Be wat balen dat je bent ingestort, gaat het inmiddels weer wat beter?? Leuk dat jullie een hond hebben genomen, heb je wel nagevraagd hoe het beestje met kinderen om gaat enzo? Nou veel plezier ermee. Echo jaahaa ikke als het goed is! Intake VK vandaag en moest speciaal naar deze praktijk komen (Hebben er 2 hier zitten) omdat ze hier een apparaat hebben.. dus.. spannend.. Kleine man gaat voor het eerst mee.
@ beertje spannend zeg! Veel plezier @ hier, weinig nieuws, ga zo mijn oefeningen van de fysio maar eens doen...hopen dat het gaat helpen. Voor de rest lkkr een dagje niet veel doen....heeeeeeeeeeeeeerlijk!
Beertje ja gaat gelukkig weer beter , hormonen denk ik he haha Ja tuurlijk hebben we dat na gevraagt, zij hadden zelf een dochter van anderhalf en zijn vriendin was opnieuw zwanger. met dat dochtertje was hij heel leuk .
@ Be wat gaaf een hond!!!! Echt super leuk!! lief van je vriend ook! Wij willen er ook graag een maar ja ik vind dat we te veel werken! en heb je een leuke foto van m??? en fijn dat ie ook goed overweg kan met kinderen! @ moe pppfff hoop wel weer eens snel wat meer energie te krijgen.... hoeveel uur gaan jullie straks eigenlijk werken na de bevalling?Gaan jullie minder werken of even veel?
@Beertje: Veel plezier! @Be: Wat vervelend dat je bent ingestort zeg! Hopelijk gaat het nu wat beter. Hier vandaag even het dorp in straks. Moet wat foto's bestellen en wat kleine dingetjes shoppen. Moet alleen wel een stick vinden voor de foto's op te vervoeren. :S Eergisteren voor het eerst het hartje gehoord en daarna de navelstreng. Volgens mij vloog hij even langs de dopler haha. Ben blij dat ik het even hoorde, geeft me altijd weer een top gevoel van zekerheid.
even snel en dan ben iki weg want mobeet oppas gaan regelen .. net gebeld door de vk om half 3 echo !!!
las het net op fb....hoop dat je snel oppas weet te vinden. Veel succes en vooral heeeeeeeeeeeeel veel plezier.
Morning!! Thea wat fijn! Geniet er zo fijn van. Be goed dat jullie dat bevraagd hebben. Maar tjee wat zielig Hey hoop dat ze beter voor dat kind zorgen dan voor die hond. @werken ik werk nu 32u en ga naar de geboorte een jaar lang 24u werken, via ouderschapsverlof. Erna ga ik weer 32u werken, of 28u. Karma wat grappig dat je dat allemaal hoort. Ik weet niet of ik al die dingen hoor. Zelfs het hartje is flink zoeken. Had gister wel ff van mmmhh. Vandaag is mijn neefje alweer 5!! De tijd gaat zo snel. Straks met hem naar Artis. Anderen ook last van hun buikjes? Gevoel dat er hard wordt gewerkt?
@ladylola ja dat hoop ik ook, was een beetje een apart stel. Ik moet zelf nog wel even wennen hoor..want hij is nog best groot ook hahaha en weet nog niet zo goed wat ie nou van mij vind enzo hihi @thea beter ! suc6
@Ladylola: ja ook hier doet het buikje "pijn". Voelt strak... zwaar. Weet niet hoe ik het moet omschrijven. @Thea: Succes!!
Ola Thea, karma & Suus, wat fijn dat jullie het hartje thuis konden horen! En Thea, veel plezier vanmiddag hè Be, gelukkig voel je je alweer beter!! en wat leuk, een hond..genoeg welkome afleiding voor jou dus Suus, je bent niet de enige hoor..ik hoop ook snel weer fitter te zijn..en nog heel veel meer dames hierzo met ons volgens mij! Onzewens, succes met je oefeningen! Beertje, hopelijk (denk het wel) kijg jij je echo! Ook leuk voor je kleine man Veel plezier!! Dinh, plaag maar ik ben trots op m'n dikbuik!!! Lissa, nikste oud 30 is hét nieuwe 20 hahaha Juliaaa, geniet lekker van je 4 daagjes vrij straks en slaap lekker alvast Ladylola, maar hopen dat je ma gelijk heeft dan...zit ze anders met al die roze kleertjes!! Samantha, viel het prikken mee of toch tegen? Je hebt het iig wel achter de rug nu Yasmina, jeetje wat moet je lang op je eerste echo wachten! Hoop dat die 2 weken zo voorbij vliegen voor je! Laura, geslachtsbepaling al met 14 weken? Dat zou leuk zijn..maar ook 100% betrouwbaar denk je?? Jel, ik ben ook zo duizelig, ook al eet ik goed en heb juist het idee dat mijn bloeddruk aan de hoge kant is...maar misschien schommelt ie ook wel Weet niet of dat kan eigenlijk!? Maytje, gewoon aangeven dat je even wilt luisteren. Mag vast! Zo, ben ik niemand vergeten?! @hier, niet veel nieuws te melden eigenlijk..nog steeds zo moe!! En mijn buik werkt ook heel hard jah..maar zijn vooral nog mijn darmen volgens mij
Ben toch terug gezet naar 9+3 dus nu ben ik uitgerekend op 2-12-12 hmmm echo niet super duidelijk maar wel zichtbaar kom straks foto plaatsen. Kindje zwaaide naar ons hehe geweldig.
Beertje, bij mij hebben ze de termijn extra niet opgemeten zo vroeg, misschien zitten ze er wel naast...zolang maar alles goed met je beebje was!
Wat een lieffie Be! Ziet er uit als een soort boxer kruising?? Foto even bijvoegen, en ja opmeten deed ze hier standaard eigenlijk. Maar de echo op 16 april gaf ook al 3 dagen terug, dus het zal wel kloppen. Nu zit ik hier dus illegali als Decemberbeebmama. T valt hier eik best mee met de kwaliteit. Nu pas met 20!!!! weken weer. Word wel in de gaten gehouden ivm streptokokken.. moest tijdens bevalling van D. ook 2x antibiotica maar ze haalden maar 1x t ging te snel.
@behappy, wat een schatje!Hij kijkt zo lief! @beertje, mooie echo! Wat mij betreft mag je best hier blijven kletsen hoor Hier de laatste dagen ineens weer zo misselijk en zulke pijnlijke borsten! M'n bh's passen gewoon niet meer..zelf niet de 2 zwangerschaps/voedingsbh's die ik tijdens m'n eerste zwangerschap gekocht heb.. Nu las ik iets over een zwangerschapsbh met beugel van Anita, iemand die die kent?
Be wat een mooie hond! Gefeliciteerd met de goede echo beertje! Rest die vandaag gaan veel plezier en succes! Hier ook een kramperig gevoel in mn buik vandaag. Zal wel.weer het een en ander aan het groeien zijn