Jemig beertje dat is balen, maar je blijft gewoon gezellig hier hoor! Dan ben jij de kers op de taart van ons clupje! FIjn dat alles goed gaat meid @ Karma, ja jij beschrijft het goed. Het voelt hard en zwaar. Ik heb ook wel echt drukke dagen gehad, dus misschien ligt het daar wel aan? 2 Niesje haha ja me moeder zei anders voor de volgende, maar ze is er heilig van overtuigd dat het een meid wordt @ Be...wat een cutie! Tis wel een droppie hoor. En de band moet groeien he. Komt vanzelf wel. Hij moet even wennen aan jullie geur, geluiden en aan jullie regels. Over 2 maanden is hij hun vorige baasjes volledig vergeten! Vanavond kampioenswedstrijd!! Wordt weer een drukke dag vandaag. Wil ook graag een positiebroek scoren, andere kleding en een goede BH.
Beertje mooie evho, en lekker hier blijven kletsen!! Ik ga er ook vanuit dat t bij mij december word, vorige keer 2 volle weken overtij dus daar ga iak nu ook maar van uit, kan tni tegen vallen
Hehe thanks meiden Blijf ook wel hier, tis gezellig! Pff moet er niet aan denken 2 weken over tijd, hier juist 3+2 te vroeg.
hey dames..... Be wat een prachtige hond... wij zaten ook te denken aan een hond maar wij willen een pup die met de kleintjes kan meegroeien.. Maar besloten het niet te doen aangezien we teveel kleine kinderen hebben hond heeft hier dan geen leven denk ik ... staart trekken enz enz dus we wachten tot de beeb een jaar of 2 is . Heb oppas kunnen regelen voor vanmiddag god zij dank . had eerst1 ziek meisje van 4 hier nu heb ik 3 zieke kindjes thuis .. gino, jesslyn,chelsey nu is het wachten tot amber ook ziek word ben ik bang van ... Pff zit vol spanning voor vanmiddag hahaha echt erg
uitgerekend 29 oktober Suus1982: 3 kindje 1 november ilona85 :2e kindje (jongen?) Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling Petrea: 1e kindje 2 november Lodie onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje marieketing: 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling(Jongen?) 5 November Maytje: 1e kindje 6 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november BurningKarma: 2e Kindje (Jongen?) 9 november Behappy: 1e Kindje (Jongen?) 10 November Thea: 3e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje 11 November Dinh: 2e kindje zkh Ladylola: 1e kindje (Jongen) 13 november Voske: 2e kindje Suus14: 1e kindje Daydreamy: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Lolalo: 2de kindje 17 november snowbird: 1e kindje Patje20 : 2e kindje Girl13 : 2e kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje 19 November Isis857: 1e kindje (jongen) 20 November Joyce86: 2de kindjeJongen?? 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 24 November Niesje123: 3e kindje (jongen?) 26 November: Yasminaa 2e kindje Cjb: 2e kindje Samantha89 (Jongen) 29 November Liefde88: 2e kindje Lissa 1e kindje (meisje??) 30 November lauras1983: 2e kindje (jongen?) xspookyx: 3e kindje (jongen)> 2 December Beertje86: 2e kindje (meisje?) AFSPRAKEN!! 03-05 Behappy 2e afspraak VK 03-05 Dinh 3e echo in zkh 03-05 Patje20 afspr. gyn 03-05 lauras1983 termijnbepaling (2e echo) 04-05 marieketing, afspraak vk 04-05 Isis857 3e echo 04-05 Joyce86 termijnecho 07-05 jel 5e echo 07-05 Siep81 2e afspaak verloskundige 07-05 Daydreamy 2e afspaak verloskundige 07-05 Niesje 3e echo vk 08-05 Patje20 nekplooimeting 08-05 Maytje 2e afspraak verloskundige 09-05 Girl13 nekplooimeting 09-05 Ikke175 1e afspraak zwangerschapspoli ( helaas geen echo ) 10-05 Burningkarma afspraak vk foute echo bespreken/confronteren. 10-05 Suus14 4e echo 12-05 Niesje 12-weken echo 14-05 Samantha89 2e Echo 14-05 Juliaaa controle vk 14-05 lauras1983 pop-poli 15-05 Kwekijzer ik heb geen idee hoeveelste echo 22-05 Lissa afspraak VK 22-05 Juliaaa POP-poli 22-05 Hilli 3e Echo 23-05 onzewens, controle vk 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 30-05 Lolalo controle +hartje luisteren vk 31-05 Behappy, ''Pretecho''..Geslachtsbepaling 31-05 Suus14 Geslachtsbepaling in Oss 05-06 BurningKarma eerste afspraak gyn 08-06 Lolalo pretecho geslachtsbepaling 18-06 jel 20-weken echo 20-06 BurningKarma 20 weken echo 21-06 NathalieD 20 weken echo 22-06 Dinh 20 wekenecho 25-06 Ilona85 20 weken echo 26-06 Daydreamy 20 weken echo 28-06 Behappy 20 weken echo Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die h elaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje Even mezelf verzet naar 2 Dec en de afspraken lijst op morgen gezet (ik was de enige vandaag op de lijst).
Succes thea! @be wat een schatje! Wij hebben ook 2 hondjes, 2 jack russels! Waarvan we er eentje al 7jr hebben. De andere is 8mnden. Bij de oudste heb ik mn twijfels of hij met kindjes om kan gaan. Is een fel hondje, gelukkig hebben mijn ouders al aangeboden een plekje voor hem te hebben als het echt niet gaat. Dat is wel fijn voor mijn gemoedstoestand want wegdoen zou ik niet over mijn hart krijgen!
@suus ik zie dat je geslachtsbepaling in oss laat doen, bij wie is t? En heb je ervaring mee of goede verhalen? Ik zit nog te twijvelen tussen oss en rosmalen.......
Het bloedprikken ging opzich wel goed vanochtend. Mijn aders zie je heel goed dus dat was wel makkelijk Maar ze had een dikke naald en toen gaf die ader geen bloed dus heeft ze met een kleinere naald in de andere geprikt en die gaf gelukkig wel bloed Als er wat is bellen hun mij en anders hoor ik de uitslag over 2 weken met mijn echo @Thea veel succes zometeen
@Be: Wat een schattig hondje! @Beertje: Wat een mooie echo! december, november... het maakt allemaal niet uit! @Ladylola: Ik had gisteren hard gewerkt dus denk inderdaad dat het daaraan ligt. Had ik met C. ook op mijn werk. Thea: Succes zo!
Zo ik ben alweer onderweg naar huis. Lekker een uurtje vroeger. Zo eerst even een uurtje slapen en daarna de rest. Ik heb trouwens die bh van de hema die opzich prima zit, maar voor ondersteuning van een grotere cup is hij niet fijn. Iemand suggesties? X Lissa
@ behappy, leuk zeg, die hond. En wat een spontaan idee... Wij hebben ook nog niet zo lang een hondje, een pup van 7 maanden oud. Wel gezellig in huis... @ Positiekleding, ik heb van de week allemaal kleding besteld op bonprix en heb alles binnen. Heb al een aantal dingen aangehad. Ook zo'n shirt met voetjes. Vind het zo leuk dat mensen aan me zien dat ik zwanger ben.
dankjulliewel ! en idd de band tussen ons en de hond moet nog groeien maar tis echt een poepie. @thea &hoe was je echo ?! ben aan t werk tot 8 pfff ..
@ positiekleding zelf ben ik bij prenatal voor broeken geslaagd zit toch beter voor mezelf daneigen kleding, groeit nogal hard mijn buik... BH heb ik een meegroeibh gedaan, net als zwangerschaps ondergoed. Tja vind t nie het meest mooie maar goed, eerlijk het zit wel lekker. Zon BH is wel ff wennen, ben met beugel gewend maar t zit lekker en je kan t lang dragen. @jel leuk he, dat je zo trots op je buik mag zijn. Het mag gezien worden. En t is mooi dat deze kleding je buik accentueert! @ echo succes dames
@Beertje: Mooie echo Zeker hier blijven. Ik ben vooruit gezet naar 31 oktober, maar ik hou mijn banner gewoon op deze termijn en mijn uitgerekende datum op 4 nov, we zien wel Maar even een vraagje, waarom moest jij 2x ab voor de streptokokken? Ik heb dat ook en hier zeiden ze gewoon om de 4 uur een nieuw infuus met AB. Ik ben bij Sam na 3 uur bevallen, dus ik heb niet eens het eerste infuus volledig gekregen.
Waarom precies weet ik niet, misschien bedoelde ze datzelfde. Komt er ook zo op neer had om 6 uur gehad en zou om 10 uur( dus idd 4 uur later) weer moeten krijgen maar 9.55 was D. er al. Het word nu iig in de gaten gehouden dat is allang prettig.
Ah zo En wat gaan ze dan nu in de gaten houden? Of is dat enkel tijdens de bevalling? Mijn gyn heeft hij er nog niets over gezegd, volgende keer mss maar eens vragen @Kleding: Ik ga morgen shoppen Nu eens even kijken op de site van Prenatal, daar heb ik de vorige keer ook bijna alles gekocht.
@ eten : heel inspiratieloos gebakken aardappels met groente en kip... Heb t te warm om lang in de keuken te staan.... Nasi lekker!