daadwerkelijke geslacht is! @roken: Ik ben ook gestopt toen wij zijn begonnen voor de eerste en daarna ben ik nooit meer begonnen, ben ruim 3 jaar rookvrij en ik ga ook NOOIT meer beginnen! Mijn mening over roken tijdens de zwangerschap: Ik ben absoluut geen voorstander. Ik vind dat je je kindje altijd de allerbeste start moet geven die het kan krijgen als het gaat om gezondheid. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen in zwangerschappen te noemen waardoor je kindje nou eenmaal niet de beste start kán krijgen, bijv. door gedwongen medicijngebruik ofzo... Maargoed, ik vind roken toch een kwestie van willen. Ik was megaverstokt aan mijn peuken en rookte ruim een pakje per dag, maar ben naar make it easy gegaan en met de grote wens voor een kindje is het me supergoed afgegaan. Ik denk dus echt dat je mentaal een flinke knop om zou moeten kunnen zetten om er voor je kindje te zijn! En ik denk ook dat iedereen dat KAN!!! Alleen de wil is de lastigste tegenwerkende kracht en die moet jij zelf in je koppie de baas zijn en blijven. Verder vind ik dat iedereen hierover zijn mening mag hebben en ik zal niemand veroordelen, iedereen zijn/haar eigen keuzes. Dit is alleen wat ik denk Waar ik wel echt moeite mee heb is rokende zwangere vrouwen in het openbaar...Laatst een rokende hoogzwangere moeder die in de speeltuin met een peuk rondliep, tja dat kan ik echt niet hebben hoor! Als je dan echt niet kan stoppen, doe het dan op z'n minst een beetje discreet... @dementie: erg is het he!!! En ik vrees dat het echt met ieder kindje erger wordt...Ik ben vaak echt zo lek als een ZEEF niet normaal!! Zal ik mijn NUB foto even spammen? Doe ik er ook gelijk een 3D van Maud bij met 26 weken
Suus francette poos in Westerhoven doet het vanaf 16 weken al. Heb haar vd week nog gemaild, moet nu alleen nog een afspraak maken en hopen dat ze tijd heeft Mooie echo trouwens, tis net of er een glimlach op t gezichtje staat.
Hier ook facebook maar heb t nog niet wereldkundig gemaakt dus wacht nog ff met facebook. @3d echo leken jullie kindjes ookecht op de echo?
@beertje woooww meis wilde ff zeggen dikke respect dat jij zoveel bent afgevallen !! zagde mooie pica op facebook echt super !!
@joyce: ow echt leuk! Vught is voor mij echt niet ver! ik ga even googlen, heb jij een naam van de echo praktijk? @joyce2: ja, wij konden Maud er wel uithalen, maar neem het niet te nauwkeurig hoor...ze trekken zoveel verschillende smoeltjes En idd, een glimlach op de 2e foto! Maargoed, met de 3D echo moet je ook VEEL geluk hebben! Wij hadden met Maud in 1 sessie keiveel mooie foto's en met Stijn zijn we zelfs 3x geweest en hebben we uitenlijk alleen 2 3D foto's meegekregen van z'n oortje....hij lag steeds met zijn gezicht naar mijn rug gedraaid of in de placenta weggedoken, de boef! hij wilde echt niet meewerken! Dus uiteindelijk niet het volledige bedrag hoeven betalen, maar wel teleurgesteld...tja, shit happens..