November mama's 2012 deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Thea23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeli met die goede echo's...altijd weer fijn en leuk om je kleine frummel te zien en te zien bewegen.

Hier pas weer echo met 20 wk. Wij doen geen geslachtsbepaling dus nog ff paar weekjes wachten.

Ben zelf net terug van de fysio. Had toch zo veel last van mijn rug dat ik er ff naar wilde laten kijken.

Blijkt dat ik ook wel gelijk had. Mijn bekken doen toch niet helemaal wat ik wil. Het is gelukkig nog lang geen BI maar mijn rechterbekken zijn wel vloeiend en soepel. Mijn linkerbekken blijven een beetje vast zitten en dat veroorzaakt mijn rugpijn. Ik heb diverse oefeningen mee gekregen en moet volg wk ma terug komen. Ook het advies mee gekregen dat als ik teveel pijn ervaar, ik echt een stapje terug moet doen op mijn werk en minder moet gaan werken. Fijn dus maar weer....ben benieuwd hoe dat gaat ontwikkelen in de komende weken. ZIt pas op 13 dus mag nog ff.....

*ego modus uit*

2. Leuk, die lijst met jongens en meisjes. Dat sommigen het al zo zeker weten, zo vroeg..... Ben zo benieuwd naar aanstaande donderdag. Zou je ook mogen vragen naar de positie van de echo en foto?

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Foto's

Ff een paar foto's van de echo foto's gemaakt met mijn tel. Ik zal ze binnenkort, als ik er ooit zin in heb, ze scannen en ook weer toevoegen :)
    Heb ze ook in echo forum gezet, ben benieuwd of er een nub te zien is, en zo ja wat men er in ziet :p

4. xspookyx

xspookyx Actief lid

16 mrt 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dinh, we weten nog niet wat het wordt hoor.. Dit is wat ons gevoel ons ingeeft ;)

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mooie echo's!!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Mooie echo-foto's juliaaa. :)

Ik heb hier echt nog geen idee van het geslacht en met pendelen heb ik helemaal niets, dus wil ook niet gependeld worden. We wachten rustig af tot aan de 20-weken echo, en anders ietsje daarvoor..

7. Oh.... Ik denk heel sterk, dat Hayley een zusje krijgt.

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder

ik zeg jongen ;)

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @echo's lekker mooie echo's weer gezien, super!

@wavers, ik wave mee! Woei zondag eigenlijk al maar goed :p

@geslacht, ik denk een meisje, maar ben echt bang dat de wens de overhand krijgt... ach we zullen zien.

@leeftijd, ben nu 26 en als ik ga bevallen ook..

@dihn, je zou het kunnen vragen, en de echo plaatsen in het nub topic?

hier moe en last van mn darmen... buik is opgezet als n gek. doet echt zeer ook. vandaag gelukkig niet misselijk geweest.

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Goede echo's gezien yaay! Altijd fijn om te lezen
    Morgen mag ik zelf, ben benieuwd..

Ook wat waves, wave natuurlijk weer mee.

Ben heel erg benieuwd naar Burning met haar gesprek, en natuurlijk Thea met de spanningen / angelsound..? Geen nieuws is goed nieuws?

Vandaag naar Nemo in Amsterdam geweest, moet zeggen het viel tegen met een 4 jarige. Natuurlijk vond hij het zelf geweldig om overal aan te mogen zitten maar goed.. als hij 6 is of misschien zelfs 8 nog eens terug.

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Joehoe! Ben ik weer!

Julia mooie fotos! Blij dat alle echos weer goed waren!

@beertje: volgende week donderdag heb ik gesprek dus vben ook benieuwd hoe het zal gaan. :)

Pfff ben kapot van een dagje werken. Werd op een gegeven moment super duizelig en nu gaat het wel. Wel zwaar gevoel in mn onderbuik.

Sorry voor het ego bericht! Zit op mn phone!

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oh god sorry hoe kom ik er nou bij dat t vandaag is?? Zag t voorbij komen dus ging er maar automatisch vanuit dat t nu was... Balen van de duizeligheid, misschien niet genoeg gegeten?? Merk dat ik daar zelf heel licht in t hoofd+ duizelig van word.

13. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Ik wil even snel de dames met de mooie echo's komen feliciteren :)

14. Jel

Jel Niet meer actief

@ Duizeligheid: van de week ging ik 's avonds naar bed (joh!) en toen was ik ook heel draaierig. Als ik in bed met mijn hoofd nar links ging liggen was het goed, maar naar rechts was het net alsof ik op een boot lag. Ik las ergens dat dit normaal is in je zwangerschap.

Bij week 12, staat het volgende, ik citeer:

Door de grotere hoeveelheid bloed in je lichaam, die naar de foetus wordt gepompt, kan je bloeddruk omlaag gaan, en kun je duizelig worden, omdat er minder bloed bij je hersenen komt.

Dus heel normaal, maar kan wel vervelend zijn.

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hey lieverdtjes sorry van mij afwezigheid maar ik was zoooo vreselijk ongerrust en zo onzeker!
    Vandaag via een angelsound de bewegingen en het hartje van onze kleine mogen horen dus nu doe ik lekker overdreven de 12 weken wave en doe weer gezellig druk meekletsen...

morgen vk bellen waneer ik nou die echo heb deze week *zucht*
    hoop morgen of donderdag of vrijdag :D:D:D:D:D:D

mooie echo's weer voorbij zien komen..

hier aanstaande donderdag avond weer langs de vk voor controle :D:D

16. Jel

Jel Niet meer actief

Thea, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord en dat alles goed is. :D Dat moet ook!

Ik heb aanstaande maandag weer een echo. Ben eigenlijk wel benieuwd of ze het dan nog inwendig doen, of dat hij dan uitwendig is. De laatste met 11 weken was namelijk nog inwendig.
    Weet iemand dit?

17. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn thea!!

Ik.weet het niet jel!

Ik mag volgende week weer heen, kan niet wachten.. Helaas geen.echo maar hopelijk wel hartje luisteren.. Ik ging er van uit dat dat zowiezo gebeurde maar is dat wel.zo? Weet iemand dat haha. Dalijk doen.ze dat helemaal niet.. Maar hoe weet je dan of het goed is..?

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

wat fijn thea !!! gelukkig is die onzekerheid weg

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier ook nogmaals Thea super nieuws!! Ben heel blij voor je, wat een opluchting... :)

20. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    `@ Thea goed nieuws!!!! Fijn dat je t hartje hebt gehoord, stelt je toch gerust!

@ echo mooie foto's allemaal! sommige kunnen misschien al eerder zien wat t wordt in het NUB topic... hier wachten we tot de 20 weken echo wat nog erg lang duurt

wij hebben vandaag onze Angelsounds gekregen en ook t hartje gehoord, lichte bewegingen van de baby mogen horen! Erg leuk!!! Nu maar hopen dat ik t nie elke dag ga gebruiken!!!

Deel Deze Pagina