@ voelen: ik denk dat ik het al een aantal keertjes heb gevoeld. Het plopje zeg maar. Volgens de vk is het goed mogelijk! Dus het kan wel. pfff ben moe, was wel gezellig met vrienden over de vloer.
Ik wil de hort op!!!! Maarja slaap bij me andere kindjes! Sorry die schreeuw moest er ff uit! Plopjes Hmm nee voel nog niks! Nog ff geduld hebben denk ik. Borstvoeding ga in ook doen tot 4 maanden. Dan vind ik het mooi geweest! En knap hoor een aantal kindjes zonder speen en duim! Is nog veel fijner idd! Nou meiden en heer fijne nacht en dag allen! Spreek jullie dinsdag weer! Deze mama in spe gaat vanaf morgen flinke gezelligheid opzoeken!
Ik heb net de angelsound besteld, kan niet wachten tot dat ik hem binnen heb en het hartje kan horen Borstvoeding wil ik ook wel gaan geven denk ik, weet alleen niet hoelang en of t lukt natuurlijk Iedereen fijne Q-day morgen, wij gaan verder niks doen
Ik mag nu trouwens de 10 weken wave doen Is dan nu het meeste gevaar geweken zoals ik lees in sommige banners? Nog 2 weken tot de volgende echo en dan kunnen we het echt tegen iedereen zeggen
nou wij zijn weer o de terug weg .. mijn god wat was t druk in alkmaar niet verwacht.. ging ik helemaal mn beebje beschermen met mn handen haha weet dat ie goed zit daar maar toch moeder gevoelens @jel jaa daarom moet ik nog ff wachten voor ik hem voel
Voelen. Hmm nog niets, maar mijn darmen willen wel.. Speen. moet ik me maar eens in verdiepen. nog niet over nagedacht. Borstvoeding wil ik tijdens mijn verlof geven. Ik ga denk ik niet kolfen. Maar wie weet. Ben net terug uit centrum Utrecht. Zonder drank en sigaretten is het heel anders. Ik vond de sfeer opgefokt en voelde me ongemakkelijk. Blij dat ik thuisben. Vriendlief en neef zitten nu een horrorfilm te kijken (dronken natuurlijk) Ik ben lekker ijn bed ingedoken. Morgen weer een lange dag in Amsterdam.. Mijn buik begint ook te groeien hier. Ik ga denk ik donderdagavond kijken voor mijn eerste zwangersschapbroek. Ik kan mijn spijkenbroek nog aan, maar comfi is anders... Voor nu slaap lekker...... X Lissa
Beertje, beterschap. Hopelijk voel je je vandaag beter. Ik mag weer naar het werk. Mijn broek van het uniform past echt niet meer, dus wordt een dagje buik inhouden voor zover dat gaat. De rok kan ik gewoon wat hoger op de taille dragen dus dat gaat nog net, maar die zit nog in de was. Hopelijk is het rustig en sta ik met leuke collega's. De bus is al flink laat. Die komt uit de stad, dus zal wel weer een gezellige boel zijn .
Wave voor Samantha! CJB geeft niet hoor, het is ook met rode hond zo en word wel eens verward door de naam. Temp loopt idd telkens op dus als het zo doorgaat straks even dokter bellen. Komt vast goed, hopelijk strakkies beter idd. Plopjes heb ik hier ook af en toe, maar zullen mn darmen wel zijn. Speen hebben wij rond anderhalf jaar eruit gedaan hij kreeg een nieuw bed en daarmee werd hij "een grote jongen". Het ging meteen goed vanaf de 1e nacht gelukkig. Veel plezier vandaag allemaal!
Hahaha die Julia! Zit je dan met je goede gedrAg tussen al die malloten! Werkse meid! Succes met je rok. Lissa wat vervelend en jammer zeg. Hopelijk heb je vandaag meer. Plezier! Be meid lekker beschermen hoor. Doe ik ook Jemig ik ben al om 6.15 wakker door gestommel op het dak. Schrok me wild. Ik snapte er niks van. Waren het die vieze meeuwen! En kort erna gaat er een kind onder de douche! Moehoeooeoeoe! Ga der straks maar uit, heb dorst!
Hier ook de 10 Weken Wave.. WiiiieeeeHoooeeeee! Hier schijnt de zon al volop nu al zin in om het centrum in de gaan! Fijne dag allemaal!
Wave voor samantha, lissa, juliaaa en cjb....whooeeii (niemand vergeten hoop ik!) Ook hier al prachtig weer Straks ff 't centrum in met de jongste, dochterlief gaat natuurlijk alleen op pad haha En vanmiddag vrienden uitnodigen en lekker de bbq aan .. ZIN IN!! Fijne q-day allemaal
Ik ga mijn zoon maar eens oppimpen. Die grijpt elke kans aan om gesminckt te worden en te verkleden dus moet nog even aan de slag Iedereen veel plezier vandaag!!!
Hier ook heerlijk weer!!! Ik voel geen plopjes wel een soort van bolletje ofzo als ik mn blaas heel.vol heb herkenbaar? Oh en ik doe de 13 weken wave
goedemorgen meiden en meneer, Hier druk weekendje achter de rug. Maar wel erg gezellig bij vrienden geweest. Ik lees een aantal nog zeer actieve uitgaanders tot 3 uur 's nachts, pfff dat is niet aan mij besteed. Ik val 's avonds om 10 uur echt om en dan heb ik, meestal als dat lukt, 's middags ook nog 2 uurtjes geslapen. Heb ik nu ech de puf gewoon niet voor. Mijn bed en mijn kussentje zijn mijn beste vrienden geworden haha.... @ speen en duim...heb zelf wel een bepaalde aversie tegen een speen maar ja als beebje dat graag wil of nodig heeft dan zal ik het niet tegenhouden hoor. @bv, ja graag! @kinderwagen enzo...we gaan binnenkort wel kijken voor kamertje en wagen en zo. Heb al wel kleine dingetje gekocht zoals een paar unisex pakjes, rompertjes, sokjes e.d. Mijn moeder en zusje vinden het ook superleuk om dingen te kopen en geven. Gelukkig hebben we wel dezelfde smaak haha @ voelen, heb wel steekjes e.d. en heb wel het idee dat het beurse gevoel dat ik af en toe heb wel te maken heb met het bewegen van onze frummel maar echt voelen heb ik volgens mij nog niet.
Dat dacht ik toen ook maar had het opgezocht op internet of het al kan bij die termijn en het kan dus nog niet. Er zijn wel mensen die wat vanaf 11 weken kunnen voelen. Ik dacht het toen ook te voelen maar sinds een aantal dagen voel ik het wel echt! Gekietel in mijn buik.
waauww mooi weer !! wij gaan straks ff richting medemblik de markt gezellig krijg helemaal kriebels in mn buik van t mooie weer haha
Ik lees dat sommigen nog met Qnight op pad zijn gegaan? Dat lukt mij niet meer.... maar jullie gaan ook gezellig op pad vandaag? Wij ook lekker in het zonnetje centrum in!!! @ BV hier ook graag als het kan wel.... T is bij ons de eerste dus ik hoop dat ik het kan geven. Weten jullie al waar jullie gaan bevallen? Ik lees wel een aantal dingen en ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. fijne dag allemaal!! Liefs