November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
  2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @joyce: dezelfde, ik had hem idd al gevonden, maar er staat nergens dat zij al zo vroeg een geslachtsbepaling doen toch? Kan het daar echt vanaf 16 weken, want dan maak ik snel een afspraak voor over ruim 2 weken :D Spannend!

3. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ik heb ook Facebook :p

In Roosendaal bij Babylook kan het ook al vanaf 16weken hoorde ik via via :)

4. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Ooh even voor de meiden die mij toevoegen bij mij weet ook nog niet iedereen het! Dus niks geks plaatsen:p

Ga nu nog even wat drinken met een vriendin hopem dat ik het kan opbrengen:p

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    PAKKET, 2 echo's. Eerste echo 2D tussen 16 en 25 weken, tweede echo naar keuze 3/4D en/of 2D vanaf 25 weken, inclusief VEEL foto's en CD-rom en, indien gewenst, geslachtsbepaling bij de eerste echo.Indien uw kindje zich bij de 3/4D echo onverhoopt niet mooi wil laten zien bieden wij u gratis een nieuwe kans. Om deze reden adviseren wij u de 3/4D echo rond 27 à 28 weken te laten plaatsvinden.

Hier staat t bij toch?indien gewenst een geslachtsbepaling bij de eerste echo, en die kan gemaakt worden vanaf 16 weken. Toch?

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ok samantha, ik hou het even in gedachten, bedankt! :D

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik moet zelf ook nog bellen, maar hoop toch wel op 16 wekem :)

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @joyce: je hebt gelijk, alleen wilde ik dus alleen een geslachtsbepaling, zonder pakket en dan blijkt het pas vanaf 20 weken te kunnen? vaag! Ik ga morgen of maandag gewoon even bellen! Toch bedankt voor het meekijken hoor! wie weet kan het gewoon :D

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ik hoop ook echt 16, dan kan ik al bijna!!! Dan is het in ieder geval de moeite waard om alvast af te gaan tellen ;)

10. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij doen ook emt 16 weken ongeveer, verloskundige kan dit zelf dus das beter! Moet dinsdag over een week weer heen dus denkd at ik dan meteen een afspraak maak :) spannend!

Nou dan ik nog ff mijn mening over roken, toen bij ons de gedachte begin te spelen om voor kinderen te gaan ben ik gestopt (wel met behulp van tabletten maar toch). Ik rookte ook als een ketter, en niemand had gedacht dat ik het ooit vol zou houden, (ik op het begin eerlijk gezegd ook niet maar echt het is wilskracht.) Uiteindelijk was ik ruim 4 maand gestopt met roken toen we ook de pil wegdeden. Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je als je voor zon keuze gaat, stopt met roken. Net als dat je geen alcohol drinkt, rauw vlees eet etc etc vind ikd at je ook neit moet roken, ik weet dat het een heel gevoelig onderwerp is, maar dit komt omdat het gewoon soms moeilijk is om te stoppen. Iedereen weet diep in zijn hart dat het beter is om te stoppen, maar omdat ze (denken dat) ze het niet kunnen, gaan ze zich er tegen af etten emt argumenten als: ach deden ze vroeger ook. ja vroeger dronken ze ook wijn, en wisten ze ook veel dingen van nu niet die je nu ook laat. Of stress is nog slechter. Tjah. is dat een reden?

Nogmaas is mijn mening he!

Vind uiteraard wel dat ieder zijn eigen mening er op na mag houden. Maar ik denk toch echt at iedereen het beste wil voor zn kind.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

pff ik ben hier ook aan t aftellen
    nog 5 weken tot we de kleine weer zien en dan weer 4 weken tot de 20 weken echo pff

ik lig hier lekker in bed tv te kijken vriendlief was een stomme autofilm aan het kijken beneden .

vind t soms ooj wel ff ontspanne zo alleen in t grote bed

12. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Vind het heerlijk alleen in bed, maar slaap ook lekker als ik mijn mannetje naast me heb liggen.
    Maar als ik alleen ben leg ik mijn kussen lekker in het midden en neem ik alle ruimte :D :D
    Nog steeds geen tv op de slaapkamer maar laatst wel gekeken voor een tvtje.

@Kwaaltjes Hier veel last van vieze luchtjes hahaha.... Begin ook iets van een buikje te krijgen want mijn broeken beginnen te knellen. Das natuurlijk geen kwaal :p

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @maytje: ik ben het ook wel met je eens dat de argumenten pas op tafel komen als het niet echt wil lukken om te stoppen met roken...Stress is namelijk helemaal niet slechter voor je kindje dan al die sigaretten hoor! De vk's die dat zeggen, vertellen ook echt niet de hele waarheid helaas....;)

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@juliaa
    haha leuk toch een buikje hihi
    vriendlief is nu in bed gekropen maar
    gaat slapen .. kan ik nog ff mn progammas kijken :)

15. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies! Dat is vaak iets voor een roker om aan vast te houden, (vind ik trouwens ook wel slecht van een vk hoor) en zo stressvol is het niet eens om te stoppen met roken, en ik vind wel dat ik daar een mening over kan hebben gezien ik zelf dus diehard gerookt hebt, en het is me echt meegevallen.
    Maar wil niet zeggen dat het makkelijk is hoor! Het is mentaal gewoon zwaar om de gewoonte te doorbreken,niet eens de nicotine. Lichamelijk ben je er zo van af. En daarom heeft het dus vooral met wilskracht te maken.

Genieten zo lekker alleen in bed soms he! Vind ik ook wel fijn, maar samen ook hoor hihi ik kijk meestal toch wat ik wil en vriend vind het vaak ook leuk dus dat scheelt!

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owwww heerlijk alleen in bed! Vooral als Vriendlief er eerder uit moet smorgens! En dan nog net ff lekker in slaap vallen!

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @maytje: 100% eens! Ik was ook écht een diehard, maar had ook een supergrote wens voor een gezonde zwangerschap, en dat heeft het mij echt veel makkelijker gemaakt! Ik heb eigenlijk de eerste 1 tot 3 weken mentaal eraan moeten wennen, maar verder ging het echt vlot en het viel me zeker alles mee!

Heeeeeerlijk alleen in bed! :D

18. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    suus wat vet trouwens ze hebben allemaal meisje gezegd idd in je topic, zou vast wel kloppen dan denk ik (of de een zegt het en de anderen ook om dat degenen voor hun het zeggen, kan ook nog natuurlijk haha
    ik heb er geen verstand van! maar vind wel geinig om te zien dat het best vaakt klopt!

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ja ik ben ook mega nieuwsgierig nu! Ik vind 8 vd 8 een meid ook echt wel bijzonder, maar idd wie weet praten ze elkaar na...Ik wacht het gewoon af en tot die tijd blijft het voor mij 50/50 ;)
    Ze hebben het heel vaak goed, maar ook best vaak fout lees ik, dus ja...

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik ga slapen! Trusteeee

Deel Deze Pagina