November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @kinderkamer enz, heb alles van J.ari nog moet alleen nog een ledikant en een comode erbij. J.ari verhuist naar de logeer kamer. Hoeft alleen ingericht te worden met meubels.
    wbt de wagen, ik twijfel nog over een duo wagen... ga maar beslissen als de baby er is.

@klachten, heb in de vakantie geen last gehad van misselijkheid, en nu voor me gevoel een keer zo erg. Gelukkig niet met overgeven.

@roken, ben nu bijna 2 weken gestopt. ben trots op mezelf het is me nooit zo lang gelukt.. heb helaas met J.ari ook gerookt, dit is gelukkig goed gegaan, en nog steeds. Meer zeg ik er niet over, een ieder moet het voor zich weten. ben niet de persoon om iemand erop aan te spreken.

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik wil een baby kamer in beertjes thema maken
    want het bed en comode die ik heb gezien zijn in beer stijl haha

hier nog op verjaardag wordt een latertje denk ik

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Als het maar gezellig is toch?

Ik doe niet aan themas haha. Alhoewel, al onze kamers hebben de muren op een bepaalde manier geschilderd dus dat doen we ook voor frutsel. Voor de rest accenten en net als C. De naam in mdf letters op de muur.

Pfff ben de hele avond al misselijk. Had zon zin in pannekoeken maar werd opeens misselijk ervan. Al van de geur... blegh!

Nu maar slapen. Nu ik plat lig gaat het weer. Nighty night iedereen!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

sweet dreams !!
    hier nog steeds gezellig op de verjaardag ! maarja morgen gaat wel de wekker om 9 uur

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    goede morgen lieve mama's
    hier bij 15 weken een extra echo en een 3d echo gratis in het ziekenhuis woehhoee aangezien de afspraak van dinsdag niet gaat lukken mijn vk kon geen afspraak meer maken met ziekenhuis want de poliklini waar je afspraken maakt was dicht gvd maar goed dat krijg ik als kado voo rhet ongemak..
    en heb een angelsound kunnen bemachtigen hopen datik zelf het hartje kan vinden :)

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

@thea Mooizo !! dat heeft hij goed geregeld !
    hopelijk vind je hem zelf met die angelsound
    en dan gaan genieten hoor !! Komt helemaal goed

@hier zo paar uur geslapen , maar t waa gezellig .
    zo richting mn werk tot 6 dan zal ik daarna wel helemaal gebroken zijn -_-

7. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    thea.. super en ik duim dat je het hartje vindt.

Hier zijn de hormonen lekker bezig.. Mijn tranen zijn al de hele ochtend niet te bedwingen en mijn vriend is erg vervelend. (kater)

Wish me luck today....

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wij hebben ook de Maxi Cosi, de mura 4. Echt een super fijn ding! Ik rij er nu nog steeds bijna elke dag mee met mijn zoontje. We hebben nog geen buggy. Kamertje wachten we mee tot we weten wat het word. Maar voor die tijd beginnen we wel vast met het kamertje leeghalen. Staan nog bureau en kast in en wat rommel.

9. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb nu dus de quinny speedi sx. Ik vind het een fijn ding. :D

Lekker geslapen allemaal?

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Goodmorning lady's!

Lissa een dikke knuf meid, komt vast goed! Maar kan me je gevoel voorstellen!

Thea wat fijn dat je extra echo's krijgt, maar jemig wel lang wachten. Hoe voel je je er nu onder? Ik heb bij de angelsound onder bij me schaambot raak. Een beetje in het midden links en soms een beetje meer rechts, maar in je liezen is onze eigen hartslag. Volgens mij is het verschil niet extreem qua geluid, maar van de baby is net anders.

@ lijst, wat leuk dat iedereen het invult. Ben zo benieuwd wat er uit gaat komen!

@ babykamer, wij hebben nu de voorkeur op 2 wagens. De Joolz Earth edition, of de Mima Xari.
    Kamertje zal bij ons broccante kledingkast en commode kast worden. Dat kan meegroeien met ons kindje, en anders krijgt het wel een plek in huis. Verder zullen de kleur echt afhangen van wat we krijgen. Een meid wordt pretty in pink, zal creatief met roze inrichten. En jongen cool in blue. Very standaard, maar wat ik ermee ga doen, zal zo standaard niet zijn.

Zooo vandaag werken om 17.00, maar vooraf Ajax-Twente in een cafe kijken met onze hele vriendengroep.

@ burning ben je weer opgeknapt?

Fijne dag allen!

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik mag zo ie zo aankomende week voor echo maar dat word donderdag of vrijdag ,

12. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal! Grappig dat we al in de kinderwagen tijd beland zijn he?! Een paar weken geleden deden we allemaal nog best voorzichtig maar we worden steeds zekerder, heerlijk! Wij hebben een mutsy in ons hoofd maar we gaan nog een middagje oriënteren, misschien dit weekend wel! :)

Íedereen zegt een jongetje! Bedankt voor het kijken Patje! Oh, bedenk me net dat Karma een meisje heeft gezegd maar haar pendel weer een jongen, haha! Jongen heeft de overhand en ik heb de eerste weken ook een jongen geroepen dus wie wil het voor me aanpassen? Ik kan het niet met al die kleurtjes..
    @Lissa... sterkte! Rot hormonen....
    @Thea, hoop dat je het hartje kan vinden!
    @Kamertje, ff wachten tot we weten wat het wordt...

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Even een vraagje he. Wat doen jullie met jullie kind qua zuigbehoefte? Is er voorkeur voor speen, of laten en dat je kind kan duimen?

Ik ben pro speen, omdat je dat zelf kan afleren en kan bepalen wanneer wel en wanneer niet.
    Mijn schoonmoeder zag gister de spenen, die heb gekocht. I love mama en Papa is the best. Haar reactie: ilgh bah een speen, vieze dingen. Is al eerdere de discussie geweest toen mijn schoonzus zwanger was. En ik verkondigde luid dat ik pro speen ben!
    Mijn schoonzus die eerst anti speen was, waarvan haar dochter dus nu duimt, viel mij bij en zei nou het consultatiebureau adviseert een speen. En ze gaf toch wel toe dat een duim moeilijker is om tegen te gaan.

Maar goed me schoonouders gaan oppassen (eenmaal per 2 weken) en ik zie haar er wel voor aan dat zij die speen zoveel mogelijk zal boycotten. Mooi gesprekje voor mijn vent met zijn mdr.

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier wachten we ook met alles bestellen en kopen hoor. Ik wacht echt tot na de 20 weken echo. Hebben dan tijd zat denk ik dan maar ;)

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik denk hier idd ook een speen .:)

nou ik ga weer verder werken pff

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier pro speen. Caitlin was er zo vanaf. Duimen is veel moeilijker af te leren. :)

17. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ik denk speen. Maar tot een bepaalde leeftijd. Een kleuter met een speen in het openbaar vind ik geen gezicht...

18. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Wij zijn al wel bezig met het kamertje leeg te maken, op ons gemak dan :)

Kinderwagen heb ik van Koelstra en heb ook al een maxi cosi en een wiegje en nog meer dingen, heb het meeste allemaal gekregen van me nicht :)

Ik heb van de week wel een appeltjes groen jasje van nijntje gekocht en een bij passend pakje die waren afgeprijsd bij de Prenatal dus die kon ik niet laten hangen :)

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Onzekerheid: Hier ook hoor, ondanks dat ik me niet altijd even lekker voel. Ik heb sinds vanmorgen pijn onderin mijn buik. Ik hoop dat het komt door het groeien.
    Ik zal zo blij zijn als ik het kindje voel. Dan pas ben je 'echt' zwanger :)

@CJB: Heel herkenbaar je gevoel, maar hier omgekeerd. :D In plaats van een jongen zou een meisje super leuk zijn. En hier ook wss 2 kinderen.

@Spooky: Ow wow, oké dat is bijna 2 weken... Hopelijk valt de meting tijdens de volgende echo mee en word je weer vooruit gezet.

@Suus: Hier zijn we niet bezig met een kamertje of kinderwagen, dit omdat we voor de kleine nog geen kamertje gaan kopen. We zijn aan het bouwen en hopen december/januari te verhuizen en dan krijgt dit kindje een kamertje. Tot die tijd blijft hij/zij bij ons op de kamer liggen. We hebben hier twee slaapkamers en die van Sam is veel te klein. Zijn bedje zal dit kleintje ook gebruiken en dan krijgt hij een groot bed.
    Ik heb de Maxi Cosi Mura gekocht toen ik zwanger was van Sam en die doet het nog perfect! Dus geen nieuwe nodig.
    Maar hier stond de vorige keer het kamertje al opgesteld toen ik 12 weken zwanger was ... oeps beetje vroeg :D

@Ladylola: Zorg er maar voor dat je schoonouders zich niet teveel bemoeien met de opvoeding van jullie kindje. Hier dus wel en dat heeft tot een heftige ruzie geleid waardoor we elkaar 6 maanden niet hebben gesproken...

Sam heeft ook een speen. Ik vind het prima. Speen blijft in bedje liggen is alleen om te slapen en dat gaat goed :)

20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Bij c. hebben we de speen afgebouwd toen ze hem gewoon wou hebben maar niet omdat ze m nodig had zeg maar. Ze heeft haar muis, das steun en toeverlaat en die speen werd gewoon een gewoonte. Anders heeft ze strals een speenenmondje.

Bij elk kind is dat ook weer anders hoor. Misschien taaien ze niet eens nar de speen en pakken ze snel al de duim.

Deel Deze Pagina