Hoi hoi, wat een heerlijk dagje vandaag, vanmorgen bij IKEA wezen ontbijten met z'n viertjes en nu zitten we in het stadion en gaan zometeen RODA-PSV kijken, en meteen daarna met bloed, zweet en tranen AJAX-TWENTE kijken (helaas niet in't stadion ) ... voetbal zondag, heeeerlijk ben stiekum toch wel een kleine fanatiekeling hihi.. @speen, heb bij P & J best lang borstvoeding gegeven en een speen vonden ze vies en geduimd hebben ze nooit...ideaal dus!! We zullen zien hoe het deze keer gaat, ga iig weer borstvoeding geven @kamertje, wij hebben helaad geen eigen kamertje voor 't beebje dus die krijgt zo ie zo eerst een mooi hoekje bij ons op de kamer. Wij hebben 3 niet zo heel grote slaapkamers en ik kan het mijn puberdochter van 12 niet aandoen een kamer te delen met haar broertje van 9 @wagen, ik vind de quinny speedi papillion (ofzoiets?) zo leuk, zowel voor een jongen àls een meisje..alleen geen idee of hij ook makkelijk in gebruik is eigenlijk??? Iemand toevallig ervaring? Zo, ik ga stoppen, de spelers komen 't veld op Fijne zondag!!
@zuigbehoefte N. Heeft een speen en alleen in bed, toen ze klein was had ze em echt af en toe nodig, nu is t een gewoonte bij t slapen. Wij hebben vrienden die niet willen dat hun kindje duimt of een speen heeft, nou das echt zielig.T moppie ligt te huilen in bed voor t slapen gaan, wil constant op der handje zuigen en dan trekken ze der hand gewoon weg. Wil op alles sabbelen en alles word afgepakt....... Maar zijn sowieso een beetje rar in mijn ogen, ze mag bv ook der tong niet uitsteken want die word terug in der mondje gedaan. Achja we zien ze gelukkig niet zo vaak, ik zit me dan helemaal op te vreten! Iede op zijn eigen manier..... @niesje blegh voetbal, das echy niet voor mij!! Vanavond queensnight! Heb er zin in!
@speen... ik heb er nooit een gegeven. J.ari heeft er ook nooit geen behoefte aan gehad, geprobeerd om in de eerste week te geven maar hij moest m niet. Ben niet echt anti, maar ben er zeker niet voor! CB gaf laatst zelfs compliment dat ze konden zien dat ie geen speen kreeg.. toen voelde ik me toch wel goed. Moet wel zeggen, hij heeft bv gekregen tot ik positief testte @thea, gelukkig gaat t weer wat beter, wel aardig dat ze je een pretecho geven, maar ja nu moet je wel langer wachten tot je weeer ff mag kijken @voetbal, ik volg ajax hoop echt dat ze winnen @koninginnedag, ik moet werken van 8.15 tot 16.45 dus ga niets doen. vind t niet erg, lekker 200%
Haha Joyce, nou de meeste vriendinnen delen die passie ook niet met mij de mannelijke kant dan weer wel Ik heb dat echt van mijn opa, voetbal was altijd ons ding, dus al vanaf kleins af aan fanatiek..en ik heb het schijnbaar weer doorgegeven aan mijn kids
@patje, ik hoop ook dat ze vandaag al de titel binnenhalen...spannend...maar eigenlijk alleen nog maar een kwestie van tijd En RODA kijken is gewoon leuk als limburger zijnde..is toch de trots des zuidens en de sfeer in 't stadion, en dan natuurlijk vooral in de kidscorner, is gewoon TOP!!
hahah Ajaxliefhebbers gefeliciteerd. Mij interesseerd het niet en gelukkig mijn vriend ook neit.. net even drie uur geslapen en mijn vriend en zijn neef dus ook. hahah Denk dat zowel de vermoeidheid als mijn hormonen vanochtend een slechte combi waren.. Hoop dat het nu beter gaat.. Vanavond lekker de stad in (Utrecht) om lekker ff vrijmarkt te lopen.. Wordt gezellig.. Xje en veel plezier alemaal vanavond en morgen.. X Lissa
Zo en dat gaat t over voetbal?! Niet asn mijn besteed. Hier niet zo lekker en geen puf om alles teruv te lezen, Speen hier wilde zoonlief ook echt geen speen. Hij heeft ook 10 mnd bv gekregen musschien dat dat t is? Ben er eigenlijk alleen maar blij om. Niets hoeven afleren want duimen deed hij ook niet.
Hoi dames! Heb de hele dag nog niet gereageerd maar las over de speen geven. Ik denk dat wij hier wel mee beginnen. Kan makkelijk zijn, als je kindje huilt even de speen erin duwen. Maar ik ga er liever niet te lang mee door. Vind het eerlijk gezegd geen gezicht als een kind van 3 nog een speen in heeft, en het is ook niet goed voor de tanden. Dus gewoon eventjes denk ik, als hij of zij nog een baby is. @ voetbal, bleeeeeeeeeeh. Niet mijn ding... Mijn man wil er altijd wel naar kijken. Gelukkig hadden we vanmiddag visite dus dat ding stond uit. En dat Ajax gewonnen heeft zou mij echt een worst wezen. @ koninginnedag. Wij blijven niet in eigen land maar maken er een gezellig (mid)dagje duitsland van. Dus daar zullen ze wel geen koninginnedag vieren.
Hey allemaal! Heb me er eigenlijk nog niet in verdiept in dat speenverhaal. Toch maar eens doen dus. Net nog even heerlijk naar ons kindje geluisterd met de angelsound. Zooooo leuk! Ik hoor hem/haar gewoon bewegen!
JAA ik ben klAar met werken vanavond gaan wij naar alkmaar lekker naar de markt enzo.. pff ben echt moe dus zo eerst ff eten dan een tukkie doen en dan rond 9 uur naar alkmaar & morgen gelukkig vrij. wie van jullie wilt er borstvoeding geven ??? ikke zo lang mogeljk .. als t lukt natuurlijk
hoi hoi! - wagen, nou wij hebben nog een x-adventure researcher... opzich een super fijn wagen rijd heel licht etc... nadeel is dat ik geen adapter had genomen voor maxi cosi en vond het echt lastig als ik op pad ging en hem slapend uit autostoeltje moest hijsen de wagenbak in en later terug... adapters zijn nu niet meer te leveren dus denk dat ik gewoon op zoek ga naar een nieuwe wagen. - voetbal is niet aan mij of mijn man besteed, tenzij het een ek of wk is... - ik heb nu ook pijntjes onderin de buik, wordt er af en toe onzeker van maar had het ook met maiko en dat was ook gewoon groei! - wij hadden met maiko niet van tevoren bedacht wel of geen speen, maar na een paar dagen had hij duidelijk een enorme zuigbehoefte en werd heel onrustig. Nadat hij mijn vinger zowat kapot zoog was ik heeeel blij met een speen! Nu heeft hij hem alleen met slapen en af en toe als hij heel onrustig is... ken ook een meisje die geen speen mocht maar duidelijk grote zuigbehoefte had, ze gaven het niet omdat ze het niet nodig vonden en een gedoe om af te leren. Tja dat vind ik erg, je kindje lijd er onder dat jij er geen zin in hebt... het mooiste is natuurlijk dat ze het niet nodig hebben hahaha. - hoe staat het met jullie met de buikgroei? ik heb van mezelf al een beetje een bol buikje, maar hij zet wel wat meer uit. Andere mensen vragen nu steeds: is dat nou de zwangerschap of..... Jaaa leuk!:x grrr
Zo lekkere rustige middag gehad. Hier geen voetbalfans aanwezig vandaag (mijn vriend was werken) en ik heb lekker geslapen. Net een (eigengemaakte) pizza in de oven geschoven. Ik heb er een tre stagioni van gemaakt Ik had heel veel zin in pizza met ananas, maar daar maak ik mijn vriend niet zo gelukkig mee, dus heb ik voor hem een deel met ham en champignons en een deel met salami en artisjok gemaakt. Eigenlijk had ik nog willen stofzuigen, niet van gekomen want kijk er als een berg tegenop. Ik ben al zo moe Morgen werken en 's middags genieten van het zonnetje, geen qday voor mij deze keer...